msh rakstīja: P.N. Esmu braucis ar tukšonu kam zem haubes 2.0 dohc nemotorelis - urna kas ņifiga neiet
Tam dzinējam nav ne vainas, problēma ir tajos kapiekp*sējos kas nopērk džipu ar parastu 110 ZS 2,0 benzīmotoru.
Tajā hyundajā bija Mazda 2,0FE 16dohc 80-gadu beigu/90-gadu sākuma dzinējs. Protams jaudas pamaz, īpaši priekš džipa, taču visādi citādi izcils dzinējs-ilgkalpojošs,uzticams,ekonomisks, elektronikas gļuki tuvu nullei, zobsiksnu arī var nemainīt -kad plīst siksna -dzinējam nekādu bojājumu nav.
Nav brīnums ka Hyunday meklējot saviem auto dzinēju (to lika arī sonātām un mazajiem hyundajiem), izvēlējās tieši šo dzinēju, nevis VAG 2,5TDI
Sretsked rakstīja:
ValdisM rakstīja:
msh rakstīja: Un galu galā tas mersis vismaz ir mašīna nevis kā konservbundža kujdajs kurš to normāli lietojot noteikti pēc dažiem gadiem pārvēršas par rūsas bundžu
dažreiz apbrīnoju, ka pie mušdienu tehnoloģiju un ifno apjoma var būt cilvēki kas dzīvo tik dziļos aizspriedumos.
Nu bet ir jau arī konservu bundža. Lēts braucamais, nav džips,paliela kaste, par saprātīgu naudu.
nē nu skaidrs ka tas nav luksus auto, taču raudāt par to ka paºis gadi un tas auto sapūs un izjuks, arī ir vienkārši tumsonība.
Tie auto vēl arī pēc 10 un 15 gadiem braukās pa ielām ne sliktāk kā vāciešu un zviedru ražojumi.