Raser rakstīja: Radio intervija ar E.Džeriņu par CP bezpreģelu, ir vērts noklausīties
Audio failu (32mb) var lejuplādēt šeit
yy.lv/...
Parasta advokāteļa muldēšana. Nekā īpaša. Nebija pat vērts klausīties.
Raser rakstīja: Radio intervija ar E.Džeriņu par CP bezpreģelu, ir vērts noklausīties
Audio failu (32mb) var lejuplādēt šeit
yy.lv/...
Parasta advokāteļa muldēšana. Nekā īpaša. Nebija pat vērts klausīties.
Izvēloties braukšanas ātrumu jāņem vērā savas spējas vadīt transporlīdzekli, pieredze, auto un ceļa stāvoklis, satiksmes intensitāte. Ja kāds grib braukt ātrāk, man tāpēc nav jāpbrauc ātrāk. Ja ātrākais braucējs ir tik kruts, ka var pabraukt ātrāk, lai to pierāda apdzenot. Apdzīt nevienam netraucēju.
Es nedaudz pārpratu - iedomājos, ka 11 L ir uz 100 km nevis visu ceļu. Ja uz visu ceļu, patēriņš ir o.k.
Velomens rakstīja:
VWfans rakstīja:
nuhajs rakstīja:
Kāpēc domā, ka stresaina?? Ja tu nespēj ātrāk bez strasa pabraukt,tad nevajag domāt,ka visiem tā ir. Un kāpēc domā,ka drāž???? Kaut kāda traumēta tev tā uztvere.
Varbūt tieši sēnes ir tie stresainākie,nevar pabraukt,jo sastresojušies.
Un par degvielas patēriņu,kāpēc arī par to domā,ka tas ir kaut kas satraucošs? Man tagad ir 3,8 litru dzinējs un 14 litri uz simtu. Ģībsti,fan.
Nu, labi, salīdzināsim. Divi vadītāji (,,sēne,, un ātrais) taisās braukt no Rīgas uz Liepāju ar 2003.gada Volkswagen-Passat 1,9 TDI. Sēne, ticis laukā no Rīgas, ieskrienas līdz 90 km/h, ieslēdz kruīzkontroli un mierīgā garā aizripina līdz Liepājai 3 stundās un 4 minūtēs, kā to paredz ,,Latvijas valsts ceļu,, aprēķins.
www.lvceli.lv/...
Apdzīt sēnem sanāk tikai 5 reizes visā garajā posmā, 15 km pirms Liepājas, pieaugot satiksmes intensitātei, viņš atmet domu dzīt vēl lielāku ,,sēni,, , kas rullē ar 82 km/h. Tādējādi pēdējos 15 km pirms Liepājas sēne nobrauc lēnāk. Pa vidam pirms Skrundas apstājies uz 10 minūtēm, sēne nonāk galamērķī 3 stundās un 14 minūtēs, iztērējis 9,9 litrus dīzeļdegvielas.
Savukārt ātrais noskaņojas braukt ar 110-120 km/h, apdzen nemitīgi (68 reizes visā gabalā), šķendējas par sēnēm, kas jāapdzen, ceļā pavada 2 stundas un 40 minūtes, bet pirms Brocēniem viņu uz 10 minūtēm aizkavē ceļu policija, kura uzliek pamatotu sodu par braukšanu ar ātrumu 118 km/h. Galamērķī ātrais nonāk tikai nieka 24 minūtes ātrāk par sēni, iztērējis 12,5 litrus dīzeļdegvielas.
Tu ņem vērā attālumu no vienas pilsētas centra līdz otras pilsētas centram. Nav īsti objektīvi. Pagājušo ned. braucu uz Liepāju (ar merivu ) No robežas līdz robežai ir tieši 200km un laika ziņā bija tieši 2 stundas. Cauri apdz. vietām uz 60km/h un pa šoseju 110-115km/h . Nu nesanāca man apdzīt vairāk par 25 auto un policijai ar nebiju vajadzīgs un apstāties ar nevajadzēja Degviela ap 11 litriem.
11 litri??? Meriva??? Kāpēc tik daudz jeb kā jābrauc lai dabūt tādu patēriņu?
Kaspersky rakstīja:
smart235 rakstīja: 2 kolumbs: šitās lietas ir nemitīgās izmaiņās, vnk sēdies pie telefona un apzvani visus pēc kārtas...
To visu var paveikt ar vienu telefona zvanu. Apbrīnoju cilvēku pacietību. Vai stulbumu, kas nu kuram vairāk.
Pa telefonu var noskaidrot tikai cenu un būtiskākos noteikumus, bet ne klientu atsauksmes...
smart235 rakstīja:
djgaca rakstīja: Octu nēmu Parex jo tur bija vis leetākais piedāvājums.
Kasko Bta piespiedu kārtā, jo auto ir uz hanza līzingu un hanza banka strādā tikai ar Ergo vai Bta, tā kā Ergo bija astranomiski cipari uz kasko panēmu Bta
P.S. ir tāds saits www.eagents.lv kur ierakstot savus auto datus vinš vienlaicīgi apstrādā visus i netā pieejamos kalkulātorus un izmet vismas 6 kantoru piedāvātās cenas.
par to hanzu, kad ta tu ņēmi uz līzingu? man=no 06.2007., un Balva, Hanzai bij pilnīgi vienalga, kur KASKO.
Man arī Hansa līzings, nekādi noteikumi, kurš KASKOapdrošinātājs jāņem, neatceros, ka būtu bijuši...
lusja rakstīja:
Baisulis rakstīja:
Seene rakstīja:
Tev jautaja, kur ir ATLAUTS braukt virs 140...
Vācijā ir atļauts. Skaidrs? Un Lietuvā vasarā 130, kur visi brauc uz 140 tāpat. Vēlreiz skaidrs?
Nu Lietuvā 140 visi gan nebrauc (vismaz virzienā Klaipeda-Kaunas), bet gan 120-130 un pārsvarā pa labo joslu. Iespējams, ka tā bija vienkārši sakrītība, bet kad bijam šovasar Lietuvā, tur bija krietni mazāk pārgalvīgo, agresīvo braucēju nekā pie mums.
Bet es godīgi sākot nesaprotu tos braucējus, kuri pa mūsu ceļiem, kur atļauts 90km/st, brauc 120km/st (it īpaši pa Liepājas šoseju), kā arī tos kuri pa pilsētas centru "lido", gribas pajautāt vai viņiem (tādiem šoferiem) dzemdības sākušas vai? jo viss pārējais jau var drusciņ pagaidīt ....
Tas gan tiesa- Lietuvā vairāk ievēro atļauto braukšanas ātrumu. Bija neparasta sajūta - brauc ar 90 km/h un iekļaujies plūsmā. Ja gribās kā pierasts Latvijā 100 km/h - būtu jāapdzen daudzi lietuvieši. Mani parasti apdzina tikai transportlīdzekļi ar LV numuriem.
Edgarpo rakstīja: "Rīgas centrāltirgus", AS, Rūpniecības preču tirgus, Turgeņeva 4, Rīga, LV-1050
Movil pirku pāris nedēļas atpakaļ.
Laba ziņa, būs jāaiziet iepirkt kādu traku. Sāls sezona tuvojas....
Pirms diviem gadiem Movils vēl bija nopērkams Rumbulā vienā no mazajiem veikaliņiem. Vai vēl ir -nezinu.
Kad to pirku pirms 2 gadiem arī bija informācija, ka ir arī labāki līdzekļi, bet jāskatās kāds auto, cik ilgi brauksi un kāda ir cenu atšķirība.
Es Movilu ielēju Opelim sliekšņos. Pagaidām nav sūdzību, ka rūsētu.
primo rakstīja: galīgā pakaļā ir luksoforu regulējums. paņemsim tādu artēriju kā kalnciema iela - gaismu intervāli tādi paši kā to škērsojošām mazajā ieliņām. rezultātā kalnciemene pilna no tilta līdz tiltam, bet uz šķērsielām zaļo gaida max 3 - 4 autiņi. jābūt izcili stulbam, lai uzliktu tādu regulējumu un pilnīgi aklam, lai to neredzētu strādājot vietā, no kuras tas būtu jāredz - rd sd. vai ļaunprātīgam kaitniekam.
un šādi piemēri rīgā ik uz soļa.
Tas laikam ir Kalnciema-Melnsila krustojums. Tur vispār varētu satiksmi organizēt savādāk - pa apakšu Kalnciema tiltam blakus trrramvaja sliedēm. Pašlaik tur ir maza, nelīdzena ieliņa, bet tur varētu caur āgenskalna priedēm novirzīt visus, kas brauc no/uz Āgenskalnu virzienā no/uz botānisko dārzu.
Uggga rakstīja:
kolumbs rakstīja: Žēl, ja nevarēs novietot tranportlīdzekli stāvēšanai Kronvalda bulvārī, tur aiz ģenerālprokuratūras bija viena no retajām bezmaksas stāvvietām Rīgas centrā...
Un bieži Tu tur vietu dabūji? Es laikam 1x
Vasarā pirms darba ja izņēmuma kārtā bracu ar auto uz darbu varēja dabūt reglāri....Protams, 7.30 no rīta, ne jau 9.15.
Žēl, ja nevarēs novietot tranportlīdzekli stāvēšanai Kronvalda bulvārī, tur aiz ģenerālprokuratūras bija viena no retajām bezmaksas stāvvietām Rīgas centrā...
anonimikis rakstīja: pie amerikas vēstniecības uz Raiņa nekādas stāvvietas jau sen kā nav! security prasības. un pamēģini tur atstāt auto
Kalpaka bulvārī parka pusē arī nav nekādu vēstniecību stāvvietu.
Vēl uz Kalpaka vajadzēja aizliegt izbraukt no pazemes stāvvietas pa kreisi un aizliegt griezt pa kreiso ārā no Antonijas ielas.
Pie vēstniecības ir stāvvieta vēstniecības transportam.
Cik tie Camperi sver - pietiek ar B kategoriju vai vajag C1 vai C?
nomiks rakstīja:
Jaunulis rakstīja:
Hmmm, a man likaas, ka tikai tiesa vērtē pierādījumus pēc savas iekšējās pārliecības... Un kur ir rakstīts, ka es nedrīkstu ierakstīt savu un menta sarunu?
Nekur nav noteikts aizliegums savu un CP amatpersonas sarunu ierakstīt diktofonā, tik pēc tam to sarunu varēsi klausīties mājās kopā ar savu ģimeni vai čomiem pirtī. Normatīvajos aktos ir paredzēta kārtība, kādā veidā ir iegūstami pierādījumi, kas vēlāk ir izmantojami administratīvās lietas ietvaros.
Tiesībās ir tādi termini kā "pierādījumu pieļaujamība" un "pierādījumu attiecināmība". Ja vēl varētu nopamatot, kā tieši šis ieraksts attiecas uz konkrēto lietu, tad par pieļaujamību te nevar būt nekādas runas.
Nevajag jaukt kriminālprocesu ar administratīvo procesu.
Ir tāds advokāds - Džeriņš. Tam gandrīzs visi klienti ir izrauti pūst trubā no aizmugurējā sēdekļa...
anonimikis rakstīja: aizej uz tuvāko stāvvietu un sameklē labāk kādu vecu opeli. pa rokai ...
Aizej uz tuvāko poliklīniku un sameklē ārstu, varbūt izārstēs Tevi.
Kur ir bildes? Vajadzētu apskatīt gan Subara, gan BMW gan iepriekš minētā VAZ bildes.
Kaneelis rakstīja:
kolumbs rakstīja:
kolumbs rakstīja: Uz opel Astra 1991.gada stāv piekabes āķis. Tā kā šis auto laikam ir kļuvis lieks pēdējā gada laikā saistībā ar jaunāka iegādi, vai šo piekabes āķi ir iespējams uzmontēt uz citiem auto - iespējamie citi varinanti - Citroen Xsara 2004, Opel Calibra 1992 vai BMW 1991?
BMW domāts 318 1991.gada vecais, 1991.gadā nāk arī nākamais modelis .
āķa dēļ izvēlēties mašīnu ir stulbi. Istabu taču arī ķeblim nepieskaņo?
Mašīna netiek izvēlēta dēļ āķa. Uzskaitītie auto vienkārši ir pa rokai...
kolumbs rakstīja: Uz opel Astra 1991.gada stāv piekabes āķis. Tā kā šis auto laikam ir kļuvis lieks pēdējā gada laikā saistībā ar jaunāka iegādi, vai šo piekabes āķi ir iespējams uzmontēt uz citiem auto - iespējamie citi varinanti - Citroen Xsara 2004, Opel Calibra 1992 vai BMW 1991?
BMW domāts 318 1991.gada vecais, 1991.gadā nāk arī nākamais modelis .
DeSuns rakstīja:
Kamikadze rakstīja: vai arii www.mobile.de/... tikai mazaaku
Nu jaa, es vienbriid arii uz Seatiem skatiijos, nav slikts variants, tik par to bazhaas nodaliijuma eertumu manai situaacijai neesu tik paarliecinaats.
Bet veeleejos lai kaads zinaataajs izsakaas tieshi par shiem autinjiem!
Teiksim, kaa shie auto juutas sastreegumos? Cik benziinu eed? Cik eerti ar vinju braukt liidz Liepaajai? Kaadi izdevumi gaidaami? Automaats vai manuaalaa buutu labaaka (viens izteicaas ka manuaalajai nespeeshu mainiit sajuugus)?
Nav taa, ka ieshu ar sho auto dragreisos, bet ir nepiecieshamiiba ikdienaa ar vinju aizbraukt liidz centram, nopirkt ko vajag un atvest atpakalj uz Paardaugavu un parasti gribas to izdariit veikli.
un cik ērti braukt līdz Daugavpilij?
noteikti neērtāk kā līdz Jelgavai ![]()
Man liekas, ka ja auto tiek veikts garantijas remonts - būtu jānodrošina bezmaksas cits auto, jo garantija taču nozīmē, ka defekti nebūs, bet ja būs tos novērsīs bez maksas. Tā kā no šiem defektiem rodas citi zaudējumi - nav auto, arī tie būtu jāsedz garantijas devējam - vai nu piešķirot citu auto vai atlīdzinot auto nomas izdevumus.
Protams ir diskutabli, vai jānodrošina tāds pats auto, līdzvertīgs vai var dot zemākas klases.
Es domāju, ja auto nav specifisks, piemēram, kravas auto, vienu vieglo auto var aizstāt ar citu, mazāku, jo auto pamatfunkciju - pārvietot cilvēku mirstīgās miesas- tas pilda jebkurā gadījumā.
sintris rakstīja:
wvfans rakstīja: Ir ir ... man tagad 2.7T Q ir - katra detaļa sākas no 100,- gabalā ...
Vo vellos!!!!
Tev pēdējā negaisa laikā ar zibeni pa dibenu???
Nes godīgo iauto tautu cauri vai tiešām Merivu samainīji?????
nejauc wv fanu ar vw fanu.
1.6. pasātam izskatās aizdomīgi maz
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
6
Beidzot būs lietus kanalizācija pie Mellužu estrādes, diemžēl sānu aizbūvē ar auto stāvvietām (+ VIDEO)
vilhelms_tills rakstīja:
subaru rakstīja:
[...] paga paga paga - ir tāds jēdziens kā soda samērīgums [...]
Jums taisnība. Transporta līdzekļa konfiscēšana būtu jāpiemēro jau pie OTRĀ pārkāpuma -- nav vērts riskēt ar cilvēku dzīvībām steidzīga idiota dēļ -- lai pastaigā ar kājiņām.
Un kā Tu piedāvā risināt šādus jautājumus konfiskācijas gadījumā:
1)Vadītājs brauc ar citas fiziskas personas īpašumā esošu transportlīdzekli, kura pārkāpumam nav pat tuvumā?
2)Ko darīt ar valsts pārvaldes iestādes mašīnu, kuras vadītājs pārsniedzis ātrumu?
3)Vadītājs brauc ar juridiskas personas īpašumā esošu transportlīdzekli - operatīvais līdzings, darba auto, noma?
4) Ko darīt ja auto jākonfiscē citas valsts pilsonim, kurš brauc ar cita citas valsts pilsoņa auto? Lai atbildēt interesantāk, pieņemsim, ka šī cita valsts ir Eiropas Padomes dalībvalsts un tai ir saistoša Eiropas cilvēktiesību deklarācija?
5) Vai tiešām Latviijā izmantotie radari ir nekļūdīgi? Tie tiešām nepārāda lielākā blakus esošā objekta ātrumu?
6) Vai visi policisti ir godīgi un tas neveicinās korupciju?
Manuprāt, reālākais iespējamais risinājums ir līdzīgs kā pašlaik dzērušajiem šoferiem - auto novieto stāvlaukumā, ja ilgstoši to neizņem, tas tiek pārdots izsolē.