Paveca ziņa, bet gan jau daudz nekas nav mainījies
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Paveca ziņa, bet gan jau daudz nekas nav mainījies
Agrāk nelaida pār robežu, tagad, šķiet, nav, kas kontrolē.
Ar piebildi "Возможен лизинг, обмен" utml. es uzreiz skatos citu.
Piektdienas vakars jau iestājies? ![]()
Tie viedie prāti laikam riepu tirgotāji? Ziemas piekritīšu, ka 5-6 gadi varētu būt max, bet vasarai, ja nav saplaisājušas, 7, 8, pat 9 vēl var braukt. Protams, ja sanāk braukt pa bāni, tad cita runa, bet LV atļautajos ātrumos nekas briesmīgs.
Pagājušajā vasarā kolēģis no cita kolēģa paņāma "svaigas", bet vecas, 2006., vai pat 2005. gada, i neko. Loterija gan ir, bet iztikt var.
Papētīju sīkāk. Drošinātāja vaina tā nav, bet lukturi paši ir nekādi - iekšā mitrums, "spogulis" nodrupis, būs vien jāņem ārā. Caurumi varētu būt diezgan neglīti, tāpēc ielikšu plastmasas nosegu.
Man jau arī tā liekas, ka būs vien jāņem ārā. Sievas mašīnai jau n-tos gadus eju ar izņemtiem, caurumi nav taisīti ciet, nekad neviens nav jautājumus uzdevis.
Man arī jautājums sakarā ar migliniekiem.
Man viņi ir, bet konstatēju, ka nedeg. Slēdzot slēdzi nekas nenotiek. Tā kā tuvojās TA, teicu servisā, lai izņem viņus vispār, jo es viņus tāpat nelietoju. Šie saka, ka TA nepiesiesies, ja tos nevar ieslēgt. Kaut kā neticās... kāds nav saskāries ar šādu lietu?
Es kā cietušais 3x esmu saņēmis atlīdzību no OCTAs.
1. reize bija Balta gadus 16 atpakaļ, uzspēlējām "vilcieniņus" 30. decembrī, es biju lokomotīve
Ņēmu naudā (tad vēl neatskaitīja PVN un citus ieturējumus) un taisīju pie "Vasjas". Sanāca aptuveni 50% no atlīdzības atdot "Vasjam" par remontu, pārējais pašam morālā kompensācija
Izmaksāja diezgan ilgi, ja nemaldos gandrīz 3 mēneši pagāja ar regulāriem zvaniem. It kā aizķeršanās bija dēļ policijas, kas ilgi nenosūtīja dokumentus apdrošinātājam, bet varētu tā arī būt, jo bija iesaistītas 3 mašīnas.
2. reize bija Baltikums. Vainīgais aizbrauca uz sarkano, manai mašīnai "remonts nebija ekonomiski pamatots". Piedāvātā atlīdzība bija diezgan smieklīga, bet, ja es mašīnu atstāju sev, cipars daudz neatšķīrās , tāpēc atstāju sev iztirgot vēl veselajās daļās un beigās nodevu lūžņos. Kopā sanāca normāls cipars, kuru varbūt pat nebūtu dabūjis, ja būtu tirgojis veselu mašīnu. Turklāt bez problēmām samaksāja par bojātajām mantām, kuras uzreiz nebiju piefiksējis protokolā, rakstīju atsevišķu iesniegumu CP. Neko daudz ar izmaksām nevilka. Nav ne jausmas, vai pret vainīgo ierubīja regreseu vai nē.
3. reize bija nesen ar Seesam. Vainīgais ar DE numuriem un DE apdrošīnāšanu iebrauca bamperī pie luksafora. Tā kā vainīgā apdrošinātāja pārstāvis LV bija Seesam, darījums bija caur viņiem. Izvēlējos sevis izvēlēto servisu. Bez neviena zvana, tāmi saskaņoja bez 3 dienām 2os mēnešos no iesnieguma dienas.
Čuguna katlus parasti ar smiltīm diezgan viegli var izberzt.
Tiešām jautājums, kāds izmērs interesē? SUViem un citiem džipveidīgajiem ir vairāk piedāvājumu visādām smilšu un dubļu riepām.
Ko Fabija dara, kamēr priekšnieks ar Jazzu vizinās?
Ar apdrošināšanām nenodarbojos, bet, cik ir nācies saskarties, starpība prēmijā starp klasēm nav gluži matemātiska progresija, drīzāk ģeometriska. Piemēram, starpība starp 13. un 11. klasi ir salīdzinoši niecīga, bet starpība sarp 4. un 2. ir iespaidīga. Visām klasēm zem 6. ir lielāka ietekme uz polises cenu (negatīvā nozīmē), kā klasēm virs 6.
Pirms gadiem 10 kolēģis pārdeva savu MB A klasi vienam invalīdu pārim. Pārrakstīja uz vīru, kurš turpat CSDD gribēja nopirkt OCTA. Kā izrādījās, viņam pirms tam bija bijusi avārija pa šmigai un tāpēc klase kaut kāda 2. vai 3. Cena uz gadu viņam tika aprēķināta kaut kādi 400Ls, precīzi neatceros. Tā nu pārītis uztaisīja savstarpēju skandālu CSDD telpās ( vīrs bija laikam noklusējis par avāriju) un devās pārrakstīt mašīnu vēlreiz, šoreiz uz sievu.
Nav kādam statistika, cik Priusi bija reģistrēti līdz pagājušā gada beigām un cik šobrīd? Subjektīvi liekas, ka daudz vairāk palikuši. Paziņa arī tādu paņēma, it kā tāpēc, ka nodoklis mazs.
Klašu noņemšanai vai tad vispār skatās, cik smaga ir bijusi avārija?
Varbūt kāds var nokomentēt.
Bija man 17. bonus-malus klase.
2014. gadā viens negadījums -2 klases (paliek 15. klase)
2015. gadā viens negadījums -2 klases (paliek 13. klase)
2016. gads bez negadījumiem +1 klase, bet klase pēkšņi 9.
ltab lapā pēkšņi rādās, ka par negadījumiem man ir -3 klases un sanāk, ka ņem vērā tikai datus no 2005. gada septembra. Visu laiku apdrošināšana ir bijusi vismaz 365 dienas gadā.
Tā varētu būt, ka viss ir pareizi un es kaut ko nesaprotu vai arī tā ir kāda kļūda? Ja kļūda, kam sūdzēties?
Viens mans kaimiņš savai ~2005.g. S klasei ziemas riepas bija uzlicis tikai aizmugurē, priekšā tiešām plikas vasarenes, praktiski sliki, tā arī visu ziemu nobraukāja. Vienīgi, cik piefiksēju, kad nedaudz vairāk pasniga, mašīna stāvēja pagalmā. Kā ielas patīrīja, tā braukāja ![]()
Tā kā Rīgā baigā ziema tā arī neuznāca, ar savām 5+mm izbraucu visu ziemu un neko labāku i neprasījās. Tagad ir 4+, ko līdz nākošai ziemai noplēst, tad gan būs jāpērk jaunas.
Stabiņi tiek likti pa ideālo līniju, braucot ar mašīnu, tik taisni nekad nenobrauksi, ja vēl gadās kādu apdzīt slaidā līkumā pa ārmalu, tad vispār visa matemātika kaķim zem astes
Ja gribi ideāli precīzus datus par patēriņu, neaizmirsti pierakstīt arī, par cik milimetriem, desmitdaļām, simtdaļām, mikroniem utt. nodilušas riepas, tas arī iespaido odometra rādījumu.
Tieši tā. Ja bez iepriekšējas plānošanas sanāk palikt kādā viesnīcā, lētāk ir pirms ieiešanas pa durvīm bookingā rezervēt, nekā pa tiešo pašā vienīcā.
Laikam izdevās izbrīvēt īsto trešdienu ![]()
Nekas, ir iemesls nākošreiz pacensties
Mmmm, trešdiena.... jāmēģina izgrozīties
Iepriekšējā turnīrā pēdējā 1/2h man Māris nocēla i20 uz nedēļas nogali ![]()
Nav dzirdēts, ka ārpus LV kāds būtu sodīts par TA neesamību vai slimības lapu. Teorētiski, laikam, sodu vari saņamt tikai pierobežas zonā LV teritorijā.