iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ValdisM 13.03.2009 22:05

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: Un galu galā tas mersis vismaz ir mašīna nevis kā konservbundža kujdajs kurš to normāli lietojot noteikti pēc dažiem gadiem pārvēršas par rūsas bundžu

dažreiz apbrīnoju, ka pie mušdienu tehnoloģiju un ifno apjoma var būt cilvēki kas dzīvo tik dziļos aizspriedumos.

Nu bet ir jau arī konservu bundža. Lēts braucamais, nav džips,paliela kaste, par saprātīgu naudu.

nē nu skaidrs ka tas nav luksus auto, taču raudāt par to ka paºis gadi un tas auto sapūs un izjuks, arī ir vienkārši tumsonība.

Tie auto vēl arī pēc 10 un 15 gadiem braukās pa ielām ne sliktāk kā vāciešu un zviedru ražojumi.

ValdisM 13.03.2009 19:22

msh rakstīja: P.N. Esmu braucis ar tukšonu kam zem haubes 2.0 dohc nemotorelis - urna kas ņifiga neiet

Tam dzinējam nav ne vainas, problēma ir tajos kapiekp*sējos kas nopērk džipu ar parastu 110 ZS 2,0 benzīmotoru.

Tajā hyundajā bija Mazda 2,0FE 16dohc 80-gadu beigu/90-gadu sākuma dzinējs. Protams jaudas pamaz, īpaši priekš džipa, taču visādi citādi izcils dzinējs-ilgkalpojošs,uzticams,ekonomisks, elektronikas gļuki tuvu nullei, zobsiksnu arī var nemainīt -kad plīst siksna -dzinējam nekādu bojājumu nav.

Nav brīnums ka Hyunday meklējot saviem auto dzinēju (to lika arī sonātām un mazajiem hyundajiem), izvēlējās tieši šo dzinēju, nevis VAG 2,5TDI

ValdisM 13.03.2009 19:15

msh rakstīja: Un galu galā tas mersis vismaz ir mašīna nevis kā konservbundža kujdajs kurš to normāli lietojot noteikti pēc dažiem gadiem pārvēršas par rūsas bundžu

dažreiz apbrīnoju, ka pie mušdienu tehnoloģiju un ifno apjoma var būt cilvēki kas dzīvo tik dziļos aizspriedumos.

ValdisM 09.03.2009 16:01

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Sretsked rakstīja: Pirmais, tu tak man reiz stāstīji, ka NEKAD vairs pat mazlietotu kāru nepirkšot, nerunājot nemaz par jaunu... tik gudrs tak esi,lai otrreiz uz grābekļa nekāptu.

Sorry par offtopic (ja tāds šajā diskusijā vispār jau ir iespējams ).

Jautājums Tev kā kūdras nozarē stradājošam: kur var iznomāt lielkubīgo smagā auto piekabi kūdras un citu vieglas masas beramo materiālu pārvadāšanai????

Nekur. Var samaksāt par pakalpojumu un atbrauks mašīna ar visu piekabi un savedīs.

Vajag uz kādu mēnesi tikai piekabi. Vilcēji un šoferi pašiem ir.

Kas tie pa uzņēmumiem ja nav noslēpums, kam ir tādas piekabes???

Varētu uzvanīt un mēģināt sarunāt piekabi

ValdisM 09.03.2009 16:00

Bucefals rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Sretsked rakstīja: Pirmais, tu tak man reiz stāstīji, ka NEKAD vairs pat mazlietotu kāru nepirkšot, nerunājot nemaz par jaunu... tik gudrs tak esi,lai otrreiz uz grābekļa nekāptu.

Sorry par offtopic (ja tāds šajā diskusijā vispār jau ir iespējams ).

Jautājums Tev kā kūdras nozarē stradājošam: kur var iznomāt lielkubīgo smagā auto piekabi kūdras un citu vieglas masas beramo materiālu pārvadāšanai????

Tu vēlies to piekabi kadam iznomāt, vai tomer nomāt no kāda šādu piekabi?

P.S. Par piekabju nomu neko nezinu, kad kko vedu, tad runāju ar transportnieku - cenas ir pietiekoši labas, lai nečakarētos ar kkadiem nomas variantiem. Ja vien Tev nevajag ilgtermiņā, kad iepirkt to lietu varbūt ir izdevīgi.

man vajag tieši to piekabi (uz kādu mēnesi apmēram)

Smagie vilcēji un šoferi mums pašiem ir.

