iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Uggga 20.03.2007 19:23

anonimikis rakstīja: Ap plkst.12 Madonas rajonā pagaidām neidentificēts automašīnas "BMW 525" vadītājs nobrauca no ceļa un apgāzās. No notikuma vietas slimnīcā nogādāti trīs vīrieši. Slimnīcā no gūtajām traumām nomira 1983.gadā dzimis vīrietis. 1982.gadā un 1988.gadā dzimušajiem vīriešiem sniegta medicīniskā palīdzība.

Ja nekļūdos ar gadījumu, šie bija braukuši nolikt ziedus vietā, kur tieši pirms gada ar BMW bojā gājis viņu draugs. Neaizbrauca 250 metrus...

Uggga 19.03.2007 17:28

TeetisSuns rakstīja: man teevs kaadreiz straadaaja Trolejbusu parkaa.

tad nu man bija "tjuuneets" velosipeeds - ar iistu Trolejbusa stuuri!

Ar šito uz lielībnieku topiku

Uggga 19.03.2007 16:37

Niks šim sludinājumam?

Uggga 19.03.2007 12:51

krupiss rakstīja: Man kā visādu nodokļu maksātājam izraisīja ļoti lielu intresi - kāpēc pie ķirsona lido kalna, katru dienu, ziemas sezonā, vienai policijas ekipāžai, vajadzēja stāvvietā vietas ierādīt!?

Policiju var arī izīrēt Piemēram, lielgabarīta kravu pavadīšanai. Gan jau var arī uz privātiem pasākumiem kārtības nodrošināšanai.

Uggga 19.03.2007 12:44

googoo rakstīja:

Uggga rakstīja: mobile.de 26 gab no 1500-44500EUR

tie, kas pa 1500 eur, tie nemaz nav t1 - kaukādi līkroči sludinājumus likuši lētākais t1 tur i 4k. tādas nu tās cenas viņiem ir. dārgākais manītais ir bijis ap 60k. i starp citu tika pārdots

Es jau neko tikai apskatījos

Laikam vēl nav tas vecums, bet nekādu šarmu šajos vecajos autiņos nesaskatu Tikai, ja kāds to jau ir sataisījis līdzīgi kā pa Discovery iekš USA vecos Mustangus un tamlīdzīgos taisa un tirgo izstādēs pa 50+k

Uggga 19.03.2007 12:33

mobile.de 26 gab no 1500-44500EUR

Uggga 19.03.2007 12:26

Uggga rakstīja: Varbūt kāds var piedāvāt lietos labā stāvoklī (taisnus, nesaskrāpētus) uz Galantu 2.0, 114.3x4 R14 bez riepām?

Vēlams bildi mika@tvnet.lv 29436497

Sliktākā gadījumā uz R15 ar riepām Tad varēšu notirgot labas Bridgestone (šobrīd nepateikšu modeli) 195/65R14

Uggga 19.03.2007 12:17

Varbūt kāds var piedāvāt lietos labā stāvoklī (taisnus, nesaskrāpētus) uz Galantu 2.0, 114.3x4 R14 bez riepām?

Vēlams bildi mika@tvnet.lv 29436497

Uggga 16.03.2007 23:05

VIECYS rakstīja: Ceturtdien poliči veica neirastu aktivitāti krustojumā pie "Dominas'izbraucot no Ķīpsalas.Viņi-zaļie cilvēciņi regulēja satiksmes kustību.Viens plusiņš šamajiem.

Kopš kuriem laikiem Domina ir Ķīpsalā?

Uggga 16.03.2007 18:48

Par rezerves riteni runājot. Nopirku mašīnu, tajā pašā dienā -mīkstais. Stājos malā (zinu, ka zapaska ir, jo skatījos vai ir pilnais ritenis), domkrats arī ir, bet riteņatslēgas, kā izrādās, naff. Nācās stopēt, lietū. Pēc kādām 5 min lādzīgs onka apstājās, sākumā pasmējās par mūsdienu jaunatni, kas braukā bez nepieciešamajiem instrumentiem, bet, kad izstāstīju stāstu, tikai paintresējās pa cik ņēmu un kāds motors

Uggga 16.03.2007 15:25

Laiks izvēlēties, kur doties atvaļinājumā www.topnews.ru/...

Uggga 15.03.2007 19:25

Bērnībā skrūvējos ap ričuku un biju aizmirsis pievilkt priekšējo ratu. Kad testdraiva laikā vajadzēja izbraukt cauri dubļu peļķei, priekšējais rats palika dubļos, dakša iedūrās zemē un pats uz mutes dubļos.

______________

Kolēģa stāsts, kurš agrāk servisā strādāja.

Likuši kopā mašīnu. Palicis pielikt tikai lūku, kas skrūvējās ar 4 skrūvēm, no kurām 2 garākas un 2 īsākas. Vēls vakars, nogurums, bet lūku pielikuši. Otrā rītā atnāk klients pēc mašīnas, viss kārtībā un jau gatavojas braukt prom, kad prasa "kas tas tāds?" un rāda uz jumtu. Izrādās, ka sajaukuši skrūves vietām un garās izskrūvējušās cauri jumtam. Tā nu nācies par saviem līdzekļiem špaktelēt un krāsot jumtu.

Uggga 14.03.2007 21:13

shmurger rakstīja: galiigi saspiedushies ar tiem kodiem... tik jau nu izpaliidziiga tautele.

Ja nepamanīji, palasi kā viņš šeit www.iauto.lv/... dīc, lai viņam dod tos kodus - bizness uz toxic bezmaksas kodiem balstīts - a tagad pēķšņi par labo feju kļuvis

Uggga 14.03.2007 20:50

Tu stipri atsities?

Uggga 13.03.2007 21:42

WALA rakstīja:

Rudiz rakstīja:

Ir, ir punkts, neatceros kurš un kapēc, bet municipāļi uz to vāras. Man gan liekas, ka tas punkts ir attiecināms uz apstāšanos un stāvēšanu, bet varbūt arī uz sliežu šķērsošanu.

Jaa uz staaveeshanu ir, par braukshanu pa preteeja virziena sliezju klaatni ir, bet ne jau uz sliezju shkjeersoshanu.

Tagad slinkums meklēt, kas nesen likuši tiesības, tie zinās - vai drīks apgriezties braukšanai pretējā virzienā ārpus kurustojuma, ja jāšķērso sliedes?

Uggga 13.03.2007 16:32

Māsas scorpim (vardei) ar 2.9l Cos motoru, siksna pārplīsa, salieca vārstus utt. Ieberziens uz kaut kādiem 900Ls tālajā ~2000. vai 2001. gadā. Pie tam, jaunu siksnu nācās gaidīt kādus 2 mēnešus. Tagad ar loģistiku gan vajadzētu būt labāk.

Uggga 13.03.2007 15:48

Yonas rakstīja:

kuka rakstīja: Buutu ideaali ja kaads vareetu ielikt kaadu WWW linku kur viss tas ir uzfilmeets un paskaidrots kaa maaciibu graamtaa lai redz un saprot tos procesus arii visi tie 95% kas pashi motorus nav ardijushi un motora uzbuuvi nav necik nopietni studeejushi !

www.ventspils.lv/...

Šite ir pastāstīts un vēl 2 video ko paskatīties.

Tur jau nav par zobsiksnām, bet par ECU, tb smadzenēm.

Uggga 13.03.2007 14:39

Varbūt šitādas bildes (tikai žēl, ka numuru neredz) vajadzētu sūtīt viņu tiešajam priekšniekam uz augšu. Pirmie gan jau izspruktu sveikā ar rājienu, citi varbūt kādreiz sāktu domāt, vai viņi drīkst būt vienlīdzīgāki par citiem.

Uggga 13.03.2007 11:34

TDI rakstīja:

Kamikadze rakstīja: ja auto ir tahometrs, ta var eazy kontroleet aatrumu bez tam, kam to spido vaig, ja brauc vienaa pluusmaa ar citiem?

vot shitaa mans vaacu rac ~7gadus juuzeeja savu kukuruuzeri beigaas ,ap 2000 gadu , krievs nopirka 'baigi'' labo 89' 2,5TD kukuruuzeri ar 190kkm uz shiltes

Es jau te vienā topikā rakstīju, mācoties braukt, nolauzu senča Tercelim spidometra trosīti, ko varēja dabūt tikai par baigo $$$ no dīlera, tāpēc braukāja bez. Pirms pārdošanas uzlodēja pagaidu stiprinājumu un nebija nemaz odo jāgriež

Uggga 13.03.2007 10:55

P|pec, melnais humors www.topnews.ru/...

Uggga 13.03.2007 0:05

Ir bijis vienā no kastītēm salonā ielīmēta lapiņa ar kodu.

Uggga 12.03.2007 17:56

matadors rakstīja: CSN - pie dzeltenas gaismas var braukt, ja apstashanas saistita ar strauju bremzeshanu. No krustojuma jaizbrauc neatkarigi no ta, kads signals tur deg, un parejiem satiksmes dalibniekiem jalauj izbraukt no krustojuma tam satiksmes dalibniekam, kas tur iebraucis pirms vinjiem.

Bet ja iebrauc krustojumā brīdī, kad mainās uz sarkano, tad bija pietiekoši laika, lai apstātos pirms luksafora bez straujas bremzēšanas.

Uggga 12.03.2007 17:39

WALA rakstīja:

Uggga rakstīja:

Un ko tas mainīs, ja punkti parādīsies mazliet vēlāk? Pats saproti, ka neviens, visdrīzāk, viņus neatcels, tikai zaudēsi laiku vazājoties pie priekšniekiem, tiesām...

Dazhreiz vienk. paliek moraalais gandariijums, jo meedz jau buut arii vienkaarshi pi^d^i kas pilniigi nepamatoti piesienas.

Ok, kādreiz gadās, bet šeit cilvēks pats saka, ka iebraucis pie dzeltenā/sarkanā.

Kam patīk pie dzeltenā/sarkanā pārskriet, ieteiktu vēlreiz noskatīties šo video.mail.ru/...

Uggga 12.03.2007 17:28

matadors rakstīja: paldies Kolumbam par sakarigo (pagaidam vienigo) komentaru. Uzlikts ir sods par krustojuma skersosanu pie aizliedzosa signala, par ko pienakas 4 punkti. Situacija bija neviennozimiga, bridi, kad iebraucu krustojuma, mainijas gaismas (dzeltena-sarkana). Kukuli dot negribeju un ar korpulento inspektoru, kas vadija sarunu agresiva forma (amats "jaunakais inspektors") ari strideties negribeju. Ir skaidrs, ka uzlikto sodu CP atcelt netaisas un, visticamak, tiesa ari neatcels, tacu vismaz gribu parsudzet, lai punkti uzreiz neparaditos CSDD. Citadi jau nakamreiz CP uz mani skatisies ka uz hronisku parkapeju ("ak tad 4 punkti jau ir! skaidrs!")

Un ko tas mainīs, ja punkti parādīsies mazliet vēlāk? Pats saproti, ka neviens, visdrīzāk, viņus neatcels, tikai zaudēsi laiku vazājoties pie priekšniekiem, tiesām...

Uggga 12.03.2007 16:33

deksters rakstīja: Vakar no rīta pūtu trubā. Par jostām neko neteica.

Man bija tas gods 8. martā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti