iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ValdisM 05.04.2009 11:48

Sretsked rakstīja: Nezinu par Latgali, nav man tur pie kā viesoties...bet viena daļa to 'zemnieku', kas produktus ved uz Rīgu...ir krāpnieki, cenas sapūtuši, bet produkts reāls mēsls.

+1

Beidzās no saviem laukiem vestie kartupeļi, aizgāju uz centrāltirgu.

Nopirku mazu kartupeļu maisiņu. Izvārīju-neēdams mēsls,cepu -nevar izcept -slapja putra sanāk. Metīšu tos kartupēļus laukā. Normālam lauku zemniekam (nevis biznesmenis) patr lopu kartupeļi ir daudz labāki un daudz garāsīgāki, nekā tā draza ko tirgo centrāltirgū.

Un paradokss ir tāds ka ir vesels bars cilvēku kas ar lepnumu stāsta ka iepērkas tikai centrāltirgū

ValdisM 03.04.2009 16:51

M1A1 rakstīja: Pašos pirmsākumos bija dikti daudz šī mazā un lētā korejiešu izstrādājuma pretinieku, kas pareģoja tā ātru sabrukšanu, tūlītēju currusēšanu, miroņu strīpas satiksmes negadījumu rezultātā u.c. aizspriedumainus murgus. Kā tad nu īsti ir pēc šiem gadiem, kad Getz'i jau piedzīvo savus otros, trešos un ceturtos saimniekus? Vai Getzfobija ir beigusies?

Lielākajai daļai protams ka ir beigusies, taču piem. daži te joprojām kā veca plate maļ pa rinķi visus Tevis nosauktos stereotipus, pie msh.

ValdisM 03.04.2009 10:53

VWfans rakstīja: Redz, kur viens vācietis ar 2004.gada Zafiru ar 2,2 litru dīzeļmotoru jau nobraucis 182 tūkstošus km ar vidējo dīzeļdegvielas patēriņu 7,6 litri uz 100 km:

www.spritmonitor.de/...

patērinš pizd*c, kur ir tā dīzeļekonomija.

ValdisM 02.04.2009 15:04

Slinkais rakstīja: ieteikt 2.3 var tikai ienaidniekam. aizvesturiska un duma shprice. 2.6-2.8 vai 2.5tdi. citu variantu nava. un velams mehaniku. nekadas kompressijas nav jamera, pat ja apeed kaadu litru eljas, nav mirstama vaina. kas, 5ls zheel pieliet? tiesa gan, V6 paterinji vareetu nebuut draudziigi, bet tie lieliski gazificejas. un leetaakas detaljas un vienkarshaku uzbuvi gruti iedomaties.

Pats saprati ko pateici?

Tiem V6 audi tak man liekas ir puspriekšā jāizjauc lai zobsiknsu nomainītu.

ValdisM 31.03.2009 23:36

VWfans rakstīja: Nekādas dižās domas man nebija... Vienkārši acīmredzami, ka jaunu, acis priecējošu, tikko pirktu auto uz ielām ir mazāk... Tautai ir tendence turpināt braukt ar jau esošajiem automobiļiem...

tautai ir tendence vilkt ārā no sētmalēm un lauku šķūņiem ārā 15-20 gadīgos, bet vēl tīri labi ejošos auto.

ValdisM 31.03.2009 20:23

Audi_B3 rakstīja:

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!

Degvielas filtru kad esi mainījis pēdējo reizi.

Man bija līdzīgi - aukstam dzinējam gāzējot bija vērojama noraustīšanās. Tā kā variantu par elektronikas un iešprices bojājumiem atmetu uzreiz (stāsta ka japāņiem tā ir mūžīga un nelūztoša ), tad pirmais kas uzreiz iešāvās galvā bija degvielas filtrs.

Nomainīju, problēma pazuda

Pārgriezu veco filtru uz pusēm - a tur iekša pie degvielas ieplūdes jau puskarote smilts un gružu

ValdisM 30.03.2009 21:09

Kindzulis rakstīja: taa gan... un cik atceros- visu dzineeju pat nebij obligaati- pietika ar bloku(tb galvas ar dereeja)

bet nu pagaidi guru tb msh - jams apstaastiis

šams palūkosies Wikipedia un apstāstīs kā tad tur īsti ir

ValdisM 30.03.2009 20:47

Qued rakstīja: Brauc tāpat kā iepriekš... tikai stūre īsti taisni nestāv, viss cits ir kā nākas.

Ko apdrošinātājs ar šito darīs?

nu tak braukā tālāk tāpat, ja jau auto iet, ja pirki rudenī, tad droši vien TA ir līdz rudenim. Nu vismaz uz pusgadu vari atlikt auto problēmas risināšanu.

ValdisM 30.03.2009 19:46

Nortel rakstīja: Nazis vēl būtu mazākā bēda. Sliktākais ir lietota adata. Itkā sīkums, bet dzīve sabojāta.

Kaut kur dzirdēju šo:

baktērijas atklātā vidē man liekas uz tās adatas iet bojā diezgan ātri, tā kā ja vien tas nariks nav tikko aiz stūra salaidis vēnā, tad tā adata varētu būt diezgan nekaitīgi.

Nez kāds var pakomentēt, kā tur īsti ir ar šo tēmu?

ValdisM 29.03.2009 22:16

Ozz rakstīja: uj...

tas pa 140 ls nu galiigi nav taads...

raadaas ka sedans vispaar ir retums...

saimniekam varētu būt diezgan liela bezizejas situācija , jo tas 323 1995.gada sedans ir daudz lielāka raritāte kā kaut kāds BMW 760 man liekas, tajā pašā ss.lv ir tikai tādi 7 sedani, uz ielām es vispār tādu auto tikai pāris reizes esmu redzējis.

Šroti tiešām diez vai maksās vairāk kā 150Ls par tādu, jo virsbūves detaļas reti kuram būs vajadzīgas auto retuma dēļ, savukārt dzinējs 1,9 (pareizāk sakot 1,, kārba, elektronika šim ir 1:1 ar mazda 626 1,8 vai 1,9 (kā nu kurš tos auto dēvē), ar detaļām no kurām JAU ir PILNI šroti.

Risinājums ir varbūt tomēr remontēt, tiesa nav skaidrs bojājumu apmērs.

ValdisM 29.03.2009 1:25

Qued rakstīja: Vot, gadījās šaise meitenei, ir tagad auto - 95.ā gada mazda 323 sedans ar 1.9 benzīna motoru (reta kombinācija) - ar sasistiem labajiem sāniem. Vidējais statnis salonā, durvis neskaitās priekšējais spārns saburzīts, nu bēdīga aina. Citādi viss ok, rūc, brauc, visi stikli, izņemot labās puses durvīm, veseli, priekša un aizmugure vesela.

Ir pamatotas aizdomas, ka remontēt šo auto būs pārāk dārgi salīdzinot ar tā tirgus vērtību, bet uzpircēji piedāvā max 150 ls par šo tehniku, kas tomēr šķiet par daudz smieklīgi. VVKTIG? Ko vispār darīt?

Ir vēl variants sameklēt citu sedanu ar motora defektu un pārkrāmēt no sistā auto iekšas, bet ar 1.9 atrast arī ejošu bezcerīgi, bet cita motora gadījumā esot jāpārvelk čupa vadu... Kā tur īsti ir?

Es domāju Tu vari droši meklēt 626 ar dzinēja defektu un pārlikt to dzinēju uz turieni.

Izskati arī tādu variantu.

ValdisM 27.03.2009 15:55

farruhs rakstīja: Alfas patēriņš reāli iespārda...

vo, vo, man mazda 626 pa pilsētu patērē puslitram mazāk kā alfa uz štrāses . (Vakar lēju pilnu bāku un sarēķināju)

ValdisM 27.03.2009 15:48

Ozz rakstīja: čoma mucai izlauza pagriezienraadiitaajus (baltos) kas bodee ls 3 maksaa , resti salauza , maģi nofizģīja (paneliitis zem seedekļa bija pamests) un pakaļējām durviim stiklu izsita

taa nav kriize, tur bija nakomaans lomku apogejaa bez mazaakaas sajeegas riits vai vakars

dīvaini, ka penli izārdīja, savukārt visus vadus akurāt atvienoju -tur kur bija štekeri,atvienoja štekerus, kur tie bija satīti-tur tos pārgireza.

P.S. Un auto bija signalizācija.

ValdisM 27.03.2009 15:33

Sretsked rakstīja: Kādu pusotru gadu atpakaļ, vasarā, tātad,kad nekāda krīze vēl nebija, ap to vietu redzēju mašīnai izsistu logu un izvandītu salonu.

Tā kā beidz aurot par to mistisko 'krīzi'. Viss notiek kā tas notiek, kāds sakars tam narkomānam ar krīzi ? Viņam krīze galvā, tas viss.

ZB jau lasīt šito- 'krīze tur' , 'krīze šite'...

tur varbūt arī cits stāsts-varbūt salonā bija kāds portfelis, kāda vērtīga manta atstāta redzamā vietā un tāpēc to nospēra.

Bet uz ko cer zagļi manā gadījumā - nez cik krutu magnetolu viņi cerēja izlauzt no 21.gadīga šrota.

ValdisM 25.03.2009 21:27

Yetti rakstīja:

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja: ...

Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.

ir

nav precīzi, bet vari rakt...

www.csdd.lv/...

piedod jaunēkli, joprojām dumi jūtos...

man vienkārši piecdiennieks...

ok, pieņemts.

Ko svinam?

ValdisM 25.03.2009 20:43

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja: Jautājums visiem:

vai tehnisko var izziet ar plaisu vēstiklā - plaisa ir apmēram tur kur logu slotiņas (resp 2-3cm no loga apakšas) gandrīz visa vējstikla garumā un aiziet līdz stikla malām.

Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.

nevar...

nespīd Tev apskate....

bet ja dikti gribi, tad vari pajemt uz zoba... nu tjipa kļūt par pasīvo gaili....

Biju augstākās domās par Tevi.

ValdisM 25.03.2009 20:19

Jautājums visiem:

vai tehnisko var izziet ar plaisu vēstiklā - plaisa ir apmēram tur kur logu slotiņas (resp 2-3cm no loga apakšas) gandrīz visa vējstikla garumā un aiziet līdz stikla malām.

Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.

ValdisM 21.03.2009 18:08

rudens68 rakstīja:

ValdisM rakstīja: vecajos labajos laikos traktoristi dīzelī lējā grāvī lai varētu izpildīt degvielas patēriņa mēneša normu.

Vai tajos lailos apkurē to nevarēja izmantot , cik atceros tad toreiz daudziem bij dīzeļ(vai saļaras vai kā tur) apkure. Vienam radam bij kombinēta dizels un/vai ogles

Varēja un arī izmantoja, tiesa ļoti nedaudz. Man pašam mājas vēl joprojām stāv zemē ieraksta pāris m3 muca, truba uz mājas pagrabā esošo kaltu,kurš bija pielāgots vairāku veidu kurināmajam.

Bet jāsaprot ka pie PSRS iekārtas nebija iespējams pilsētas privātmājās dzīvojošiem nokurināt to dīzeļa pārpalikumu no tā, ko patērēja PSRS iekārta (kolhozi, rūpniecība, smagie auto), savukārt privātie auto bija uz benzīna. Laukos dzīvojošajiem bija daudz ērtāki apkures veidi -aizej uz mežniecību un gateri un pa pudeli sarunā malkas kravu. Pat pilsētā dzīvojošajiem nedomāju ka malka maksāja dārgāk kā pāris litri kravā.

Pats kad biju sīks, redzēju kā sencitis pirka granti šķūņa būvniecībai - pa mūsu ielu uz kaut kādu objektu braukāja kamazi ar granti. Sencīts stāvēja ielas malā -nostopē kamazu-un pa 2 polšiem sarunā lai granti izgāž pagalmā. Līdzīgā veidā tika iepirkti pāļu atgriezumu pamatu izbūvei.Pa pāris 3l burkām samagonkas tika iepirkti puspiekabe ar dažada pagriezuma zāģmateriāliem -pietika gan sķūnim, gan mājas otrā stāve izbūvei

:Labi laiki bija, zēļ tikai ka tā sistēma tādā ziņā sevi vnk izputināja.

ValdisM 21.03.2009 14:00

vecajos labajos laikos traktoristi dīzelī lējā grāvī lai varētu izpildīt degvielas patēriņa mēneša normu.

ValdisM 20.03.2009 18:33

bests rakstīja: Panelis ir zilais...

oho

KAd braukāji ar auto, viņs tev neuzbāzās

ValdisM 19.03.2009 12:52

msh rakstīja: Pirms kāda laika viņš tirgoja piecpadsmitgadīgu būmeri un desmitgadīgu alfu, tā kā tādu desmitgadīgu alfu nevienam naskuj nevajag, tad noteikti šīris ar to brauc un mētā kruto ka, lūk, jamam desmitgadīga tačka

Kas vainas 10 gadīgai Alfai, ja vien protams tas nav nojāts eksemplārs.

Faktus lūdzu.

ValdisM 17.03.2009 23:49

hmnc rakstīja: drīzāk jau jāraud...

fishki.net/...

īstā dzīve

drīzāk būtu jāraud ka Krievijā cilvēki gatavi maksāt 11000 eiro par 7 gadīgu nobrauktu golfa klases auto.

Pie tādas apstākļu būtības man jau liekas ir poh tas auto sists un metināts vai nē.

Tad jau labāk jaunu Kalinu pa 5000 eiro paņemt

ValdisM 16.03.2009 19:27

PiepZz rakstīja: Šitas nebija kaut kāds invalīds? Viens tāds uzmetējs pāris gadu atpakaļ vismaz darbojās.

tas invalīds gadījumān nebija ar dzirdes aparātu?

ValdisM 13.03.2009 22:09

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: Un galu galā tas mersis vismaz ir mašīna nevis kā konservbundža kujdajs kurš to normāli lietojot noteikti pēc dažiem gadiem pārvēršas par rūsas bundžu

dažreiz apbrīnoju, ka pie mušdienu tehnoloģiju un ifno apjoma var būt cilvēki kas dzīvo tik dziļos aizspriedumos.

Toties es nemaz nebrīnos par to, ka tās tehnoloģijas netiek pielietotas lai mašīnas ilgāk kalpotu bet gan tam, lai radītu potenciālajam pircējam ilūziju, ka konkrētā mašīna ir ērta un tādēļ to vērts pirkt.

P.N. Tu te vervelēji par kaut kādām mūsdienu tehnoloģijām, tajā pašā laikā nākamajā postā uzrakstīji, ka tas bīdelis [kurš droši vien arī sonātē sastopams] ir divdesmit gadus vecs. Tātad, kur ir tās "modernās tehnoloģijas"?

nu vispār es vervelēju par to ka cilvēki joprojām dzivo spēcīgos aizspriedumos par japāņu un korejiešu auto.

Jā ir tie' ētā gala auto, bet nu nepūst tie un nelūzt kā vārbūt dažs domā

ValdisM 13.03.2009 22:08

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: P.N. Esmu braucis ar tukšonu kam zem haubes 2.0 dohc nemotorelis - urna kas ņifiga neiet

Tam dzinējam nav ne vainas, problēma ir tajos kapiekp*sējos kas nopērk džipu ar parastu 110 ZS 2,0 benzīmotoru.

Tajā hyundajā bija Mazda 2,0FE 16dohc 80-gadu beigu/90-gadu sākuma dzinējs. Protams jaudas pamaz, īpaši priekš džipa, taču visādi citādi izcils dzinējs-ilgkalpojošs,uzticams,ekonomisks, elektronikas gļuki tuvu nullei, zobsiksnu arī var nemainīt -kad plīst siksna -dzinējam nekādu bojājumu nav.

Nav brīnums ka Hyunday meklējot saviem auto dzinēju (to lika arī sonātām un mazajiem hyundajiem), izvēlējās tieši šo dzinēju, nevis VAG 2,5TDI

Es tieši to pašu saku Bet ir naivi cilvēciņi kas tic ka lielas kastes ar mazmotoriem ir ekonomiskas un ir ražotāji, kas pat ražo lielas kastes kurām tikai ir tādi mazmotoriņi... Es saprastu ja tas bīdelis būtu atrodams getzā

P.N. 2.5 TDI piemeti nevietā, te negāja runa par to kujdaja kaštelēs atrodamo R4 ķīselīti

nu re, a priekš kam tad braukt virsū uz auto.Ne jau ražotājā ir vaina. Ja pircēji pieprasa, tad ražotāji ražo visādus amorālus brīnumus, piem.kad vācijā vēl nebija iestājušies "treknie" 90 gadi, tad vācieši pieprasīja un VW ražoja passātu ar 1,3 dzinēju un audi 100 ar 1,6 dzinēju.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti