iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
vieplis 04.02.2009 11:59

i_edgars rakstīja: ...

windy rakstīja: ...

zelta vārdi

vieplis 02.02.2009 20:39

msh rakstīja: ...izlejamo esso - tādu pašu kā agrāk no kanniņas...

Kā var zināt, ka tādu pašu? Vai tika pagaršots?

msh rakstīja: ...mobil1 ar garantiju, ka tajā mucā tiešām ir mobil1 Ar tādu pašu garantiju, ka tajā mucā, no kuras man tika ielieta esso, ir esso

Klau, kā ta garantija darbojas?

Gadus sešus vai septiņus atpakaļ "savējiem" pa kaktiem tirgoja šmigu, salietu nemarķētās plastmasas pudelēs. Esot vairumā nofenderētais Latvijas Balzama brendijs.

Galva sāpēja nemērā. Toties autentisks, ar garantiju . Vot.

vieplis 18.01.2009 14:13

Tātad Liqui Moly 5W-30 ACEA A1/B1

www.avtobaza.ru/...

vieplis 18.01.2009 13:43

...vai jebkuru citu 5W30 eļļu, kuras iepakojumam pakaļpusē ar mazākiem burtiem rakstīta ACEA klase \"ACEA A3/B3/B4, C3\"...

papildinu:

...vai jebkuru citu 5W30 eļļu, kuras iepakojumam pakaļpusē ar mazākiem burtiem rakstītas ACEA klases \"ACEA A1/B1\" vai \"ACEA A3/B3/B4, C3\".

www.castrol.com/...

www.castrol.com/...

Castrol būs padārgs (ja vispār to 5W30 atradīsi). Pirmā no Castrol ieteiktajām ir galvenā Ford standarta eļļa, tādēļ var izmantot šādu:

www.european-parts.net/...

, Rīgā dabonama Ford autodaļu būcenī iekš Beta paikbodes Dārzciema 53, vai Baltic motors, vai citur.

vieplis 18.01.2009 13:32

195.82.66.170/...

Castrol MAGNATEC 5W-30 C3 vai jebkuru citu 5W30 eļļu, kuras iepakojumam pakaļpusē ar mazākiem burtiem rakstīta ACEA klase \"ACEA A3/B3/B4, C3\"

www.castrol.com/...

Pēc pieredzes, 5W30 eļļas Latvijas bodēs pagrūti atrast.

vieplis 31.12.2008 14:57

Velomens rakstīja: Spiediens parasti ir mazliet lielāks kā vajadzētu.

Lai pasargātu riepas un diskus, jeb kādu citu apsvērumu dēļ?

vieplis 04.12.2008 11:17

Lietus sensors un Bosch Aerotwin slotas www.azk-autozubehoer.de/...

?

vieplis 19.11.2008 12:29

Nevaru atrast linku, bet kādu laiku atpakaļ tepat iauto tika minēts, ka arī estipoišu stāvēšanas sodi nonāk LV, pie Falck'a piedzinējiem.

vieplis 14.11.2008 11:56

Naff par ko

vieplis 12.11.2008 14:37

Atvaino, teksts vienalga pilns ar mirušiem linkiem

vieplis rakstīja: ...Kad izķeksēts ārā, varētu pavērties šāda aina:

mondeoclub.ru/...

mondeoclub.ru/...

mondeoclub.ru/...

Jadabū vietā ...

Šeit vajag modeoclub.ru reģistrāciju, vini pirms kāda gada vai agrāk svešajiem piegrieza iespēju lūrēt uz bildēm.

vieplis rakstīja: ...Tādā gadījumā, ja šrota donoram jau izrauta viduskonsole un vidus plastmasa (tā, kas uz pečkas slēdžiem), tad var šrotmenim paprasīt noskrūvēt vēl to plastmasu, kas rēgojas pirmās un otrās bildes kreisā stūrī, ...

Te domāta plastmasa, kas ir virzienā uz priekšu no [rokasbremzes mehānismu un ātrumkloķi ietverošā] lielā viduskonsoles bloka. Uz leju no bardačoka, pa kreisi no pasažiera kreisās pēdas.

Marx rakstīja: ... tas pats slēdzis iekšā izskatījās tāds aizdomīgs...

Ja saposies mainīt pašu slēdzi/slēdžu bloku un ja galīgi nevedas ar aizvietotāja atrašanu (piem., ja šrotā uzskrūvē cenu līdz ceturtdaļsimtam) atsvied ziņu uz vieplis_at_gmail_com. Man kaut kur šķūnī jābūt vairāki lieki, varēšu atdot.

vieplis 12.11.2008 13:47

Marx rakstīja: Varbūt zinu cik tas slēdzis/selektors maksā. jauns vai šrotā?