ValdisM 09.03.2009 11:29

Sretsked rakstīja: Pirmais, tu tak man reiz stāstīji, ka NEKAD vairs pat mazlietotu kāru nepirkšot, nerunājot nemaz par jaunu... tik gudrs tak esi,lai otrreiz uz grābekļa nekāptu.

Sorry par offtopic (ja tāds šajā diskusijā vispār jau ir iespējams ).

Jautājums Tev kā kūdras nozarē stradājošam: kur var iznomāt lielkubīgo smagā auto piekabi kūdras un citu vieglas masas beramo materiālu pārvadāšanai????

ValdisM 05.03.2009 17:12

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

ja tu esi pietiekami pieredzējis lai spētu izdalīt predikātus un noteikt to vērtību konkrētā brīdī, kā arī saprast kādas konkrēti matemātiskās loģikas funkcijas izmantot, tad matemātiskā loģika strādā ekselenti... nelinearitāte tātad tavuprāt parādās tieši predikātu vai to vērtību noteikšanā...

piemēram - "mājās nav ko ēst" - nu ēdiet taču kūkas

Nelinearitāte parādās tur, kur predikātu vērtības noteikšana nav iespējama. Matemātiski tas nozīmē, ka viens vai vairāki no formulas komponentiem ir gadījumskaitļi.

Atrisini elemetāru vienādojumu - cik ir X? X*2-RND=8...

tāpēc ir ieviests varbūtības jēdziens... un ir definēti varbūtību rēķini

ja predikāta vērtība var būt tikai 0 vai 1, tad varbūtība pēc definīcijas ir skaitlis starp 0 un 1

bet es savos apgalvojumos par entropiju nekur neizmantoju nedefinētus predikātus un izmantoju vienkāršu matemātisku loģiku

es vienkārši paņēmu entropijas definīcijā izmantoto apgalvojumu, ka ja sistēma ir slēgta un process ir atgriezenisks, tad entropija nemainās

tad es devu skaidrojumu kāpēc manuprāt sistēma ir slēgta un kāpēc process ir atgriezenisks

kur te parādīdījās nelinearitāte vai gadījuma vērtība????

te daudziem cilvēkiem laikam ir "too much free time", ja jau jau runā vairākas dienas par neko ;D

ValdisM 04.03.2009 21:00

modena rakstīja: aj... PN idioti....

te visa valsts jau sen ir SIA TP īpašums..... bet jums tikai Šlesers ir pie vainas.... nav vairs komentāru...

ValdisM - atturēšos par tevi komentēt - citādi zvaigznītes vien būs..... bet vislielākais SM izlaupītais ir nepārspējamais Repše ar JL....

Ja kāds te naivi domā ka ministrs ir pa visu atbildīgs.... tad lūdzu likuma pantu..... manā izpratnē - nav iespējams visu vienam cilvēkam izkontrolēt..... pats kādreiz strādāju ministrijā ( ne jau SM ) - un ir saprotams jautājums par to kurš par ko atbild.... bija arī saskarsme ar SM.... biju šokā... tādus brīnumus galīgi nebiju gaidījis piedzīvot....

tā ka turpiniet savu lētu populistisko aurošanu... varbūt kāds noticēs ka viens Šlesers visu izzaga..

jums pat poņas nav par īstām lietam... un to kur tā nauda aiziet... piekasījās lidostai - kas faktiski ir valsts vizītkarte.... un kuru jāuztur līdz noteiktam brīdim.

Tu gadījumā neesi Slesers?

Jo cik atceros, vienmēr bija tā - kad Šleseram uzdeva jautājumu kāpēc joprojām latvijā ir tik slikti ceļi, tad atbilde sākās apmēram sādi:

"Nē nu LAtvijā viss bija labi, viss gāja uz augšu, un tad Repše nolikvidēja ceļu fonu....".

(tikai aizmirsa piebilst ka patiesībā tikai pamainīja naudas plūsmas ceļu, bet pašu finansējuma apjomu ceļiem PALIELINĀJA)

ValdisM 04.03.2009 19:10

modena rakstīja:

STALINS rakstīja: Aiz kokiem mežs pazudis!

Ir taču skaidri redzams, ka slesera bizness ir atņemt mazajiem un atdot lielajiem, kas no biznesa viedokļa ir pareizi, tikai valsts jau nav bizness un sociālās sekas ir briesmīgas.

