iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
kolumbs 13.02.2007 13:27

Ātri brauksi - lēni nesīs.

kolumbs 12.02.2007 12:27

juha rakstīja: Pirms ķeries pie filtriem un pečkas, pārbaudi vai vieta, pa kuru ventilators velk gaisu iekšā salonā, nav aizdambēta ar sniegu un ledu.

Cita starpā kad novērsti cēloņi, jāattauko un jāapstrādā ar presvīšanas līdzekli logs. Tas arī dod uzlabojumu.

kolumbs 12.02.2007 8:51

Sena latviešu taudas gudrība : Ja zemledus makšķernieki sēž uz ledus jau trešo dienu, tad var braukt ar auto arī...

Vispār kādam nav ienācis prātā pa Daugavu apbraukt sastrēgumus? Centrā nobrauc uz ledus un kaut kur Valdlaučos brauc atpakaļ uz ceļa? A ja nikna ziema un jūra aizsalst - varētu brakt pa Dagavu līdz jūrai un pa jūru līdz Jūrmalai

kolumbs 10.02.2007 22:00

ursis rakstīja: sfiestcs ko tu DZER ?

viņš nedzer, viņš injecē...

kolumbs 09.02.2007 15:10

kvatra rakstīja:

Hirsch rakstīja: Pieredze ar Opel Meriva

Vakar, centrā. Divas joslas vienā virzienā. Man vajag griezt pa kreisi (ir vēl dažas ielas, kur to var darīt). Gaisma sarkanā, piebraucu kreisajā joslā, ieslēdzu pagriezienu. Pamanu blakusjoslā opelim meriva, atceros, ka šāds topiks iauto, sāku vērot kā dabā izskatās, laikam pārāk uzkrītoši, jo luksaforam nomainoties uz braukšanai derīgu krāsu, opeļa vadītājs spolēdams aiziet taisni, es pasmajos pie sevis un nogriežu, kur man vajag. Padomāju, kam tev bija jāpērk opelis, ja tādi kompleksi!?

Tas taapat kaa uz getziem visi blenzj

Pie Iekšlietu ministrijas parasti var aplūkot vairākus stāvošus Getz markas pārstāvjus... Kā nekā IEM tos iepirka....

Gan jau ka darba vajadzībām pietiekami baudāms auto....

kolumbs 08.02.2007 12:08

Kamikadze rakstīja: nomiks, nu bet braucot ar A6, kuram bijis lielaaks veertiibas kritums, kraans chumi garaaks stiepjaas, jo kaadreiz auto maksaajis vairaak, apdare daargaaka, kozja, rozja, quattro, utt

īsību ar auto izvēli neizārstēsi. Tur vajadzīgs ķirurgs!

kolumbs 08.02.2007 10:23

Kur Latvijā rodas lietotās mašīnas?

Pareizi!

Tās pārsvarā tiek ievestas no Vācijas un citām Eiropas valstīm.

Tas nozīmē, ka citās valstīs cilvēki pērk jaunus auto.

Es neesmu rūpīgi sekojis statistikai, bet ja pareizi atceros Meriva Vācijā ir ļoti pieprasīta...tāpat nupat bija raksts, ka Meriva ir labi izturējusi kvalitātes pārbaudi....

Kāpēc gan Latvijā latviešiem nepirkt jaunu auto piemēram Merivu?

Tas, ka ir vērtības kritums - auto tiek pirkts lietošanai, vismaz es auto saskatu lietošanas vērtību, nevis tirgus cena. Kāda man daļa cik viņš maksā pēc tam, kad esmu nopircis? Ja labi ripo, var braukt kaut vai līdz galam....

kolumbs 08.02.2007 8:47

deksters rakstīja:

kolumbs rakstīja:

Magistrs rakstīja: Ja notiks tas pat aprakstītais variants ar A6 variatoru. Nomainīsi karobkas eļļu un pēc tam saplīsīs variators. Ko dīleris pateiks? Protams, pašo nak, kreisā eļļa, mainot iekritis uzgrieznis kārbā. Pa garantiju neremontēsim.

Var sataisīt citur, uztaisīt ekspertīzi vai apkopei ir cēloņsakarība ar bojājumu un piedzīt no dīlera izdevumus, tai skaitā ekspertīzes izdevumus...

Spriežot pēc tavas galerijas, tu ar to vien nodarbojies ,kā taisi ekspertīzes.

Galerijā redzamais auto nav mans vienīgais auto. Otrs ir 13 gadus jaunāks, kuram vēl ir garantija. Ekspertīzi nav bijusi nepieciešamība ne vienam ne otram...

kolumbs 08.02.2007 8:43

Magistrs rakstīja:

kolumbs rakstīja:

Magistrs rakstīja: Ja notiks tas pat aprakstītais variants ar A6 variatoru. Nomainīsi karobkas eļļu un pēc tam saplīsīs variators. Ko dīleris pateiks? Protams, pašo nak, kreisā eļļa, mainot iekritis uzgrieznis kārbā. Pa garantiju neremontēsim.

Var sataisīt citur, uztaisīt ekspertīzi vai apkopei ir cēloņsakarība ar bojājumu un piedzīt no dīlera izdevumus, tai skaitā ekspertīzes izdevumus...

Kur tu Latvijā uztaisīsi ekpertīzi?

Piemēram Valsts tiesu ekspertīžu birojā (nejaukt ar Tiesu medicīnisko ekspertu kantori Hipokrāta ielā),

gan jau ekspertus var atrast arī Rīgas Tehniskajā universitātē un Latvijas Lauksaimniecības universitātē

kolumbs 07.02.2007 16:57

Magistrs rakstīja: Ja notiks tas pat aprakstītais variants ar A6 variatoru. Nomainīsi karobkas eļļu un pēc tam saplīsīs variators. Ko dīleris pateiks? Protams, pašo nak, kreisā eļļa, mainot iekritis uzgrieznis kārbā. Pa garantiju neremontēsim.

Var sataisīt citur, uztaisīt ekspertīzi vai apkopei ir cēloņsakarība ar bojājumu un piedzīt no dīlera izdevumus, tai skaitā ekspertīzes izdevumus...

kolumbs 07.02.2007 16:54

Vispār ja pats taisi auto - iegādājies atttiecīgu manuāli. Latvijā ir pieejams AStras manuālis ar visām bildēm krievu valodā. Lasījis gan neesmu un pēc tā kaut ko taisījis pēc apraksta. Man tā grāmata smukumam stāv Parasti servisā tika veikli cauri....

Termostata maiņa pagājušajā ziemā man izmaksāja 10-15LVL. Nav lustes pašam čakarēties....

kolumbs 07.02.2007 15:43

Uggga rakstīja:

Uggga rakstīja: "Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas padomes loceklis, Mitsubishi auto pārstāvja Aura auto vadītājs Gundars Margēvičs pieļauj iespēju, ka atsevišķi jauno auto tirgotāji ierobežo servisu loku, tomēr saskaņā ar Eiropas Savienības normatīviem pie dīlera jāveic tikai garantijas remonts, savukārt apkopi varot veikt jebkur."

pilns teksts www.ldiena.lv/...

Kurš būs pirmais, kas izkodīsies cauri visiem likumiem, lai pierādītu dīlerim, ka apkopi var veikt jebkur nezaudējot garantiju?

Diena vēlreiz raksta par apkopēm brīvi izvēlētā servisā www.ldiena.lv/...

Kādas prognozes? Kaut kas pavirzīsies patērētājam labvēlīgā virzienā?

Pavērsīsies, ja patērētāji (fiziskas personas) aktīvi sūdzēsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Pagaidām šajā rakstā centra atbilde ir ļoooti nepārliecinoša....

kolumbs 07.02.2007 13:11

A6 rakstīja:

kolumbs rakstīja: p.s. jauno auto noliedzējiem iesaku palasīt te pat lasāmo diskusiju par A6 automāta maiņu un ar to saistītajām izmaksām. Būtu jauns - būt garantija vai visticamāk tā nenotiktu...

Jā, jā kā tad nenotiktu... notiek un kā vēl, bet dažu reizi paglābj garantija, bet ja tā beigusies... ej nu sameklē Citrona C4 automātu - labu, lietot par sakarīgu naudu... nu protams var jau nopirkt jaunu... bet ko tas maksās.

Un par tām lietotajām mašīnām... arī tās ir dažādas un nopirkt auto var dažādi. Kā jau teicu iepriekš mans viedoklis ir, ka lietots auto jāpērk tikai ārpus Baltijas, principā Vācijā. Nevajag iet uz Hamburgas rumbulām, bet aizbrauciet uz ALD vai tamlīdzīgām vietām. Es piemēram jau kuro mašīnu pērku konkrēti vienā kanotrī, arī mani draugi tāpat. Pārsvarā tie ir dīzeļi un Audi vai VW. Nekādu problēmu nav bijis ne ar dzinējiem, ne arī kādi citi brīnumi izlekuši. Arī nobraukums ir reāls, nu piemēram 2003 gada A6 1,9 TDI bija 2006. gada jūnijā 190tkm.. un mašīnai nav nekādas vainas, bet šobrīd ir nobraukti 35tkm...

Kad beidzas garantija ir jāņem nākamais, nevis jādomā par braukšanu līdz mūža galam.

kolumbs 07.02.2007 12:36

p.s. jauno auto noliedzējiem iesaku palasīt te pat lasāmo diskusiju par A6 automāta maiņu un ar to saistītajām izmaksām. Būtu jauns - būt garantija vai visticamāk tā nenotiktu...

kolumbs 07.02.2007 12:32

batka rakstīja: labak 10 gadigs bmw vai mersis neka jauns japanis vai francis,vismaz nav kauns braukt.Un negrab ari visas malas,ka medz but japaņiem it sevišķi.

Līdz tam vienkārši jāizaug, kad cilvēks par auto nedomā tikai steriotipiski - BMW tas ir kruta, japānis, francūzis, opelis- nekam neder.

Novēlu tev jaunu auto, kaut vai opeli!

kolumbs 07.02.2007 12:30

manuprāt apkopes varētu būt lētākas, bet tas nav nesamaksājamas salīdzinot ar neprognozējamajiem lietotā auto remonta izdevumiem.

KASKO nav patīkami pirkt, bet visticamāk, ka tāds tiktu pirkts arī vecam auto.

Par riepām jārūpējas jebkuram auto.

kolumbs 07.02.2007 12:26

mdude rakstīja:

Magistrs rakstīja: termostats noteikti nebūs dzesēšanas sistēmas trubu rajonā

es prasiju kur ir nevis kur nav. nesen mainiju b4 termostatu un baigi nonemos. tagad taisos palidzet vienai astrai un pirms tam gribeju zinat cik man laiku rezervet.

izstaas ka te vieni vienigi skolnieki un klerki spameri kas brauc ar opel.

Precīzi nezinu kur ir, bet meistars kad mainīja manai 1991.g.astrai teica, ka salīdzinoši ar audi esot grūti pieejamā vienā un esot nedaudz jāpačakarējas....

kolumbs 07.02.2007 12:17

Es ceru, ka drīz līdz tam nonākšu līdz šādai ģiemenesautoparka vadībai:

jauns vai mazlietos auto operlīzingā (mazlietots līdz 2 gadiem ar mazu nobraukumu, normāli uzturēts). Pabrauc gadus 3 bez problēmām, ņem nākošo. Nepērku auto, bet rēķinos ar izdevumiem apmēram 200 EUR mēnesī principā par auto nomu. Neņemu "krutu" A6, bet kaut ko vienkāršu, piemēram, Merivu, C4 vai Focus vai ko tamlīdzīgu.

Pēc šīs shēmas pirms neilga laika esmu iegādājies mazlietotu Citroen Xsara 2004 g. Kad pirku, tai bija 28 000 nobraukums (ticams, netiek apsptiests kāpēc tieši šāds un kāpēc ticams).

Kad vērtēju ko citu par tādu pašu naudi var dabūt - jā var dabūt audi 1999-2000g. nezināmā stāvoklī ar noskrējienu ap 150 000, varbūt ar pārregulētu odometru.

Kam man tāds vajadzīgs?

Ar auto jābrauc pirmie 100 000, tie auto mūžā ir tie labākie..

kolumbs 07.02.2007 9:04

VWfans rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja: Manupraat! Ja jau par aautinu ir nolikta diezgan soliida un apala summa tad tam ir jaasniedz arii ne tikai paarvietosanaas prieks bet arii brauksanas prieks un ir vienkaarsi diezgan smiekliigi lasiit te es ieekonomeeju 30LVL gadaa te 3 pie apkopeem ietaupiiju un te veel 49 sani iepisu. uz 100KM nu pisec! taa masiina tacu maksaa nezinu cik tieši bet daudz nu pienemsim 15 K EUR nu un tagad paskataamies kas ir tie paaris lati vai pardesmit pret šo summu. Un veel cik ir ieekenomeets bet cik ir zaudeets? Gada laikaa tie ir vairaaki tuukstoši eiro uz veertiibas krituma un taapeec es uzskatu ir ļooti stulbi un tizli te baarsstiit savu paaris ieekonomeetuss latus un santiimus.

Paskaidrošu pa punktiem.

1. Mašīna braukšanas prieku man sniedz. Iespējams, ka daudziem šāds auto nesniegtu braukšanas prieku, bet man sniedz, jo cilvēki ir dažādi. 2006.gada Meriva ir liels solis uz priekšu, salīdzinot ar manām iepriekšējām mašīnām - 1988.gada Golf-2, 1992.gada Vento un 1993.gada Vento-VR6.

2. Mašīna gan maksāja 14,1 tūkst.eiro, tomēr visi ietaupījumi, pērkot 1,3 CDTI, nevis 1,7 CDTI, nesastāv no degvielas tēriņu starpības.

Pirmkārt, 1,3 CDTI ir par 455 latiem lētāks nekā 1,7 CDTI. Ja ar auto braukšu astoņus gadus, tad 2014.gadā starpība starp 1,3 CDTI un 1,7 CDTI cenu būs minimāla.

Otrkārt, mazāku degvielas tēriņu radītā starpība 35 lati gadā reizināti ar astoņiem gadiem veido 280 latus.

Treškārt, KASKO prēmiju rēķina no auto vērtības. Ar 1,3 CDTI KASKO izmaksas astoņu gadu periodā veidos ap 100 latiem.

Ceturtkārt, 1,3 CDTI ir lētākas apkopes, kas astoņu gadu periodā veido kādu 100-150 latu ietaupījumu.

Kopā astoņos gados ietaupījums, ja izvēlas 1,3 CDTI niknā 1,7 CDTI vietā, salasās ap 900 latiem, kas, manuprāt, ir nebūt ne maza summa.

Kad pirms pusgada meklēju auto pirkšanai izskatot variantus starp jaunajiem pieļāvu arī Merivas pirkšanu, bet neskatoties uz cenu un izmaksu starpību, pirkšanas gadījumā, būt pircis 1.7. nevis 1.3. Varbūt pat bez racionāla pamata. Vienkārši tāpēc, ka gribējās auto ar lielāku jaudas rezervi....

kolumbs 06.02.2007 15:03

10 LVL ir valsts nodeva iesniedzot tiesā pieteikumu, bet administratīvo pārkāpumu lietas ir izņēmums. Par tām valsts nodeva nav jāmaksā.

Jā, protams, papriekšu apstrīd augstākā iestādē vai augstākai amatpersonai un tad tikai pārsūdz tiesā.

Ekspertīzi var lūgt veikt policijai. Ja tā atsakās to darīt, taisi par saviem līdzekļiem. Ja tev izrādās taisnība, ekspertīzes izdevumus var pietiesāt no policijas.

Ja ekspertīze vajadzīga tiesā - tiesa nozīmē ekspertīzi un valsts par to maksā.

Pagaidām nepārliecinājāt, ka pārsūdzēt lēmumu par soda piemērošanu ir dārgi...

J

kolumbs 06.02.2007 14:57

Reālākais apkopju izmaksu samazinājums varētu būt izkost Eiropas savienības normatīvo aktus un apkopes veikt pie jebkura kvalitāti nodrošinoša speciālista. Normatīvie akti jāizpēta, lai varētu argumentēt dīlerim, ja tas negrib kaut ko garantijas laikā novērst bez maksas, aizbildinoties, ka kāds cits veicis apkopes...

kolumbs 06.02.2007 14:22

A6 rakstīja:

_PN_ rakstīja: VWfan, tu labāk parēķini cik ietaupīsi, ja autiņam veiksi tikai katru trešo apkopi.

Vēl jau baigi ietaupīt var lietojot visu gadu M+S riepas (montāža, viens komplekts), tad arī viņam vajadzētu padomāt par dīzeļa iepirkšanu no malas, un tad jau riktīgi pa lēto, bet pēc garantijas laika beigām lai apkopes un remontus taisa pats, bet filtrus maina tikai kad iepriekšējais aiziet ciet. Ja viņš šito visu ievēros būs baigi daudz santīmus iep****.

Vispār fan vairbūt vari veikt tādus aprēķinus ko????

Nevajag jaukt divas lietas: auto apkopes un uzturēšanas izmaksu aprēķinu ar stulbumu.

Kur tu esi redzējis, ka viņš taupa uz auto apkopi vai uzturēšanu?

Viņš dara, to kas attiecīgajam auto nepieciešams par attiecīgo cenu....

kolumbs 06.02.2007 14:19

_PN_ rakstīja:

Ronalds_ rakstīja: Nu šeit strādā tā pati nevainības prezumcija. Kamēr nav pierādījumu par pretējo - esi nevainīgs.

Ja policijai nav pierādījumu par tavu nepareizu stāvēšanu - nav nekāda pamata sodam!!! Tātad ja nav fočenes - sods uzlikts nepamatoti (nez kādi vel viņiem būs pierādījumi.....)

Tad vari ņemt atvaļinājumu, vazāties pa tiesām un par savu naudu pierādīt nevainīgumu.

Lai apstrīdēju piemēroto sodu augstākā iestādē vai pēc tam pārsūdzētu tiesā, nav jāmaksā pat valsts nodeva. Tik cik pāpīrs, aploksne, ierakstīta vēstule un tinte...Nez par kādām izmaksām ir runa?

kolumbs 06.02.2007 14:17

slaidais rakstīja: Vakar saņēmu pa pastu 'ne'patīkamu pārsteigumu-Paziņojums par nesamaksāto naudas sodu, par stāvēšanu neatļautā vietā, no Gaujas ielas, no Kārtības policijas. Uzreiz varu pateikt,ka aizliegtajā (takšu zonā) zonā stāvēju, apmēram 5 minūtes. Jauki, protams, ka ceļu policija tik operatīvi soda smagos "likumpārkāpējus", bet žēl, ka nepieciešamības gadījumā to nekad nav.

Tas nu tā..Vainīgs,stāvēju..Bet kur kvīts? Skaidri zinu,ka tās nebija.Bet zinu, ka atnākot atpakaļ, krustojuma pretējā pusē bija noparkojusies CP patruļmašīna.Tātad sanāk,ka CP, ieraugot pārkāpumu,konkrēti par neatļautu auto novietošanu, var pierakstīt reģ.nr. un atsūtīt man kvīti pa pastu?

Var jau būt, ka tas ir normaal un notiekaas visu laiku, bet nu tomeer. Kaut kā nebiju par šitādām štellēm dzirdējis...

Iespējams, ka viņi pie loga pielika otro eks., bet to vējš aizpūta. Ir redzēti gadījumi, kad nav kārtīgi dokuments nostiprināts, tāpēc vējš tos purina.

Man pašam ar reiz gadījās, ka atnāca šāds dokuments. Tā kā norādītajā vietā mēdzu likt auto un atļauts tas nebija, samaksāju....

Pārliecināties protams, vari prasot iepazīties ar foto...

kolumbs 05.02.2007 13:10

WALA rakstīja: IIsaak sakot no kolumbs raxtiitaa atliek secinaat, ka vai ir vai nav nofocheets ir pilniigi vienalga, bet apstriidams tas ir tajos gadiijumos, ja kaads to ir sakjeepaajis ( abojis) un ja ir nepareizi noraadiitas jebkuras no shiim lietaam ( pilseeta un adrese, transporta liidzeklja marka un valsts regjistraacijas nr vai datums un laiks.).

Respektivi topica autoram nav pamata striideeties, jo nav prasiits lai kaads ierakstiitu arii modeli, ir tikai prasiiba peec markas.

Nav vienaalga ir vai ir vai nav nofotogrāfēts - fotogrāfijai jābūt lai pierādītu pašu pārkāpuma faktu. Ja nav pierādījumu, lēmums par soda piemērošanu nav pamatots...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti