Dihloratāns tikai ar PMMA strādā. PE300 un PP metinās, stieple man ir, ekstrūdera nav.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dihloratāns tikai ar PMMA strādā. PE300 un PP metinās, stieple man ir, ekstrūdera nav.
Nav labāk uzvirpot/izfrēzēt jaunu? Vai kopumā sarežģīta detaļa?
Ja kas, industriālā plastmasa ir mans maizesdarbs
Beidzot arī es esmu redzējis jauno netrafarēto Škodu - vakar vakarā Augšlīgatnē ar upuri.
Ja bija staķiks, tad tagad ir sirkļiks.
Kaut ko nepilošu un nedrūpošu var uzēst, tāpat kafiju vai ūdeni padzert. Mc veidīgos gan nē, saldējumu reizēm sanāk pēc sīčiem daēst - stipri pakusis ir neērts un diezgan bīstams pasākums.
Bieži vien, lai saprastu kādēļ ir pārtrauktā vai nepārtrauktā, jāpaskatās no otras puses. Mūsu ceļu projektētāji tikai retu reizi atcerās par apzīmējumiem, kas atļauj dažādas darbības nodažādām pusēm
(bilde nav gluži par viduslīniju, bet gan jau doma saprotama)
Ar laižamajiem un nelaižamajiem rāvējslēdžiem saskaros katru vakaru uz Slāvu tilta. Pats braucu augšā no Maskavas ielas un lejā uz apli. Pirmā ir tikšanās ar godīgi rindu izsāvējušajiem no D tilta puses. Gandrīz vienmēr pieklājīgi ielaižu kādu pa labi pārkārtoties gribētāju (gandrīz vienmēr, jo gadās situācijas, kad pirms manis braucošais pārkārtojas pa kreisi un reāli tajā brīdī neviens arī netēmē uz vietu man priekšā). Lai arī tur ir zīme dodiet ceļu, dzīvē visi brauc pēc labās rokas likuma, laikam zīmi neviens negrib redzēt?
Pēc tam nāk gudrākie, kas apbraukuši visus uz tilta stāvošos un arī grib tikt pirmajā joslā braukšanai uz apli. Tos praktiski nekad nelaižu, jo īpaši eksemplārus, kuri atlido no 4. joslas, noliek pa mēmajiem 2. joslu un cenšas ielīst 1. Tie ne tikai apdraud citus pārkārtojoties un bremzējot, bet arī aizkavē visus godīgi braucošos. Nepateikšu laika izteiksmē, bet ir jūtami ātrāk, ja brauciena laikā negadās visiem priekšā līdēji.
Tad vēl beigās pirms nobrauktuves gadās vēl viena kategorija, kam laikam gods neļauj braukt daudz maz pēc noteikumiem, tāpēc tie lien lejā gandrīz pa barjeru un pīpina un lamājās, ja tos kāds nelaiž.
Manam CR-V ir adaptīvā kruīzkontrole, tikai man visi 3 attālumi šķiet lieli Kad sanāk ilgāk braukt aiz kāda, kas brauc lēnāk, kā man iestādīts un netiek tam garām, parasti to slēdzu ārā, jo šķiet, ka mašīnai nepatīk ilgstoši turēties aiz kāda, pats ar kāju var vienmērīgāk uzturēt cita ātrumu.
Pie operatora jābut vairāku veidu pārejām.
Tie ir aizmugurējie
Ko neprecētiem darīt, kam sievasmātes nav?
Pievienošos. Kaut vai tāpēc, ka, ja viņš būtu tik labs, nešķiet, ka uz ielām tiem būtu jābūt daudz vairāk?
Šim baterija velkot 3-6 mēnešus.
Problēma izrādījās vienkārša un lēta - imobilaizera čipam baterija gāja uz galu. Vakar vakarā krievu forumos atradu tādu versiju, sameklēju facebukā iepriekšējo īpašnieku, kurš apstiprināja aizdomas. Nomanīju un viss kārtībā
Pārlasīju manuāli krustu šķērsu, bet neko atbilstošu neatradu
Vēl papildus novērojums - pīkst aptuveni 1min 20sek. līdz 1min.50sek. pēc ielikšanas D, nevis pēc iedarbināšanas, vairākas reizes ar hronometru mērīju. Ja brauciena laikā sanāk apstāties un ielikt P, pēc brauciena atsākšanas, pēc norādītā laika pīkst atkal.
Ir kādam kādas idejas?
Pieļauju, ka sīkākas info nav, jo parastajiem mirstīgiem īpašas programmas nemaz nav - aiz sētas palūrēs uz stāriem un būs labi.
Sejasgrāmatā stāv rakstīts:
1. jūlijs – 2. jūlijs
No 1. jūlijs plkst. 10:00 līdz 2. jūlijs plkst. 15:00
pin
Brīvības bulvāris, Rīga, LV-1050, Latvija
Aprunājos ar kādreizējo Bensona darbinieku un CR-V īpašnieku, viņš arī nezināja, kas var pīkstēt. Viņam neesot bijusi tik bieza komplektācija
Jāņem un jānomēra. 4 skrūves var nomērīt kaut vai ar lineālu.
Pat, ja nav nekā nekādas saprašanas par auto, vismaz patikšanas līmenī kaut kas patīk vairāk vai mazāk. Ar to arī būtu jāsāk - uzskaiti dažus modeļus, kas pašai patīk, tad jau no tiem var kaut ko ieteikt, ar kādiem motoriem utt
Tomēr bilde displejā nemainās pīkstiena laikā. Vēl, kas interesanti, pīkstiens ir tikai 1x brauciena laikā un dažādos laikos no brauciena sākuma.
Tā kā joprojām palieku neziņā...
Visās reizēs, kad ir pīkstējis, priekšā ir sēdējis piesprādzēts cilvēks, ja priekšējais nav piesprādzēts, tad pīkst savādāk.
Jāmēģina piefiksēt, manuprāt pie pīkstieniem bija zīmējums ar piesprādzētiem/nepiesprādzētiem aizmugurējiem, bet neesmu pārliecināts.
Tad varētu būt nepiesprādzēts bērna krēsls, kad bērns viņā nesēž un kaut kādas mantas uz aizmugurējā beņķa starp abiem bērnu krēsliem. Paldies!
Aizmirsu pieskaitīt vēl PVC un PVDF metinās