Viens gadījums- pasažieru pārvadājumi- bija daudz mazo pārvadātāju, bija zemas cenas biļetēm, miljonus nepelnīja, bet dzīvoja, prasīja dotācijas nerentablajiem maršrutiem, bija algas reģionos šoferiem, apkalpojošajam personālam u.c.

Iejaucās slesera ministrija, uzrīkoja "konkursu", tagad lielie pārvadātāji brauc tos reisus daudz retāk, cenas biļetēm daudzreiz lielākas, jā dotācijas uz tiem maršutiem viņi neprasa. Nozare sakārtota? Nenoliedzami. Bet uz kā rēķina?

Vispār slesera bizness salīdzinājumā , ar kaut vai lemberga, ir sētas krāsošana vs gleznošana.

(šķele šajā kontekstā varētu būt datorgrafiķis)

lielie tāpēc jau lielie ka var atņemt mazajiem....

tu vel psrs laiku cenas atceries....

brīvais tirgus jau neprasa dotācijas.... un vel jautājums - kurš lemj par dotāciju lieluma piešķiršanu? nevis prasa... bet lemj vai SM tos piešķirt..... ?

Tu no Šlesera siles barojies, ka tā histēriksi aizstāvies un atbildi uz KATRU šejienes komentāru, dažreiz pat ar "putām uz lūpām".

Nomierinies.

Tādi kā Šlesers, filozofiski runājot, ņem mūs visus priekšā, tikai kā izskatās ka dažiem tas pat patīk.

Specal for You- Anekdote:

Aizbrauc Latvijas satiksmes ministrs pieredzes apmaiņas braucienā pie
Beļģijas satiksmes ministra.

Beļģis uzaicina Latvijas ministru pie
sevis uz mājām. Skatās mūsējais uz māju un prasa:


- Kā tu tādu labu māju uzbūvēji?

- Redzi automaģistrāli?


- Jā.

- Nu, re, uzrakstīju projektā 21 miljonu, pa 20 uzbūvēju maģistrāli,
par vienu - savu māju.


Pēc laika atbrauc beļģis atbildes braucienā uz Latviju. Šlesers
uzaicina pie sevis. Beļģis kā ierauga šlesera pili tā mēms no
pārsteiguma. Jautā:


- Kā tu esi uzbūvējis tāāāāādu pili?


- Redzi automaģistrāli?


- Nē...

ValdisM 03.03.2009 22:27

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

modena rakstīja:

smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...

jopcik teksts....Pateicoties vienotai vadībai, unikālai pārvaldes struktūrai, veiksmīgai sadarbībai ar vadošajām pasaules finanšu institūcijām. Mums ir sadarbība ar 300 lidsabiedrībām, kuras mēs atvedīsim uz Rīgu, padarot Rīgu par Eiropas un Āzijas satikšanās vietu - tranzīta centru, galveno galamērķi Baltijas reģionā....

gatavie Jaunie Vasjuki, va zin...

vai drīkst uzzināt kāpēc Helsinki par tādiem var būt un Rīga nē?

ja tu vel kaut ko saprastu no lietas ko apsmej....

mums ir ļoti labs izvietojums un līdz ar to to ir jāizmanto pēc pilnās programmas.

Lai arī cik dažiem nepatīk Šlesers- bet lietu viņš labi pieprot un viņa vadītā nozare šobrīd ir normāla stāvoklī.

viss ko ir vadījis Slesarjs ir uz sabrukuma robežas.. Pasts, LV ceļi, dzelzsceļa pasažieru pārvadājumi ir āfrikas līmenī, autopārvadājumi ir atdoti ar apsāubāmiem konkursiem saviem čomiem, lidosta tiek barota no budžeta naudas...

par kuru partiju fano?

ko tu vispār zini par ceļiem un to uzturēšanu?

Āfrikā biji?

Pārējo partiju čomi nav apšaubāmi?

Tev vispār ir saprašana par to kas kopš neatkarības atgūšanas notika ar ceļu nozari?

Vai tu zini ka tieši Šlesers piespieda mūsu ceļu infrastruktūras birokrātiju atkal nodarboties ar PLĀNOŠANU?

Izskatās ka tu esi "padomju inteliģents" kuram saprašanas nav - toties ir VIEDOKLIS... ej nokaunies...

strādāju ceļu nozarē....

P.S. Šlesers sāka plānošanu lai varētu veiksmīgāk bāzt kabatā un konkursos iebīdīt sev pietuvinātos uzņēmums, piem. Šlesers izplānoja ka būvējot jauno Maskavas šoseju posmā Tīnūži-Koknese posms jāsadala 2 milzīga apjoma objektos (tas tādēl lai konkursā varētu piedalīties tikai lielie un viņam pietuvinātie uzņēmumi).

Tik lielos objektos,ka lai tos varētu paņemt ACB pat pievienoja sev 8.CBR un Saldus Ceļinieks apvienojās ar Krsutpili.

Pavasarī būs konkurss.

Uzminat nu, kas šajos konkursos vinnēs???

Posmu kas tuvāk Koknesei un tātad tuvāk Saldus Ceļinieka jaunajai mītnei J-pilī un arī jaunajai asfalta fabrikai Krustpilī - vinnēs Saldus Ceļinieks.

Posmu kas tuvāk rīgai un tuvāk ACB "sadraudzības" partneriem-šķembu ražotājam "Saulklane S"-vinnēs ACB.

ValdisM 03.03.2009 21:37

anonimikis rakstīja: pasts? pasts ir ilgu gadu politikas sekas un viss ir sācies sen pirms šlesera. ar pastu ir tāpat kā ar skolām - gribējās lai katrā sūnu ciemā ir, bet atļauties ta to mēs nevarējām. tagad izskatās, ka pasts kā reiz savilks galus un beidzot parādās reālā situācija.

ceļi ir sūdīgi pēdējos 20 gadus, nevarētu teikt ka pie šlesera palicis sliktāk. drīzāk viņš vismaz atjaunoja budžetēšanu no akcīzes nodokļa.

dzelzsceļa pasažieri kā reiz ir atjaunoti jauni reisi. kuri iepriekš bija veiksmīgi nogriezti.

autopārvadājumu konkursam var runāt par izpildījumu, bet tur ir apakšā tomēr vismaz atbilstība mazas valsts reālajai maksātspējai, nevis "gribu no katra lauku ciema ar 3 būdām 4x dienā satiksmi līdz Rīgai un pa lēto."

izklausās ka tu pilnā nopietn''ibā tici ko Šlesers visu laiku atkārto un slavina sevi.

Pasts aizgāja lielos mīnusos un tieši pa burbuli tieši Slesera laikos.

Šlesers man liekas jau kādu 6 gadu ir satiskmes ministrs, ta'ču nav bijis spējīgs neko izdarīt.

P.S. 2001.gadā Polijā bija SLIKTĀKI ceļi kā Latvijā (pats braucu un izbaudīju)

2006.gadā Polijā jau bija ļoti ļoti labi ceļi, kamēr lAtvijā Šlesers bija uzbūvējis kaut ko tur pie Ādažiem un kaut ko uz Bauskas pusi.Un tas arī bija viss viņa (pareizāk sakot EU naudas) izdarītais.

Atkārtošu vēlreiz-Šlesers ir nulle , tikai viņš nekaunās katru reizi primitīvi atkārtot pie katras izdevūibas cik daudz viņš ir izdarījis. Tauta šādai prāta skalošanai arī uzķeras.

Viss.

ValdisM 03.03.2009 19:20

modena rakstīja:

smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...

jopcik teksts....Pateicoties vienotai vadībai, unikālai pārvaldes struktūrai, veiksmīgai sadarbībai ar vadošajām pasaules finanšu institūcijām. Mums ir sadarbība ar 300 lidsabiedrībām, kuras mēs atvedīsim uz Rīgu, padarot Rīgu par Eiropas un Āzijas satikšanās vietu - tranzīta centru, galveno galamērķi Baltijas reģionā....

gatavie Jaunie Vasjuki, va zin...

vai drīkst uzzināt kāpēc Helsinki par tādiem var būt un Rīga nē?

ja tu vel kaut ko saprastu no lietas ko apsmej....

mums ir ļoti labs izvietojums un līdz ar to to ir jāizmanto pēc pilnās programmas.

Lai arī cik dažiem nepatīk Šlesers- bet lietu viņš labi pieprot un viņa vadītā nozare šobrīd ir normāla stāvoklī.

viss ko ir vadījis Slesarjs ir uz sabrukuma robežas.. Pasts, LV ceļi, dzelzsceļa pasažieru pārvadājumi ir āfrikas līmenī, autopārvadājumi ir atdoti ar apsāubāmiem konkursiem saviem čomiem, lidosta tiek barota no budžeta naudas...

