iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
kolumbs 02.09.2011 14:58

Te dažs labs laikam vairāk rēķina nekā VW fans. Tiek salīdzināta ietilpība ar nodokļa lielumu.

Bet kopumā - ja gribi 2 auto katru par 350 un tā lai viens "ir sidrij", otrs nezinu kam, varbūt labāk vienu par 700 LVL un ar lielāku nodokli. Tāds tad varbūt arī vairāk kopā turēsies...

kolumbs 01.09.2011 15:18

draco rakstīja: liidz 350! ls. pa 750 tur jaabuut vismaz rs turbo ideaalaa staavoklii, nevis vulgaris xr3i.

Šitam varbūt cenā tā blondīne arī iekļauta??

kolumbs 18.08.2011 13:12

Kā ir - apstrāde ar KROWN ir kaut uz pusi tik laba, kā viņu reklamē?

Mazdām pat speciāla atlaide apstrādei

www.krown.lv/...

kolumbs 18.08.2011 9:25

Noskati uz ielas attiecīgās mašīnas nr. un palūri CSDD.lv tehniskās apskates datus. Būs tur arī masa. Varī arī kalkolatorā parēķināt, kāds būs maksājums.

kolumbs 17.08.2011 10:46

p.s. i.edgars arī raksta darba laikā

kolumbs 17.08.2011 10:46

i_edgars rakstīja: Mierīgi - vāģim ar pusasīm un vienas sviras neatkarīgo balstiekārtu saliktas "sporta" atsperes, jeb pareizāk sakot dikti nosēdušās vai aplauztas atsperes, neko citu neveicot un viss!

Šitā lieta ir arī konstrukcijām bez atsperēm.

kolumbs 17.08.2011 8:58

Seene rakstīja:

i_edgars rakstīja: Seene izteikta "mājiņa" nav no tā ka nav regulēts savērsums. Bet Tev jau nav vērts stāstīt - tik un tā apries!

"Mājiņu" sauc par sagāzumu un tieši tas ir tas, ko var regulēt ar atsvariņu. Savērsumu diez vai sanāks...

Tas var būt arī, ja kaut kas nav kārtībā aizmugures tiltā, tur var būt ne tikai regulēšanas vaina.

Varbūt inženieris var izskaidrot sīkāk kas un kā.

kolumbs 01.08.2011 14:52

Varbūt nevajag šo uztvert tik nopietni? Katrs ļurina kā māk... Nav jau olimpiāde....

kolumbs 01.08.2011 12:15

Ne visi autobraucēji ir inženieri. Tāpēc arī ja tiek apspriestas tehniskās problēmas, tad teorētiskiem risinājumiem parasti ir maza nozīme, drīzāk palīdz pieredze kurā vietā saremontēt, kurā šrotā dabūt u.taml.

kolumbs 29.07.2011 15:02

HIPPY rakstīja: Beidzot tramvaju sliedes bez bruģa www.apollo.lv/...

vispār intresanti. Nu iebrauca tā mašīna tur kur nevajdzēja. Sanāca tā kā sanāca, bet visi gatavi stāvēt rindā un gaidīt kamēr avārijas dienests vai nezin kas nostums to mašīnu malā, lai tramvajs var atbrīvot krustojumu, nevis pieiet palīgā 2-3 vīri un uzstumt to mašīnu atpakaļ uz ceļa.

kolumbs 20.07.2011 11:37

Katriem plusiem ir savi mīnusi. Ar patriekšanu vien nav līdzēts.

Ko liksim vietā?

Šajā Saeima esot 60 jaunas sejas. Bet mainījies nekas daudz nav. Nākošajā maz ticams, ka būs 100 jaunas sejas.

Tāpat nav jau īsti par ko balsot. Katrai partijai ir savs āķis kāpēc par to negribas balsot.

Pozitīvais - cerams mazināsies visatļautības sajūta deputātos, jo būs atziņa, ka 4 gadu termiņš nav garantēts vienmēr...

kolumbs 18.07.2011 14:12

b-mens rakstīja: Paldies visiem par izteiktajiem padomiem. Kā jau minēju Veho jau skatījās mašīnu, tikai es domāju, ka viņi piemeta kompi, apskatījās, ka kļūdas nemet laukā un ar to arī visa izmeklēšana beidzās. Līdz vadu vai releju pārbaudei, viņiem rokas par īsu.

Būs jāmēģina paskatīties to ievilcējreleju, starteri kopumā un masas vadu.

Kāds var ieteikt servisu, kur nemēģinās uzreiz iestāstīt, ka jāmaina viss starteris? Varbūt ir kāds, kuri specializējas uz frančiem?

Man to vainu atrada nespecializēts serviss. BBS autocentrs Tallinas ielā. Pirmajā piegājienā viņi notīrīja visus kontaktus un nopūta ar kaut kādu aizsarglīdzekli un teica, lai mēģinot braukt. Nebija līdzēts, tad nākamajā piegājienā nomainīja releju.

kolumbs 18.07.2011 10:21

Man Xsarai bija līdzīgi - karstu nevarēja iedarbināt, pastāvēja kādu stundu mašīna - atkal varēja. Vaina bija klejojoša - dažreiz bija un dažreiz nebija.

Vainīgs izrādījās kaut kāds ievilcējrelejs pie startera, kas nebija dārgs.

Kad nevarēja palaist man gan nekas nepīkstēja, zem kapota bija tāda klik-klik metāliska skaņa, kad pagrieza atslēgu.

kolumbs 18.07.2011 10:17

i_edgars rakstīja: Vēl viens, kam inženieris un santehniķis ir viens un tas pats!

Nevīžība sit nu ļoti augstu vilni Latvijā... pardon N-Zimbabvē!

Saprotu, ka kādam ir kāds ir ļoooooti nodarījis pāri.

Visu nosaka tirgus, ja ir labāki piedāvājumi, neviens nespiež strādāt, kur pašam jāskrūvē, ja nepatīk.

kolumbs 15.07.2011 15:29

i_edgars rakstīja:

kolumbs rakstīja:

Laikam 2 personāžus nevadzēja - vienu, kurš skūvē, otru, kurš baltā ķitelī blakus pirmajam stāv ar inženiera - mehāniķa diplomu kabatā un dod vadošus norādījumus.

Vēl vienam nav ne vismazākās sajēgas kas ir inženieris un ar ko tas nodarbojas! Šitādu gudrvēderu ir ka biezs saradies... par cukurmaisu nopirkts kaut kāda biškopības tehnikuma Preiļu filiāles diplomelis un tik spriedelē un citus māca!!

Pietiekami daudz esmu redzējis uzņēmējiņu, kam izglītības grafā ierakstīts "tehniksais inženieris" !!! Bet kurā kulinārijas tehnikumā un kurā no Latīņamerikas valstīm tādu dod nevar pateikt!! Citam tai grafā ir kurinātaja kursi (nesākti)!!

Varbūt vari izskaidrot?

Es domāju - mehāniķis ir tas, kurš skrūvē, remontē un diagnosticē. Mehāniķis arī var būt ar plašām teorētiskām zinānāšanām, gan bez, atkarībā no veicamā darba.

savukārt INŽENIERIS ir tas, kurš vairāk teorētiski - plāno, projektē, izstrādā metodikas, uzrauga vai vada darbus utt. Tā teik vairāk kantora darbs un objektā baltā ķitelī.

Nezinu, par kādu inženieri runājam - var būt būzinženieris, telekomunikāciju inženieris, elektroiekārtu inženieris u.t.t.

Katram traktoristam nevajag skrūvēšanai inženieri ar diplomu kabatā.

kolumbs 15.07.2011 11:24

i_edgars rakstīja: Nu patiesi aizvermuti!

Šitādu tagad ir pa pilnam, kas nesajēdz ka inženieris un santehniķis nav viens un tas pats! Tādi vieni man piedāvāja darbu, ...alga, soc garantijas uttt, bet izrādās ka šie patiešām domā ka inženieris - mehāniķis ir tas kas traktoram vai kombainam skrūves skrūvē!

Jau šajā topikā ir 2 kas nesajēdz atšķirību!

Laikam 2 personāžus nevadzēja - vienu, kurš skūvē, otru, kurš baltā ķitelī blakus pirmajam stāv ar inženiera - mehāniķa diplomu kabatā un dod vadošus norādījumus.

kolumbs 11.07.2011 10:16

GB12 rakstīja:

i_edgars rakstīja: Citi var atšūt, var arī neatšūt, bet ERGO ar garantiju neko nemaksās! Ja arī izsitīsi no viņiem, tad tas prasīs īpašu piepūli!

Ir jau pieredze ar šo apdirsināšanas kantori.

Man arī pirms kādiem gadiem četriem mašīna bija Ergo apdrošināta. Bija pat vairākas izmaksas, problēmu nebija.

Ergo, manuprāt, ir viens no tiem, ar kurim ir mazāk problēmu. To man brokeris ieteica, ir bijušas KASKO izmaksas, nebija problēmu.

Reāli ir tā - ja kāds apdrošinātājs kādam neizmaksā vai neizmaksā tik daudz kā cerēts, cerējušais šo apdrošinātāju ielik melnājā sarakstā.

Neviens apdrošinātājs nav labdarības iestāde, tāpēc arī strikti savā labā ievēro to, kas polisē rakstīts maziem burtiem.

kolumbs 13.06.2011 11:33

Palaidniex rakstīja:

aizvermuti rakstīja: Tā krustojuma (pie nac. t.) rekonstrukcijas dēļ šorīt cauri Rīgai braucu nevis 0,5h bet 1,5h...

Atstājuši vienu joslu, kurā satek viss trafiks no Valdemāra, Brīvības u.c., kas uz Pārdaugavu brauc pāri Vanšu tiltam. Uz Brīvības ielas satiksmes sabiezējusms sākās jau pie Vidzemes tirgus, pa Kalpaka bulvāri kustība uz priekšu pēc grafika - pa vienu zaļo signālu viens auto...

TUR kāds ar Galvu arī domā???

Ir reāli racionalizatoriski priekšlikumi, kā 1dienas rītā pēkšņi Rīgā iebraucošo vasarnieku plūsmu saorganizēt citādāki? Un kā reāli uzlabot to krustojumu, pārbūvējot tramvajsliedes, nekādi neiespaidot satiksmi?

Nu tā reāli, bez tukšas muldēšanas?

Vienīgā racionalizācija ir izvēlēties Salu tiltu, ja iespējams.

kolumbs 31.05.2011 16:38

IkdienasViesis rakstīja: Tagad jau atkal visā eiropā tramvaji ir modē. Linijas tiek atjaunotas un pagarinātas. Pat brāļi lietuvieši Viļņā veido pirmos tramvaju līniju. Tramvajs tiek atjaunots arī Vašingtonā. Gan jau labākos laikos arī pie mums palaidīs tramvaju uz lidostu, uz Berģiem, uz Purvciemu pa zemitanu tiltu. Vēl labākos laikos varēs uzbūvēt pokazuhas līnijas - vienu līdz Siguldai, otru līdz Jūrmalai: padomjlaiku onkuļu sapnis. 80-tajos gados maskaviešu projektētājiem bija jau gatava ideja elektrovilcienu no Vaivaru - Slokas posma palaist jaunā atzarā uz Kauguriem līdz pat Engurei.... Ulmaņlaikos jau tika sākta dzelzceļa līnijas izbūve uz Kuldīgu. No Ērgļiem bija plānots dzelzceļa turpinājums līdz Madonai. Bija - jo mūsdienu bāleliņi pamanījas nolikvidēt to pašu Ērgļu līniju.

Ideju jau vienmēr bijis vairāk nekā realā piķa. VISOS laikos.

Jūrmalā reālāks variants ir Kauguru apvadceļš, nekā dzelzceļš vai tramvajs uz Enguri.

Ir pat bijuši lēmumi par to www.jpd.gov.lv/... un laikam arī ietekmes uz vidi novērtējums. Problēma bija ar to, ka sanāk būvēt caur aizsargājamām teritorijām, tad par to ir iebildumi...

kolumbs 03.05.2011 14:49

Es skatītos uz kādu Opel Vectra, Honda Accord vai Toyota Avensis, kas sanāk par atvēlēto budžetu.

kolumbs 27.04.2011 11:47

Pirmais rakstīja: kasko vispār pēc definīcijas ir izdevīgs tikai un vienīgi apdirsinātājiem.... tā nav labdarība, bet gan bizness

un biznesa pamats ir nest peļņu īpašniekiem....

apdirsināšana ir varbūtību aprēķini

piemēram - dzīvības apdirsināšanā vispār viss ir elementāri.....

katrs cilvēks kādreiz nomirst.... atliek savākt statistiku... populārākais veids statistika pēc vecuma (pa grupām vīreši/sievietes uttt)

ja no visiem cilvēkiem pēc statistikas 20 gadu vecumā ir miruši 0.1%, tad varbūtība ir 0.001.... tas nozīmē, ka ja tu 50 gadu vecumā gribēsi uz gadu aptirzināt dzīvību par 1 000 000, tad tev būs jāmaksā 1 000 (plus brokera %ti, aptirzinātāju varka mīļākās sunītim un vispār Biznesam)

par ķerrām ir līdzīgi.... ir statistikas par avārijām atkarībā no auto markas (vispār pilnīgs bulšits) atkarībā no autovadītāja vecuma (dažām kompānijām)

un protams par dažādu auto marku un modeļu nopizģīšnas gadījumiem....

saliekot to visu kopā sanāk kautkāds vidējais cipars kurš ir jāsamaksā.... un pārējais ir sunītim

Neviens bizness nav labdarība. Baltmaizes cena veikalā arī ietver maizes izmaksas, tirgotāja izmaksas u.c. izmaksas un peļņu.

Ja nepatīk piedāvājums, nepērku un būvēju pats maizes krāsni.

kolumbs 27.04.2011 10:57

Ja auto pajauns un ja vēl ir no zagto sugas, saprātīgi ir apdrošināt.

Te daži lepojas ar 0% pašrisku bojājumu gadījumā, bet tas manuprāt nav galvenais. Mazi bojājumi, skrāpējumi u.taml. ir tas, par ko risku pats var uzņemties, bet apdrošināšana ir svarīga, ja auto nozog, jo vainīgo reti kad atrod, vai ja kārtīgi novāko.

KASKO manuprāt nav izdevīgs mašīnām, kuras nezog un kuru detaļas var salasīt šrotā vai dārgi nemaksā.

Ja nopirku jaunu auto no salona, neatkarīgi no tā vai līzings vai nav, apdrošinātu.

Ja nopirku normālu šrotu par 100 - 3000 LVL diezvai.

kolumbs 21.04.2011 11:49

IkdienasViesis rakstīja: Nu, kaut kas ar to intelektu mūsu ļautiņiem nav īsti kārtībā. Nesen pats biju komandējumā Prāgā, tur arī līdzīgi jaunie trambaji "testējas". Bet, starpība ir tā, ka neviens cilvēks vagonam ar uzrakstu "izmēģinājuma" pieturvietā pat netuvojas, kaut tas vagons tur pat apstājas un stāv. Bet, kad pavēroju līdzīgu situaciju pie mums uz baronenes - "izmēģinājuma" vagons apstājas pieturā (Bērnu pasaule) un bars ar tantukiem ir klāt un spiež pogas un bauro, ka durvis nedarbojas...

Tie tantuki vaibūt nemaz nezina latviešu valodu un neprot izlasīt?

kolumbs 15.04.2011 11:09

recluse rakstīja: VWfan

Māsai ir divi mazi bērni un ar visiem bērniem nepieciešamajiem pribambasiem iekš pēdējās tsi octavias universala vietas pāri nepaliek un bērnu kajeles spārda beņķu atzveltnes. Iekš bērnu tēva imprezas nav vietas ratiņiem, vismaz pilnībā izjauktiem pa sastāvdaļām.

Vai tiešām vēlies apgalvot, ka fabia combi ir lielāka un pārdomātāka? Varbūt jāmēgina pārliecināt, ka tur vēl iepirkumu maisiem vietas pietiks jo kkāds www.hvz.*******vajag.com tā iesaka.

Atceros kā pazīstams šoferis (120+kg toč un ~190cm) mēgināja ielīst iekš skoda fabia vadītāja vietā. Tā arī pats pie stūres neizbrauca, jo +/- ērtu pozīciju nespēja atrast.

Bērnu rati arī ir dažāda izmēra un dažādi tie saliekas. Esmu bērnu ratus (divvietīgos) vadājis arī Astra F bāgāžniekā. Nekāda vaina.

Cilvēki bieži vien pērkot bērnu ratus neskatās, kā tie ietilps mašīnā - nopērķ, piemēram, tādus, ka katrs ritenis jāņem nost, lai ielikt pat vidēji lielas mašīnas bagāžniekā. Tāda čakaºēšanās nav nopietni ņemama, manuprāt...

Tad sākās, ka nezin kādu autobusu vajag, lai bērnu ratus vadātu...

kolumbs 12.04.2011 16:35

i_edgars rakstīja: Tā ka Vācijā, ja tev sameklē darbu 2 st brauciena attālumā pa autobāni, tad diez vai Tu sēņosi uz un no darba braucot! Bet nesīsies gandrīz cik velk. UN ja tāds auto patrāpās nopirkt pēc kādi 5 - 7 gadi dzīšanas?? Tam visa sula jau ir nosmelta pilnībā!

400 km X 20 dd X 11 mēn = 88 000 km jau 1 gada laikā!

p.s. ne jau katrā miestā ir dzelceļa līnija un daudzi ir spiesti braukt ar personīgo vāģi.

Cik ir jāpelna, lai varētu gadā 80 000 - 90 000 km braukāt tikai uz darbu?

Tad jau jādomā par dzīvesvietas maiņu...

Esmu redzējis arī citu piemēru Vācijā - mazs ciemats. Katru rītu pie ciematā esošās stacijas ar riteņiem sabrauc daudz cilvēku, sasviež riteņu kaudzē nesaslēgtus un ar vilcienu dodas ir lielpilsētu darba gaitās.

Vilciena izdevīgums gan arī tur bija atkarīgs no vietas, kur pilsētā strādā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti