Tev key less ?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tev key less ?
nordic rakstīja: Ar KIA neesmu braucis, viedokļa nav. Ar dažu stundu intervālu testēju Tucson un Q5, vienādā cenā. Salīdzināt abus, kā salīdzināt žiguli ar moskviču, par labu Q5, tāpēc arī tādu iegādājos. Nobraukti tikai 3tūkstoši, liels braukšanas prieks,priecē salona kvalitāte. Garantija 5 gadu garumā, 8 pakāpju tiptroniks strādā nevainojami, ātrumu pārslēgšanos nejūt, benzīns 10,5 litri pilsētā Rīga, nepīķa
stundās, patstāvīga pilnpiedziņa. Starp 2-3 gadīgiem auto uzticamības reitingā Sportage 125 vietā, Q5- piektajā vietā. Modelis ražots kopš 2009 gada, visas vainītes, kas bija pirmajos gados novērstas. Braucu un priecājos
Kadi gadi ,nobraukumi abiem ?
Kopš 2008 gada kad pirku jaunu ,izvēli uzticēju brokerim . Kad 2011 bija zagšanas mēģinājums ar salona papostīšanu uzzināju , ka man ir IF .
.Un kopš tā laika arī palieku uzticīgs ifam
Nepabeidzu ...
6 mazdas jau arī bija daudz ,diviem radiem un katram pa divām. Tagad tikai vienam viena palikusi ,solās vairs neņemt
6 mazdas jau arī bija daudz ,diviem radiem un katram pa divām
GB12
Netceros piedāvājuma nosacījumus . Bet klepot sāka 170K
RAV4 līdz 220K pie dīlera ,.Nebija pagarinātā garantija ko arī nožēloju .
AVENSIS tagad 117K Nav pie dīlera , nav pagarinātā garantija ,atkal nožēloju
Janozaurs
Ne jau no markas tas ir atkarīgs, bet no iepriekšējiem lietotājiem
............
Tomēr dažiem modeļiem ir tipiskie bojājumi , kuri arī parādās samērā paredzamā laikā . Jautājums tikkai par izmaksām .
Pielēram D4D sprauslu noklāšanās pie 150-200
Rava Eberspasers pie 100 K
Pie sīkumiem .. Ravam bieži lampiņas vajadzēja mainīt
No dzirdētā ..starteris tiem auto kuriem ir tā gudrā start/stop poga ar dzinēja izslēgšanu krustojumos.
audi automāts, laikam mutitroniks kuram tur gadam .
Vai daži motori negrib apgāzēšanu , it kā jau auto pie tā nav vainīgs .
un prius pret prius + . Parasti unversiālis ir kādu tūkstoti dārgāks ,te 5
kashinsh79
Ka hibrīdu ekspertam jautājums
Kapēc tāda cenu starpība hibrīdiem
*Auris TS un prius ap 10 K izmēri abiem daudzmaz vienādi
*prius un prius + par unversāli 5K
* prius dārgāks par rav4
Ko varat pateikt par max bezvadu risinājumiem . Pašlaik ir lattelecom optiskais + interaktīvā
Zvanīju latelecom .
1.Var piešķirt rūteri un modēmu vienā kastītē
2, un bezvadu risinājumu no TV uz modēmu . Bet tomēr ieteica labāk saglabāt vadu .
Nākamais . G4 stacionāra kastīte . TV šajā gadījumā būšot slikti , tā operators no bite .
nordic
iekopēšu šeit pat tekto , kas man šita pamatots ..
''''''''''''''''''''''''''''''''''
feciic Litri: 256, Līmenis: 5 Reģ. datums: 09.05.2008 7.novembris 2016 10:27
12
0
Atbildēt
Man kautkā liekas ka otreizējā tirgu priekšroka labi aprīkotiem auto ir premium segmentā. Ja piecgadīga golfa pircējam ādas salons un ksenona lukturi nebūs pirmās lietas uz ko skatīties tad lielākajai daļai Audi/BMW pircēju tās būs must have lietas.
Tā teikt neatmaksājas auto aprīkot ar ekstŗām, kuras "iet pāri" konkrēta segmenta standartiem.
pilnīga katastrofa tādā ziņā ir "budžeta" brendu dārgais gals
piemēram:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/hyundai/santa-fe/ejoec.html
Jauna cena 45k eur, vērtības kritums 750! eur mēnesī par Hyundai.
Te paņēmu no irir foruma dalībnieces beta . Bet piekrītu viņas teiktajam pilnībā
...Es neteikšu, ka esmu stāvā sajūsmā par Trampu. Kā būs, redzēsim. Sekojot viņa runām, redzēju, ka ļoti daudz kas publiskajā telpā tika sagrozīts, izmelots, nepamatoti apņirgts. Viņam uzspļaut politkorektumam un mani tas fascinē, jo es arī tāda esmu.
Varbūt beidzot tiks piegriezts skābeklis visas pasaules diedelniekiem, kas tup uz pabalstiem, gejiem, kas vaimanā, ka viņus neviens nemīl un nēģeriem, kas grib netraucēti apšaut tos, kas viņiem neiepatīkas.
Aizliegums lietas saukt īstajos vārdos grauž cilvēku no iekšienes. Lai nesagrauztu, šis loks kaut kad jāpārrauj. Ja Tramps neizdarīs neko citu, tad vismaz iespēja atklāti runāt par pagrīdē nodzītām problēmām, būs liels sasniegums.
AnK
Tātad, baudāmā komplektācijā ar gana jaudīgu motoru un vēlamajām ekstrām varētu būt ap 35k. (Kad meklēju jaunu auto, Superbs man aizvilka līdz aptuveni 30, kad pētīju cenu lapu).
...
šādus tekstus forumā dzird patstāvīgi . Varētu arī cerēt ,ka otreizējā tirgū aizies labāk par pliku . Bet pilnīgi otrādi sanāca radam ar pilnībā komplektētu sharan . Pusgadā tikai daži zvani ar piedāvājumu nomest cik tur tūkstošus . Beigās adeva dīlerim par viņau cenu
noraustās pie pārslēģšanās uz gāzi
VWfans
Lai labi ripo ar gāzi . Man kādi 80K ar gāzi , sāk klepot .
VWfans
Un vēlāk, ja patīk, tad šim vecās paaudzes uzticamajam motoram var uzlikt gāzes iekārtu.
...
Nesaki nekad nekad , bet es laikam vairs gāzi nelikšu . Ja nu kādreiz patrāpīsies kāds 5.7 HEMI
Tīri zināšanai agrāk LED ekrānus ražoja tikai Samsung un LG.
....
Bet kā ar sharp ?
Ar to 3D tā ir gandrīz visiem . Cik noprotu jau neražo TV ar 3D , vai tūlīt beigs .
Vai tad samsungam nevar androīd aplikācijas ?
Man arī padomā mainīt TV .
Nu ko arī auto lēti lādēsim ..https://techcrunch.com/2016/10/28/these-are-teslas-stunning-new-solar-roof-tiles-for-homes/
Te raidījums Latvijas radio 1 . Pats braucot tā pavirši noklausījos un ne visu .
Teksti jaudzirdēti .
Bet vismaz divi punkti .
Oslo ar elektro auto nevar izmantot sabiedriskā transporta joslu ja brauc viens .
Nemaz nedzirdēju kā ar saražotām elektrības jaudām un kā nākotnē šo risinās .
Bija man ravs 6,5 gadus tagad avensis . Dizains .. vienaldzīgs , nekas kaitinoš .
Tehniskā uzticamība . Ravam varēja būt labāka , motors d4d sāka klāties pie 170 K . Varbūt citiem ražotājiem sliktāk , nezinu .
Avensim1.8 tagad 110 K , pagaidām ok .
Es sava budžeta ietvaros izskatu vispār neņemu vērā .
Uz kuriem bija vislielākās rindas ?
Manam ex D4D 2,2 keyless . Divas ziemas tā nervozoi ,aritmiski ar pauzēm pieleca. Kad sāka to darīt arī vasarā ,tad pārdevu .
Pie "kompja" ne pie dīera biju , ieteica sprauslas mainīt .
Cik nopratu diagnostika ( vismaz manā gadījumā ) noņemot sprauslas un to dara dīzeļcentrā , varētu būt tikkai tur .