iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
kolumbs 11.04.2008 12:31

Nesen braucu ar taksi. Taksists mob.tel. bija ielicis Tom Tom. Teica, ka esot dikti apmierināts , lai gan izmantojot tikai 3.dienu.

Maršrtā Rīga centrs - Sarkandaugava Tom Tom pieļāva tikai vienu kļūdu - norādīja, ka jānogriežas pa kreisi, lai gan pa kreisi griezties pa dienu bija aizliegts.

kolumbs 11.04.2008 10:31

Daži vēl idiāliem tic. Kad biju jauns arī ticēju, ka valsts var darboties tautas labā...

Tagad vairs neiedziļinos politiskajos procesos, jo ja nepiedalies pārunās zoloģiskajā dārzā, neko tāpat nezini par patiesajiem lēmumu pieņemšanas iemesliem...

Kādreiz kad biju jauns un naivs, ieraugot ceļu policistu domāju, ka noteikti šis ir no tiem, kas kukuļus neņem un strādā apzinīgi. Tagad ieraugot ceļu policistu par 90% esmu pārliecināts, ka visu var sarunāt....

Visu var nopirkt, jautājums ir par cik un kādā līmenī jāpērk...

Pats gan nekad kukuļus neesm devis un ņēmis.

kolumbs 31.03.2008 13:33

Ja jau mašīnai uzliks velo odometru, tad velosipēdam vajadzētu uzmontēt mašīnas odometru....Tā teik vienam mehānismam nevajag vairākas vienādas ierīces...

kolumbs 27.03.2008 8:31

sleepnis rakstīja: Nu ar Austrijas bāņiem viens no izskaidrojumiem varētu būt tāds, ka tur pastāvīgi vai nu ceļš nedaudz kalnup, vai lejā no kalna. Motoram vislielākā efektivitāte (nav runa par absolūto patēriņu bet par patēriņu/jaudu) ir pie kaut kādas optimālas noslodzes, kura braucot pa līdzenumu netiek sasniegta. Tātad braucot kalnup dzinējs strādā efektīvāk, kaut patērē vairāk l/km. No kalna ripo brīvgaitā vai ar minimālu patēriņu. Bet kopumā sanāk nedaudz ekonomiskāk. Jau sen tika konstatēts, ka pa līdzenu ceļu visekonomiskāk ir braukt stauji ieskrienoties, tad ripojot, atkal ieskrējiens utt.

ATceros studiju gados braucu no laukiem uz Rīgu ar autobusu. Šoferis bija izdomājis taupīt degvielu. Tā arī viņš darīja - ieskrējās un ripināja neitrālajā, ieskrējās un ripināja... tā visu ceļu....

kolumbs 25.03.2008 8:48

Jauns Civiks maksā tikai nedaudz vairāk....

kolumbs 24.03.2008 16:38

Kas nu kuram ir labāks. Citam jauna Meriva, citam vecs X5

kolumbs 11.03.2008 16:51

krupiss rakstīja: - - nav zapaskas - tikai putas

Kā nav? Ir. Pats redzēju. Pie normālā izmēra.

kolumbs 11.03.2008 8:21

Šādiem zvaniem vajag Zelta zivi.

kolumbs 10.03.2008 10:11

Varbūt vajadzēja piezvanīt policijai? Viņi nokonstatētu vai auto nav meklēšanā ....

kolumbs 10.03.2008 9:10

, pirms 2. nedēļām veikta pilna dzinēja diagnostika Adamauto Krasta 97a,

Parasti sludinājumos raksta, ka auto pārdod, jo par sviestmaizi nopirkts cits 2x krutāks, a Tu saki kā ir - veikta dzinēja diagnostika....

kolumbs 06.03.2008 15:06

Vai tad Meriva jau tik veca?

kolumbs 06.03.2008 15:05

ursis rakstīja: www.audi-style.lv/...

bet te arii tuuliit pateiks

Automāts vai manuālā?

kolumbs 06.03.2008 12:30

Man vienkāršākais variants liekas atrast brokeri, kurš izrot lētāko piedāvājumu OCTA, gan izdevīgāko KASKO.

kolumbs 06.03.2008 11:45

Par regresa tiesībām saskaņā ar Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības

obligātās apdrošināšanas likum ir šādi:

41.pants. Apdrošinātāja un Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja regresa prasība

(1) Apdrošinātājs ir tiesīgs iesniegt regresa prasību pret:

1) transportlīdzekļa vadītāju, kas ceļu satiksmes negadījumā nodarījis zaudējumus trešajai personai, ja tas:

a) vadījis transportlīdzekli, būdams alkoholisko dzērienu, narkotisko, psihotoksisko, psihotropo vai citu apreibinošu vielu iespaidā,

b) vadījis transportlīdzekli bez tiesībām vadīt attiecīgās kategorijas transportlīdzekli,

c) pēc ceļu satiksmes negadījuma, neievērojot šajā likumā vai citos normatīvajos aktos noteiktās prasības, atstājis notikuma vietu vai izvairījies no noteiktā kārtībā izdarāmās pārbaudes alkoholisko dzērienu, narkotisko, psihotoksisko, psihotropo vai citu apreibinošu vielu iespaida konstatēšanai, vai šīs vielas lietojis pēc ceļu satiksmes negadījuma līdz attiecīgajai pārbaudei,

d) nav iesniedzis aizpildītu saskaņoto paziņojumu šajā likumā noteiktajā kārtībā vai nav sniedzis informāciju par ceļu satiksmes negadījuma apstākļiem apdrošinātājam pēc tā pieprasījuma;

2) ceļu satiksmes negadījumā zaudējumu nodarījušā transportlīdzekļa īpašnieku vai — transportlīdzekļa līzinga gadījumā — līzinga ņēmēju, ja:

a) tas apdrošināšanas līgumā noteiktajā termiņā nav samaksājis apdrošināšanas prēmiju,

b) transportlīdzekļa vadītājs, kas ceļu satiksmes negadījumā nodarījis zaudējumus trešajai personai, nav iesniedzis aizpildītu saskaņoto paziņojumu šajā likumā noteiktajā kārtībā vai nav sniedzis informāciju par ceļu satiksmes negadījuma apstākļiem apdrošinātājam pēc tā pieprasījuma un zaudējumu piedziņa no transportlīdzekļa vadītāja nav iespējama,

c) transportlīdzekļa vadītājs, neievērojot šajā likumā vai citos normatīvajos aktos noteiktās prasības, atstājis notikuma vietu un konkrētā persona, kura vadījusi transportlīdzekli ceļu satiksmes negadījuma brīdī, nav noskaidrota,

d) transportlīdzeklim nav noteiktajā kārtībā izdarīta valsts tehniskā apskate un ceļu satiksmes negadījumā nodarītajam zaudējumam ir cēlonisks sakars ar transportlīdzekļa tehnisko stāvokli;

3) ceļa īpašnieku (pārvaldītāju), ja apdrošinātājs tā vietā ir atlīdzinājis ceļu satiksmes negadījumā nodarītos zaudējumus;

4) personu, kura zaudējumu nodarījusi ar ļaunu nolūku;

5) tirdzniecības uzņēmumu (komersantu), ja tas nav ievērojis šā likuma 5.panta pirmās daļas 3.punktā noteikto kārtību, kādā pārdošanai paredzētie transportlīdzekļi piedalās ceļu satiksmē.

(2) Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs ir tiesīgs iesniegt regresa prasību pret:

1) ceļu satiksmes negadījumā zaudējumu nodarījušā transportlīdzekļa īpašnieku vai — transportlīdzekļa līzinga gadījumā — līzinga ņēmēju, ja tas nav apdrošinājis īpašnieka civiltiesisko atbildību, vai pret šā transportlīdzekļa tiesīgo lietotāju;

2) transportlīdzekļa vadītāju, ja transportlīdzeklis iegūts ar prettiesiskām darbībām;

3) apdrošinātāju, ja tiek noskaidrots transportlīdzeklis, kas nodarījis zaudējumu, un pienākums izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību bija apdrošinātājam;

4) apdrošinātāju, ja apdrošināšanas atlīdzība izmaksāta šā likuma 51.panta piektajā daļā minētajā gadījumā un pienākums izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību bija apdrošinātājam;

5) Eiropas Ekonomikas zonas valsts garantijas fondu (kompensācijas iestādi), ja triju mēnešu laikā no šā likuma 36.panta ceturtajā daļā minētā rakstveida pieteikuma saņemšanas dienas ārvalsts apdrošinātājs, kurš apdrošinājis zaudējumu nodarījušā transportlīdzekļa īpašnieka civiltiesisko atbildību, vai tā pārstāvis nav nosūtījis rakstveida informāciju apdrošināšanas atlīdzības pieprasītājam (Latvijas Republikā dzīvojošai personai, kura cēlusi prasību pret ārvalsts apdrošinātāju sakarā ar šajā valstī notikušo apdrošināšanas gadījumu);

6) Eiropas Ekonomikas zonas valsts garantijas fondu (kompensācijas iestādi), ja šīs valsts apdrošinātājs nav iecēlis pārstāvi Latvijas Republikā un šajā valstī notikušā apdrošināšanas gadījumā ir cietusi Latvijas Republikā dzīvojoša persona;

7) Eiropas Ekonomikas zonas valsts garantijas fondu (kompensācijas iestādi), ja zaudējumus nodarījis šajā valstī reģistrēts transportlīdzeklis, kura īpašnieka civiltiesiskās atbildības apdrošinātāju nav iespējams noskaidrot divu mēnešu laikā pēc apdrošināšanas gadījuma, kurā ir cietusi Latvijas Republikā dzīvojoša persona;

Eiropas Ekonomikas zonas valsts garantijas fondu (kompensācijas iestādi), ja šajā valstī ir noticis apdrošināšanas gadījums, kurā cietusi Latvijas Republikā dzīvojoša persona, bet transportlīdzekli nav iespējams noskaidrot;

9) Eiropas Ekonomikas zonas valsts garantijas fondu (kompensācijas iestādi), ja zaudējumus Latvijas Republikā dzīvojošai personai sakarā ar attiecīgajā valstī notikušo apdrošināšanas gadījumu nodarījis ārpus Eiropas Ekonomikas zonas valstīm reģistrēts transportlīdzeklis, kura īpašnieka civiltiesiskās atbildības apdrošinātāju nav iespējams noskaidrot divu mēnešu laikā pēc ceļu satiksmes negadījuma.

(3) Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs ir tiesīgs iesniegt regresa prasību arī starptautiskajos līgumos paredzētajos gadījumos.

(Ar grozījumiem, kas izdarīti ar 27.09.2007. likumu)

kolumbs 29.02.2008 23:14

Tu tur lietuviski lasīsi?

kolumbs 29.02.2008 23:12

Vispār pa pilsētu mīcoties ar tuvajām gaismām auto pats knapi spēj apgādāt ar elektrību. Saslēdzot migliniekus bez vajadzības radam vēl vienu lieku patērētāju...

kolumbs 29.02.2008 14:16

Tie kas brau gaišā laika ar ieslēgtiem visiem iespējamajiem lukturiem droši vien siltumu arī salonā visu laiku maksimāli karstu

kolumbs 29.02.2008 11:04

krastins rakstīja: pie bendziinbakas vacinja ir ruusas,bet nav caurpuvis,nu sur tur ir ruusinjas,bet loti maz. Monosprice

Ja mono,, tad jau jāraksta 1.4. bez i.

kolumbs 29.02.2008 10:05

Kā ar rūsēšanu?

Mono šprice?

kolumbs 29.02.2008 8:52

Pēc nobraukuma - 35 000 - spriežot ar to braucis mācītājs tikai Ziemassvētku vakaros uz baznīcu vai arī odometrs jau otreiz iet rinķī.

kolumbs 27.02.2008 9:28

Bensonā pārdevējs uzreiz kad sāc interesēties par auto, izstāsta, ka atlaides nav iespējamas....

kolumbs 25.02.2008 13:36

Kaneelis rakstīja: Sveiki!

Interesēja šitāds te dīzeļauto. It kā tantes runā, ka esot izturīgs un labs un toijotas kvalitāte esot ūber alles, bet interesē tieši praktiskā pieredze - tas pats degvielas patēriņš, stabilitāte uz šosejas utt...

Ar auto bezceļos baukt nav paredzēts, bet ir vajadzīga daudzmaz ērta iekāpšana, un paredzmais maršruts -90 % šoseja.

Ja brauc pa šoseju, prieš kam džips?

Tad jau var ņemt arī Corollu vai Avensis.

kolumbs 24.02.2008 20:31

Kāpēc ne Toyota RAV4?

kolumbs 19.02.2008 12:49

batka rakstīja: A kas ir leta saļera????Ta pati kas tankos tikai nosperta no komerc transporta [/c

Kam laukos ir zemnieku saimniecības, parasti vieglo auto arī pērk dīzeli, jo :

1) dīzeļdegvielu iepērk vairumā par nedaudz zemāku cenu;

2)var dabūt atpakaļ akcīzes nodokli.

kolumbs 17.02.2008 21:31

šorīt Viļņā statoilā 95U 3.55 liti ja pareizi atceros

Lasītākie raksti

Jaunie raksti