iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Uggga 10.01.2007 14:08

arba rakstīja: Lielas starpības šiem auto nav (izņēmot Subaru) pieej praktiski, kuram cena mazāk krītas un pēc 3 gadiem vieglāk būs pārdot.

Te, manuprāt, Honda būs līderis.

Uggga 10.01.2007 13:55

tuncis rakstīja:

911 rakstīja: alfa crosswagon būs gana labs un glīc utt.

Ir labs un glīts un mobile.de pat var atrast zem 20 000 eur. BET! Es atvainojos, aizmirsu piebilst vienu svarīgu detaļu - interesē automāts! Crosswagoniem nav automāta...

Tad par Hondas dīzeli arī jāaizmirst, tiem arī nav automāta

Uggga 10.01.2007 12:31

Labucis rakstīja:

kolumbs rakstīja: Kam izmantojama rokasbbremze, ja auto aprīkots ar automātu? Lai neaizslīdētu prom - liekam P. P jāliek jebkurā gadījumā, jo savādāk nevar iedarbināt, tā kā atstāšana N jāizslēdz....

Rokasbbremze laikam paliek nestandarta situācijām.....

Piemēram, ja pastāv varbūtība, ka pa nelielā slīpumā atstātu mašīnu dzīvosies dzīvosies sīču bars - no P izņems kā likts, bet roceni atlaist spēciņu pietrūks (ja negadās kāds ģēnijs, kas izveido īpaši šim uzdevumam paredzētu task force )...

Tad jau drīzāk roceni atlaidīs, jo, lai no P izņemtu, jānospiež arī bremze. Kaut gan, skatoties cik sīki sīči

Uggga 10.01.2007 12:10

P.S. Šajā nedēļas nogalē Bensonā atvērto durvju dienas. It kā jaunā CR-V prezentācija un testa braucieni. Kāds nav interesējies, ar citiem modeļiem arī bez pieraksta varēs vizināties kā pagāšgad?

Uggga 10.01.2007 12:05

tuncis rakstīja:

Uggga rakstīja: Es kā Hondu fans ieteiktu Accordu.

Un ja sīkāk - teiksim ir ar 2.0 motoru un ir ar 2.4 motoru. Cik es skatījos tad vidējais benzīna patēriņš atšķiras par ~ 2 litriem, toties modeļi ar 2.4 motoru jau automātiski nāk labākā komplektācijā. It kā 2.0 motors tērējot ~ 8.8 litrus. Vai tā ir? Un vai 2.0 motors var pavilkt, teiksim, tādu kārtīgi ar cilvēkiem un mantām piekrautu Accordu?

Protams, 2.4 ies daudz labāk kā 2.0, bet arī ar 2.0 varēs pabraukt Vēl vari paskatīties dīzeli, tikai LV izvēle diezgan trūcīga (ne tikai dīzeļiem). Esmu braucis testa draucienu ar dīzeli - ja nezinātu, varētu arī nesaprast,ka dīzelis. Patēriņš pēc kompja neiebrauktam autiņam testa režīmos bija kaut kur ap 7.8l/100km. Mobilē dīzeli var dabūt sākot no 14,5kEUR www.mobile.de/...

Uggga 10.01.2007 11:35

Es kā Hondu fans ieteiktu Accordu.

Uggga 10.01.2007 11:22

Ar jaunākiem fordiem darīšana nav bijusi (3 gadus vecs FF, kurš tika izskatīts kā potenciālais pērkamais objekts darba vajadzībām, bet kam rūsē kapots no akmentiņiem, neskaitās). 8-12 gadus veci fordi tiešām ir sūдs, kas savu dzīvi jau nodzīvojuši.

Ko Tu vēlies - ieпist santīmu, vadāt kaut ko, komfortu utt.?

Uggga 10.01.2007 11:12

WALA rakstīja: He, shodien mekleeju vai jau ss.lv neesi ielicis ar bildeem, un skatos ka tur vien "anekdote" meetaajas:

ss.ss.lv/...

tas vaagjis ir no UK, saakumaa nesapratu kapeec viss salons taac diivains liekas - tad iebraucu, iduskonsole ir "nepareiza", automaata klokjis arii nepareizais, un visbeidzot aarpusee arii logu tiiriitaaji ir napereizie. Diez cik tam cilvim izmaksaaj stuuri paarmest uz otru pusi.

