nomiks rakstīja:
DM rakstīja:
Jā, var pienaglot garažā pie vārtiem
Vislabāk pie kaimiņa un ārpusē
jo iekšā nikns saimnieks ![]()
nomiks rakstīja:
DM rakstīja:
Jā, var pienaglot garažā pie vārtiem
Vislabāk pie kaimiņa un ārpusē
jo iekšā nikns saimnieks ![]()
Gnoms rakstīja: te nu bija...
A Tu uz mailu viņam rakstīji?
DM rakstīja:
columbia rakstīja: Šodien vizinoties pa pilsētu atradu Nr. zīmi FZ 8596, varbūt kāds zina tās īpašnieku, ļoti labprāt viņam to atgrieztu, zinu cik slikti ir pazaudēt tādu lietu.
Varbūt kāds var ieteikt kur zvanīt, lai īpašnieku ātrāk varētu atrast?
Ja kas, tad columbia21@inbox.lv
Nodod CSDD, cilvēks noteikti uz turieni dosies, ja numuru neatradīs, a šamais jau priekšā gaida, re cik daudz prieka kādam būs
A kā lai atlīdzību dabū? ![]()
![]()
Jox
Sen ss nebiju skatījies. Apigetj
kā taut numurus grib pirkt un pārdot! Viens pat grib RDxx dabūt ![]()
Šajā topikā vajadzētu atcelt banu mašīnu, citādi nevaru izteikties ![]()
batka rakstīja: panema statistiku apskatijas kadu motoru ir vissvairak(drosi ka no 2000-3000 ir visvairak)Tur ari lielaka varka...tur ta logika.Driz jau maizes kukulim ari drosi piemetis kaut kadu donas nodokli.Ari valsts viri var nebraukt ar mersiem pilnigi pietiktu ar skodu jaunu
Nezinu, bet viedoklis man ir
- manuprāt visvairāk ir klasē 1600-2000.
Ozz rakstīja:
batka rakstīja: interesanti cik iauto auditorijas ļautiņu ir motori kuri ir mazaki par 2litriem???2% varbut.Vai tad 2,5 litri ir liels motors?Normals motors.Un tados getz un civik man vispar bail kapt ieksa.
driizaak jautaajums-kaapeec tiesi 1999 ccm
kapeec ne 2499 vai 2999 vai 1599
kur ir logjika
Tāpēc, ka Shreks, pakonsultējās ar spečukiem, secināja, ka sliktākajā gadījumā, ja arī viņam nāksies pārsēsties uz ar nodokļiem neapliekamo kategoriju, 1999cm3 ir mazākais, kas viņa paksaļu vēl varēs izkustināt.
Kā jau viagris te minēja, atkal brauks ar LT numuriem un basta!
Nevarēji izšķirties starp jauno un veco X5, tad paņēmi 3.?
Vēl sastāstīja, ka kaut kāds kabelis uz sadales vārpstu (tā laikam saucās cam-shaft) mēdzot sist cauri, rīt tiks izpētīts, tad ziņošu
P.S. Neesmu mehāniķis, tāpēc sīkāk nemācēšu paskaidrot.
Laikam iepriekš aizmirsu pastāstīt, ka lampiņa iedegas ne tikai uzbraucot kalnā, bet arī iebraucot apdzīvotās vietās un samazinot ātrumu. Šodien izbaudiju n-tās reizes
pa ceļam uz un no D-pils, iebraucot katrā apdzīvotā vietā.
Sākumā vēl pēc ieraduma stājos un slāpēju nost, pēc tam piegriezās un turpināju braukt. Braucot tiešām praktiski nejūt atšķirības (varbūt pavisam nedaudz zūd jauda, bet varbūt tikai iedomas), tikai, kad pilnībā apstājās motors sāk raustīties un reizēm stāpst.
Tā kā x-faili turpinās, vēl joprojām vēlētos kādu ieteikumuy par meistaru ar laptopu ![]()
2001 rakstīja:
Uggga rakstīja:
boliks rakstīja: Viss kartibā.
Vainīga vecā labā Lambda Zonde + vēl gaisa mērītāja kontakti apsūbējuši, tas arī viss.
Laimīgais
Visiem, ar ko runāju gandrīz pirmais, kas ienāk prātā, ir lambda. Tā kā ir 100% pārliecība (arī pārbaudīts uz kompja), ka ar to viss kārtībā, tad vairāk neviens neko nevar ieteikt
Varbūt tomēr kāds var ieteikt meistaru, kas ar pieslēgtu laptopu varētu uzvizināties (šitam servisam nebija progas lapam šiem modeļiem - tikai stacionārais kompis). Pa centru vizinoties vai uz vietas gāzējot nesanāk piedabūt check engine iedegties, bet uz Vairoga pārvada bez problēmām
Man ari tada pati šaize auksts iet uzilst un tad ir čau,nu man lieta ir tada man viss ir uz elektroniku,pat gaz pedalis in taja ir divi dačiki un viena dačika pazud 6 volti. Biju uz kadam četrām diagnostikam,nu nevar saprast laikam kompis vainiks.Sadabuju vienu džeku kurš izies visam ta riktigi cauri,kurš ar tadam lietam kramējas.Nu tad jau redzes.Ja tu atrodi vainu pastasti,varbut ka noder.Nu man vismaz uzradija kļūdas P1122 P1120,itka tās ir saistitas ar tie 6 voltiem.
A kas pa mašīnu?
Tādi kodi man toč nebija, jāpaskatās rīt darbā, ko iepriekšējās diagnostikas uzrādīja.
WALA rakstīja: A mosh jaakjeras pie prozaiskaakaam lietaam kaa degvielas filtri, degvielas suuknis pa maz dod iekshaa utt.
Šito servisā apspriedām, bet tad vajadzētu iedegties, kad dod gāzi (nepietiek zupas), nevis laiž vaļā.
boliks rakstīja: Viss kartibā.
Vainīga vecā labā Lambda Zonde + vēl gaisa mērītāja kontakti apsūbējuši, tas arī viss.
Laimīgais
Visiem, ar ko runāju gandrīz pirmais, kas ienāk prātā, ir lambda. Tā kā ir 100% pārliecība (arī pārbaudīts uz kompja), ka ar to viss kārtībā, tad vairāk neviens neko nevar ieteikt
Varbūt tomēr kāds var ieteikt meistaru, kas ar pieslēgtu laptopu varētu uzvizināties (šitam servisam nebija progas lapam šiem modeļiem - tikai stacionārais kompis). Pa centru vizinoties vai uz vietas gāzējot nesanāk piedabūt check engine iedegties, bet uz Vairoga pārvada bez problēmām ![]()
Aizbraucu pie šiem www.agaze.lv/...
bet nekā
viss strādā, viss ir noregulēts utt. atrada kaut kādu vecu lamdas kļūdu un ātruma detčika kļūdu, pat naudu neņēma, jo neko neatrada
lai arī aptuveni stundu darbojās.
X-faili kaut kādi! Rīt izbraukāšu D-pili varbūt salasīs kādas kļūdas ![]()
Mašīna tika nopirkta pirms gada, problēma sāka parādīties aptuveni pirms 1/2gada, šī gada laikā nekas ar motoru nav darīts, kas pirms tam - hvz
Nekādas īpašās noplūdes nemana un, nezinot kur kaut kas ir mainīts, grūti spriest vai varētu būt līdzīga problēma.
redzēs, pierakstījos šeit www.agaze.lv/...
varbūt kaut ko atradīs, tad pastāstīšu.
WALA rakstīja:
anonimikis rakstīja: traki kvalitatīvi tie opeļi, ja tāda rinda uz diagnostiku
Nau obligaati uz diagnostiku, varbuut vienkaarshi taada ir darbu daliijums ka vieniigais elektrikjis arii ar advanceetaako Diagu straadaa. A Elektrikji apkaart nemeetaajas. UN Opelju jau ar ir leerumiem.
Tieši tā - esot viens elektriķis, tas pats bijis slims un rinda sakrājusies.
Mēģināts nav zaudēts, mēģināju pierakstīties uz diagnostiku Adamauto - 29. marts ![]()
![]()
![]()
![]()
TDIOTS rakstīja:
Uggga rakstīja: Wala, nekas, ja vien nav par praidu, šāda pieredze welcomēta
a par TO , Teu jau viss taapataam ir izbaudiits un zinaams , ja
nav izbaudīts, nav zināms un nemaz negribu zināt ![]()
Wala, nekas, ja vien nav par praidu, šāda pieredze welcomēta ![]()
Kā jau teicu, ticības par datčiku HA nav un ar tādu ciparu piedraudēja (kaut kādi 240 + darbs, laikam).
Pārsvarā jau ir tā, ka motors mazliet ir padarbojies un tad gļuki parādās. Aukstu grūti pārbaudīt, jo uz taisna ceļa pārsvarā var griezt, cik lien, bet problēma neparādās, bet līdz kalniņam (tiltam, viaduktam) vēl jāaizbrauc un tad jau motors ir uzsilis. Piemēram, ofiss ir netālu no kongresu nama, braucot uz lidostas pusi, uz vanšu tilta uzbrauktuves problēmas nav, bet uz Kalnciema jau čau. Un tas man maz ko dotu, ja konstatētu, ka problēma ir tikai siltam motoram, vajag kādu, kurš varētu pateikt, kas tieši vainīgs.
P.S. ja nu kāds lasa, bet nav reģistrējies, ieteikt mehu ar laptopu var arī uz mika@tvnet.lv
TDIOTS rakstīja: vot shitaadi , garaazjaa pie kumpja , piesleedzeeji ir garaam . mechaanikjim ir jaaieliek savs resnais dibens autinjaa , jaapieshtepselee mobiilaa diagnostikas ieriice - a lja laptops , un gaitaa , dazjaados ''maukshanas'' rezjiimos , jaameklee ''utis'' . Shitaa man reguleeja gan gaazes ieshprici Voyageriem , gan dzineeja vadiibas blokus VAG' iem - golpam un autakam .
Vari ieteikt kādu, kurš nav pa slinku iecelt paakalju autiņā un ar savu laptopu utis sameklēt?
anonimikis rakstīja: nomaini motoru
Viens nodzirdētajiem variantiem ir, ka ECU jāmaina, kas laikam maksātu 1/2 no mašīnas tirgus vērtības. Vismaz UK varot nomainīt kaut kādas mikroshēmas iekš ECU, kas maksājot ap 50 paundiem, bet vai pie mums kāds tādas lietas dara?
Guzis rakstīja: Aizbrauc uz ADAMAUTO.
A viņi gudrāki par HA?
Tāda doma bija, bet, ja ne HA, ne Iglit kompis neko neuzrādija, vai viņiem kaut ko uzrādīs? Ja tikai kāds gudrs mehs gadās...
Kāpēc 90-gadīgs auto īpašnieks, kurš nolēma automašīnu nogādāt metāllūžņos, saņēma par to sodu? (+ VIDEO)
17
Vai ar birstēm automātiskajā automazgātuvē var saskrāpēt auto — saskrāpēt motora pārsegu? (+ VIDEO)
34
2001 rakstīja: Kur var neta noprkt,usb kabeli priekš opel diagnostikas ,ja kats zin iedod ludzu adresi.
Meklē, kas tirgo servisa diagnostikas apartūru.