tomc rakstīja:
Zoo rakstīja:
sastreegumu rada tie joabnie liideeji, kuri aizmauc pa kreiso joslu un tad meegjina iespraukties labajaa....
Mašīnu skaitu tas, ka viņi nelien, nemainītu... Attiecīgi - rinda būtu garāka, stāvētu tik pat ilgi. Toties - visi būtu vienlīdzīgi
Ar skaudību pret poļiem atceros Varšavu, kur pārbrauktuves aizver 15 sekundes pirms vilciena, un atver 5 sek. pēc. Gan jau arī citur
Riktiigi maina....
katrs taads ieliideejs, labaakaa gadiijumaa tikai liek sabremzeeties...nereti ielien taa, ka jaanomet mieraa, jaapagaida kameer kungs ierikteesies, jo nostaajies skjeersaam abaam joslaam, un tad atkal....katrs taads liideejs rada štops vismaz uz minuuti 11. masiinai aiz vinja...
es katru dienu tur braucu...
tomc rakstīja:
Zoo rakstīja: ...katrs taads liideejs rada štops vismaz uz minuuti 11. masiinai aiz vinja...
Ok, tajā brīdī tu sabremzējies, bet iedomājies - neviens nekur nelien - visi brauc labajā rindā. Tas nozīmē, ka kreisā rinda ir par 50% īsāka, savukārt labā - par tādu pašu attālumu (nu, vai mašīnu skaitu) garāka. Un stāvi tu to pašu laiku... Tie, kas šobrīd lien kādam citam priekšā 10 minūtes pirms tu esi atbraucis līdz V. prospektam, tad stāvētu tajā garajā rindā.
Jā - šodien nekur nelienot mierīgi izstāvēju labo rindu 15 min. laikā - tātad, tu gribi teikt, ka ja nebūtu 15 līdēju (reāli priekšā bija stipri vairāk), sastrāguma nebūtu vispār? )
soriit vispaar bija netipiski tukss....un rinda ir tad, kad iet vilcieni...+gaajeeju paareja dara savu utt...
nevajag jau visu 1:1 uztvert, bet liideeji kavee satiksmi...
Ja vilcieni neiet, gaajeeji paari neiet, tad viss atduraas pret to luksi, kursh sarkandaugavaa ieksaa....