psec, tas i kaarteejais nūģis kuram nagi niez kko palabot...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
psec, tas i kaarteejais nūģis kuram nagi niez kko palabot...
Pirmais rakstīja: vispār jau teksts neatbilda vikipēdijas standartam
moš šitāds apraksts par izcelšanos, vēsturi uttt. der?
piemēram "NSNF ir fenomens, kas novērojams iauto diskusiju sadaļā.... radies 2005 gadā... sākotnēji savstarpēji nepazīstami cilvēki izveidoja speciālu diskusiju sadaļu, kurā rakstīja savus mirkļa pārdzīvojumus, noskaņojumu un domas... vēlāk šie cilvēki sāka rīkot kopīgus atpūtas pasākumus, iepazinās un izveidoja īpašu kultūru "NSNF"... ar saviem likumiem un tradīcijām...."
Vai ne
pabrowseejos en.wikipedia ne taadu sviestu vien atradiisi....
uzrakstiiju tam piteram...
Ace, iemet linku, lai varu redzeet to Daini
Pljaa, kur palika
es domaaju, ka mees jau sen bijaam TO pelniijusi!
Aha...
tikai cik stundas iepriekš jaasaak braukt, lai tur nokljuutu
Jaa, bet veelams šaipus upes....
bizenajs rakstīja:
iRAFAR rakstīja: Paraugs man pašam atradīsies... Mamma PSRS laikos no Kaukāza atveda pildspalvu turekli no raga... Tikai mērogs jānomaina...
Varbūt vajag tavu ragu no iekšpuses ar kaut kādu laku apstrādāt... Salīdīs spraugās un aizķeps... Citas idejas patreiz nav, kā nesabojājot skatu aiztaisīt ciet caurumu...
tur nav cauruma kaa taada, bet gan metaala leejums, eventuaali sudrabs, alva, her vinj zin kaads, atlobiijies no raga gala. vot vareetu pac , bet bik baidos, vai peec tam taa liime neshkjiidiis uudentinjaa, kam klaat likts iesals cukurs apinis un raugs
Aizlodeet nevar
Seene rakstīja:
tiesi ta - ja ir liels nobraukums, tad jauna masina ir izdevigakais variants. ja nav jabrauc daudz, tad savukart nav liela nozime degvielas paterinam. Saja gadijuma viegais pienemamais arguments butu tas, ka patik auto gaita ar gazi. Bet tadu nav gadijies dzirdet. Bet pasam tiesam ar gazi ir sanacis braukt 1x ar svesu auto.
Tiiri cilveeciskais faktors-
es jaunu volvo pacelt nevaru, bet gribaas to volvo...taapeec barucam ar vecu, un daraam kas jaadara...finaalaa vienalga sanaak ne iipasi daargaak....ja pareekjina, ka liizes cena vien jaunam volvo ir krietni ap 200 ls meenesii...+veel visskas cits..
bet jaunu kaut asinis no deguna naak, kaut vai gecu, kaut vai merivu nu pardon...
Gasjs rakstīja: 2 Zoo:
Ja par mani, tad ir gabals arī ārpus pilsētas. Pie tam pilsētā
cenšos tikt pirms lielajiem sastrēgumiem.
Citādi piekrītu: tā riktīgi stumdoties pa pilsētu arī mans dīzels 12l/100km nokurina. Un arī benzīnnieks 2.3 ar manuāli tā līdzīg.
volvo 940 2.3l benziins-15 litri kaa minimums
volvo 940 2.4 diizels-10 litri max pa pilseetu...
jautaajumi ir
es te runaaju tiesi pilseetaa
analogaas gaazes iekaartas izmaksas...
filtriņš-max paaris latu...
jauns reduktors (!) 70 LS...Principaa vinju membraanas ir mainaamas...
reizi meenesii pats nolej no reduktora smagaas frakcijas, un tas pamataa ir viss. stunda pasa darba pa meenesi....
reguleesana-
gaazanalizatoru izpuuteejaa
no saakuma noregulee CO benziina, peec tam CO uz gaazes...nekaa sarezgjiita...
Seene rakstīja:
Zoo rakstīja: Nu seene mums arii miil izteikties....
gandriiz vai jaapiekriit, ka ne visi saabisti ir normaali.... dazhi nu tocna nav.
Gaaze ir ok, kaut vai no ekologjijas viedoklja, cenas arii...
diizels arii ir ok....mazaa pateerinja deelj...
arii benziins ir ok...viss ir ok....
tikai ir nianse, ka lielu masiinu labaak ir kustinaat ar gaazi vai diizeli, benziins vairaak mazaakaam masiinaam, nu un tiem, kuri var to pieliet...