Jaunu nevajag, šrotā vajadzētu būt par sakarīgām naudām, ņemot vērā ievērojamo UK donoru skaitu mūsu šrotos. Pats pirku par kādiem 10ls Elkšņos - tiesa gan, pirms vairākiem gadiem.

Marx rakstīja: Pag, tas slēdzis ir izjaucams (lai varētu konstatēt vainu for sure) jebšu tur sāks lekt ārā atsperītes un pēc tam nebūs savācams tik un tā?

Ir izjaucams un sekmīgi savācams, vajag tik\' pacietību un kabatzagļa/pianista pirkstus. Ārā leks atsperītes un - ja gana tālu izjauksi - arī mazas gultņu lodītes .

Pašrocīgi šī lieta darīta pirms 3-4 gadiem, tāpēc atmiņa pašvaka, bet noteikti varu teikt, ka jārok tajā virzienā, ko jau norādīja Gun_s.

Papildus iekopēju (1) linku uz krievu resursu un (2) tekstu, ko pirms 3-4 gadiem šeit rakstīju, kad DM bij\' tāda pati problēma. Mirušos bilžu linkus aizstāju ar jauniem.

(1) Links uz uz krievu resursu:

mondeoclub.ru/...

(2) :

\"Sorry, ja ko nepareizi apsaukāšu - ar elementāro fiziku, spainīti elektrības un detaļu nosaukumiem esmu uz \"Jūs\".

DM rakstīja: Kas varētu būt pie vainas?

Pečkas pretestību bloks, kura dēļ arī sakusis štekeris un vadi pie bloka. Ja vainu neārstēsi, tad tālāk var sakust štekeris pie pozīciju slēdža un pats slēdzis, mehaniski ieciklējoties uz vienu pozīciju.

DM rakstīja: kur atrast?

Pretestību bloks - izņem \'bardačoku\', topi par slieku un mēģini ielocīties ar galvu un redzokļiem tajā vietā, kur priekšas pasaži izstiepj savas apakšējās ekstremitātes. Pretestību bloks ir tā baltā figņa, kas rēgojas tur dziļumā pie pečkas motora, aiz [izņemtā] \'bardačoka\':

keep4u.ru/...

Bildē balts, bet mēdz būt arī ar melnu plastmasas korpusu. Kad izķeksēts ārā, varētu pavērties šāda aina:

mondeoclub.ru/...

mondeoclub.ru/...

mondeoclub.ru/...

Jadabū vietā jauns bloks (vai lietots, kaut vai no angļu mondeo, ar kuriem tagad piegāzti šroti) un vadi ar štekeri.

Varbūt nepareizi atceros, bet šķiet, ka tie četri vadi aiziet tieši uz pozīciju slēdzi, un pa ceļam nav iemuļļāti citu vadu saišķī. Tādā gadījumā, ja šrota donoram jau izrauta viduskonsole un vidus plastmasa (tā, kas uz pečkas slēdžiem), tad var šrotmenim paprasīt noskrūvēt vēl to plastmasu, kas rēgojas pirmās un otrās bildes kreisā stūrī, un, mazliet uz aklo pačakarējoties, tikt pie vadiem un štekeriem vienā gabalā, visā garumā (no bloka līdz slēdzim). Ja man tomēr nav taisnība, tad no šrota donora jānošņikā nost \'vainīgā gala\' vadi ar štekeri.

Tālāk - ielikt vietā jauno pretestību bloku un pielodēt/pievienot jaunos vadus+štekerus. Ja nav garāžas un iespējas lodēt, tad vadus var savienot kaut vai ar parastajiem 220V skrūvējamiem vadu savienotājiem, bet tā rūpīgi un prātīgi, lai vada izolācija \"ielien iekšā\" līdz pat skrūves vietai (jeb pasmelies idejas auto.delfi.lv/... .

Idejas zagtas no www.mirez.co.uk/...

Vēl var iemest mondeoclub.ru/...

meklētājā frāzi \"блок резисторов\", vai palasīt topikus iekš www.fordmondeo.org/...

\"

vieplis 28.10.2008 18:37

Kindzulis rakstīja: ...bet attaisot grabažnieku salona stikls paliek uz vietas...vnk jamajam ir otrs stikls

Šim stikls ir viens, un uz vietas nepaliek-

www.km77.com/...

www.km77.com/...

vieplis 28.10.2008 18:16

Pirmais rakstīja: savulaik gada auto bija fordfokuss.... un kur viņš ir tagad?

Savulaik Eiropas gada auto bija Clio, Megane, Megane Scenic.... un kur viņi ir tagad?

tunos rakstīja: Kas tur ir par triku ar to vāku?

Var atvērt, ka nu iepatīkas - sanāk gan sedans, gan hečbeks.

vieplis 28.10.2008 13:49

vieplis rakstīja: kā Eiropas gada auto 2007 - Fiat 500

Laboju - kā Eiropas gada auto 2008

vieplis 28.10.2008 13:46

Neglīts un dārgs, bet vismaz izskatās pēc auto. Jautri būtu, ja Latvijas gada auto 2008 būtu tāds, kā Eiropas gada auto 2007 - Fiat 500.

Kā prātīgi rakstīja Auto bild žurnālists (neatceros, kurš) - cik no žūrijas dalībniekiem patiesībā tūlīt pat būtu gatavs pārdot savu auto un ikdienā pārsēsties uz Fiat 500?

vieplis 03.10.2008 13:26

Ford daļu numuros no tiem pēdējiem diviem burtiem svarīgākais ir pirmais burts. Pirmais burts ir konkrētās detaļas konkrētais modelis, otrais burts - konkrētās detaļas jaunāki ražojumi alfabētiskā secībā, ar kuriem var tieši aizstāt jebkuru iepriekšējo.

Kā 98AB-10300-DF tiešam aizstājējam vajadzētu derēt jebkam no DA līdz DJ (šobrīd jaunākais); šādu gjeneratoru lika Zetec-E 1.6, Zetec-E 2.0 un Zetec VVT 2.0 (170zs) dzinējiem, tādēļ iekš e-bay var meklēt arī no šādiem dzinējiem.

98AB-10300-GG (GG vai citāds G*) ir paredzēti un likti citai dzinēju grupai - Zetec-S 1.4 un Zetec-S 1.6 EFI (100zs), tādēļ var nederēt. Par Focus nezinu, bet citiem Fordiem bij' tā, ka citai dzinēju grupai paredzētam gjeneratoram atšķiras stiprinājumu vietas un štekeri, kaut ampēru cipars tas pats.

vieplis 30.09.2008 0:40

Kindzulis rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Medella rakstīja: Un kā būtu ar ford focus?

Latvijā tirgotie bija vesti no rūpnīcas Krievijā, kur bija salikti no Ķīnā ražotām detaļām.

esi paarliecinaats?

Tieši tā, Focus II, no 2002. gada.

No ša gada oktobra vai novembra turpat Vsevolžskas fabrīķī sāks skrūvēt arī Mondeo - par laimi, tikai sedanus.

Seene rakstīja: ... 90% LV nopērkamo auto ...

Piemēram, VAG grupa no pagājuša gada Kalugas apgabalā štancē Passat un Octavia.

Kaļiningradas apgabalā štancē BMW un vēl šo to (pagūglē "Автотор").

Utt., utt., utt.

P.S. Krievijā liktajiem pasatiem VIN sākas ar "WV8...", nevis "WVW...".

vieplis 05.09.2008 14:23

Seene rakstīja: servisā litrs profesionālās eļļas maksā mazāk nekā veikalā litrs "amatieru", kā rezultātā es pērku par mazāku $$

+1

Pārbaudīts praksē, turklāt attiecībā uz kastroli 1l iepakojumā, nevis servisā ielietu 1l vs. veikalā 1l iepakojumā

vieplis 04.09.2008 22:57

batka rakstīja: A kas ta tada par eļļu saderibu???

Cilvim vienkārši grūtības atpazīt pareizos *W* un SAE ciparus

vieplis 04.09.2008 15:53

nomiks rakstīja: vajag izvēlēties pareizās auto markas, lai likstas uz ceļa nepiemeklētu!

Tā gan labāk nesaki, Mērfijs parasti mēdz pielavīties drīz pēc šitādas staipīšanas!

vieplis 03.09.2008 23:36

Bess rakstīja: ...[kaudze detaļu]...

2 Bess-

Vai viss šis lērums darbu gadījumā nav veikts Dorfmana kantorī, pēc dorfmana 'lielmeistaru' ieteikuma,

pēc apkopes laikā veiktas 'bezmaksas diagnostikas'?

vieplis 31.07.2008 12:00

WALA rakstīja: Vienīgās tiesības uz ko ir vērts pastavēt ir tiesības dzīvot, un Ceļu Satiksmes Noteikumu dotās priekšrocības ir labas, taču uz tām nav lielas jēgas kā aunam ieciklēties

+1

vieplis 13.06.2008 11:34

CRDI rakstīja: Sanaca pabraukt pa lešu zemi, divaina kartā šādi izdarijās auto ar LV valsts numuriem, kuri vēl mūsu pusē esot uz šosejas izpildijās diezgan "kruti"

Tieši tāpat LV numuri izpildās arī Polijā.

vieplis 22.05.2008 23:40

gonzalless rakstīja: Veel ne

Gribu skjirties no aliem,

nosutiju i-pasta zinju

vieplis 28.08.2007 17:30

Drouper rakstīja: blablabla

Lai izdodas!

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti