iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ValdisM 02.12.2008 1:38

druknais1 rakstīja: Labāk pie garāžas ar spainīti un par tiem 5Ls četrus divlitrīgos RUBEŅUS.

labāk to naudu izmest, nekā to plastmasas drazu dzert...

ValdisM 01.12.2008 22:30

Shiirs rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jurkins rakstīja:

Pirmais rakstīja: pļā, vēl 10 latus izmaksāja izpūtēja remonts... ielēju benzīnu par 10 un iepildīju gāzi pa 10 latiem

rīt braukšu uz tehnisko

un ko ta tālāk ,pārdosi vai taupīsi vecumdienām ?

nieka 1500ls un šī brīnišķīgā mazda var būt tava jau rīt

par tadu cenu tev jaunajam ipashniekam bus ari jaasuukaa

pāris metri pie tam kopsummā

ValdisM 01.12.2008 22:26

Fartuks rakstīja: Vot bļe nepielec... kas uz tiem 3,5t+ darbojas kaut kādi citi fizikas likumi?

kraviniekiem un autobusiem nav tādu vasaras un ziemas riepu, vnk nav.

Ir viena veida riepas un viss.

ValdisM 30.11.2008 23:10

Yetti rakstīja: divus ģimenes auto jau kādus 2 gadus dzenu uz Klaipēdu...

vai tiešām ar sevisiem ir tik traģiski, ka 150km ir vērts dzīt?

ValdisM 29.11.2008 10:56

Uggga rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Uggga rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Uggga rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Master_D rakstīja: Letveida pamatiem 100-150 m mājai nevajadzētu maksāt virs 10 000.

Ja veidņiem izmanto visu, kas pa rokai (vecas skapju durvis, palešu sastāvdaļas utt) tad var pat par 4000 ieliet.

Ja būvē vieglas konstrukcijas māju (karkaseni, guļbūvi utt) tad vispār ar stabveida pamatiem var iztikt, kas izmaksā relatīvas kapikas.

Nopērc resnāko kanalizācijas trubu, izroc bedri, saber šķembas, iespraud bedrē trubu, piebāz ar armējumu, pielej ar betonu un stabveida pamats gatavs

Metodika aprakstīta Novika grāmatiņās (must have, ja ceļ māju)

tas ir lēts risinājums, taču ir vēl lētāki.

Saucas skrūvpāli.

protams ja pikrt no ASV patentētos skrūvpāļus, tad sanāk dārgi.

Bet ja paņem rokās pāļu projektētēšas būvnormatīvu, izrubjas tam cauri, uzprojektē sev pāļus no melnā metāla trubām, tad var tikt cauri ļoti lēti.

Darbs arī ior vienkāršs -pasūti met;aldarbnīcā ttrubu ar galā piemetinātu lāpstiņu, atverd ar universāluu uz objektu to trubu, trubas galā izurbj caurumu lai var ielikt sķērstieni griešanai un tad divātā ļoti operatīvi saskrūvē tos pāļus iekša.

Skrīvpāļiem vajag attiecīgu grunti uz kuras viņu sēdināt, odupurvā visdrīzāk tādu neatradīsi

WRONG

Skrūvpāļus tieši arī liek tur kur ir purvs.

Kaut gan patiesībā tas ir izdevīgi arī labā gruntī.

Pašam WRONG!

Augšā var būt arī purvs, bet apakšā ir jābūt stabilai gruntij.

Nu tad tad arī saki, nevis tā, ka purvam skrūvpāļi neder (kaut gan purvos tas parasti ir vienīgais izdevīgais risinājums).

Izlasi sacitēto zārziņu vēlreiz no sākuma

Sākumā runa gāja par lētu risinājumu, lentveida pamatiem no visādas drazas, Tu ielīdi ar skrūvpāļiem. Gribētu redzēt kā tu divatā ar rokām skrūvētu tos pāļus kādu 20m dzļimā

Tieši tā- labā gruntī vieglas konstrukcijas ēkām skrūvpāļi ir viens no lētākajiem risinājumiem, ja vien nepērk patentētos skrūvpāļus no asv.

Un nakuj tu tur ielīdi ar savu purvu, ja runa iet par lētiem risinājumiem. Neviens kas gribēs lēti uzcelt māju, purvā to necels

ValdisM 28.11.2008 19:19

WALA rakstīja: Vienīgais kas man tām būdām nepielec un arī nepatīk ir "plakanie" jumti. Kaut kā tomēr uzskatu ka nav viņi LV laikapstākļiem piemēroti !!! Pats sev plaknajumtu toč neņemtu, jo nu celtniekiem pa lielam neuzticos, un pat tiem kam varētu uzticeties saka ka šāda tad ir problēmas jau sākot ar balkonu hidroizolācijas pareizu izveidošanu.

Plaknaie jumti ir ok ja ir lielāks kritums, nevis kaut kādi tur 2 vai 3 %, kas ir minimums pēc normatīviem un kā pie mums parasti taisa

ValdisM 28.11.2008 19:17

Uggga rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Uggga rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Master_D rakstīja: Letveida pamatiem 100-150 m mājai nevajadzētu maksāt virs 10 000.

Ja veidņiem izmanto visu, kas pa rokai (vecas skapju durvis, palešu sastāvdaļas utt) tad var pat par 4000 ieliet.

Ja būvē vieglas konstrukcijas māju (karkaseni, guļbūvi utt) tad vispār ar stabveida pamatiem var iztikt, kas izmaksā relatīvas kapikas.

Nopērc resnāko kanalizācijas trubu, izroc bedri, saber šķembas, iespraud bedrē trubu, piebāz ar armējumu, pielej ar betonu un stabveida pamats gatavs

Metodika aprakstīta Novika grāmatiņās (must have, ja ceļ māju)

tas ir lēts risinājums, taču ir vēl lētāki.

Saucas skrūvpāli.

protams ja pikrt no ASV patentētos skrūvpāļus, tad sanāk dārgi.

Bet ja paņem rokās pāļu projektētēšas būvnormatīvu, izrubjas tam cauri, uzprojektē sev pāļus no melnā metāla trubām, tad var tikt cauri ļoti lēti.

Darbs arī ior vienkāršs -pasūti met;aldarbnīcā ttrubu ar galā piemetinātu lāpstiņu, atverd ar universāluu uz objektu to trubu, trubas galā izurbj caurumu lai var ielikt sķērstieni griešanai un tad divātā ļoti operatīvi saskrūvē tos pāļus iekša.

Skrīvpāļiem vajag attiecīgu grunti uz kuras viņu sēdināt, odupurvā visdrīzāk tādu neatradīsi

WRONG

Skrūvpāļus tieši arī liek tur kur ir purvs.

Kaut gan patiesībā tas ir izdevīgi arī labā gruntī.

Pašam WRONG!

Augšā var būt arī purvs, bet apakšā ir jābūt stabilai gruntij.

Nu tad tad arī saki, nevis tā, ka purvam skrūvpāļi neder (kaut gan purvos tas parasti ir vienīgais izdevīgais risinājums).

ValdisM 27.11.2008 20:42

Uggga rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Master_D rakstīja: Letveida pamatiem 100-150 m mājai nevajadzētu maksāt virs 10 000.

Ja veidņiem izmanto visu, kas pa rokai (vecas skapju durvis, palešu sastāvdaļas utt) tad var pat par 4000 ieliet.

Ja būvē vieglas konstrukcijas māju (karkaseni, guļbūvi utt) tad vispār ar stabveida pamatiem var iztikt, kas izmaksā relatīvas kapikas.

Nopērc resnāko kanalizācijas trubu, izroc bedri, saber šķembas, iespraud bedrē trubu, piebāz ar armējumu, pielej ar betonu un stabveida pamats gatavs

Metodika aprakstīta Novika grāmatiņās (must have, ja ceļ māju)

tas ir lēts risinājums, taču ir vēl lētāki.

Saucas skrūvpāli.

protams ja pikrt no ASV patentētos skrūvpāļus, tad sanāk dārgi.

Bet ja paņem rokās pāļu projektētēšas būvnormatīvu, izrubjas tam cauri, uzprojektē sev pāļus no melnā metāla trubām, tad var tikt cauri ļoti lēti.

Darbs arī ior vienkāršs -pasūti met;aldarbnīcā ttrubu ar galā piemetinātu lāpstiņu, atverd ar universāluu uz objektu to trubu, trubas galā izurbj caurumu lai var ielikt sķērstieni griešanai un tad divātā ļoti operatīvi saskrūvē tos pāļus iekša.

Skrīvpāļiem vajag attiecīgu grunti uz kuras viņu sēdināt, odupurvā visdrīzāk tādu neatradīsi

WRONG

Skrūvpāļus tieši arī liek tur kur ir purvs.

Kaut gan patiesībā tas ir izdevīgi arī labā gruntī.

ValdisM 27.11.2008 16:04

Kaksis rakstīja:

ValdisM rakstīja: vai ir tādi auto, kuriem savirze nav jāregulē, tobiš var piekari pilnīgi izjaukt, salikt atpakal un braukt?

Priekšpiedziņas auto ar atkarīgo piekari (balku) aizmugurē.

a ja ir neatkarīgā visu 4 riteņu piekare?

ValdisM 27.11.2008 13:19

vai ir tādi auto, kuriem savirze nav jāregulē, tobiš var piekari pilnīgi izjaukt, salikt atpakal un braukt?

ValdisM 27.11.2008 13:14

Siksparnis rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Pusotra stāva - bez problēmām. Praksē pierādīts. Lasām grāmatas

Padalieties, kādas ir lasītas grāmatas par būvniecību.

Visas Novika grāmata.

Kādas 6 viņas ir kopā laikam.

Tur ir viss kā uzcelt māju no A līdz Z, tiesa nav inž.komunikācijas

ValdisM 27.11.2008 13:08

Sretsked rakstīja:

Master_D rakstīja:

Ja veidņiem izmanto visu, kas pa rokai (vecas skapju durvis, palešu sastāvdaļas utt) tad var pat par 4000 ieliet.

skaidrs tavs uzstādījums par celtniecību Un tu vēl skaidroji,ka esot visadvancētākais par šo tēmu šajā portālā .....

tie 4000 ir vēl ar krietnu rezervi.

Es biju rēķinājis, ka uz mana zemes gabala lentveida pamatu izbūve 120m2 apbūves laukumam man izmaksātu apm. 2000Ls + mans darbs kādas 5-8 dienas (+/-).

ValdisM 27.11.2008 13:02

Master_D rakstīja: Letveida pamatiem 100-150 m mājai nevajadzētu maksāt virs 10 000.

Ja veidņiem izmanto visu, kas pa rokai (vecas skapju durvis, palešu sastāvdaļas utt) tad var pat par 4000 ieliet.

Ja būvē vieglas konstrukcijas māju (karkaseni, guļbūvi utt) tad vispār ar stabveida pamatiem var iztikt, kas izmaksā relatīvas kapikas.

Nopērc resnāko kanalizācijas trubu, izroc bedri, saber šķembas, iespraud bedrē trubu, piebāz ar armējumu, pielej ar betonu un stabveida pamats gatavs

Metodika aprakstīta Novika grāmatiņās (must have, ja ceļ māju)

tas ir lēts risinājums, taču ir vēl lētāki.

Saucas skrūvpāli.

protams ja pikrt no ASV patentētos skrūvpāļus, tad sanāk dārgi.

Bet ja paņem rokās pāļu projektētēšas būvnormatīvu, izrubjas tam cauri, uzprojektē sev pāļus no melnā metāla trubām, tad var tikt cauri ļoti lēti.

Darbs arī ior vienkāršs -pasūti met;aldarbnīcā ttrubu ar galā piemetinātu lāpstiņu, atverd ar universāluu uz objektu to trubu, trubas galā izurbj caurumu lai var ielikt sķērstieni griešanai un tad divātā ļoti operatīvi saskrūvē tos pāļus iekša.

ValdisM 25.11.2008 12:36

Pirmais rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

VWfans rakstīja:

3. Derībās uzvarēs Pirmais.

Nu nez vai, tikai jāizvēlās laiks kad uz asfalta nav ūdens, vai pļura,cits maršruts šajā pārāk daudz kavēkļu, un braukšanas laiks kādos 11-os vakarā.

nu tas ir reāls ceļš, pie tam ne no tiem sliktākajiem....

tu vari brīvi izvēlēties laiku kad braukt - var 11 vakarā, var naktī, var no rīta. pofig... var ziemā, var vasarā...

pats galvenais nobraukt minēto ceļa posmu ar 4 litriem soļaras

vai arī ar 8 litriem turpu un atpakaļ

p.n.

incanti kur palika visi 4litru braucēji? vai tiešām neviens nevēlas uzvārīt 12 eirikus????

kuram no šeit sēdošajiem ir 12tk eiro naļikā ??

nevienam

ValdisM 24.11.2008 22:45

Pirmais rakstīja:

Uggga rakstīja: Jūs pēc odometra brauksiet vai pēc zināma attāluma?

Ja pēc odometra, Džonij uzliek mazākus ripuļus un Pirmais skrien uz GE pēc €€€

pēc attāluma - pa reālu ceļu, nevis pē c mistiska kompī rādīta patēriņa.... no juglas staķika līdz Valkas rajona robežai pie Cepļu ezera....

tur ir vairāk kā 100km

ValdisM 24.11.2008 22:40

Pirmais rakstīja:

Kindzulis rakstīja: Oj...vari ieberzties Pirmais...

318, 118td shito pasaacienu izveic gan... sapraatiigi gaaziiti spaidot un no Juglas saakot...

ceru ka neuzpeldees neviens

runa bija par konkrēto 320to....

bet pieņemu izaicinājumu arī no citiem dīzeļbembjiem

saderam, ka neviens pat nepieteiksies, jo patiesībā apzinās, ka TAS nav iespējams

neizvirzot nekādus papildus noteikumus to varētu izdarīt- tiesa tad ir uzrreiz pēc juglas statoila max ātri jātiek līdz 6.robam un ar 50km/h jābrauc visi 100km.

ValdisM 24.11.2008 11:08

msh rakstīja: Nu un kas tad ir? Metālā ieraujot vienalga kādu švīku dabū.

Manam auto ir dzelzs bamberi, "apvilkti" ar tādu kā mīkstu plastikātu.

ValdisM 24.11.2008 0:01

anonimikis rakstīja:

Tominjsh rakstīja:

Ideots rakstīja: un lai cik komiski/traģiski tas nebūtu, tur aš brendi ir nopērkami tajās cenās, kādas ir pie mums par China drēbēm iekš Cubusiem utt.

a tie tavi turienes brendi kur razhoti 90% gadiijumu....? Kjiinaa vari nopirkt 10 par 1$ vai arii 1 par 100$ peerkot vairumaaa, jautaajums kas atnaaks liidz shejienei un ar kaadu uzcenojuma %...

Nu cubus un LV cenas gan ir cits staasts

gandrīz visi ražo ķīnā. nu labi, zara Spānijā. bet ks nu zara par brendu

Nav būtiski kur ražo un cik maksā veikalā, tam LV gadījumā nav nekāda sakara ar kvalitāti. Preces kvalitāte tirgū atkarīga no konkurences,bet iekš LV apģērbu tirgus konkurences nav.

Bija tāds veikals Dominā- tommy Hilfiger- tirgoja lupatas pa 50-100Ls gabalā... tagad aizvērās., laikam nebija pircēju.

bet kādreiz, kad vēl nebija visādu Domini. Tommy Hilfiger pirms gadiem 7 tirgoja gerkenā. Nopirku toreiz tādu džemperīti pa 10ls laikam.

Maita kvalitatīvs apgērbs tomēr - jau 7 gadi kā tiek nēsāts un neizskatās ka spēšu to nonēsāt, izskatās daudz labāk nekā 1 gadu nēsāti apģērbi pirkti Dominās,Alfās, Molos...

ValdisM 23.11.2008 23:46

msh rakstīja:

Biideklis rakstīja: nedomaaju, ka seenjojot gadaa var norulleet 50k, tad jaabrauc augu diennakti.

Doma bij pieraadiit visaadiem idejotiem, ka it kaa suuda 2 litru starpiiba pateerinjaa gala iznaakuma nemaz tik maza nav, kaa liekas.

Vismaz man. Jo man ir taa, ka shis auto iet 2reiz labaak un eed tos divus litrus mazaak kaa ieprieksheejais autinjsh ar tiem niikulja 100 zirgiem. Tikai esoshais ir shaa gadsimta, a ieprieksheejais bija 98 gada. Nenoliegshu, ir patiikami.

Tev to nesaprast, jo tev liekas ka aizveesturisks audi ir pilniibas virsotne

Saskaroties ar pēdējajos desmit gados ražoto mašīnu problēmu kaudzi, cilvēkos rodas divi iespaidi - lielākajai daļai "tikai jauns ir labs" - ko cenšas ieborēt ražotāji, tev tas gods godam jau ir ieskalots, vai arī tieši pretēji - turēties pie tā, kas ir labs, kā teica Ideots, taisīts cilvēkiem Nekad neesmu teicis, ka vecie audi modeļi būtu kaut kāda pilnības virsotne, bet no pāris aspektiem tomēr ir - pirmkārt, tur ir salīdzinoši maz elektronikas, un tā pati ir kvalitatīvs Bosch ražojums, kā arī nav piebāzts ar nevajadzīgu elektroniku, otrkārt, izturīgi un lētas detaļas biezā slānī par saprātīgu cenu pat liepājā, par ūdensgalvu nerunājot

Par ekonomiju - kā būtu ar tiem pašiem vecajiem 1.9 TDI un R5 2.5 TDI? To ekonomijas rādītaji nav sliktāki kā tiem jaunajiem širpotrebiem, par kuriem tu kaifo. Vēl vairāk - tā kā tur nav sabāztas visādas nevajadzīgas lietas, tad arī kalpo labāk - piemēram, EGR uz 2.5 TDI sāka likt no 1995. gada, negatīvās sekas ir labi saskatāmas. Protams, tiem, kas grib paņemt mašīnu un maukt, tiem labāki ir šī gadsimta modeļi - pa īstam tā stulbā sacensība starp ražotājiem uzkurinājās tikai šijā gadsimtā - paskatieties kādā kosmosā aiziet RS, ///M, kaut kādu porsche un meršu topmodeļu jaudas

ekonomijas rādītāji vecajiem dīzeļiem protams nav sliktāki kā jaunajiem auto, bet ir viena būtiksi nianse:

līdzīgas klases jaunajiem auto ir krietni lielāka pašmasa tieši uz pasīvās drošības rēķina. Mērot degvielas patēriņu proprcionāli pašmasai jaunie auto ir daudz ekonomiskāki kā vecās grabažas.

Un drošāki.

Ko nevar izmērīt naudā.

ValdisM 23.11.2008 23:41

Girc44 rakstīja: ražotāju datus dzīvē man liekas ir ļoti grūti sasniegt. man piemēram neizdodas

a man pilnīgi otrādi.

parasti ir mazāk kā būtu jābūt.

ValdisM 23.11.2008 23:05

Uggga rakstīja: Gan jau kādam kaimiņam pamanīsi jaunu bukti, kas sader ar Tavējo. Vai arī kāds kaimiņs uz brīdi būs pazudis no pagalma un atgriezīsies ar svaigi krāsotu bamperi.

Bezjēdzīgi cerēt uz kaut ko tādu...

Es ar savu auto esmu nejauši ieliecis d50mm metāla trubu, bamperim 0 bojājumu.

Kur nu vēl ja iebuktē 0,5mm plānu durvju skārdu.

ValdisM 21.11.2008 17:20

Master_D rakstīja: liec pats - ietaupīsi ap štuku.

bet tad logiem parasti nav garantija

ValdisM 20.11.2008 16:56

re kur ir passātam B5:

torrents.ru/...

ValdisM 20.11.2008 16:53

paskaties www.torrents.ru

ValdisM 15.11.2008 10:17

smaidiigais rakstīja:

ValdisM rakstīja: Auto lielā mērā tehniski ir 1:1 ar to pašu gadu ražojuma Reanult Megane.

Bleķi tik apkārt citi, japāņu elektronika un salikts tas viss kopā varētu būt japānā.

Salons ietilpīgs. Skaņasizolācija priekš lētā gala auto ir salīdzinoši ok. Piekare vairāk komfortabla, ļoti labi slāpē visus nelīdzenumus un bedres.

Benzīndzinējs 1,8 lai arī liekas mazs priekš sitāda liela auto, patiesībā ir ļoti pat pietiekams. Velk labi.

Mašīna nav slikta, bet tā maksā tik lēti dēļ sava savdabīgā dizaina, kas lielākai daļai potenciālo pircēju uzdzen vēmienu. Ak jā, nepietiektu vēl ar to kosmisko ārējo dizianu, tak vēl salonu tik pat kosmiski dīvainu ir uztaisījuši

vai tik nebūs laguna? dīzelis gan no reno.

droši vien, būšu laikam sajaucis.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti