iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Uggga 10.08.2007 14:15

uupis rakstīja:

White_tiger rakstīja: Vai kaut kādā veidā zinot auto nummurzīmi var noskaidrot tā īpašnieku?

Kas tad noticies?

Kāds aizlaidies?

Vai kāda meitene iepatikās?

Uggga 10.08.2007 10:54

subaru rakstīja:

Uggga rakstīja:

shearer rakstīja:

Uggga rakstīja:

shearer rakstīja: 8 varstu motoram nenaaca atgazu recirkulacijas vaarsts. tevi apchakareja jefinj. vinsh naca tikai ecoteciem un tie visi ir 16varstu. un mainishana ir lieka naudas izmeshana, iztiri un moci talak, tur vienkarshi nav kam nochakareeties.

PD, pats jefiņš

Ej labāk strādāt uz HA, noteikti tiksi vismaz par maiņas vecāko, jo tur tiešām neviens neko nerubī

nu kada astra. ja tev bija F astra tad nav vinjam tadu 8 varstigu motoru ar recirkulacijas varstu. ja G astra, tad ir tu viena tada parodija par dzineju un ir tur tas varsts.

Nu vot, pirms lamājies noskaidro faktus!

Tā bija G Astra. Vēl viena anomālija viņai bija, ka pēc kataloga 8v motoram aizmugurē ir trumuļu bremzes, bet tam eksemplāram bija disku.

kāds šķūneris gonšķags bij pacenties

Gonšķiks dies vai, jo ar automātu tas nemotors vispār knapi uz priekšu gāja

Vēl arī bizbizmārītes uz paneļa bija salīmētas

Uggga 10.08.2007 10:29

aapsis rakstīja:

Nezinite rakstīja:

Uggga rakstīja:

nomiks rakstīja:

ibio rakstīja:

šitādus lohus vajag sist kas iepazīstas izraisot satiksmes negadījumus vai arī piedāvā tādus variantus

Vai neredzi komentāra beigās x6 ???

Mans komentārs bija vērsts uz to, ka paziņas ar pieeju datubāzei nebūt nav vienīgais veids, kā iegūt šādu informāciju.

Pats nemūžam šādu iepazīšanās scenāriju neizvērstu!

Piederu pie tās pirmās grupas, kam ir labi paziņas

Secinam, īpašnieku var noskaidrot, sadraudzējoties ar nomiku

..un kā vislabāk iepazīies, viņš jau ieteica

tagad Nomik, gaidi jaunus draugus

var arī civi9lizētāk www.draugiem.lv/...

Uggga 10.08.2007 9:59

EgilsF rakstīja:

...par tiem motora tilpumu parasti mēdz rakstīt sludinājumā un mašīnām aizmugurē uzkabināti parametri...tik daudz jau sapratīšu.

Un lielākā daļa vecu bembju ir ar ///M pakām

Uggga 10.08.2007 9:37

nomiks rakstīja:

ibio rakstīja:

šitādus lohus vajag sist kas iepazīstas izraisot satiksmes negadījumus vai arī piedāvā tādus variantus

Vai neredzi komentāra beigās x6 ???

Mans komentārs bija vērsts uz to, ka paziņas ar pieeju datubāzei nebūt nav vienīgais veids, kā iegūt šādu informāciju.

Pats nemūžam šādu iepazīšanās scenāriju neizvērstu!

Piederu pie tās pirmās grupas, kam ir labi paziņas

Secinam, īpašnieku var noskaidrot, sadraudzējoties ar nomiku

Uggga 10.08.2007 9:36

shearer rakstīja:

Uggga rakstīja:

shearer rakstīja: 8 varstu motoram nenaaca atgazu recirkulacijas vaarsts. tevi apchakareja jefinj. vinsh naca tikai ecoteciem un tie visi ir 16varstu. un mainishana ir lieka naudas izmeshana, iztiri un moci talak, tur vienkarshi nav kam nochakareeties.

PD, pats jefiņš

Ej labāk strādāt uz HA, noteikti tiksi vismaz par maiņas vecāko, jo tur tiešām neviens neko nerubī

nu kada astra. ja tev bija F astra tad nav vinjam tadu 8 varstigu motoru ar recirkulacijas varstu. ja G astra, tad ir tu viena tada parodija par dzineju un ir tur tas varsts.

Nu vot, pirms lamājies noskaidro faktus!

Tā bija G Astra. Vēl viena anomālija viņai bija, ka pēc kataloga 8v motoram aizmugurē ir trumuļu bremzes, bet tam eksemplāram bija disku.

Uggga 09.08.2007 17:49

shearer rakstīja: 8 varstu motoram nenaaca atgazu recirkulacijas vaarsts. tevi apchakareja jefinj. vinsh naca tikai ecoteciem un tie visi ir 16varstu. un mainishana ir lieka naudas izmeshana, iztiri un moci talak, tur vienkarshi nav kam nochakareeties.

PD, pats jefiņš

Ej labāk strādāt uz HA, noteikti tiksi vismaz par maiņas vecāko, jo tur tiešām neviens neko nerubī

Uggga 09.08.2007 16:22

Ideots rakstīja:

bļin, kāpēc espateicu, pašām siekal tek tagad.....

Neesmu ēdis, bet siekala notecēja

Uggga 09.08.2007 14:02

shearer rakstīja: egr tas ir domats atgaazu recirkulacijas vaarsts? a kapec vinsh buutu jaamaina???

Jau esmu stāstījis kā HA manam iepriekšējā darba popelim šito verķi iztīrīja un pēc tam arī nomainīja, bet problēmu neatrisisnāja. Ja tagad pareizi atceros, 1.6 8v Astrai tas prieks maksāja kaut kādus 200ls

A jāmaina tipa tāpēc, ka aiz_iršoties.

Uggga 09.08.2007 11:25

EgilsF rakstīja:

Audi - viziāli ir atsķīrība, taču pēc kārbas izskata es nemāku pateikt, kas viņam tur iekšā, tāpēc ar prasīju

ko es zinu, varbūt viena klase ekanomiskā, cita luksus, sporta utt

Virsbūvi gan parasti sauc par bundžu, nevis kārbu, bet tas tā

Nu tavas aizdomas apstiprinājās, ka atšķirās viņi pēc izmēriem un klasēm, kas tālāk?

Nākošais jautājums būs - kādi motori ir iekš A4, A6, A8? Pēc tam par kārbām, riepu izmēriem utt???

Uggga 09.08.2007 11:05

nomiks rakstīja:

Uggga rakstīja:

Var jau taisīt šķūningu, lai paliek vieta tikai mazajam numuram

Tādām mašīnām kā CR-V tas laikam pat ļoti viegli izdarāms, jo US un pārājām versijām numura novietojums pat atšķirās - US uz aizmugurējām durvīm, pārējām pie bampera.

Var, bet tādā gadījumā būs jāveic sertifikācija un vēl CSDD jāpierāda, ka garos numurus nemaz nav iespējams pielikt.

A kā tādā gadījumā tā sertifikācija izpaužās? Iznāk kāds ārā un apskatās?

Kā jau teicu, uz CR-V tas izskatās ļoti viegli:

US versijai www.canadiandriver.com/...

pārējiem reversing-sensors.co.uk/...

Tipa jānorauj tā aizsargkaste un sliktākā gadījumā jānomaina bampers uz US versiju.

(Tas gan attiecas tikai uz 1. un 2. CR-V paaudzi, jo jaunajiem visiem numurs uz aizmugurējām durvīm pa vidu.

Uggga 09.08.2007 10:00

vilhelms_tills rakstīja:

MarchaA rakstīja: Nu un tagad padomājiet kā ir braukt ar smago, kuram ierobežotajs nostrādā pie 90 un kāds turliņš dročījas pa priekšu ar 83kmh

Tātad smagajiem ir šādi ierobežotāji? Vajag tādus obligāti uzstādīt arī vieglajiem auto, un ātruma pārsniegšanas problēma atrisināsies pati no sevis!

Un sastrēgumu problēma arī atrisināsies, tikai vairākas reizes palielināsies apgrozījums šrotos, slimnīcās, morgos, kapos...

Uggga 09.08.2007 9:58

modena rakstīja:

RHINO rakstīja: Nesasapnjojaties, ja tev ir mazais numurs uz auto kam nevar uzlikt lielo un tu maini mashīnu kurai abi lielie - tad vis drīzāk ka tavu īso nr tev vairs nereredzēt kā savas ausis

)(#$&^#(&*^!#*)(#%*(&$ Bet tā nu tas tagad ir

pats redz'eju uz Golfa - mazais numurs aizmugure vienkar'si pa vidu stiprin'ajum'a ir ielikts...

Var jau taisīt šķūningu, lai paliek vieta tikai mazajam numuram

Tādām mašīnām kā CR-V tas laikam pat ļoti viegli izdarāms, jo US un pārājām versijām numura novietojums pat atšķirās - US uz aizmugurējām durvīm, pārējām pie bampera.

Uggga 08.08.2007 17:18

uupis rakstīja:

siamriP rakstīja: vnz "LOHS" jau ir aizsista NSNF vajadzībām.....

Tātad »ALNIS« vēl ir brīvs?

Un kā ar "LOCEKLIS"?

