Ar aizmugurējiem bremžuguņiem problēmu nesaskatu, man netraucē.
Pats kāju uz bremzes turu arī, ja braucu ar manuālo kārbu, nav ceļi tik līdzeni, lai būtu drošs, ka, nedaudz novēršoties, neieripotu priekšējam vai aizmugurējam bamperī.
Ar aizmugurējiem bremžuguņiem problēmu nesaskatu, man netraucē.
Pats kāju uz bremzes turu arī, ja braucu ar manuālo kārbu, nav ceļi tik līdzeni, lai būtu drošs, ka, nedaudz novēršoties, neieripotu priekšējam vai aizmugurējam bamperī.
Zog visu, tikai atšķiras mērķi - ko izjaukšanai, ko transportēšanai uz citām valstīm, ko vienkārši pavizināties.
Pirms dažiem gadiem draugam no guļamrajona pagalma nozaga Mazda 626, kaut kāda 88. gada laikam.
Pēc vairākiem mēnešiem ciemos ieradās policija, ka ar mašīnu, pāris kvartālus tālāk, ir izraisīta avārija un viņš esot aizbraucis no notikuma vietas. To, ka mašīna ir meklēšanā, neviens nebija skatījies.
Janozaurs rakstīja: Es zinu kā vajag braukt pa apli, bet es tā nebraucu. Neredzu jēgu kāpēc man kāds jāpalaiž, bet tad jāstreso, jācer ka mani kāds palaidīs. Ja grib lai apļus brauktu pareizi, jātaisa izmaiņas csn, ka aplī priekšroka ir kreisajā pusē braucošajam.
Tad Tu arī nedrīksti cepties, ka apļi sabūvēti, bet tāpat jāstāv sastrēgumos, jo satiksmes plūsma neuzlabojas.
Tā uz sitiena atceros divus gadījumus, kad mani nelaida atpakaļ ārējā joslā, abos gadījumos īpaši "apdāvināti" stūrētāji trāpījās.
Nopirku Outlanderi, tikai tam bija vairāk emocionāls pamatojums, nevis praktisks.
Pavasarī, kad meklēju sev citu mašīnu, arī viens no variantiem bija V70. Aprunājos ar paziņu, kas Apē strādā, viņš ieteica, ka V70 viņam bieži klienti, tāpēc labāk nevajag.
Nesmejies, Lukoila Cash&Go, vai kā tur šis saucās, atlaides dod, ja maksā skaidrā.
Nodeva par svešiem numuriem tomēr skar salīdzinoši mazu daļu Latvijas iedzīvotāju, vairāk ietekmēs ekspluatācijas nodokļa izmaiņas www.runabildes.lv/valdiba-sodien-atcelusi-auto-nodokli-bet-palielina-transportlidzekla-ekspluatacijas-nodokli/
Manam pašreizējam auto nodoklis paceļas gandrīz 2x, no 128,06EUR uz 250EUR!
Var jau gudri malku skaldīt, ka jāizvēlas jaunākas, ekonomiskākas utt. mašīnas, bet LV autoparks ir kāds ir un šajā situācijā likuma izmaiņas izskatās pēc primitīva naudas pumpja, ar ko vēlreiz noslaukt auto īpašniekus.
Pieliktu nodokli pie degvielas (atceļot ekspluatācijas nodokli utml.) un brauc kaut vai ar Zimbabvē reģistrētu auto. To, tādā gadījumā, samaksātu arī tūristi un caurbraucēji.
Manam ir uzliktas nedaudz lielākas riepas un spidometrs sakrīt ar GPS, varbūt +/- 1 km/h kļūda.
Mans saraksts ar tādiem kritērijiem būtu:
1. Subaru Outback
2. Subaru Forester
3. Honda CR-V
Varbūt kādam dzīvē ir bijusi līdzīga situācija - gribējies sakarīgu auto, ar kuru nav kauns rādīties sabiedrībā, kur visiem 50k+ vērti auto? Ko darījāt? Īsāk sakot, gribu smuku, "krutu" auto līdz 10k
__________________
Ar šo vajadzēja sākt, nevis ar copi vai svaru zāli
Citiem vārdiem, gribās uzlekt augstāk par pakaļu, bet nezinu, kā to lētāk izdarīt.
Vajag viņus informēt, visās iespējamās vietās var darboties netrafarētas CP automašīnas, tad arī lai nepārkapj nekur un nebūs problēmu.
Gribi "lidot" - māki atbildēt! Dzīvojamā zonā galīgi neatbalstu ātruma pārsniegšanu.
Lukturi parasti atļauj noregulēt un piebraukt vēlreiz no otras puses.
Nekas mega lēti tas nav, gāze lētāk sanāk, Fans gan jau var palielīties.
Es ieteiktu paskatīties Mitsu Outlander virzienā. Par 5-10k sanāk otrā paaudze.
Savulaik mans šefs (~190cm un ap 150kg) tieši to izvēlējās, jo iekšā vietas bija visvairāk, salīdzinot ar konkurentiem. Pa vidam vēl bija Galaxy un tagad pārkāpa jaunajā Outlanderā.
Var, bet nav vēlams. Arī piekabes vilkšana saīsina automātiskās kārbas mūžu.
Mini konkurss - cik no spamera 14 plostiem nav spams?
![]()
Man tas pats, pat pretīgi liekas viņa lapu atvērt.
Risks, protams, ir, bet arī mazlietotais mazopels viņam šādus tādus pārsteigumus sagādāja.
Pats dodu priekšroku normālā izmērā benzīnam + gāze, nevis šujmašīnai vai dīzelim.
Baudīt tur nav ko!
Radinieks bija izdomājis uz savas ādas izbaudīt tāda mazauto burvību, tikai laikam bija 2012. gada. Neiet - kalnā un uz apdzīšanu stipri jāpiedomā kā braukt, skaļš, vējainā laikā un no fūrēm pūš nost no ceļa, neērts utml. "prieki", turklāt patēriņš tāpat 7,xx litri sanāk.
Tagad par tādu pašu naudu tiešām bauda braukšanu ar mazliet vecāku E60 2,5d ar tiem pašiem 7,xx l/100km.
Kaut ko no šīm riebeklībām jau varot šobrīd izdarīt arī ne elektriskajiem auto, programmējamas elektronikas moderniem auto pietiek.
Gan jau būs arī tādi gadījumi, bet tāpēc jau mēs neatsakamies no bezskaidras naudas, jo to arī hakeri var uzlauzt.
Līdzvērtīga stāvokļa Pajero un Outlandera cenas starpība nav 100 eur, turklāt i nodoklis lielāks, i degvielu vairāk tērē, i tik lielu mašīnu būtībā nevajag.
Augstuma starpība riteņiem būtu kādi 10cm, kas manā gadījumā būtu pietiekami, jo tas man dotu iespēju cīsiņu likt stāvus aiz beņķiem un paliktu vieta, kur ielikt bērna ratus un citas mantas. Šobrīd ratus, kas ir diezgan lieli, lieku uz rata, kas kopā aizņem gandrīz visu grabažnieku.
Šķiet, ka tikai smagajiem.
Vispār atjaunotās riepas vieglajiem šķiet gandrīz pazudušas no tirgus. Tikai pie pāris tirgotājiem esmu manījis.