Miilu gan Bet es neizteicos par gazi ka tadu, bet gan par santimu rekinasanu. Es ar dizeli braucu tadel, ka man patik dizelis, jo ietaupit tapat neko nesanak - apkopes un auto cena degvielas ietaupijumu spej nolikvidet daudz lielakam nobraukumam ka manejais. Gluzi vienkarsi gaze, cik man ir nacies sastapties, lielakaja dala gadijumu ari ir iedomu ietaupijums. Ja ta patiesam butu, tad VISI taksometri braukatu ar gazi, bet ta tomer nenotiek... Kadel? Laikam tadel, ka viniem tomer nakas nopietni parekinat, kas ir izdevigi, jo tas ir bizness, kam janes pelnu (iznemot tas frmas, kas paredzetas naudas atmazgasanai)
taapeec, ka paarsvaraa taksiem ir jaunaas masiinas...un kameer taas ir opliizee, neljauj likt to gaazi virsuu...lai saglabaatu garantiju
veel ir pulka diizelju, un pavisam neliels skaits privaato, kuri varbuut arii negrib to gaazi likt..
un jaunajaam un jaunaakajaam masiinaam taa gaazes padariisana izmaksaa no 800 ls uz augsu...nav jeegas...
bet taada analogaa sisteema pa 250 kaa tai ômei ir virsuu-pac dakters parakstiijis...
Izskataas, ka tev pasam nekad nav bijusi dariisana ar gaazmasiinaam...
smart235 rakstīja:
Zoo rakstīja: var jau saregulet, ka ar gaaze iet labaak nekaa ar benziinu, bet tad taa ôme eediis ap 18 litri gaazes, peec izmaksaam tas pats kas ar benziinu
jaunajaam sprauslu gaazes iekaartaam vispaar nevajadzeetu nekaadai atskjiriibai buut ne pateerinja, ne jaudas zinjaa...
O nē, būtība jau ir degmaisījuma sastāvā. 18 nekad, ne pie kādiem regulējumiem nav ēdis, lielākais ir bijis 12,5 - ar 130-140 minot, uz 250 km.
Vispār, kā jau teicu, arī dažādās gāzes uzpildēs izpratne par 1 litru ir dažāda.
man bija (veel tagad ir) maajaas viena viltiiga gaazes uzparikte, kas 240 volvikjim naaca starp iepluudnieku un karbuuzi....gaaze pa taisno gaaja ieksaa kolektoraa un vadiijaas ar divi droseleem....daudz preciizaak, citiem vaardiem izsakoties...
nu un tur bija ljoti plasas reguleesanas iespeejas no 9-19 litriem, kaa vajag
Seene rakstīja:
Manas dzives lielaka sape pedeja laika ir ta, ka videjais statistiskais latvietis kaut cik normalu darba razigumu spej uzradit tikai irija, kad saimnieks ar patagu stav aiz muguras, bet draugi ar ko iedzert ir palikusi majas. Rezultata seit normalu darbinieku ir iespejams atrast tikai maksajot ieprieks pieminetos 100Ls diena. Ta ka ja tavs darba devejs tev nav gatavs maksat sadu naudu patreizeja darbnieku deficita apstaklos, tad vai nu ar vinu vai tevi kaut kas nav kartiba.
izskataas, ka taalaak par savu IT laucinju neesi arii nekad redzeejis....un neredzeesi....
ir dazaadi darbi un dazaadi darba deveeji...gatera straadnieks vai celtnieks ir pat vairaak nepieciesams, nekaa kaarteejais datorgrafikjis vai reklaamas menedzeris...tas nu taa...
bizenajs rakstīja: izskataas, ka nuhjs labi paarzin visus atkaartojoshos JLO procesus.
Tev buus nevis torte, bet polšs jaapeerk....vinja saldumus needot
var jau saregulet, ka ar gaaze iet labaak nekaa ar benziinu, bet tad taa ôme eediis ap 18 litri gaazes, peec izmaksaam tas pats kas ar benziinu
jaunajaam sprauslu gaazes iekaartaam vispaar nevajadzeetu nekaadai atskjiriibai buut ne pateerinja, ne jaudas zinjaa...
Nu nezinu gan, kas tas ir par uuberkrutu benzinieku ar darba tilpumu virs 2 litriem, kursh eed zem 10 litri pa pilseetu... tas jau pec pasakas izklausaas
un ja noskjiist taa supadupa elektronika, tad imho, diizelja suuknja iegaade ir saliidzinosi leets pasaakums...
M-
tas ir tas, ko paardod par naudu
Jaapiekriit vien ir....
ja izsole, tad jaapaardod par taadu cenu, kaa nosola, un peec tam skaties pats, ko esi nopircis, vai arii visi ir vienliidz labi informeeti...
Kas tas par jaunu moderatoru mums te ieviesies, ka sleegs taadu labu topiku
Nu seene mums arii miil izteikties....
gandriiz vai jaapiekriit, ka ne visi saabisti ir normaali.... dazhi nu tocna nav.
Gaaze ir ok, kaut vai no ekologjijas viedoklja, cenas arii...
diizels arii ir ok....mazaa pateerinja deelj...
arii benziins ir ok...viss ir ok....
tikai ir nianse, ka lielu masiinu labaak ir kustinaat ar gaazi vai diizeli, benziins vairaak mazaakaam masiinaam, nu un tiem, kuri var to pieliet...
uj....
laikam ne tur ienaacu
Nu, buus briivais trenniņš
lv.wikipedia.org/...
man kaa Ozzam jau aizliedza veidot lapu par NSNF...
nu ja tas Dainis veel piekasiisies