Ko sakat par mazdas risinājumiem
I-ELOOP .. www.mazda.lv/stasts-par-mazda/skyactiv-tehnologija.html
Ko sakat par mazdas risinājumiem
I-ELOOP .. www.mazda.lv/stasts-par-mazda/skyactiv-tehnologija.html
Lasīju amserv avīzi . ģimenes ārste dalījās ar pieredzi plug in . Toreiz padomāju , viņai kā reiz tas prius PLUG in derēja . Jo dzīvoja 10 km no darba . Kā reiz uz /no darba pietiek ar uzlādi .
Amservs plug in vairs nepiedāvā ??
Prius Plug in . ja atmiņa neviļ ir prius ar uzlādes iespējām un lielāku bateriju . Laikam 20 km tikkai ar elektrību .
kashinsh79
Patēriņu kompis rāda 6.2litri, tas aizvien krītas
...
Kad cilvēki runājot par patēriņu atsucas uz "kompi " , vienmēr gribas palekties ...
Kā pēc bākas metodes .?
Daudz .Man avensim pēc pēdējiem ( aprīlis maijs) testiem 8,4-8,6 gāze .
Kad uzliku 7,8 ?? testēju (septembris -oktobris ) Pats domāju(ceru ) pie datu starpības vainojams laiks kad testēju . Retāk kondicionieris . Tomēr jau gandrīz litrs .
Ar gāzi jau vairāk kā 60K
.
Būs elektro auto vajadzēs elekro stacijas .
Bet kā būs ar OIK ? Cik zinu lielākiais OIK ieguvējs ir lielais gāzes TEC
Nesekoju jaunumiem par OIK
. Kas jauns šajā jomā .?
Samazina iepirkuma cenu .
Kā ar šķeldas koģenerācijas stacijām .
Kat kam būs mazāk. tik neaceros kam .
Te tāds pagarāks blogs no viena ieintresēta . Diez nopirks arī ?
tadi-esam.blogspot.com/2016/06/par-elektromobiliem-un-konkretak-kia.html
Par ticu neticu . Nav jau sen kā bija visi masu mēdij pārbāzti ar slavinošiem rakstiem par biodegvielu . Nu nemanu vairs . Bet exel tabulās bij varen rožaina nākotne .
Par zaļo elektrību . Vai HES us var stabili ierakstīt nākotnes plānos . Nu exel tabula visu pacieš . Nu re kā Venecuēlā , krīze . Tur ne tikai trakie ,soiālisti, komunisti .
Bet arī pēdējos gados sausums , un HES u elektrība .....
smaidīgais
To cik itkā patērētu degvielu mīl rakstīt tas jau kļuvis par aģit materiālu stūrakmeni ... reku LEAFAM есты показывают энергопотребление Leaf: 765 кДж/км (21 кВт·ч/100 км), что эквивалентно расходу около 99 MPG (2,4 л / 100 км)[8].
Varu tik sākumā atgādināt esmu skeptiķis . Un publicētiem datiem bieži neticu , lai gan ar rakstu saitītēm mētāties mīlu un no citiem sagaidu . Bet šeit es vienkārši neticu šai saulainai stastistikai jau daudz melots , tāpat kā par iekšdedzes dzinējiem .... mazāks co /lielāka jauda / labāks griezes moments /mazāks patēriņš par iepriekš'jo paaudzi 10-15 % ..un tā jau gadiem , gadiem .
Lai gan īstenībā gribētos lai tā taisnība .
Chankaishi
Litija -jonu akumulatori nav iipashi kaitiigaaki videi par autoriepaam, ietilpiiba jau sasniegusi turpat 200wh/kg, cena peedeejo piecu gadu laikaa kritusi par 65%, 2015. gadaa par 35% - nav iipashu shkjeershlju elektroauto.
.......
Par akulumatoru cenas kritumu esmu lasījis . Tikkai vai tas ir atspoguļojies uz eletro auto cenu . Piemēram manis minētais LEAF lētāks nepaliek ( te gan neapgalvoju jo precīzi viņa cenu dianamiku neatceros ) . Vai tā tik bezatbildīga zaļo mētāšanās ar cipariem , lai tik pa spalvai . Te pat tāds teikums .........It is believed that once costs fall below $150, electric vehicles will become much more popular, .. Ja jau tik strauji krīt tad 2-3 gadu jautājums .
Par svaru /ietilpību .. LEAF no wiki ..Масса батареи около 600 фунтов (270 кг) и расположена она под передними сиденьями. Ёмкости батареи 24 кВт·ч и возможностей рекуперативного торможения[4] хватает (по оценкам представителей Nissan) на 160 км пробега.
Jaunam nisanam sanāk uz pusi mazāk ( ja vien nesemu nokļudījies , kas ir ticami )
Vēl viens tehnoloģisks skatu punkts .
Par lietderības koeficentu . Protams lielajos TECos pats izejvielas ( ogle/gāze) sadegšanas proces ir pilnīgāks , filtri krietni labāki salīdzinot ar individālo auto .
Bet zinātājiem kā tad rēķina to lietderības koeficentu TECos . Viens variants iegūtā elektroenerģija un papildus siltums ko apkurei ( mūsu klimatiskajā joslā ) . Sanāk divi vienā .
Bet kā ar lietderību vasarā kur siltumu "izmetam" ?
Un protams ja vēl pieliekam strāvas nogādi uz uzlādes vietām ?
Kurā brīdī tas SKAĻI piesauktais lietderības keficents pārspēj to iekšdedzes dzinēju . Proti vai kabeļa galā pie patērētāja ,vai uzreiz aiz TECa turbīnas
nomiks
Es tā neveikli uzrakstīju . Vairāk gan biju domājis par tehnisko uzticamību . Jo rads no CV pārsēdās uz sharan ,ar domu ,ka ar tehnisko būs ok , nevis kā ar CV . Arī CV viņš pirka mazbrauktu gadu vecu Latvijā pirktu .
Vecie sharan redzami biezā slānī .
nomiks
Rads tikko adeva dīlerim sharan 120 K , laikam trīsgadīgs +/-. Nu viņš nevienu labu vārdu . Gribēja pats tirgot ,Ielika ss .lv neviens zvans .
Redzēs kā Tev ies . Ar opeli
Šodien lētākais nissan Leaf Latvijā maksā 33860 eiro ar Elektromotoru 80 kW 24 kWh , 250 km . Neaceros pirmās 2010 gada , leaf cenas parametrus , bet manuprāt ceana bija līdzīga ?
Intresanti kā mainīsies jaudas /nobraukuma/cenas parametri laika gaitā . Presē jau raksta par strauju progresu šajā jomā . Tik man tas atgādina rakstus par jauniem tradicionāliem auto ..... , ietipīgais klasē , vieglākais klasē . mazāki co2 kā iepriekš , degviela zemāk par 10-15% .....
Par Norvēģiju
www.tvnet.lv/auto/notikumi/611767-norvegija_no_2025gada_varesot_tirgot_tikai_elektroauto
Tomēr ja rakstu palasa tad ir arī tādi teikumi
..............Četras Norvēģijas valdošās partijas par šo soli diskutējot jau sen, taču līdz šim tām izdevies panākt tikai konceptuālu saprašanos. Tikmēr cits izdevums, Aftenposten, vēsta, ka tikai divas no partijām atzīst šādas saprašanās pastāvēšanu, bet otras divas norāda, ka vēl aizvien norit sarunas par šādas saprašanās nosacījumiem.
Būtu intresanti redzēt ieņemumu līkni no auto stāvietām , nu piemēram Oslo .
Jo kā sapratu elektro nemaksā nemaz . Un gan jau ,ja jau bez maksas arī aizņem vietu droši dienu , dienaktis ....
Vēl būtu intresanti zināt kā veicas ar sabiedriskā transporta joslu , jo arī tur elektro var braukt
Kā reiz viens skeptiķis bija parēķinājis kilovatos , cik enerģiju var ieliet degvielas vaidā bākā 2 minūšu laikā un cik var nobraukt . Un cik jaudīgam kbelim jābūt lai to paveiktu elektro auto .
aansis
Nesalīdzināmi lielumi. Iekšdedzes dzinēja lietderības koeficients ir jāsalīdzina ar TEC + elektromotora kopējiem zudumiem
...........
Vēl jau varētu pieskaitīt elektrības kabeļu izbūves izmaksu un zudumu kabeļos . Jo lai ekstra "ātri " 30 min ,vai cik tur ... uzlādētu , nepieciešami pilnīgi citi kabeļi ,apakštacijas
Kā jau esmu minējis Jelgavā ir vismaz divi takši auris hybrid . nav sanācis izbraukt un parunāties ar taksistu . Laikam takša īpašnieks parēķināja ar ko izdevīgāk braukt . Gāze , dīzels ... Bet paņēma hybrid.
Varbūt tojotas viltīga reklāmas kampāa , jau pārdeva par sviestmaizi . Lai cilvēki runātu ..re ja jau taksis ..tad jau .. Nu tik jāpērk .
kashinsh79
Neņemt ļaunā, lūdzu Tā, iespējams, saucas - nenoteiktība?...
...........
Kuram ta nav ši nenoteiktība .
iciks
Kā man igaunis teica, Tallinā elektriskie taksometri, kam ziemā visiem dīzeļa krāsniņa pielikta... eko...
..
Un tai krāsniņai kāds lietderības koeficens , cik kvalitatīvi sadeg tā degviela . Protams atskitēs tā krāsniņas esamība neparādāds eko.....
Tā kā jau sknē esmu pret mūsdienu zaļajiem, ĢMO , globālās sasilšans sludinātājiem , grīnpīsiem. sociālistiem ,komunistiem . Arī šo elektro auto konceptu uzskatu par naudas sadali atņemšanu ,,var saukt kā grib .
Raksti par elektro auto PRESĒ tā pati blefošana , kas ar visiem citiem auto ..... jo jaunāka paaudze jo ekonomija 10 -20 % .Labākais klasē , ietilpīgākais izmeši ...
Kut kā vairs nedzird eiforiju par biodegvielas uzvaras gājienu .
aigi
. Cik Latvijā ir aukstas ziemas dienas? 2 nedēļas 4 mēnešos
.....
nu nu
aigi
Vienkārši jāsamierinās, ka tā pat kā mobilais nevelk ilgāk par 24 mēnešiem, arī jaunie auto ir domāti max. 200tkm.
........
mana pieredze no salona lidz 220K . Diemžēl piekrītu , vismaz par dīzeļiem .
Tagadējam benzīniekam , nule kā pārbraucu 100K , tātad jau bez garantijas ... redzēs kā būs .