iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ValdisM 14.11.2008 20:25

Einstein rakstīja:

M1A1 rakstīja:

Man mājā visas (siltās) grīdas ir no betona, sanāk pamatīga siltumietilpība. Pat pilnīgi nekurinot pa diennakti temperatūra nokritās par dažiem grādiem.

Eksperts neesmu, pagaidām pats tikai eksperimentēju

Ja pareizi atceros, pēc normatīviem nosiltinātai mājai bez kurināšanas t kritums ir 1 grāds 24 stundās

Aha, un Tu esi pārliecināts, ka tie celtnieki Tev nosiltināja pēc normatīviem? Man arī ar nosiltināta māja (koka stāvbūve defoltā siltināta, papildus apmūrēta ar ķieģeļiem un nosiltināta ar 10 cm putoplastu no ārpuses un 5 cm vati no iekšpuses; kopējais sienas biezums ir ap 60 cm, bet, ja nekurina atdziest par 5 grādiem

diennaktī....

tikko izlasīju līdz galam..

5 grādi diennaktī temp kritums bez kurināšanas siltinātai mājai ir pa traku.

Man vecākiem ir koka guļbūve Latgalē, celta 55.gadā no second hand baļķiem (biezums baļķiem no 20-35cm), ārpusē dēļu apdare, iekšpusē reģipša apdare, grīdas pārsegums nav siltināts vispār(dz.betons+ dēļi) , bēniņu pārsegumam- izdedži kādi 15cm. Logi koka vecie (labā stāvoklī, atrestaurēti pašu spēkiem)

Nu ja ziemā ir zem -5 grādiem, tad pēc kurināsanas pārtaukšanas nokrīt par tiem 5 grādiem, bet ja ārā ir ap 0, tad tik krass kritums gan nav novērots.

ValdisM 14.11.2008 20:18

Einstein rakstīja:

M1A1 rakstīja:

Man mājā visas (siltās) grīdas ir no betona, sanāk pamatīga siltumietilpība. Pat pilnīgi nekurinot pa diennakti temperatūra nokritās par dažiem grādiem.

Eksperts neesmu, pagaidām pats tikai eksperimentēju

Ja pareizi atceros, pēc normatīviem nosiltinātai mājai bez kurināšanas t kritums ir 1 grāds 24 stundās

Aha, un Tu esi pārliecināts, ka tie celtnieki Tev nosiltināja pēc normatīviem? Man arī ar nosiltināta māja (koka stāvbūve defoltā siltināta, papildus apmūrēta ar ķieģeļiem un nosiltināta ar 10 cm putoplastu no ārpuses un 5 cm vati no iekšpuses; kopējais sienas biezums ir ap 60 cm, bet, ja nekurina atdziest par 5 grādiem

diennaktī....

Tu ar to siltināšanu esi bikin pārcenties:

Tev tur būs baigie sūdi.

Godīgi sakot- ir sap*sts daudz siltumizolācijas materiāla, bet jēgas būs maz.

Sorry, ka es tā skarbi, vnk ir godīgi jāpasaka.

ValdisM 14.11.2008 19:57

Auto lielā mērā tehniski ir 1:1 ar to pašu gadu ražojuma Reanult Megane.

Bleķi tik apkārt citi, japāņu elektronika un salikts tas viss kopā varētu būt japānā.

Salons ietilpīgs. Skaņasizolācija priekš lētā gala auto ir salīdzinoši ok. Piekare vairāk komfortabla, ļoti labi slāpē visus nelīdzenumus un bedres.

Benzīndzinējs 1,8 lai arī liekas mazs priekš sitāda liela auto, patiesībā ir ļoti pat pietiekams. Velk labi.

Mašīna nav slikta, bet tā maksā tik lēti dēļ sava savdabīgā dizaina, kas lielākai daļai potenciālo pircēju uzdzen vēmienu. Ak jā, nepietiektu vēl ar to kosmisko ārējo dizianu, tak vēl salonu tik pat kosmiski dīvainu ir uztaisījuši

ValdisM 13.11.2008 3:06

Labrīt

Tikko te atvēro šito topiku, ātri pārlapoju.. ahujel no sākuma,,, un sapratu ka valstī ir nopietna ekonomiskā krīze. Ja kādi desmit pieauguši cilvēki var VESELU DIENU UN VAKARU ( !!!) spamot pilnīgu offtopiku ar bezjēdzīgām frazēm, tad acīmredzot ir daudz brīva laika un maz darba.

ValdisM 11.11.2008 23:19

Zoo rakstīja: wakar vienlaiciigi ar megaskjuuneetu gondu ar diodeem pakaljaa un ziliem gabariitiem prieksaa paarlidojaam krustojumu uz dzeltenaa.mini ko menti noceela no trases-tumsizilu volvo 940 ar toneetiem logiem waj megaskjuuna kondu?

a tu to bumero sķunē vai neškūnē, tāpat bumers, tāpat kā MB mentiem būs prioritāte Nr.1 uz nocelšanu no trases

ValdisM 09.11.2008 19:38

msh rakstīja: Noteikti, valdi, noteikti

Kā tev liekas, kāpēc tajā reizē, kad lēja to apakškārtu, neuzlēja arī virskārtu?

Tieši tādēļ, ka sēšanās nedrīkst notikt, arī atstāj pa ziemu tikai apakškārtu - lai sēšanās gadījumā vieglāk izlabot

Vari mani nemācīt, pusotru gadu uz ceļa nostrādāju, pāris ielas arī sanācis būvēt

un apakškārtu viņi var atstāt kaut uz 10 ziemām, pat lielākajam brāķim nekas nenotiks kamer tur braukās tikai vietējie ar vieglajiem auto.

Tikai tad kad ceļš būs atkklāts un pa to ar 90km/h sāks braukāt tranzītsatiksme ar 40t fūrēm,tad tik kaut kādi brāķi arī parādīsies

ValdisM 09.11.2008 19:35

msh rakstīja: Noteikti, valdi, noteikti

Kā tev liekas, kāpēc tajā reizē, kad lēja to apakškārtu, neuzlēja arī virskārtu?

Tieši tādēļ, ka sēšanās nedrīkst notikt, arī atstāj pa ziemu tikai apakškārtu - lai sēšanās gadījumā vieglāk izlabot

Vari mani nemācīt, pusotru gadu uz ceļa nostrādāju, pāris ielas arī sanācis būvēt

Kāpēc lejot apakškārtu pie reizes neuzlēja arī virskārtu ? .

Blja, stulbākais jautājums saistīts ar darba sfēru kādu pēdējā laikā gadījies dzirdēt

Apakškārtu izbūvē pa 500-1000m gariem posmiem un to dara jau otro gadu.

Tu ko gribi lai virskārtai asfalta salaiduma šuves butu ik pa 500-1000 metriem

ValdisM 08.11.2008 21:12

msh rakstīja: Ļoti normāla parādība, kad praktiski no jauna uztaisa kādu ceļu vai ielu - ieklāt pamatkārtu un atstāt lai viss nosēžas - virskārta visu izlīdzinās, un ja būs žopa, tad būs jālauž tikai viena asfalta kārta un beigās nebūs nekādu ielāpu

??

kāda vēl nosēšanās. asfalta ceļiem tāda nenotiek un nemaz nedrīkst būt.

To virskārtu liks pavasarī tāpēc, ka laika apstākļi vairs neļauj to tagad būvēt.

Viss

ValdisM 08.11.2008 14:28

viktors1961 rakstīja: Vakar braucot no Rigas uz Rēzekni nolēmu vairs nebraukt caur Preiļiem bet pamēģināt pa taisno. Jāsaka, braukt var. Tikai 4 luksofori, diviem trāpīju uz zaļo, ceļs tukšs. Tikai izbrīnīja fakts, ka jaunais uzliktais asfalts ir briesmīgi grubuļains (ne jau ar bedrēm, bet nelīdzeni uzlikts) ?) Nu pierasts ir, ka pa jaunajiem asfaltiem brauc kā pa galdu. A te krata. Sākumā padomāju, mož vēl kārtu liks virsū, pabraucu tālāk, nē jau sadalošās svītras savilktas. Nu domāju noguris no brauciena, vnk piekasos. Aiz Madonas krustojuma braucu - ta nē - vecais asfalts daudz līdzenāks. Var jau būt, ka tam visam liks vēl asfalta kārtu virsū, ceļu tehnoloģijās neesmu specs, bet ja nē, tad jautājums - a par ko būvuzraugi tad piķi saņem???? A mož pa Eiropas normām tas OK skaitās??? Tad N>A>H>R>E>H mums tā eiropa!

Pavasarī vienā lielā piegājienā liks vēl vienu virskārtu. Tie apzīmējumi ko tagad zīmē ir tikai kustības drošības pēc ziemas tumšajam laikam.

ValdisM 06.11.2008 20:48

Centis_Nuudele rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Vari par mani paņirgt, man poff...bet es uzskatu ka pirkt līzingā preci, kura jau pirkšanas brīdī dramatiski zaudē savu vērtību un pie tam vēl pārmaksāt bankai % (runa par auto) ir diezgan stūlbi.....

Nekustamais īpašums - cita lieta. Bez jumta virs galvas ir pagrūti. Bez jaunas ķerras vai palaga izmēra televizora gan var mierīgi iztikt.

Iztikt jau var, pilnīgi piekrītu, bet reti kurš domāja ka nāks tāds aplauziens, kad ieņēmumi krītās , vai tos pat zaudē. Daudzi domāja ka sliktāk tak nepaliks, būs tikai labāk.

Nu bēdīgi, ja cilvēks kurš pelna tik ka var atļauties maksājumu par ķerru vairākus simtus latu mēnesī (apmēram tā varētu būt par šeit piedāvāto 530-to)...nespēj paskatīties tālāk par šodienu.

ja būtu uzreiz sēdies trambulī nevis pircis to bembi, tagad būtu samērā turīgs cilvēks.

piekrītu.

Ok, dzīvojot tikai pa Latviju varēja arī nesparast reālo situāciju, bet visi taču brauca uz ārzemēm atpūsties, redzēja kā tur dzīvo, kā astrādā un ar ko brauc.

Piem. kad es 2006.gadā ar auto aizbraukāju uz Poliju/Čehiju-uzreiz tajā brīdī sapratru ka Latviju gaida dziļa di*sa.

Atteicos no dzīvokļu pirkšanas plāniem, no jaunāka auto pirkšanas plāniem, iepirku vien visādam gadījumam 5ha zemes smukā un infrastruktūriski labā vietā pa kapeikām (paveicās), visādam gadījumam kā saka

ValdisM 05.11.2008 23:11

anonimikis rakstīja: ja tu zinātu kādiem muģilām pret kādiem paskaidrojumiem ir sadoti kredīti .

tur saprāta nebija nevienam 2005.-2007.gadā. Galvenais bija izsniegšanas plāns.

pazīstu džeku, kam Hansabanka iedeva 96000 eiro kredītu pie tā apstākļa ka džekam oficiālie ienākumi ir minimālā alga uz pusslodzi -t.i. 80Ls pirms nodokļu nomaksas.

ValdisM 27.10.2008 21:46

Pirmais rakstīja:

A6 rakstīja:

Master_D rakstīja: Nu nez. es paņemtu Toyota camry vai Honda Legend.

Man nav ticības pēdējo 10 gadu vācu ražojumiem.

Un ar ko tad tie japiji ir labāki?

Tāpat ir problēmas.

tikai lētāk

un daudz ātrāk , vienkāršāk atrodamas un ir garantija ka ir novērsta

ValdisM 27.10.2008 21:43

drags rakstīja:

msh rakstīja: Tiptroniks ir +/- parasts tomāts, ja kauts, var nosprāgt , bet to var remontēt, atšķirībā no muļķutronika, kuram ir resurss ~200k, pēc tam maiņa...

P.S. Ko tomātam zem 500 ls izņemot eļļas maiņu un paša tomāta maiņu [darbs] var izdarīt?

Vispār kādreiz biju atradis, ka pie Maskavas viens džuriks remontē muļķutronikus par 1000 doļiku. Arī no Latvijas esot šamam sūtījuši, un netikai. Fotkās jau izskatījās iespaidīgi. Ja ir interese, varu parakt.

man liekas es zinu kur tas ir un kas tas pa cilēku.

Nav gadījumā tas serviss tādā pirmskara ķieģeļu ēkā ar divslīpju jumtu?

ValdisM 27.10.2008 21:32

Yetti rakstīja: bezjēdzīgs cepiens...

zinu cilvēku, kurš dibenpapīru no darba uz mājām nes...

tas nebija uzbrauciens Fanim un esmu pārliecināts, ka viš to nedara...

tas dibenpapīra nesējs manuprāt nerubī fišku- pareizāk būtu arī likt kluci iekš darba wc, vislabāk pēc darba beigām ejot uz mājām (lai mājās ilgāk nesagribētos). ....

Tādējādi taupās ne tikai papīrs, bet arī ausktais ūdens, pods mazāk nolietojas, retāk jāmzagā (mazgāšanas līdzekļi arī $$$ piķo).

ValdisM 27.10.2008 21:26

VWfans rakstīja: Redz, kur lielisks Ford C-Max ar spriganu 1,8 litru turbodīzeli un vairāk kā 3 tūkstošu latu atlaidi:

www.ford.lv/...

tas ford 1,8 tdci vai kā tur sauc manuprāt ne tikai nav sprigans bet vēl ir dranķīgs kā tāds un degvielas ekonomēšanai nav piemērots.

Biju ar tādu pabraukājies kādu laiku. Dinamika dzinējam viduvēji slikta, manuprat, katrā ziņā salīdzinot ar X-trail 2.2 turbodīzeli (raķete ne auto), tam 1,8 dzinējam ir neproporcionāli slikta dinamika pat neskatoties uz to ka X-trail ir daudz smagāks.

otrs negatīvais ir tas- ka līdz apm 1,6 tk apgr./min dzinējs ir ļoti skaļš un vibrējošs un līdz ar to ir ļoti nepatīkami braukt ar šo auto uz maziem apgriezieniem. Pilsētā pabraukt ar 5 robu ļoti grūti-jābrauc ar 4, tad vismaz nav vibrāciju un trokšņa, bet līdz ar to cieš ekonomija. Uz šosejas tas pats.

ValdisM 24.10.2008 19:20

Einstein rakstīja: nu nez.... Protams, ja ir sūnaina situācija ar darbu / naudu un bankai katru mēnesi jāatpogā rubļi, kurus varētu citādi iztērēt, nav jau baigā idille, bet no otras puses Tev ir pašams savs dzīvoklis un, ja, neesi apzināts parādu neatdevējs, tad ar banku visu var sarunāt. Uz kādu brīdi atlikt pamatsummu, vienoties par kādu datumu, kad varēsi atdot utt. Nav jau bankām arī nekāda interese cīnīties un vazāties pa tiesām.

Uz visu jāskatās no pozitīvās puses. Ir dzīvoklis, bet tagad skuj varētu iepirkt. Bankas pat 5k ervīnus negribīgi dod, bet, ja dod, tad pirms tam izkrata visos iespējamos veidos.

Man kolēģe arī vēl paspēja "ielekt pēdējā vilciena pēdējā vagonā", citādi tagad nāktos zem tilta dzīvot...

Pārfrāzēšu: tava kolēģe "paspēja iebāzt galvu cilpā".

ValdisM 24.10.2008 19:13

nomiks rakstīja: Einsteina aprakstītais scenārijs Nestē bija pirms vairākiem gadiem. Nu jau ilgāku laiku nekas lieks netiek rezervēts - tikai reāli izlietotā summa. Un īstenībā ar karti maksāt ir vēl izdevīgāk, jo no tava konta reāli naudu noņem pēc 2-3 dienām. Ja, piemēram, visu laiku dzīvojas pa overdfraftu, tad finālā sanāk mazāks procentu maksājums apr izmantoto summu. Lielai daļai LV iedzīvotāju tas ir ļoti aktuāli!

paga, tad sanāk ir tādi "kadri" kas pērk degvielu uz kredīta??

Bez komentāriem..

ValdisM 24.10.2008 12:24

Seene rakstīja:

Arsmens rakstīja:

RLaguna rakstīja:

Ozz rakstīja: ja cilveeks lej ik pa 300 km pa 30 ls degvielu, tad logjiski, ka baakaa vinjas paliek aizvien vairaak...

vismaz es taa daru...pieradums

man atkal slinkums katreiz turēt to mēlīti nospiestu lai ielietu tieši 30Ls.

patīkamāk ir liet pilnu bāku un tad var novērot cik santīmi vao Ls ir iesipti

iesipt santiimu labaak sanaak braucot ar patukshu baaku, jo braucot ar pilnu tu vadaa liidzi svara zinjaa 1 pasazhieri

Nefig nesanāk - iztērētais laiks un degviela lieku reizi braucot uz DUS ir dārgāki, nekā tas, ko sanāk ietaupit uz patēriņu. Nav jau tā, ka kādam auto bāka būtu nesamērīgi milzīga pret motora paramatriem. Visiem mazmotoriem, kas jūt katru lieko kilogramu arī ir mazas bāciņas. Savukārt, piemēram, manam auto ir 64 litri, kas pusbākas gadījumā ietaupītu 32kg (t.i. ļoti mazu pasažierīti), bet patēriņa starpība pilsētā, braucot vienam, vai braucot pieciem ar pilnu bagāžnieku, nepārsniedz 0.5 l/100km.

Man ir otrādāk - jo smagāks un pilnāks auto, jo lielāka degvielas ekonomija. Izskaidrojums vienkāršs-jo smagāks auto,jo sliktāki dinamikas rādītāji, jo vienmērīgāka un ekonomiskāka braukšana sanāk.

ValdisM 23.10.2008 20:44

kuka rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Patiesībā jau gadus 5 nebiju redzējis ka kāds tās 9 sant sausās zupas pirktu, ja nu vienīgi kāds tūrisma paskata cilvēks vai RTU studenti Olimpijā.

laikam cilvēki pāriet uz lētāku pārtiku.

Miiljais cilveek - apgaismoshu Tevi ka ROLTON sausajas zupaas ir tas pats kas Mersis starp automobiiljiem u jau gadu atpakjalj tas 15 sanji gabalaa maksaaj un cena tam nekriitaas ! Shinii nozaree arii vieteejie OPELJI, DAEWOO un galu galaa DACIITES ko var nopirkt par 8-11 sanju cenu robezhaas !

tu galvu saspiedis esi?

Rolton ir tādas pašas, kā visas pārējās krievijā ražotās sausās zupas, viņām visām pat iepakojumi un makaronu izmērs viens tas pats. Sī iemelsa dēļ Supernetto viņas visas tirgo pa 9 sant/gab, nav pat būtiski kāds ražotājs.

Labas ir Knorr sausās zupas, tiesa maksā pāri 20 sant. gabalā. Tās parasti pērk ceļošanas profi (dažādi alpīnisti, laivotāji,u.t.t)

ValdisM 22.10.2008 23:55

Kaspersky rakstīja: Varbūt pārsauciet topiku uz "medicīnas aptauja krīzes laikos"?

Labi atpakaļ pie tēmas.

braucot šovakar mājās atcerējos ka ledusskapī nav nekā ēdama, iegirezu Deglava ielas Maximaa XXX un iepirku ēdamo.

Kad norēkinājos kase'aiz manis esošās 2 sievietes ap.gadiem 25-30 katra pirka pa 3 Rollton sausajām zupām. KAmēr gāju uz izeju, pie citas kase viena solīda paskata sieviete bija nopirkusi kādsu 20-30 Rolltonus un krāmēja iekšā Maximas zilajā maisiņā.

Patiesībā jau gadus 5 nebiju redzējis ka kāds tās 9 sant sausās zupas pirktu, ja nu vienīgi kāds tūrisma paskata cilvēks vai RTU studenti Olimpijā.

laikam cilvēki pāriet uz lētāku pārtiku.

ValdisM 22.10.2008 17:46

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja:

kā ko darīja?

tā nobīde bija tik liela, ka bija jātaisa operācija un skrūvēšana

Kad salauzu atslēgas kaulu ar bija divi dakteru viedokļi - viens, ka pats sadzīs, otrs, ka jātaisa operācija un jāskrūvē. Un man nenāk ne prātā pārmest kaut ko tam, saskaņā ar kura padomu kauls ir saaudzis nedaudz šķībi (var sataustīt), bet toties esmu izticis bez rētas un narkozes, kas nebūt nenāk par labu organismam kopumā). Otrajā variantā papildus vēl pastāvētu iespēja, ka bez ārsta zīmes mani lidmasīnā nelaistu, jo pie patreizējiem drošības standartiem metāla daudzums būtu pilnīgi pietiekams, lai to uztvertu detektors.

redzi, starp atslēgas kaulu un plaukstas mazo pirkstu ir būtiska atšķirība.

Ar atslēgas kaulu ģitāra un klavieres nav jāspēlē,

ValdisM 22.10.2008 12:44

Ozz rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Ozz rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Ozz rakstīja: lai gan tagad tas auglis atrodas rehabilitaacijas centraa valsts maizee...

par to tiršanos vajadzeeja piespiest to baabu kopt savu peecnaakamo kameer kaads no vinjiem nomirst pirmais.

Tev mož sarakstiņu iesniegt ar maniem piedzīvojumiem medicīnā un man tuvu cilvēku piedzīvojumiem?? Tas būs uz kādām lapām trim....

vari sniegt, vari nesniegt...es atbildu tikai par sevi ...un to ko redzu...

iesniegšu savu..

biju kritis no velo un salauzu plaukstai mazo pikrtiņu.

Aizbraucu uz to traumotoloģijas slimnīcu kas Gimnastikas ielā, Salu tlita galā. Uztaisīja rentgenu, atnesa to dežūrējošajam ārstam (bija vakars). Šis apskakatījās,teica ka plīsums un lika viršū ģipsi. Es tur blakus sēdot skatījos uz rentgenu un skaidri redzēju ka ir neliela kaulu nobīde. Teicu to ārstam- šis saka ka nav, ka man tikai tā izskatoties

Nākamajā dienā gāju pie cita ārsta, šis manu diagnozi apstirpināja.

nu un

kaut ko dariija katram kaulam ir pa divi augšanas zonas katraa galaa...

ja nobiide ir minimaala, repoziicija nav nepieciešama, nepieciešama ir tikai fiksaacija..taapat sadziis...

PN- par rentgena bildi driikst izteikties tikai aarsts radiologs, nevis proktologs, akušieris , otorinolaringologs vai kaads cits -lôgs...

kā ko darīja?

tā nobīde bija tik liela, ka bija jātaisa operācija un skrūvēšana

ValdisM 22.10.2008 12:34

Ozz rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Ozz rakstīja: lai gan tagad tas auglis atrodas rehabilitaacijas centraa valsts maizee...

par to tiršanos vajadzeeja piespiest to baabu kopt savu peecnaakamo kameer kaads no vinjiem nomirst pirmais.

Tev mož sarakstiņu iesniegt ar maniem piedzīvojumiem medicīnā un man tuvu cilvēku piedzīvojumiem?? Tas būs uz kādām lapām trim....

vari sniegt, vari nesniegt...es atbildu tikai par sevi ...un to ko redzu...

iesniegšu savu..

biju kritis no velo un salauzu plaukstai mazo pikrtiņu.

Aizbraucu uz to traumotoloģijas slimnīcu kas Gimnastikas ielā, Salu tlita galā. Uztaisīja rentgenu, atnesa to dežūrējošajam ārstam (bija vakars). Šis apskakatījās,teica ka plīsums un lika viršū ģipsi. Es tur blakus sēdot skatījos uz rentgenu un skaidri redzēju ka ir neliela kaulu nobīde. Teicu to ārstam- šis saka ka nav, ka man tikai tā izskatoties

Nākamajā dienā gāju pie cita ārsta, šis manu diagnozi apstirpināja.

ValdisM 20.10.2008 23:23

Pirmais rakstīja:

snow rakstīja: starp citu kads jau nopircis jauno SAAB 9-3 Kombi 2.0TS XWD ? interese kadas atsauksmes, izjutas.

oficiālais dīleris tādu auto latvijā vēl nevienam nav pārdevis

p.n.

nekā personīga, bet es tiešām nesaprotu kā tas sābu kantoris var savilkt galus ar tādiem pārdošanas rādītājiem?

nebūtu vēl sābiem ķēdes jāmaina katrā apkopē kopā ar eļļu, tad jau sen būtu nobankrotējuši

kā tas dīlreris vēl nav nobankrotējis??

vnk strādā ar visiem saabiem, arī 10 un 15 gadīgajiem.. maina bukses, stūres pirsktus,eļļu,logu ščotkas... tā arī dzīvo

ValdisM 20.10.2008 23:18

msh rakstīja: Nu un kas tad ir, ka bokseris? No tās goves svara baigi lielu daļu sastāda tas motoriņš? 100 kg būs? Kā jau sēne teica, busam tas motors atrodas zemāk, labākajā gadījumā tas subāra bokseris sastāda tikpat augstu smaguma centru kā transportierim

P.S. Iepriekšējajā darbavietā daudz izbraukājos ar visādiem T4, ražotiem no deviņdesmito gadu sākuma līdz deviņdesmito gadu beigām, pārsvarā diezgan nokautiem, uz ceļa turējās labi

A cik sver bmw troikas jumta skārds?

nav daudz , bet acīmredzot pietiekami, lai priekš M3 skārds tiktu aizvietots ar kaut kādu plastikātu, tādējādi samazinot auto smaguma centra attālumu no zemes

Lasītākie raksti

Jaunie raksti