Pirms kāda gada vai pusotra kolēģe meklēja dīzeļpasātu, bet noteikti sedanu. Tā kā tādi ir salīdzinoši maz piedāvājumā, bija skatīties praktiski visus piedāvājumā esošos. Viens pat iepatikās un iemaksāja rokas naudu. Jāpiebilst, ka skatījās kopā ar kādu paziņu, kurš ir novērtēšanas "eksperts" vienā no apdrošināšanas kompānijām. "Eksperts" uzreiz bija pateicis, ka kaut kas ir darīts ar režģi starp haubi un stiklu, bet kas, to nemācēja pateikt. Nesatoties uz to, rokas naudu atstāja. Kad jau bija nonākuši līdz pašai pirkšanai, atklājās, ka nav otras signalizācijas pults un pārdevējs aizsūtīja pie meistara, kas signalizāciju bija licis. Tas, pēc ilgākas laušanās, atzinās, ka licis ne tikai signalizāciju, bet arī citu elektrību, kas jāpārliek pārliekot stūri Tā nu tā mašīna netika nopirkta, bet rokas nauda pakāsta.

Mācība: nepažēlot kaut vai to 1Ls, lai vismaz noskaidrotu no kurienes mašīna ievesta, pirms šķirties no lielākām summām.

Uggga 10.01.2007 10:29

tuncis rakstīja:

kolumbs rakstīja: Kam izmantojama rokasbbremze, ja auto aprīkots ar automātu? Lai neaizslīdētu prom - liekam P. P jāliek jebkurā gadījumā, jo savādāk nevar iedarbināt, tā kā atstāšana N jāizslēdz....

Rokasbbremze laikam paliek nestandarta situācijām.....

Rokasbremzi parasti izmantoju trīsreiz gadā - tehniskajā apskatē, lai uzliktu vasaras riepas, lai uzliktu ziemas riepas. Viss! Un vēl ir bijuši daži reti gadījumi, kad sanāk parkoties vietā ar lielu slīpumu - nu tad drošības pēc novelku arī roceni.

Labāk roceni lietot biežāk, citādi ieēdās un uz TA nākas tīrīt

pats arī roceni lietoju tikai, lai apmestu ripā un tehniskajā, bet sieva rūpējās, lai ne slidenajā laikā neieēstos jo tiesības ir nesen un vēl instruktora teiktais nav aizmirsies

Uggga 10.01.2007 10:22

_PN_ rakstīja:

Uggga rakstīja:

_PN_ rakstīja: Man te kolēģis meklē mazdas manuāli. Moška kāds zin, kurā saitā tādi atrodami.

Kura mazda, gads?

626 \'95

un šeit www.kolumbus.fi/...

Uggga 10.01.2007 10:20

_PN_ rakstīja:

Uggga rakstīja:

_PN_ rakstīja: Man te kolēģis meklē mazdas manuāli. Moška kāds zin, kurā saitā tādi atrodami.

Kura mazda, gads?

626 \'95

Varētu būt šeit www.mazda-auto.ru/... (tur gan it kā 97.g, bet varbūt der, neesmu skatījies)

Uggga 10.01.2007 9:44

Uzraksti uz OSC, domāju, ka atbildēs, bet pilnīgi precīzi tāpat nepateiks, jo pārāk daudz ir atkarīgs no ātrumposma specifikas, braukšanas manieres utt utjp.

Mans viedoklis - ap 60l/100 vajadzētu būt.

Uggga 10.01.2007 9:36

_PN_ rakstīja: Man te kolēģis meklē mazdas manuāli. Moška kāds zin, kurā saitā tādi atrodami.

Kura mazda, gads?

Uggga 10.01.2007 9:35

Yonas rakstīja: Tikpat cik BMW.

6 l/10km.

Uggga 09.01.2007 18:01

Einstein rakstīja: Visai sviestainas pamācības. Es domāt, ka kādreiz vienk. gadijusies kāda šaize, kad patērētājs mičuku iesūdz tiesā, ka šamējais nav pabrīdinājis, ka skrūvējot nost stūri, jāatslēdz airbags, redz dabūjis pa viepli ar to spilvenu.

Skaidrs, ka orģināls visdrīzāk priekš amīšiem rakstīts un iztulkots. Tur ne tādas vien pērles var redzēt

Uggga 09.01.2007 16:58

Funkypeter rakstīja: nekada supinasana ar automatu nenotiek, forget about it.

Tikko izlasīju Galanta manuāli, iesēšanās gadījumā iesaka šūpināt ar L un R ar nelielu gāzi. Cik veikli to dzīvē var izdarīt, nezinu, bet acīmredzot aizliegts tas nav.

Uggga 09.01.2007 16:55

Patika šitās piebildes par SRS

ПРИМЕЧАНИЕ

(1) Если вы передаете автомобиль друго-

му лицу, вам следует предупредить

нового владельца, что автомобиль ос-

нащен системой безопасности с надув-

ными подушками и обратить его вни-

мание на соответствующий раздел

данного руководства.

(2) Если вы выбрасываете автомобиль

или сдаете его в утиль, мы настоя-

тельно просим вас предварительно

доставить его к официальному дилеру

МИЦУБИСИ для демонтажа системы

безопасности.

Uggga 09.01.2007 14:03

Slowmo rakstīja: Nu principaa skriemelis diametru izmainiit nevar Tur nedaudz savaadaaks princips. Tiek paarbiidiita pati siksna.

Rekur prototipa bilde wikipeedijaa: upload.wikimedia.org/...

Paldies!

Karoč kaut kas līdzīgs veļļuka atrumiem

Uggga 09.01.2007 13:00

Daniels_Reebuss rakstīja:

Uggga rakstīja:

Laikam jau baigi retais auto,tādu Pasātu tirguu nav. Uzreiz ņems un grābs

Pļīīīn, cilvēks gribēja piedāvājumus, es arī piedāvāju variantu, kas sludinājumos nav atrodams. Nesaku, ka mašīna ir labāka vai sliktāka par citām.

P.S. Moped ne moj, ja toļko razmestil objavu

Objava bij par iepriekšējo modeli...

ar piebildi par 00 01 gadiem....

Uggga 09.01.2007 12:35

_PN_ rakstīja:

Uggga rakstīja:

Hirsch rakstīja:

Nezinite rakstīja: - automats nekad neripo atpakalj

Ja tas nav variatora tipa automāts.

Var kāds vienkāršiem vārdiem izskaidrot, kas ir variatora tipa automāts? Ar ko labāks vai sliktāks par parasto? Kādu piemēru, kurām mašīnām tāds ir? Paldies!

Variatora tipa automāts ir bezpakāpju automātiskā kārba. Parasti liek uz švakajiem motoriem. Neremontējams.

Tipa viens ātrums no viena kārbas gala līdz otram? pļurka?

Uggga 09.01.2007 12:34

Daniels_Reebuss rakstīja:

Uggga rakstīja:

Daniels_Reebuss rakstīja:

Uggga rakstīja: Kolēģis domā tirgot `01 gada unversālu, mehānika, 1.9l, motora kodu nezinu, 101zs, kondicionieris utt, zilā krāsā, 8800EUR. Interesē?

Kurš tad nedomā tirgot?

Pagaidām vēl ar viņu braukā kolēģa sencis, bet, ja kāds ir gatavs uzreiz ņemt, ir ar mieru atdot. Vēl nekur sludinājumi nav salikti, tb aktīvā tirdzniecība nenotiek

Laikam jau baigi retais auto,tādu Pasātu tirguu nav. Uzreiz ņems un grābs

Pļīīīn, cilvēks gribēja piedāvājumus, es arī piedāvāju variantu, kas sludinājumos nav atrodams. Nesaku, ka mašīna ir labāka vai sliktāka par citām.

P.S. Moped ne moj, ja toļko razmestil objavu

Uggga 09.01.2007 12:29

Hirsch rakstīja:

Nezinite rakstīja: - automats nekad neripo atpakalj

Ja tas nav variatora tipa automāts.

Var kāds vienkāršiem vārdiem izskaidrot, kas ir variatora tipa automāts? Ar ko labāks vai sliktāks par parasto? Kādu piemēru, kurām mašīnām tāds ir? Paldies!

Uggga 09.01.2007 12:23

Daniels_Reebuss rakstīja:

Uggga rakstīja: Kolēģis domā tirgot `01 gada unversālu, mehānika, 1.9l, motora kodu nezinu, 101zs, kondicionieris utt, zilā krāsā, 8800EUR. Interesē?

Kurš tad nedomā tirgot?

Pagaidām vēl ar viņu braukā kolēģa sencis, bet, ja kāds ir gatavs uzreiz ņemt, ir ar mieru atdot. Vēl nekur sludinājumi nav salikti, tb aktīvā tirdzniecība nenotiek

Uggga 09.01.2007 12:14

Kolēģis domā tirgot `01 gada unversālu, mehānika, 1.9l, motora kodu nezinu, 101zs, kondicionieris utt, zilā krāsā, 8800EUR. Interesē?

Uggga 08.01.2007 17:57

Savas kāzas svināju Vecmuižā (www.vecmuiza.lv/... tikai nez kāpēc šobrīd nestrādā lapa), vasarā jau tur super, arī virtuve laba, tikai 50-70 cilvēkiem tur būs par šauru. Ja grib arī dejot, tad līdz kādiem 35 var satilpt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti