iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ValdisM 25.05.2009 17:56

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

richi rakstīja: Kā sakrīt "grib atbrīvoties", "par lētu naudu", "metālapstrādes virpa labā stāvoklī bez luftēm"????

Kurš normāls cilvēks tev tādu pārdos?

tam kam tāda ir, tā ir zelta vērtē ... ja nav šrots ...

nu pa kādiem 2kls vari sākt meklēt...

Pārdos krīzē nonācis cilvēks.

Pagājušajās brīvdienās pārķēru divus bomārus stiepjam uz lombardu vibroblieti. Prasu šamiem, cik grib. Šie īsti nezinot. Saku, ja pielaidīs, tad došu 100 Ls, ja ne, tad 50. Džeki ņēmās kādas 15 min, ņi******* nevarēja pielaist (es jau īpaši necentos palīdzēt ). Iedevu džekiem 50 Ls aizvedu mājās, strādā ka prieks.

Šie vēl kautko muldēja par betona maisītāju, būs šonedēļ jāpiebrauc.

es būtu gatavs parunāt dušā ar šitādiem pircējiem

p.n.

man personīgi nosipģīja betonmaisītāju

mosh pie tiem bomāriem ir Tavs?

ValdisM 25.05.2009 16:28

Laucinieks rakstīja: Rūsē, rūsē japānis.

Mazda 323, 2001g. (100% zināms ka nav sista, jo firma pirka nullīti ).

Rūsa ir pakaļējās arkās, pie priekšējā stikla. Apakša ... nu nekas laps tur neizskatās.

Vēl viens analogs eksemplārs ir paziņām - arkās jau ir vēzītis iekšā.

Biežāk mazgāt vajag.

Tad nav rūsa.

P.S. Rūsa pakaļējās arkās būs jebkuram auto kurš būs nobracis kādus 100 000km pa grunteni-vnk smalkie smilts un grants graudiņi kā smilšpapīrs gadu gaitā nodaudza nost arku izolāciju un tad parādās arī rūsa.

ValdisM 21.05.2009 22:29

ValdisM rakstīja:

EZ rakstīja: >ja viņi man ir parādā štuku, tad cik viņi ir parādā gāzei un >elektrībai????

>ja es parrakstu līgumu uz sevi, tad man ir automātiski jāsamaksā >parāds (ja nav tiesas lēmuma)

Ja gaisma/gāze līgums uz viņu, tātad viņa parāds, ne tavs. Vienīgais, kas uz tava kakla, komunālie maksājumi, tas parāds nāk uz dzīvokli, un tālāk uz īpašnieku.

Tak, nestreso par tām mantām, ar lieciniekiem viņa paša klātbūtnē iznes uz ielas un miers. Lai pats pēc tam pierāda, ka atradies tur likumīgi, pasaki, līgums vienpusīgi lauzts un au revoir.

Viss, kas tev draud, ir admin sods, ja viņs pierāda,ka nelikumīgi lausts līgums.Punkts.

pie tam uz pavēsti uz tiesas sēdi var noignorēt, uz otro sēdi neierasties, spriedumu pārsūdzēt.. visām tiesām starpā būs pāris mēnešu pauzes. Bomzim pašam apniks/pietrūks naudas tiesāties.

nu tipa es par to ja bomzis iesūdz īpašnieku tiesā par inelik.izlikšanu.

ValdisM 21.05.2009 22:28

EZ rakstīja: >ja viņi man ir parādā štuku, tad cik viņi ir parādā gāzei un >elektrībai????

>ja es parrakstu līgumu uz sevi, tad man ir automātiski jāsamaksā >parāds (ja nav tiesas lēmuma)

Ja gaisma/gāze līgums uz viņu, tātad viņa parāds, ne tavs. Vienīgais, kas uz tava kakla, komunālie maksājumi, tas parāds nāk uz dzīvokli, un tālāk uz īpašnieku.

Tak, nestreso par tām mantām, ar lieciniekiem viņa paša klātbūtnē iznes uz ielas un miers. Lai pats pēc tam pierāda, ka atradies tur likumīgi, pasaki, līgums vienpusīgi lauzts un au revoir.

