iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
kolumbs 10.02.2012 15:49

kalfonso rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Ir gadījies pabūt abos, tiesa gan, tas otrais tik tiešām bija jau retums. Atceros Ikarusu ar pakaļas izbīdījumu, kur dzinējs bija ievietots.

www.orszagalbum.hu/...

pa Tartu joprojām vizinās šitas Ikars - www.b10r.com/...

dzīvajā skats iespaidīgs, gandrīz kā amīšu vecie busi

+/- šim līdzīgs ikaruss ir redzēts retro auto pasākumos.

kolumbs 29.01.2012 21:45

Paga, paga, kam čivin - mašīnai vai vadītājam??

kolumbs 26.01.2012 16:12

Lai viņi skaita to vienu punktu par +10km/h.

Lai savāktu 16 uz zaudētu tiesības - tur tiešām jābūt neveiksminiekam vai agresīvam braucējam.

Tie punkti pēc 2 gadiem, ja nemaldos, dzēšas.

Nu jā, būs visu laiku aktīvi kaut kādi punkti daži, bet tie jau dzīvot netraucē...

kolumbs 18.01.2012 9:23

Bracus rakstīja: Nezinu par kādiem faniem ir runa.

Bet varbūt kāds iekomentēs sekojošu auto.

Man viens rada gabals ieteica paskatīties kaut ko no Mercedes. Ko tauta saka par šādu variantu?

www.ss.lv/...

Pat raksti, ka navajag 7 vietīgu, ka nevajag minivenu, te pēkšņi gribi busiņu.... Nav konsekvences...

kolumbs 18.01.2012 9:15

smaidiigais rakstīja: www.tvnet.lv/...

kā iesakiet cīnīties pret šo?

Izkāpt un notīrīt zīmi, nevis filmēt un publicēt i-netā

Tā varētu būt problēma - kad saņemsi fotogrāfiju, zīme vairs nebūs aizsnigusi. Tāpēc pierādīt bezcerīgi, ka tā bija....

Apstrīdēt var, bet vai būs jēga....

kolumbs 17.01.2012 14:43

IkdienasViesis rakstīja: Godīgi sakot, man pret tiem FR ir neitrāla attieksme. Sajūsmā par tiem neesmu, bet noliegt tos arī nevēlos. Tas tomēr ir labāks un objektīvāks ātruma kontroles veids, nekā izmantojot t.s. cilvēcisko faktoru - CP. Un ir arī reali pozitivi rezultāti. Agrāk posmu uz lielirbenes starp Ventspils ielu un Kalnciema tiltu vairums braucēju vienmēr ņēma uz sotoku, pat neņemot vērā divas ne visai ērtās "zebras" - regulāri tur bija CSN, kad viens auto otram iemauca "pakaļā".... Pašlaik teju visi to posmu godīgi brauc augstākais uz 60km/h - un ir priecīgi. Īpaši jau gājēji. Arī uz jūrmalenes situacija ir mierīgāka, tādi braukšanas fokusi kā iepriekšējos gados vairs netiek taisīti. Ne velti , šogad ar svaigo sniegu un ledu, nekādi nopietni crachi nav tur notikuši. Cilvēki brauc prātīgāk. Nu būtu laiks pāraudzināt "tautu""arī uz jūrmalas apvedceļa - tur joprojām vēl valda itin banditisks braukšanas stils.

jā, tik ļoti baidās, ka jau kopš izbrauc no Rīgas, nepārsniedz 80 km/h

kolumbs 16.01.2012 15:21

Vai pastāstīt kā DUSos uzpērk degvielu no tālbraucējiem?! Un galvenais kas nāk ārā no pa stobriem!

Nu pastāsti gan.... ar nosaukiem vēlams....

kolumbs 14.01.2012 21:57

Jādodas uz servisu, tur gan pamērīs spriegumus, gan zinās, kur tas verķis atrodas.

Man reiz bija nojūdzies strāvas regulators, tad pat salona apgaismojums un radio displejs mirgoja kā ziemassvētku eglīte.

kolumbs 12.01.2012 16:07

Dienas biļete ir izdevīga, ja gribās braukt, kamēr nelabi metas....

Bet slikti ir tas, ka vienreiz nopīkstināts e-talons neder, lai pārsēstos citā transporta veidā vai citā maršrutāierobežotā laika posmā.

Piemēram, atbraucu ar 5.tramvaju uz centru, bet vajag vēl nedaudz pabraukt uz Maskavas priekšpilsētas pusi ar 7.tramvaju. Jāpīkstinja jauns e-talons.

Rezultātā izdevīgāk ar auto un veidot sastrēgumus un aizpildīt stāvvietas ielu malās.

kolumbs 12.01.2012 16:01

Ja jau nav vajadzīgas 7 sēdvietas, bet 5 un ir vajadzīgs bagāžnieks, bet voyagers liekas par lielu, varbūt var skatīties Volkswagen Sharan? Mazāks par voyageru, bet nav galīgi mazs...Ir arī ar 7 sēdvitām, bet tā 3 rinda laikam nav sevišķi nopietna....tikai maziem bērniem...

Tiesa gan pārsvarā pieejami dīzeļi.

kolumbs 02.01.2012 22:19

Sandis_UR rakstīja: Varu piedāvāt Citroen berlingo multispace. 1.6i motoritis, 116zs. 2005g, 200000 (tiešām orižinal), nav bijusi sista. nesen veiktas visas apkopes, jauna TA. El logi, el spoguļi, apsildāmi spoguļi un krēsli, kondicionieris, CD, jumta reliņi.

Sīci ar visiem pričendāliem iebāzīsi bez problēmām. Citroeniem ekspluatācjas izmaksas ir ļoti demokrātiskas, visu var viegli atrast un nopirkt, hadene kreitni izturīgāka kā BMW. Degvielu ēd 6-7L pa šoseju, pilsētā ap 9.

Tikai 3500 eur.

Aizmugures tilta restaurācija jau ir bijusi vai ir priekšā stāvoša?

kolumbs 30.12.2011 13:58

Vājā vieta - pakaļas tilts, kas pie 150 - 200 tūkst km mēdz izbeigties, un remonts ir padārgs, bet var atrast arī vietējos kuļibinus, kas uzremontēs...

Man xsarai tiltu remontēt nācās jau pie 110 000 km nobraukuma.

Remonts varot aizvilk līdz 400 LVL, man gan vēl nebija tik tālu nobraukts.

Pēc restaurācijas vajagot regulāri saeļļot kaut kādus tur ziežvārstus un tad tilts kalpošot ilgi un laimīgi.

kolumbs 29.12.2011 11:28

Jā, VW fans ir neglābjami zaudējis savas pozīcijas.

Vietā nāk jauni līderi.

Meriva jaunāka nepaliek

kolumbs 11.12.2011 22:22

vai arī var notik manipulācijas, kas aprakstītas te:

www.db.lv/...

kolumbs 11.12.2011 22:20

P.S.

a ja tā swedbanka toč aizies pa burbuli, tad es drīkstēšu neturpināt maksāt kredītu par vigvamu, vai kā

Pārdos bankas prasījumu pret Tevi "investoram". Tas veiks inkasāciju tāpat kā banka pēc pilnas programmas.

Vēl var paskatīties līguma noteikumos - vai nav rakstīts, ja vienai pusei finašu grūtības, ka var paprasīt visu aizdoto uzreiz atpakaļ?

kolumbs 09.12.2011 9:24

Slinkais rakstīja: i edgaram piemīt VWfana neatlaidība

Varbūt viņš ir VW fana otrā personība?

kolumbs 08.12.2011 15:57

i_edgars rakstīja: Kurš vēl kaut ko iepļūtīs daiļrunātāju konkursā??

A varbūt varētu palūgt komentāru par tām riteņu skrūvēm - tiešām tur taču daudz lielāki riski.

Nevajag mainīt ik pa noteiktam laikam?

Ja tā padomā, tās skrūves jau 10 gadus tā tur zem slodzes stāv un 2 gadā tiek atskrūvētas un aizskrūvētas.

kolumbs 24.11.2011 16:23

Bracus rakstīja: Tātad joprojām jautājums aktuāls.

Tie noteikumos minētie dati \"piekabes pilna masa nepārsniedz vilcēja pašmasu\" vai tik neattiecas uz piekabēm kurām nav pašām savas bremzes.

Bet kā jau teicu piekabei ir bremzes. Un viss kas iepriekš rakstīts par tām kategorijām ir skaidrs.

Ir skaidri zināms ka nepieciešama BE kategorija. Protams ka viņa ir. Bet taču jābūt kaut kādam samēram starp auto un piekabes masu.

Varbūt kāds var tolkam izskaidrot kas ir tie pa cipariem uz tās plāksnītes ka mašīnai zem kapota. Tur katram auto ir kaut kādi cipari vēl bez sērijas Nr. Tie cipari varētu būt saistīti ar masām.

Ražotājs nosaka, cik var vilkt ar darba bremzēm un cik bez. Piemēram atvēru honda.lv un paskatījos par CRV:

cars.honda.lv/...

Max atļautās masas piekabēm .

Ar darba bremzēm (kg) 1600 1500 1600

Bez darba bremzēm (kg) 600

Kur tādu info dabūt vecākām mašīnām nezinu. Nezinu arī vai kāds to kontrolē.

Gribi to piekabi par LV vilkt vai kaut kur tālāk?

kolumbs 24.11.2011 12:56

Atradu arī CSN punkktu par to, ko vilcējs nedrīkst vilkt:

195. Aizliegts vilkt:

(..)

195.10. piekabi, kuras masa pārsniedz vilcēja izgatavotāja noteikto vilkšanai paredzētās piekabes masu;

Un nevajag šo jaukt ar vadītājam nepieciešamo katergoriju.

Nezinu gan, vai policija cītīgi pārbauda ražotāja noteikto vilkšanai paredzētās piekabes masu vai tikai pārliecinās par vadītāja kategoriju.

kolumbs 24.11.2011 12:34

Gauss rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

kolumbs rakstīja: Tam nav sakara ar vadītāja kategoriju.

Ir jau gan....pastāv tāda BE kategorija.

Jā, ir tāda, ķipa ar B kategorijas tačku var vilkt E kategorijas (fūres) piekabi. Ir pat redzēti pikapi ar sedliem garās piekabes vilkšanai.

Kungi, nevajag jaukt vadītāja apliecībā norādīto kategoriju BE ar to, kāds trasportlīdzeklis drīkst vilkt konkrēto piekabi.

Jautājumā taču skaidri pateikts, ka ir skaidrs, ka vajag BE, bet nav skaidrs, kāda mašīna drīkst vilkt konkrēto piekabi. Kāds drīkst būt vilcējs, tas tiešām nav jatājums par BE kategoriju un CSN pielikumu, kurā norādīts, kādu trasportlīdzekli drīkst vadīt ar attiecīgo kategoriju.

kolumbs 24.11.2011 9:34

Ražotājs ir noteicis, cik ar kuru mašīnu smagu piekabi drīkst vilkt. Manupptāt to teorētiski nedrīskt pārkāpt. Tam nav sakara ar vadītāja kategoriju. Tie piemēri pēc ražotāja noteiktā dievai vairāk par 750 kg piekabi drīkst vilkt.

kolumbs 08.11.2011 11:00

Varbūt, ja ir tik labs, vajadzēja odometru notīt uz 000000 un vest uz Reno dīlerveikalu tirgot??

Tad domāju varētu prasīt veselu 1000 LVL.

kolumbs 07.11.2011 14:56

aizvermuti rakstīja: Pagājušā rudenī nodevu radiniekam 10 gadu vecas Nokian hakapelitas (ar 9-10mm protektoru un visiem šipiem, vecais auto ātrāk salūza kā paspēju tās riepas nobraukt, tā arī nostāvēja garāžā 5 gadus). Neko, cilvēks bija tīri apmierināts.

Man arī bija reiz uz vecās mašīnas vecas Nokian ziemenes. Beigs viņa bija tik vecas, ka gar radzēm gaiss nāca arā. Bet protektors bija labs un nenobraukts.

Tad nopirku jaunas Dunlop GRASPIC. Atšķirība uz karpīšanos, ledu utt. ir bija tomēr milzīga.

Jaliek normālas riepas, ja vien iespējams!

kolumbs 18.10.2011 21:37

www.autosroti.lv ?

kolumbs 12.10.2011 9:46

Atkarīgs droši vien no budžeta, ko var atvēlēt auto iegādei.

10 000 km gadā ir ļoooti mazs nobraukums, tāpēc pārcensties dievai vajag.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti