Par ko liecina līdzinga pakalpojumu izmantošana var ilgi diskutēt...
Bet patiesība ir tur ārā...
Man liekas, javiss notiek saprāta robežās un atbilstoši apstākļiem, kāpēc gan nē?
Par ko liecina līdzinga pakalpojumu izmantošana var ilgi diskutēt...
Bet patiesība ir tur ārā...
Man liekas, javiss notiek saprāta robežās un atbilstoši apstākļiem, kāpēc gan nē?
Varbūt labāk Merivu klubu dibināt
Es tā kā varētu pievienoties... Vecais opels dažkārt tiek izkustināts
Bet nezinu vai vajag
Ko tad apspriedīs - cik rūsē?
VWfans identificēts?
Policija pielīmē plāksteri pie loga. Ja tas noteiktajā laikā netiek apmaksāts, tiek nosūtīta informācija auto īpašniekam. Tā ir parasta procedūra. Ja gribi strīdēties, raksti pretī, ka neko nezinu par šādu sodu un lai atsūta lēmuma (plākstera) kopiju. Tas tāpēc lai apstrīdēšanas termiņu nesāk skaitīt no pielīmēšanas brīža.
Tad varēsi apstrīdēt parastajā kārtībā - vispirms policijas ietvaros, tālāk administratīvajā tiesā.
Man arī ir gadījies, ka aizbraucot uz CSDD paziņo ka ir nenomaksāts sods par stāvēšanu tādā un tādā adresē. Tā kā adrese bija zināma un auto tur tika likts, pieļāvu, ka vējš vai huligāni aiznesa...
Sausā laikā policisti haltūrē - pavirši piestiprina plāksterus aizsviežot aiz logu tīrītāja. Slapjā, vējainā gan ieliek plastmasa maisiņā un pielīmē. Pats esmu redzējis kā vējš aizpūšs pa gaisu plāksteri...
info par norakstīšanu:
216.239.59.104/... :huw0XusnFMMJ:www.tvnet.lv/auto/about/advice/article.php%3Fid%3D4760848+auto+norakst%C4%AB%C5%A1ana&hl=lv&ct=clnk&cd=2&gl=lv
edijz rakstīja: Jū, tumšādaini tipi arī tusē par tramvajiem daudz visās diennakts stundās. Un cik tad es te ar to trambuli esmu paspējis pabraukāt, bet enivej gana ir redzēts. Piedāvā ķēdītes, telefonus, gredzenus, pulksteņus, stāsta, ka tikko no cietuma iznākuši un vajagot naudu lidmašīnas biļetei, un tamlīdzīgas basņas. Protams, nevajag vienkārši atbildēt jau uz pašu pirmo jautājumu, vispār skatīties virsū nevajag - tad tālāk nepiesienas. Bet žēl skatīties uz tiem ļautiņiem, kam prāta trūkst un viņi ielaižas garākās pārrunās. Ir manīts, ka tantuks gados iedod vienam arābveidīgajam divus latus, lai viņš kopā ar saviem pacaniem tiek līdz lidostai. Nu jā, bet ne vienmēr ir tik viegli atsieties. Te pirms kāda mēneša vienu vakaru braucu mājup, piesēžas klāt kaut kāds gruzīns. Tā un šitā, esot ķēde, ko tikai pa 15 Ls atdos. Es it kā sākumā mēģinu sarunās neielaisties, bet šis grūž savu ķēdi man feisā. Nu, lai neizraisītu lieki agresiju, nolemju pārmīt pāris vārdus. Galvenais neizskaties noraustījies! Es saku - da nav man naudas, redz, es ar trambuli braucu, jo mēneša beigas un nav naudas benzīnam. (Reāli gan es torīt nebiju pārliecināts par promiļu neesamību asinīs, tāpēc auto atstāju pie sētas.) Šis skatās uz manu telefonu (es tobrīd sēdēju, google.readerī rss`us lasīju), prasa, cik par to var dabūt - es saku, da vecs sūds redz, klitors izļodzījies, slēdzas ārā, bača netur - tādu pat lombardā neņems. Kad n-to reizi atbildu, ka man nav ne kapeikas, lai viņa sasodīto ķēdīti pirktu un arī nevajag man īsti, šis pāriet pie citas taktikas - iebiedēšana, sākot pļurkšķēt, kā esot tikko centrā vienam biezajam iedevis pa purnu un to ķēdi atņēmis. Telefonu arī esot atņēmis, bet to jau lombardā atdeva tūlīt, ķēdi neesot gribējuši ņemt. Klausos, smaidu, sak` pissdatijs pacans tu esi, tēloju, ka man ne kripatu nav mīziens. Bet īstenībā ir, šamie tomēr divi un, lai arī es par pusgalvas tiesu garāks, šie neizskatās tievi un tizli. Un izkāpt jau nav kur, bet galapunkts tuvojas. Jau izpīpēju rīcības plānu - sist pēc skata naskākajam taisni pa purnu, tad ļooooooti ātri skriet -, bet paveicās, šamiem pieturu pirms galapunkta atcerējās, ka jālec ārā, tak Vitaljik te dzīvo.
Tu ar 7.tramvaju braukā?
Ja tā lieta patīk un interesē, kāpēc gan nē...
Shiris rakstīja:
Bench rakstīja: vai tad tagad nav tā - ja vairāki pārkāpumi, tie summējas vienā - agresīva braukšana, kas arī ir smagākais?
Viss ir atkarīgs, kā norāda un ieraksta protokolā
Tā kā minētais pārkāpums "agresīva braukšana" likumā ir noteikta kā vairrāku paºkāpumu sērija un ķiveres izmantošana nav viena no pazīmēm, tad tās nelietošana neliecina par agrsīvu braukšanu.
Tīri no tiesību teorijas viedokļa, ali šo pantu par agresīvu braukšanu piemērotu ir jāpierāda un protokolā jāfiksē vairāku pārkāpumu kopums, uzmanīgi skatoties kā ir norādīts katrs "un ' "vai"vai "un/vai" līdz ar to arī galzarezultātā var konsatēt vair ir bijis turpinās un ilgstošs CSN pārkāpums. šinī brīdi policijai ir jāpierāda un jāpiefiskē visi pārkāpumi un agresīvu braukšanu kvalificējošas pazīmes, kas apliecina agresivitāti. Piem. Ja tu vienākrustā šķērso nepārtaukto līniju un nākamaja apstājies pie sarkanā bet aiznākamāja krustā iebrauc pie sarkanā, tad tā nav agresīva braukšana bet divi atseviški pārkāpumi - nepartauktās linijas šķērsošana un braukšana pie sarkanā, tādat 2 pārkāpumi, kas fiksēti veina'protokolā, un par to pienākas viens sods tos nesummējot.
Vislabāk ir braukt pēc noteikumiem, bet ja gadās un CP sāk protokolu rakstīt iesaku vadāt līdzi CSN un APK ... tad arī protokolā varēs atlsēgas vārdus noslēguma runas vie'tā rakstīt un ja piesien agresīvu braukšanu ppirmkārt iesaku uzzināt vai ir video, ja nē - pāņem un protokolā norādi līdzr]braucējus kā lieciniekus, kas apliecinās ka tādaslietas nav bijis.
Tā kā admisnitrativo pārkāpumu var izkatīt pēc sacīkstes principa, tad polocistu teiktas pret taviem vārdiem un liecinieku teikto būs pa mazu, jo saskaņā ar Administratīvās Apgabaltiesas lēmumu "visas šaubas ir jātulko par labu pārkāpējam"
Administratīvajā procesā lietas izskata saskaņā ar objektīvās izmeklēšanas principu, nevis sacīkstes principu. Tā starp citu ir viena no galvenajām atšķirībām starp civilprocesu un administratīvo procesu...
msh rakstīja: Un kur maršrutkas?
Izvairos ar tiem braukt...
Kāpēc jācenšas atklāt jauna pasaule. Ja ražotājs ir noteicis, ka eļļa jāmaina ik pēc 20 000 km vai reizi gadā, tad tā arī jādara. Nekādu labumu neiegūsi, ja mainīsi biežāk. Ražotājs eļļas maiņas intervālu nav no gaisa parāvis. Gan jau ir veikti pētījumi.
Man liekas, ka tagad lielai daļai auto apkopes ir ik pēc 20 000 km vai 15 000. Nezinu nevienu auto kam būtu ik pēc 10 000. Varbūt vienīgi LADA?
Par filtriem - atbrauc vienreiz uz Rīgu un nopērc 8 gab. Kādam laikam pietiks.
Metro diez vai Rīgā tuvākajos 50 gados būvēs. Bet tramvaju gan vajadzētu efektivizēt. Piemēram, Parīzē, cik ievēroju, luksofori ir pakārtoti tramvajam. Tuvojoties tramvajam mašīnām iedegas sarkanais un tramvajs brauc. Tiesa gan Parīzē tramvajs kursē tikai pa pilsētas nomalēm...
Sabiedrisko tranportu pēc pārvietošanās ātruma var sagrpēt šādi:
1.Visātrākais -vilciens. Piemēram, pamēģiniet ar auto izbraukt no Rīgas centrālās stacijas uz Zasulauku. Kurš būs pirmais - auto vai vilciens?
2.Tramvajs - perspektīvākais transporta veids. It sevišķi ja to optimizē - tas nebrauc vienā līmenī ar auto. Tramvaja attīstība var mazināt sastrēgumus - ja ar tramvaju varēs ātrāk nokļūt vajadzīgajā vietā, auto tieks atstāti mājās.
3.Autobuss.
4.Troleibuss.
Jaunām Hondām, nopērkot, ir minerāleļļa. Ar to ieteicam nobraukt pirmos 5 000 -8 000 km, bet var braukt pirmos 20 000. Mainīt pēc 5 000 - 8 000 km nav prasības, bet rekomendācija. Pēc tam tiek lieta sintētiskā eļļa.
Ieteiktu gan visas apkopes iet pie dīlera, lai nav problēmas ar garantiju. Protams, apkopes nav lēts prieks, maksāt tādu naudu tikai par eļļa maiņu nav forši, bet domāju, ka vēl neforšāk ir čakarēties, ja nepieciešams garantijas serviss. Galu galā, kāpēc pirkt jaunu auto, ja pats sačakarē garantiju?
Degvielas uzpildes stacijas tirgo ne tikai bulkas un degvielu, bet arī citas lietas piemēram šādus numura palikņus. Konkrēti numura palikņus esmu redzējis Kuršos Jūrmalā. Citos DUS neesmu skatījies.
Kāda gan nozīmē, kas uz tā palikņa rakstīt...
Nav svarīgi, ka tas bija BMW. Kaskadieri-amatieri brauc ar dažādu marku auto...
operatīvajā līzingā vatētu ņemt
kolumbs rakstīja: Buickā bērnu sēdelīti nevar ielikt?
domāts bija sēdeklīti un ratus....
Buickā bērnu sēdelīti nevar ielikt?
Mēnešbiļete visiem transporta veidiem (tranvajs, troleibuss, autobuss) darba dienām maksā 27.50 LVL. Studentiem un pensionāriem lētāk.
Es domāju, ka lētāk pārvietoties sanāk ar sabiedrisko. Auto vajag nedēļas nogalēm ārpilsētas izbrauciniem un iepirkumu pārvešanai mājās. Ārpilsētais šis aprarāts liekas pārāk sīks.
Pie tam -mazs motors ne vienmēr eksplutācijā izrādās ekonimisks...
Es nesaku, ka VOJAGER nav baudāms, vienkārši tā bauda dārgi sanāk- 3.8l motors nav mazs, Sharans baudām jau ir arī ar 1.9 TDI. Žēl, ka sharanam nav kāds 2.5 tdi, būtu vēl baudāmāks...
Meža lopi uz ceļa apstājas naktī, jo auto gaismas tos apžilbina. Citādi viņu aizbaidīšanai vienkārši pietiek ar to skaņu, kas jau ir mašīnai. Ja redzi naktī tuvojamies stirnu, vienkārši izslēdz gaismas un viss....
Man liekas, ka no VOJAGER motoru lielā tilpuma tik izdabūta neadekvāti maza jauda ārā...
Reāli tie motori ir novecojuši, skatījos jaunā paaudze pavasarī būs ar 3.8 l motoru, kuram ir tikai 2 vārsti uz cilindru...
Nepaskatījos gan cik pakāpju automāts, vai joprojām tikai 4.
Nevajag jaukt divas dažādas lietas:
1)garantiju
2)Ražotāja, pārdevēja un pakalpojuma sniedzēja pienākumu nodrošināt preces vai pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem.
Garantija ir ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja apliecinājums, ka prece vai pakalpojums, vai to sastāvdaļa noteiktu laiku saglabās lietošanas īpašības, drošumu un izpildījumu un ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs uzņemas papildu saistības, kas nav paredzētas šajā likumā un citos normatīvajos aktos.
Savukārt ražotāja, pārdevēja un pakalpojuma sniedzēja pienākumu nodrošināt preces vai pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem nav garantija, tas ir ar likumu uzlikts pienākums. Ražotāja, pārdevēja un pakalpojuma sniedzēja pienākums ir nodrošināt preces vai pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem. Precei un pakalpojumam jāatbilst ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja sniegtajiem paziņojumiem (īpaši reklāmā un marķējumā ietvertajai informācijai) par šo preci vai pakalpojumu.
98 zupa ir tā pati 95 tikai ar piedevām.
Pirms pāris gadien bija infomācija, ka valstī ieved 95, bet tirgo 98. Tātad uz vietas no 95 uzražo 98.
Tas ir tikai pirmās instances spriedums. Cerams, ka policija pārsūdzēs un arī Senāts pateiks to pašu kas pateikts šajā spriedumā