Viss, kas tev draud, ir admin sods, ja viņs pierāda,ka nelikumīgi lausts līgums.Punkts.

pie tam uz pavēsti uz tiesas sēdi var noignorēt, uz otro sēdi neierasties, spriedumu pārsūdzēt.. visām tiesām starpā būs pāris mēnešu pauzes. Bomzim pašam apniks/pietrūks naudas tiesāties.

ValdisM 20.05.2009 12:06

Ozz rakstīja: emmm...

audī taas bundžas turaas, pateicoties cinkam vai fosfaatam un Kvalitaatei...

vw- nu hvz, passat B2 B3 B4 ruusee taa ka naktiis guleet neļauj, man ir bijuši 2 vw- scirocco un polo, abi taisiiti it kaa kvalitatiivaakajaa galaa- Karmann cechos. abi ruuseeja, ne gaismas aatrumaa, bet ruuseeja... nepatika ka luust visaadi siikumi, ne nedēļu bez skruuvgrieža un plaķeneem

viedoklis par japaaņiem- ir bet dažam labam tas nepatiks...

PN- neiet runa par tiešām Kvalitatiivajiem un primitiivajiem TOYO landcruiser un ne-budzeta klases masiinaam.

tagadeejaas mazdas- sorrii, japaaņu opeļi...varbuut peedeejos gados kkas ir mainiijies, bet jaasagaida japaaņa pašizniicinaašanaas laiks- 10 gadi

un veel tas gemarojs ar rezdaļām, kas mainaas ik pa gadam

20 gadīga mazda 626. Pa 4 gadiem jeb 130 000km (lielāka daļa pa latgali) viena nomainīta bukse aizmugures stabilizatora atsaitei.

Tas ir daudz vai maz.(kopumā šim auto ir man liekas 22 bukses)

ValdisM 20.05.2009 1:00

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Sretsked rakstīja: vai kāds no jums , tūdaliņiem, var izteikties skaidri ??

Konkrēti- ar ko tieši Volvo 'oriģinālais' stikls vecam lūznim 940 tajam atšķiras no Polijā ražota ?

Kas TIEŠI slikts ir Ferodo bremžu klučos, atšķirībā no 'oriģinālajiem' Volvo klučiem ?

KURŠ tieši ir bijis klāt satiksmes negadījumos, kuros esmu bijis iesaistīts un REDZĒJIS un IR LIETAS KURSĀ par to apstākļiem ????

Nu pasaki vienkārši -cik CSN tu esi bijis iesastīts?

teikšu vienkārši-kas tev par daļu,ute ?

kad beidzas argumenti, pārejam uz personīgiem apvainojumiem??

Vispār es vienkārši gribēju pateikt par šo:

Tas nav TAVA prāta darbs, neattiecini uz visiem. Ir pietiekami liels daudzums cilvēku, kam tas abs nav vajadzīgs.

Un, ja tev braucot ar mašīnu galvā ir viskas cits, ne braukšana...domā dumas domas, nu tad tev ir jāatņem tiesības un tādam Diogenam nav vieta satiksmē, brauc ar tramvaju.

Brauc šitāds tūdaliņš, domā par čurāšanu skudru pūznī un neredz, kas uz ceļa notiek. Tu esi bīstams satiksmei !!!!

Ja tava auto PAŠĀ priekšā pēkšņi parādās sīcis,tas nozīmē ka tu pat pirms tam neredzi,kas notiek apkārt, tieši abs neesamība var izglābt to bērniņu.

Kāpēc šitādiem dod tiesības ???

Paradoksāli ka cilvēks kurš sadaudzījis 5-7 auto (tātad pilnībā nav novērtējis to kas notiek uz ceļa) rupji n-to komentāru garumā brauc augumā cilvēkam (Ugem) , kurš atzīst ka ne vienmēr cilvēks var visu paredzēt, novērtēt un tāpēc dažādi ABS un ESP spēj glābj situāciju (arī statistika to apliecina).

Un teikt ka drošas braukšanas skola un abs ir priekš blondīnēm... diez vai Latvijā būs vairāk par pāris blondīnēm kas sadaudzījušas 5-7 auto.

ValdisM 19.05.2009 18:09

msh rakstīja: Jā, audī ir normāls ražotājs. Kas vēl deviņdesmitajā cinkoja? Opelis sāka cinkot deviņdesmito vidū, mersis deviņdesmito beigās, bembis arī labākajā gadījumā deviņdesmito otrajā pusē, vismaz ir redzēta ne viena vien izpuvusi žurka, vecajiem fofāgeniem pretkorozijas aizsardzība bija interesanta, bet cinks tas nebija...

P.N. Par audī cinku - manam brīnumam bija iesista bukte pakaļas spārnam apaļajā kantē, iesista kante uz iekšu, krāsa atlekusi. Bet vismaz četru gadu laikā [man tā bukte bija nepilnus divus gadus un pirms manis vēl vismaz divus] ne grama rūsas Beigās izsitu uz āru, nošpahtelēju un nokrāsoju.

Volvo arī cinkoja jau sākot no 80-gadu vidus, atseviškām komplektācijām man liekas ka pat agrāk.

preidovolvo 440-460 neskaitās.

ValdisM 17.05.2009 23:49

Sretsked rakstīja: vai kāds no jums , tūdaliņiem, var izteikties skaidri ??

Konkrēti- ar ko tieši Volvo 'oriģinālais' stikls vecam lūznim 940 tajam atšķiras no Polijā ražota ?

Kas TIEŠI slikts ir Ferodo bremžu klučos, atšķirībā no 'oriģinālajiem' Volvo klučiem ?

KURŠ tieši ir bijis klāt satiksmes negadījumos, kuros esmu bijis iesaistīts un REDZĒJIS un IR LIETAS KURSĀ par to apstākļiem ????

Nu pasaki vienkārši -cik CSN tu esi bijis iesastīts?

ValdisM 17.05.2009 23:47

Yetti rakstīja: kokvedējus es sistu ar kakainu koku...

tāpēc, ka mauc ar "peregruzu" un par auto uzskata dzelzs gabalu virs trijām tonnām...

tālbraucēji, salīdzinoši ar to vistu kūti, ir dievi...

o, jā daži baļķvedēji ir tādi kadri.

Vienreiz braucu pa Daugavpils šoseju nu tā 100-110km/h. Un mani aiz Dzelmēm no kalna pāri nepārtrauktajai līnijai apdzina piekrauts līdz malām Scania baļķvedējs ar piekabi. Džeks laikam brauca tik cik tā Scania gāja, tālāk braucopt pa šoesju varēju vērot kā šis vēsā mierā apdzina kādas 2 priekšā braucošās fūres.

ValdisM 17.05.2009 19:58

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja: Vispār jau skumji, ka cilvēks, kuram vad apl ir 20 gadus, brauc uz drošas apmācības kursiem, kuri paredzēti blondīnēm.

Plus vēl tas, ka tad jau viņam ir gadi 38...un tādā vecumā ir slapjie sapņi par sex BEZ prezervatīva nu zini, nu rēcu es par tevi, blonģinčik...

klau klauns- esi dzirdējis par tādu Cigankovu? Viņš kļuva ļoti populārs dēļ tādiem klauniem ka tu, kuri padomju laika aizsaulē aizveda visu Bulgārijas delegāciju... ari speči skaitījās....

vai tad tā gadījumā nebija VDK organizēta "Novākšana" ar pēkšņi priekšā izbraukušu smago?

ValdisM 17.05.2009 19:55

Sretsked rakstīja:

uge rakstīja:

Sretsked rakstīja: Bet cilvēks gan labi orientējas prežos

Bet Tu toties bremzēšanas specīālists. Pat eestiem iekabini.

Nesūdzos. Labāk normāli iemācīties pašam bremzēt nevis paļauties uz visādiem *******beesiem un eespeesiem un ko tik vēl ne. Garlaicīgi.

Vai tu gadījumā nebiji tas kurš stāstīja ka 5,7 vai cik tur tos auto esi nocrashojis -gan uz vāka nolicis, gan grāvī, gan pretimbraucošā auto ???

ValdisM 16.05.2009 19:10

A tu pasaki kas tā par detaļu un kādam auto un tajā brīdī viņa atradējam jau kļūs noderīga

Joks protams,.

Veiksmi atrašanā.

ValdisM 16.05.2009 19:08

Yetti rakstīja:

Yetti rakstīja:....pie 100, auto trajektorija ir neprognozējama... dzīves pieredze...

pirms līkuma izlūza gabals, nobloķēja priekšējo riteni, aizsalis grāvis, "vāks"...

nenoslīkstot, knapi izkļūts no auto/grāvja, pie -20 knapi tikts līdz tuvākajām mājām...

drēbes bij' sasalušas un dikti gribējās pagulēt...

Skarbi, taču 9999 no 10000 nodilušiem bremžu diskiem sākumā sāks mest un padarīs braukšanu ar tādiem nekomfortablu, un tikai tad jau VARBŪT būs plaisāšana un lūšana.

ValdisM 16.05.2009 15:52

Sviestc rakstīja: Remsa laikam Sarkanā kastītē

Tie ir Spāņu kluči.

Nu ,manuprāt, vidējas kvalitates kluči. Normāla eiropas kvalitate, ja negribas neko ipašu.

Cilveki jau ir dažādi, vieni grib braukt lēti, citi grib ar šiku...

katram ir savas prasības pret vēlamo auto un tā detaļām.

Teiksim man personīgi, īsti nav skaidrs kāpēc cilvēki pārmaksā liekot dārgu brendu bremžu diskus un klučus...

mums nav tādu ceļu un ātrumu kā Vācijā, lai būtu ta īsti sajūtamas atškirības, nu protams ja auto nav domāts sporta sacensībām.

Nē, nu es nesaku ka jāpērk vislētakie kluči un diski no ķinas, lai tie čikstētu un pīkstētu...tos parasti pērk ja auto ir pārdošanai, vai ja riktīgi gribas "iesipt santīmu", bet manuprāt tas naf to vērts..

bet nu Latvijas apstākļiem arī Remsai naf ne vainas..., nu manuprāt....

Ir protams Textar, ir Ferodo, ir TRW ( jeb Lukas ) nu varbūt ir mīkstāki un t.t. bet domāju ka nespeciālists pat nejutīs atškirību...

a tas, ka nedilst ( nu noteikti ka ta nav, ka nedilst, lēni tik dilst ) nesaprotu, vai tad Tev traucē

Kā man reiz teica viens servisMens "netraucē automašinai strādāt "

Ja slikti bremzētu, karstu diski, čīkstētu, vai vai kāda cita "auza" tad gan būtu vērts uztraukties...

A par cenām zvani, ja ir interese, pastāstīšu kādus brendus un pa cik varu piedāvāt, bet pirmdien labāk, šodien jau beidzam.

Man tie remsa kā reiz arī nepatīk, ka viņi slikti strādā - uz ātruma virs 100km/h bremzējot vibrē. Kad testēju ar noņemtiem riteņiem uz pacēlāja -viņi pie pielākas bremžēšanas slodzes uz diksa atstāj tādus kā piedeguma pleķus. Domājams kaut kāds kluču brāķis droši vien.

Un ja nedilst klucis, tad dilst disks.

ValdisM 16.05.2009 14:43

Slinkais rakstīja: visa draza nekad neistek laukaa, dalja taas drazas paliek kopaa ar to shkaideklji, un pamatiigi pabojaa jauno elju. vaig lietot labas sintetiskas eljas, taas labi mazgaa, pamazaam. nevis to drazu ko iesaka Chrysler.

kā draza var palikt kopā ar to šķaidekli, ja tas šķīdinātājs tiek pieliets pie dzinējā esošās eļļas, padarot to eļļas reizes divas šķidrāku un labāk tekošu.

nelejot nekādu šķīdinātāju, tieši otrādi, eļļas ir viskozāka un tai grūtāk iztecēt no dzinēja un resp lielāka varbūtība drazai palikt dzinējā.

Varbūt kaut ko nezinu, bet loģika man tā saka.

ValdisM 16.05.2009 14:37

Sviestc rakstīja: Disku maiņa ir laba lieta, pat noderīga. Bet vai tad tāpēc uzreiz ir jābļauj (jāraksta ar lieliem burtiem ).

Bet par diskiem ... Tavam Volvo tur var būt divu dažādu izmēru priekšējie diski, cik saprotu pēc Tevis sauktās Brembo cenas, tad Tev ir mazais diametrs, 286 mm, riteņu diski arī mazie, R15 a ne R16, ja

Un vispār, manuprāt, ja velies tiešām labas kvalitates diskus, tad Brembo vai Lukas/TRW būs o.k. Kluči Textar vienozīmīgi būs labāki nekā Ferado. Nu tas tā, manas domas...

P.S.

Ja kas, Varu Brembo vai TRW disku komplektu piedāvat par 74 a ne par 80Ls un + bezmaksas piegāde Rīgā.

nebūs īsti par tēmu, bet nu pajautāšu.

Kādus ražotāju labus bremžu klučus vari ieteikt.

Patreiz stāvošie (kaut kādi Remso) man kaut kā nepatīk - jau 40 000km nobraukti, bet nedilst ne velna-gandrīz kā jauni , un mazgājot auto no lietajiem diskiem neiet nost tik pierastie melnie kluču diluma putekļi.

Tas ka tie kluči nedilst, manuprāt ir no good.

ValdisM 16.05.2009 14:33

JJJ rakstīja: par līdzigu tēmu, jautājums, Deksters var spamot, man netraucē, bet ceru, ka kāds prātīgu viedokli arī ierakstīs: auto honda frv 2 benz.

pavasarī sagadījas, ka iebraucu vienā servisā un pie viena par cik nāca skate un ziemas beigas, lūdzu lai uzmet aci autiņam kas un kā. pateica, kaut jānomaina 2 bukses un visi bremžu kluči arī tūlīt jāmaina būs. varētu mainīt, bet pašam likās, ka kluči vēl daudz maz, bukses uz vietas nebija, arī laika uzreiz nebija, tā kā pēc devos pie dīleriem , lai samaina bukses un klučus. šie, savukārt saka, ka kluči padiluši bet noteikti vēl jāmaina nav. dīleri bez tam saka, ka bremžu diskus varētu mainīt??..

tad nu pēc šī intro - kā noteikt vai bremžu disku nodilums ir normas robežās vai jāmaina? vienā vietā saka, ka diski normāli, otrā, ka jāmaina. protams drošība utt, , tomēr mainīt mainīšanas pēc negribas, jo galu galā maksā arī pietiekami dārgi, bet ,ja jāmaina, tad jāmaina. līdz šim kaut kā nebiju saskāries ar jautājumu mainīt nemainīt, jo vienīgajā reizē, kad mainīju iepriekšējam autiņam, biju spiests to darīt, bet tas cits stāsts.

otrs jautājums - hondas diski/kluči vai skatīties kādu alternatīvu pa labāku cenu, varbūt ir kāds tirgonis, kas piedāvā?

A bremzes strādā labi?

Ja bremzes strādā labi, priekš kam tur kaut ko mainīt.

Kad kluči un diski būs nodiluši, Tu to pamanīsi , dzirdēsi un jutīsi, tad arī aizbrauksi nomainīt.

ValdisM 15.05.2009 23:58

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja:...

Ko sliktu var nodarīt skalošana?

laika gaitā nosēdušos sūdus atmazgāt... tie savukārt kādu eļļošanas kanālu aizsist ciet...

hmm, savukārt RTU mašīnbūves speciālisti tieši uzsver ka pirms eļļas maiņas ir jāskalo, arī veciem auto kuriem nekad tas nav darīts.

Vai tad nav tā ka tas šķīdinātājs ko pielej pie esošās eļļas tīri labi visu izšķīdina iekšā un pēc tam visa draza tiek izlieta laukā?

ValdisM 15.05.2009 20:38

Ronalds_ rakstīja: Mana versija par notikušo ir tāda:

No eļļas nemainīšanas dzinējs bija aizķepis ar visādu drazu.

Ielejot jaunu, šķidrāku eļļu tā draza tika "izkustināta", sāka ceļot pa eļļošanas sistēmu un kāds gabals veiksmīgi aizdambēja šāles eļļošanas kanālu ar visām izrietošajām sekām - ja nekļūdos tie kanāli nemaz tik resni nav!

Šo problēmu iespējams ka varēja novērst pirms eļļas maiņas skalojot dzinēju, bet esmu lasījis ka šī operācija nav ieteicama - var vēl sliktāk sanākt - tāpēc to nedarīju.

Pārdevējs nebija gatavojis auto pārdošanai un neko no manis speciāli neslēpa. Cilvēks galīgi netehnisks - domāju ka pat nezināja cik bieži un kāpēc auto eļļa un filtri ir jāmaina. Tā sanāca un neko tur vairs nevar izdarīt.

Pēc neveiksmīgiem dzinēja donora meklējumiem latvijā tika pieņemts lēmums sūtīt detaļas internetā un taisīt kapitālo remontu šim pašam dzinējam. (Negribu maksāt un tērēt laiku nezināmas izcelsmes un tehniskā stāvokļa lūžņa pirkšanai lietuvā)

Visiem kuri dalījās zināšanās un pieredzē - paldies! Vēlāk pastāstīšu kas no tā visa iznāks!

Ko sliktu var nodarīt skalošana?

ValdisM 14.05.2009 14:36

500Ls par dzinēja remonta darba izmaksām un adekvāta cena.

hmm,interesanti kādas tad darba operācijas remonta gaitā ir jāveic ja saskrien 500Ls par darbu.

ValdisM 13.05.2009 0:14

pēc visa augstāk teiktā sanāk ka nomainīta ir gandrīz vai puse priekšas piekares "vilkšanas" vainu meklējot.

Dīvaina pieeja, jāsaka

ValdisM 12.05.2009 21:46

anonimikis rakstīja: man ir viens auto, no kura palikuši tikai numuri. nez ko ar tādu var iesākt? pats dzelzis jau sen (7 gadi atpakaļ) sadalīts reizinātājos un nodots lūžņos.

uzraksti policijā iesniegumu ka tas lūznis tev stāvēja kādā nomaļā vietā neejošs, bet kāds to lūzni aizvilka, nofenderēja (tipa metāllūžņu zagļi).

ValdisM 10.05.2009 0:27

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

msh rakstīja: Mīļais cilvēk, kā desmitgadīgai mašīnai var būt 80k nobraukums?

Diezgan elementāri. Atslēgvārds ir ģimenes otrā mašīna. Sieva ar tādu brauc šobrīd. Iegādes brīdī bija 7 gadi un 68 tūkstoši. Un šobrīd noskrējiens turpinā tieši tāpat nepieaugt, jo visus garos gabalus braucam ar manu, kas ir krietni jaunāka, bet drīz jau būs noskrējusi 3x vairāk.

Tavai ģimenes otrajai mašīnai ir kaites, kas liek aizdomāties par to, vai nobraukums ir patiess? Gan jau ka nav

Automašīnai lielu daļu mezglu var sajāt pa pāris tūkstošiem vai pat vēl ātrāk, ja īpašs braucējs

Kaut kādu kaišu parādīšanās nav rādītājs nobraukumam.

ValdisM 06.05.2009 17:13

tiem kas tirgo smago kāpurķēžu traktortehniku ir tādi busiņi-izbraucamā remontdarbnīca - tipa tehnikas remontu un apkopes veikšanai lauka apstākļos bez vešanas uz dīlercentru rīgā.

Stokkeram tāds izbraucamais buss ir, droši vien arī Kono, Intrac.

Mosh ka tajos busos ir arī pneimatiskās pistoles kāpurķēžu tehnikai, galu galā kāpurķēžu ekskavatori un arī karjeru tehnika ko šie tirgo tak arī ir jāapkopj un jāremontē.

ValdisM 29.04.2009 12:25

IkdienasViesis rakstīja: Nu, atkal pēkšņi manam mersītim jauna vecuma "zaraza" parādījās - kreisās pakaļējās riteņa arkas zonā sāka pilēt benzīns. Iespējams, kāds bojājums degvielas cauruļvadā. Sīkāk pētījis šobrīd neko neesmu - noliku auto pie sētas. Bet, varbūt kāds no zinošiem mersistiem var man pastāstīt - kādi tur tie degvielas cauruļvadi : metāla vai melnās gofrētās gumijas ? Gribētu pats mājās saremontēt, ar pilošu vadu diezgan riskanti varētu būt uz servisu braukt.

tā kaite gadījumā neparādījās pēc bākas pieliešanai līdz lūpai?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti