iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Uggga 15.08.2017 23:11

msh rakstīja: Neesmu vēl redzējis ka kāda bērnu sēdeklītī sēdoša bērna kājas beigtos tur, kur beidzas divmetrīga pasažiera ceļi - tev laikam ir sēdeklīši ar autonomo gaisa apgādi un aiz bērna muguras atrodas skābekļa baloni un tāpēc tas bērns ir tik šausmīgi daudz uz priekšu... Kad nākamreiz atbrauks brālēns ar saviem 7 un 4 vai cik tur vecajiem sīkajiem, papētīšu, bet izklausās pēc fantastikas.

Ķebli, dabiski, mazākās mašīnās līdz galam nevar aizstumt vienalga ar kādu pasažieri aizmugurē, bet reāli tas nav vajadzīgs, nu vismaz kamēr pie stūres nav jānosēdina porziņģi... Tevis nosauktajos bobikos, protams, vadītājs sēž nevis kā mašīnā, bet kā pie pusdienu galda, ar kājām pavisam citā leņķī, un tāpēc tik daudz vietas nevajag.

Var redzēt, ka Tev bērnu nav.

Virzienā uz priekšu visvairāk vietas aizņem zīdaiņu krēsli, kas tiek sēdināti (guldīti) atmuguriski. Vēlāk, kad sāk bērnus sēdināt ar skatu uz priekšu, no sākuma tās nelien ārā no krēsla gabarītiem, pēc tam sanāk izstieptas uz priekšu, tad sāk "locīties uz leju". Tā kā visvairāk vietas bērns aizņem līdz aptuveni 3gadu vecumam, protams, atkarīgs arī no krēsla modeļa, bet arī bez skābekļa baloniem, krēsli mēdz būt vietietilpīgi telpā virs 2metrīgā pasažiera ceļgaliem.

Uggga 13.08.2017 15:54

Karstumā laikam labi iedarbojās?

Youtūbā vēl kāds viģiks palika vai visus novilki?

Uggga 12.08.2017 13:37

Bērna krēsls aizņem vairāk vietas kā ierindas pasažieris, jo ir platāks un atrodas augstāk. Bērnam kājas atrodas aptuveni tur, kur pieaugušam naba, tikai daudz tālāk no aizmugurējās atzveltnes, tāpēc mazākām mašīnām priekšējo krēslu līdz galam parasti nevar atbīdīt. Ne Outlanderim, ne CR-V nav problēmu bīdīt krēslu kā vajag un neviens no tā necieš.

Uggga 09.08.2017 6:41

Maksā tad 2x, gan algu, gan avansu, tikai ļoti maz

Uggga 08.08.2017 22:35

Tāpat no plastmasas varēja izvirpot. Bet sev un vienā eksemplārā, protams, labāk tas, kas pie rokas - ka tik strādā

Uggga 08.08.2017 22:30

Iezīmētas publiskās stāvvietas gar ielas malu nenozīmē, ka visi parkojas pēc apzīmējumiem, tāpēc bieži vien ir situācijas, kad lielāku mašīnu fiziski nevar iebāzt mazajā stāvvietā. Tas pa lielam reizēm ir mīnuss normāla izmēra mašīnām.

Uggga 07.08.2017 16:58

Aizmirsu pieskaitīt vēl PVC un PVDF metinās

Uggga 07.08.2017 14:36

Dihloratāns tikai ar PMMA strādā. PE300 un PP metinās, stieple man ir, ekstrūdera nav.

Uggga 07.08.2017 13:04

Nav labāk uzvirpot/izfrēzēt jaunu? Vai kopumā sarežģīta detaļa?

Ja kas, industriālā plastmasa ir mans maizesdarbs

Uggga 05.08.2017 11:10

Beidzot arī es esmu redzējis jauno netrafarēto Škodu - vakar vakarā Augšlīgatnē ar upuri.

Uggga 03.08.2017 5:04

Ja bija staķiks, tad tagad ir sirkļiks.

Uggga 02.08.2017 23:13

Kaut ko nepilošu un nedrūpošu var uzēst, tāpat kafiju vai ūdeni padzert. Mc veidīgos gan nē, saldējumu reizēm sanāk pēc sīčiem daēst - stipri pakusis ir neērts un diezgan bīstams pasākums.

Uggga 01.08.2017 13:04

Bieži vien, lai saprastu kādēļ ir pārtrauktā vai nepārtrauktā, jāpaskatās no otras puses. Mūsu ceļu projektētāji tikai retu reizi atcerās par apzīmējumiem, kas atļauj dažādas darbības nodažādām pusēm

(bilde nav gluži par viduslīniju, bet gan jau doma saprotama)

Uggga 01.08.2017 0:20

Ar laižamajiem un nelaižamajiem rāvējslēdžiem saskaros katru vakaru uz Slāvu tilta. Pats braucu augšā no Maskavas ielas un lejā uz apli. Pirmā ir tikšanās ar godīgi rindu izsāvējušajiem no D tilta puses. Gandrīz vienmēr pieklājīgi ielaižu kādu pa labi pārkārtoties gribētāju (gandrīz vienmēr, jo gadās situācijas, kad pirms manis braucošais pārkārtojas pa kreisi un reāli tajā brīdī neviens arī netēmē uz vietu man priekšā). Lai arī tur ir zīme dodiet ceļu, dzīvē visi brauc pēc labās rokas likuma, laikam zīmi neviens negrib redzēt?

Pēc tam nāk gudrākie, kas apbraukuši visus uz tilta stāvošos un arī grib tikt pirmajā joslā braukšanai uz apli. Tos praktiski nekad nelaižu, jo īpaši eksemplārus, kuri atlido no 4. joslas, noliek pa mēmajiem 2. joslu un cenšas ielīst 1. Tie ne tikai apdraud citus pārkārtojoties un bremzējot, bet arī aizkavē visus godīgi braucošos. Nepateikšu laika izteiksmē, bet ir jūtami ātrāk, ja brauciena laikā negadās visiem priekšā līdēji.

Tad vēl beigās pirms nobrauktuves gadās vēl viena kategorija, kam laikam gods neļauj braukt daudz maz pēc noteikumiem, tāpēc tie lien lejā gandrīz pa barjeru un pīpina un lamājās, ja tos kāds nelaiž.

Uggga 31.07.2017 23:59

Manam CR-V ir adaptīvā kruīzkontrole, tikai man visi 3 attālumi šķiet lieli Kad sanāk ilgāk braukt aiz kāda, kas brauc lēnāk, kā man iestādīts un netiek tam garām, parasti to slēdzu ārā, jo šķiet, ka mašīnai nepatīk ilgstoši turēties aiz kāda, pats ar kāju var vienmērīgāk uzturēt cita ātrumu.

Uggga 17.07.2017 23:20

Pie operatora jābut vairāku veidu pārejām.

Uggga 16.07.2017 0:57

Tie ir aizmugurējie

Uggga 06.07.2017 23:42

Ko neprecētiem darīt, kam sievasmātes nav?

Uggga 05.07.2017 13:00

Pievienošos. Kaut vai tāpēc, ka, ja viņš būtu tik labs, nešķiet, ka uz ielām tiem būtu jābūt daudz vairāk?

Uggga 01.07.2017 17:12

Šim baterija velkot 3-6 mēnešus.

Uggga 01.07.2017 11:57

Problēma izrādījās vienkārša un lēta - imobilaizera čipam baterija gāja uz galu. Vakar vakarā krievu forumos atradu tādu versiju, sameklēju facebukā iepriekšējo īpašnieku, kurš apstiprināja aizdomas. Nomanīju un viss kārtībā

Uggga 30.06.2017 23:06

Pārlasīju manuāli krustu šķērsu, bet neko atbilstošu neatradu

Vēl papildus novērojums - pīkst aptuveni 1min 20sek. līdz 1min.50sek. pēc ielikšanas D, nevis pēc iedarbināšanas, vairākas reizes ar hronometru mērīju. Ja brauciena laikā sanāk apstāties un ielikt P, pēc brauciena atsākšanas, pēc norādītā laika pīkst atkal.

Ir kādam kādas idejas?

Uggga 29.06.2017 12:58

Pieļauju, ka sīkākas info nav, jo parastajiem mirstīgiem īpašas programmas nemaz nav - aiz sētas palūrēs uz stāriem un būs labi.

Uggga 28.06.2017 22:21

Sejasgrāmatā stāv rakstīts:

1. jūlijs – 2. jūlijs

No 1. jūlijs plkst. 10:00 līdz 2. jūlijs plkst. 15:00

pin

Brīvības bulvāris, Rīga, LV-1050, Latvija

Uggga 27.06.2017 17:15

Aprunājos ar kādreizējo Bensona darbinieku un CR-V īpašnieku, viņš arī nezināja, kas var pīkstēt. Viņam neesot bijusi tik bieza komplektācija

Lasītākie raksti

Jaunie raksti