Uggga 08.08.2007 17:07

GTY rakstīja: Jaa vini jau atpaliek no grafika

3 gados 2 mil.cilv tas ir aptuveni ~1826 cilv.dienaa

Shameejiem ir tikai 4348 cilveeki peec 4 meeneshiem

Peec plaana jaabuut jau bija registreetiem ~166166 cilveekiem

Man domaat ka pasaakums lemts neveiksmei.

Biznesmeni ibio

Nepaies ne 500 gadi un kvorums būs savākts

Uggga 08.08.2007 15:46

Edgars25 rakstīja: Ne vienam no jums nav taisniba A4, A6, A8 norāda krāna pagarinājumu cm

Ja lietots, tad mm nevis cm

Uggga 08.08.2007 15:15

phenom rakstīja:

Un ja runa iet par ekonomiju, tad panem Amerikaani - tam gad EKONOMISKS un LABS 2.4, un piekare daudz vienkarshaaka, un cena zemaaka un ar izlaiduma gads labaaks, un automaats klaat - kaut arii man vinsh vienkarshi BESII aaraa tas amerikanu galants!!! su....... vien ir.

Pašam nav bijusi saskarsme ar US Galantiem, bet palasot šo www.iauto.lv/... vēlme tādu remontēt par saviem līdzekļiem atkrīt.

Mana līdzšinējā pieredze ar sava Galant 2.0 `97 remontu/apkopi:

4x kolodkas, priekšējie bremžu diski, zobsiksnas ar ruļļiem, eļļa + filtrs = 200Ls ar darbu, Rūjienas iela.

Uggga 08.08.2007 10:44

vmartini rakstīja:

Tiem, kam GPS:

N 56,9055

E 24,0343

Un tiem, kam nav foto.inbox.lv/...

Uggga 07.08.2007 15:41

- Капитан, мы уже 5 дней бродим по этой гребаной Камбодже и до сих пор не видели ни одного МакДональдса!

- Джон, ты дурак! Это же джунгли - здесь везде можно!

Uggga 07.08.2007 15:40

Девушка за рулем:

Пожалуйста, не забирайте права, у меня тут такая фотография удачная!

Uggga 07.08.2007 14:18

Autors būs reinkarnējies kisindzers

Idejas tikpat biezpienainas un topiki tikpat "saturīgi"!

Uggga 07.08.2007 14:15

Smart7 rakstīja: A man savukārt vienreiz braucot no Daugavpils caur Līvāniem riktīgi paveicās. Menti sēdēja mašīnā, a mašīna smuki noparkota benzīntankā, es ieraugu zīmi apdzīvotas vietas beigas smuki beru grīdā. Pēkšņi skatos menti, es pa ķīļiem. Ments izšauj un hu.ju, es jau biju sabremzējies līdz 60. Mums tāds acu kontakts šis pasmaida un noplāta rokas, šķīrāmies kā draugi un es paliku ar savu piecīti ha, ha, ha...

Vienu posmu itin bieži nācās braukāt uz D-pili, tajā vietā Līvānos viņi sēdēja kādās 8 reizēs no 10.

Uggga 07.08.2007 13:04

Einstein rakstīja:

saf rakstīja: Kā minusu piebildīšu, man tīri subjektīvi liekas, ka dikti dzird trokšņus no riepām... bet varbūt tapēc ka wagoons un arī riepas jau vecas (cietas) un jāmaina būs...

Man ir bijuši visi Galanti sākot no 85 gada modeļa. Tieši sava izskata individualitātes dēļ nēesmu pārgājis uz ciem auto. Žēl ka šobrīd vairs neko līdzīgu mitsu vairs neražo...

Neražo, bet varbūt ražos. kautkur kādu laiku atpakaļ bij izlikts jaunā Galanta koncepts.

Domā šito www.mitsubishiclub.lv/... ?

Visā visumā jau smuks, tikai vair nav tik individuāls kā iepriekšējais

Uggga 07.08.2007 12:12

phenom rakstīja:

Kopumaa labs auto. Bet es stipri piedomaat perkotu vinu velreiz

pastāsti, par ko jāpadomā? Man atkal doma, ka nākošais varētu būt tieši 2.5 (2.0 vietā).

Uggga 07.08.2007 12:09

Ideots rakstīja: tad kur tas guļošais mentozaurs ir ? posmā no Mēbeļus Nama līdz Go ellei ?

Redzējis neesmu, bet saprotu, ka posmā no GoPlanet līdz Dzelzavas ielai (gar mežu, kur labā pusē paneļmājas, kreisajā mežs, viena stāvvieta ar moiku un privātmāja mazliet tālāk).

Lasītākie raksti

Jaunie raksti