ValdisM 03.03.2009 14:15

Eye rakstīja: Nu es parasti attopos ka man jau kādu nedēļu vai mēnesi nav apdrošināšana un tad ieskrienu pirmajā statoilā...

Laikam arī būs jāpāriet pie kāda brokera, kas man atsūta sms, ka man tā šaize beidzās...

Nu nemaz nevajag brokeri.

Piem. BTA jau pirms mēneša zvanīja, un atgādināja un jautāja vai nevēlos pirkt, vakar - dienu iepriekš vēlreiz pazvanīja atgādināja.

Iepriekšējos gados vienmēr kādu brīdi iepriekš sūtīja īsziņas.

Visādā ziņā esmu ar BTA apmierināts.

neesmu apmierināts tikai par to ka s*da mazdai 626 pilna masa ir 1840kg, kas laikam ir pat par veseliem 20kg vairāk kā volvo 740 .

ValdisM 02.03.2009 22:47

Uudensputns rakstīja: Var jau,bet,kā pats saki,ka tiešām bez gaismām-nu nespļauj dievam acīs...

nu blin, katram taču ir gadījies aizmirst ieslēgt gaismas.Ja brauktuve ir redzama, tas nav tas lielākais grēks.

Es vispār pagājušo gad novembra baigās 19,00 vakarā no t/c Alfa līdz Augšlīgatnei aizbraucu ar gabarītiem, un tikai kad pagriezu uz Līgatnes tukšo šoseja, pielēca, ka nav ieslēgtas tuvās.

ValdisM 26.02.2009 18:15

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Kūdra latvijā ir milzīgs resurss. Pašlaik tiek apstrādāti apmēram 7% no iespējamām platībām. Nerunājot par krājumiem zem mežiem un pļavām.

Interses pēc: www.peat-pellets.com/...

Un tiem, kas par kūdras lēno atjaunošanos runā - tā pēc savas būtības ir fosilais kurināmais. Savas naftas mums nav, bet kūdra ir. Un būtu stulbi to neizmantot. Ekologiem - kūdras izmantošana rada mazāku ietekmi uz vidi nekā naftas un ogļu, jo neizmantotā kūdra "ražo" metānu, kas ir daudz "siltumnīciskāks" nekā CO2

Kūdras purvu meliorēšana, nosusināšana un izstrādāšana rada milzīgu negatīvu ietekmi uz vietējā reģiona klimatu, precīzāk sakot uz mitruma režīmu.

No kurienes vasaras vakaros un naktīs rodas tie pērkona negaisi un lietus ilgstošo anticiklonu darbības laikā???? Pareizi - tie rodas no tā mitruma kas iztvaiko no upēm, ezeriem un purviem.

Purvs ir kā švamme, kas milzīgu lietuva laikā uzsūt lieko ūdeni un neļauj no purva iztekošajām upēm pārplūst un savukārt sausumu laikā izdala mitrumu, kas pārvēršas vasaras lietū un nodrošina vienmērīgu mitruma režīmu latvijas zemei.

ValdisM 26.02.2009 16:03

smart235 rakstīja:

Ozz rakstīja: uzsuuc taapat...

tikai jautaajums-cik efektiivi veedinaas....

jā gan; un pēc gadiem 10 par prauliem pārvēršas - un ne tikai zem klajas debess, bet malkas šķūnī arī.

iemācies lasīt visu kas rakstīts, nevis kā tāda tirgus bāba apd*rsties pie pusteikuma

ValdisM 26.02.2009 14:59

ValdisM rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja:

tās bungas bija pilnīgs craps.

Ap to laiku kad sāka pavērties robežas, vienu īsu brīdi viņi komplektēja ar Sabian šķīvjiem. Džeki pirka komplektus, skutuļus meta grāvī, šķīvjus pārdeva Polijā un par to naudu no Vācijas dzina ķerras. Wot - normāls krīzes laika bizness.

Nu tie Sabian sķīvji arī ir visādi, ja ņem vērā RMIF pieeju (lēti un prasti) tad droši vien kompektēja ar lētā gala Sabian šķīvjiem (analogs mūsdienu Sabian Solar sērijai (dzelzs gabali ne šķīvji)), tad domājams rezultāts bija vēl sliktāks kā Čehu Amati ražojumiem.

Galvenā problēma RMIF bungām bija tā, ka viņi nevarēja saražot pat pat tik elementāras lietas kā normālus šķivju statīvus, kas pēc būtības ir prastākā bungu daļa (īpaši pie tā ka PSRS rūdas netrūka un tā bija lēta).

Esi bungas spēlējis?

Ja RMIF jau PSRS laikos būtu tiekušies uz kvalitatīvu instrumentu ražošanau (līdzīgi kā RRR uz labu skandu ražošanu), tad viņu bungas vēl tagad tirgotos veikalos blakus Mapex, PDP, TAMA, Sonor , un Yamahai, taču tā kā viņi ražoja bungas tikai tāpēc ka PSRS plānveida ekonomikas uzstādījums bija tās ražot pašiem un neiepikrt no ārzemēm, tad rezultāts ir tāds ka vairs tādas fabrikas nav un vislabāk vēl saglabājušās bungas izmantot kamīna kurināšanai....

Tas pats attiecināms uz RAFu , mopēdiem Rīga, Straumi, VEF'u, dažādām kurpēm (kuras bija gadu jānēsā līdz jēlām kājām) , lai tās vispār varētu ienēsāt un tās pārstātu berzt kājas, un citiem PSRS plānveida ekonomikas ržotnēm.

ValdisM 26.02.2009 14:54

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja:

tās bungas bija pilnīgs craps.

Ap to laiku kad sāka pavērties robežas, vienu īsu brīdi viņi komplektēja ar Sabian šķīvjiem. Džeki pirka komplektus, skutuļus meta grāvī, šķīvjus pārdeva Polijā un par to naudu no Vācijas dzina ķerras. Wot - normāls krīzes laika bizness.

Nu tie Sabian sķīvji arī ir visādi, ja ņem vērā RMIF pieeju (lēti un prasti) tad droši vien kompektēja ar lētā gala Sabian šķīvjiem (analogs mūsdienu Sabian Solar sērijai (dzelzs gabali ne šķīvji)), tad domājams rezultāts bija vēl sliktāks kā Čehu Amati ražojumiem.

Galvenā problēma RMIF bungām bija tā, ka viņi nevarēja saražot pat pat tik elementāras lietas kā normālus šķivju statīvus, kas pēc būtības ir prastākā bungu daļa (īpaši pie tā ka PSRS rūdas netrūka un tā bija lēta).

Esi bungas spēlējis?

ValdisM 26.02.2009 12:18

Centis_Nuudele rakstīja: RMIF - bungu fabrika spešel Godmanim.

Lidmašīnu dzinēju remontrūpnīca.

tās bungas bija pilnīgs craps.

ValdisM 25.02.2009 20:09

Kaksis rakstīja: Pat seda kā kurināmo izmanto kokskaidas.

Sedas manta tiek eksportēta uz holandi.. tur viņi daļu atstāj sev puķēm, pārējo safasē iekapojumos un sūta atpakaļ uz latviju tirgot dārza un saimniecības veikalos

ValdisM 25.02.2009 20:05

Ozz rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Ozz rakstīja: attiistot ideju taalaak-

var par salidzinoši nelielaam izmaksaam dabuut celtniekus, kuri pa 500 ls meenesii un ne vairs par 2 štukaam uzbuuvee ruupniiciņu, kuraa ražo kūdras briketes kurinaašanai vieteejaa tirgus vajadziibaam....

ar dažiem kuļibiniem pietiktu lai no veca gazika uztaisiitu iekaartas, kaads malacis vareetu sakaartot papiirus ....

protams, ka ne par štukaam meenesii, lai nebuutu kaardinaajums mitri sapņot par ēģipteem, laimes pļavaam , plazmaa, X5 un citiem sūdiem, bet lai cilveeki straadaa, kaut ko veido un saņem algu par kuru var iztikt...

mieriigi, piezemeeti un pakaapeniski...

Nu tas nu gan ir murgs! Pāriet uz kūdru ir regress. Vēl varētu saprast, ja visas aizaugušās pļavas un grāvmalas pārvērstu šķeldā.

kaapeec regress

taas briketes buutu, teiksim, leetaakas jo ražošana noris turpat kur kuudra...nav jaavazaajas entos kilometrus....

taa arii ir probleema, ka kaksis un co iedomaajas ka ir nepieciešams vismaz nokia veeriens, supertehnoloģijas, kvazistacionaarie pipelizātori , ļimoni utml daargi pasaakumi...

kad nauda ir, tad var rotaļāties ar tehnoloģijaam.

kad naudas nav, tad jaapaariet uz atjaunojamiem resursiem un naturaalo saimnieciibu...

Kūdras izmantošana kurināšanai ir PSRS laiku arhaisms, ka bija pieļaujams kad nebija gāzes TEC, gāzes vadi un nezināja kas tā tāda šķelda, koka granulas u.t.t,

Kūdra dabā atjaunojas ahuje**nna lēni -apmēram 1mm gadā, laikam bija. Tātad viena 1m3 uzaudzēšanai vajag 100 gadus. Kad to kūdru izrok, izžāvē,sapresē - sanāk kaut kāds puskubs kurināmā... .

Koknes aug vidēji pa 10-20m3 uz hektāru, atkarībā no augsnes, koksnes šķirnes (kārkli laikam vispār aug ahujet kādos tempos).

Un tagad parēķini, cik latvijā ha ir ar kūdras purviem, cik ar mežiem, pie kura ir ērtāk piebraukt, kuru ērtāk iegūt(mežu tikai griez ar timberiun met iekšā šķeldotājā un iekšā piekabē un uz katlu māju.., purvu vēl jāmeliorē,jāssina, kūdra jāfrēzē, jākrauj žāvēties, , jāsmalcina, jāpresē, un tikai tad vari vest kurināt.

Meži ir katrā pagastā, pie tam neizgºiežamos daudzumos (izņēmumi zemgales tīrumi), kūdras purvi ir tur kur tie ir, parasti tie ir tālu no katlu mājām, nomaļās, neapgūtās, mežainās vietās.

ValdisM 24.02.2009 1:06

arba rakstīja: Pašreiz Saulkrastos jūras pusē mājas par 120 000 ir nopērkamas

www.ss.lv/...

Un pie sunīšu ezera 450 km ar baseinu pa 170 000

www.ss.lv/...

ja man nebūtu katru dienu 8 darbā jābūt pirktu šito

www.ss.lv/...

Nezinu kā tev, bet ņemot vērā ka Latvija ir ziemeļvalsts, neko pretīgāku priekš manis kā dzīvošnu pie jūras , es nevaru iedomāties.

Tie kas nav izbaudījuši ko nozīmē dzīvot pie jūras un cik daudz patīkamāk no klimata viedokļa ir dzīvot piem. austrumlatvijā vai vismaz vidzemes augstienē, tie nesapratīs....

ValdisM 21.02.2009 12:39

argis rakstīja: Tas ir tā, ka pats redzu, ka ir nodiluši un mainot riepas rudenī arī teica, ka drīz jāmaina!!

kad sāks "mest" , tad arī maini (ja vien protams nevar apvirpot, pareizāk sakot nav vairs ko apvirpot), un neliecies pašlaik ne zinis par to.

Man pirms 3 gadiem servisā teica, ka stabilizatora atsaišu bukses jau švakas un jāmaina.

Kopš tā laika nobraukti 120 000 km(puse pa Latgales ceļiem un neceļiem) , izietas 3 TA un nekas tur vēl nav jāmaina

Tam, ko saka servisos, jāpieiet ar ļoti lielu piesardzību, savādāk sāksi mainīt visu pēr kārtas.

ValdisM 19.02.2009 20:34

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Zoo rakstīja:

RLaguna rakstīja: Lai zviedri nekreņķējas-volvo vēl pagaidām paliek.

tas nav volvo.īstie beidzās 98. Gadā,kad no konveijera noripoja Pēdējais 940.

Pareizāk sakot S90!!! (un arī V90 kā univ.)

P.S. Dizaina ziņā luksus klases auto etalons manuprāt.

pirmās paaudzes V70?

ne gluži

Re kur ir tas brīnums:

cheapest-motors.ebizautos.com/...

Un arī krāsa super.

ValdisM 19.02.2009 17:48

Zoo rakstīja:

RLaguna rakstīja: Lai zviedri nekreņķējas-volvo vēl pagaidām paliek.

tas nav volvo.īstie beidzās 98. Gadā,kad no konveijera noripoja Pēdējais 940.

Pareizāk sakot S90!!! (un arī V90 kā univ.)

P.S. Dizaina ziņā luksus klases auto etalons manuprāt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti