Dzonijs_007 rakstīja:
kolumbs rakstīja: Vieds, kā uzzināt daudz informācijas par velti, ja auto ir pirkusi fiziska persona - vērsties ar iesniegumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai tas sniedz skaidrojumu par piemērojamajām tiesību normām un garantijas apjomu saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem vai arī vērsties ar sūdzību iepriekš minētajā iestādē.
Protams, jāņem vērā, ka atbilde var būt arī negatīva...
Vispār tas būtu interesanti - uzzināt, ko par lietotu auto garantiju domā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.
garantija ir jaunai mašīnai vai ja tā ir nopirkta i vsjo punkts. Lietots ir lietots ar visām no tā izrietošajām sekām
Nepiekrītu, arī aftermarketam ir jābūt kaut kādai garantijai.
Un vēl mazliet pārdomām:
Tu mašīnu, pirms naudas samaksāšanas (vismaz daļas), dzīvē redzēji? Ja nevar neko piesiet par garantiju un slēpto defektu, varbūt tur var piesiet kaut ko līdzīgu parasto veikalu un TVshopu un katalogu atšķirību? Veikalā pirkto preci nevar atdot atpakaļ, ja tā tev vienkārši nepatīk, TVshopā pirkto var bez problēmām 2 nedēļu laikā.

















Šito par Spāniju atradu www.spainlawyer.com/...
3.3. punkts Second hand car
About the guarantee:
The seller is liable for the later possible imperfections of the vehicle, which could not be discovered by a non-expert car buyer. Private buyers may renounce this guarantee, however, the dealer is mandatory responsible for imperfections on the car.
Kaut kam līdzīgam visai ES arī vajadzētu būt.
Tikai, kā jau kasinsh teica, tad laikam vajadzēja pie dīlera diagnosticēties. Kaut gan HVZ, it kā jau pēc tiem pašiem ES likumiem, arī obligātās apkopes var gandrīz vai pie Vasjas taisīt...
Es tavā vietā laikam uzrakstītu vēstuli PTAC, ja ne labāk, tad varbūt savādāk paliks