iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
rudens68 28.08.2013 22:18

GB12 rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Patūk dīzeļi ?

Cik km gadā nobrauc ?

30-35 kilo

Es pašlaik tikpat , visu laiku ceru pamest vienu darba vietu kuras dēļ visvairāk jābrauc .

rudens68 28.08.2013 18:40

VWfans rakstīja:

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja: Topiku neslēdz! Ko pirksi nākamo? Vai baudāmo Renault-Captur 0,9 Tce ?

Pasarg die's...

Nē, nu, it kā jau nav ne vainas autiņam kā tādam, tikai, ja izskatītu šo kandidatūru, tad tikai ar 1.5 dīzeli.

Bet man tas dīzeļa kvēpu filtrs ZB !

Cik noprotu tad nepatika prt kvēpu filtru saistīta ar padaudz latu zaudēšanu ?

rudens68 28.08.2013 18:38

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja: Topiku neslēdz! Ko pirksi nākamo? Vai baudāmo Renault-Captur 0,9 Tce ?

Pasarg die's...

Nē, nu, it kā jau nav ne vainas autiņam kā tādam, tikai, ja izskatītu šo kandidatūru, tad tikai ar 1.5 dīzeli.

Patūk dīzeļi ?

Cik km gadā nobrauc ?

Redzēs kā sanāks , varbūt tik plika parunāšana , bet iespējams nākošais autiņš man būs benzīns vai benzīns/gāze

rudens68 22.08.2013 6:24

msh rakstīja: Man šitas nestes nodalījums bija tāda asa mācība - pirms kāda gada pa ceļam uz rīgu iebraucu saldū tajā redzamajā tankā, a tur, kujaks neste, un automāti, kuros jābāž kartes... Nospļāvos un braucu tālāk uz rīgu, par laimi kādi 15-20 litri zupas vēl bākā bija, tā ka varēju mierīgi sasniegt bruņinieku ielu un pēc tam braucot pa brīvībeni uz augšu, iebraukt pirmajā suckoilā, zinot ar garantiju ka tur ar skaidru naudu varēs norēķināties.

Vai tad papīra naudiņu tas automāts neņēma ?

rudens68 21.08.2013 21:17

Crankshaft rakstīja: rudens68

Statoilu jau nopirka Kanādas mazumtirdznirdzības milzis . Tā kā bulciņas mazāk nekļūs .

===================

Vajag rakstīt precīzāk - kanādieši nopirka nevis Statoilu, bet S. nozari, kura nodarbojas ar ar "oil" nozari nesaistītām lietām, tostarp mazumtirdzniecību, arī bulciņu "andeli". Šis process noris jau gadus padsmit vismaz, jo enerģijas kompānijas sen apjēdza, ka bulciņas, desiņas, grabuļi, peldbikses utt. nav gluži viņu business. Tas ir apmēram tas pats, kas pie mums bija vērojams ar NESTE - pensiins = NESTE, viss pārējais

(bode un automazgātava, kur ir) = Narvesen. Statoila naftas / gāzes nozare kā bija, tā palika - 67% daļu pieder valstij, pārējais lielākoties privātkompānijai Norsk Hydro,

maza daļiņa - sīkajiem akciju turētājiem.

Jā ..iespējams virspusēji uzrakstīju . Bet tā andele un sūkņu ( pistoļu ) apkalpošana jau atrunāta un vismaz līdz šim Statoilā bij lielāka kārtība ...mazāk ar degvielu aplipušas pistoles , mazāk nedarbojošas pistoles . Nestei/ Narvesen gan laikam strikti nodalīts ,kas realitātē nozīmē ,ka Narvesenam pilnīgi neintresē kas pie degvielas .

Protams šī saite nav absolūtā patiesība , zinam ko tik žurnālisti var sarakstīt

www.kasjauns.lv/...

Te viens citāts___________Darījumu atbalsta "Statoil", kura īpašumā ir 54% daļa uzņēmumā "Statoil Fuel & Retail". Šā biznesa pārdošana ļaus "Statoil" fokusēties uz savu galveno darbības jomu - naftas un gāzes izpēti un ieguvi, trešdien paziņoja Norvēģijas kompānija___________

Ja vien nav izīsts no pirksta tad arī degvielas mazumtirdzniecību pārņem Kanāda .

PS ja atmiņa neviļ tad man atnāca uz e pastu informācija kura laikam vairāk domāta grāmatvedei ,lai būtu precīzi jaunie mainītie rekvizīti

rudens68 21.08.2013 7:04

IV

Statoilu jau nopirka Kanādas mazumtirdznirdzības milzis . Tā kā bulciņas mazāk nekļūs . Bet jau teicu , ir statoilam arī automāti , gan ne visos tankos . Jelgavā vismaz vienā kur nav automāta arī rindas parasti nav .

rudens68 16.08.2013 21:40

IkdienasViesis rakstīja: Parasti vairāk skatos uz degvielas cenu, nevis DUS nosaukumu. Zināms, ka visa degviela tāpat vairumā gadījumu nāk no leišiem. Alūksnes pusē tā joprojām ož pēc padomjlaiku benzina. Varbūt, tikai Nestē varētu būt izņēmumi. Līdz šim ar benzina kvalitati problemu gan nav bijis. Statoilā joprojām man krīt uz nerviem tā garā ņemšanās ar bulkām un hotdogiem. Vajadzētu iekārtot specialu kasi, kur var norēķināties TIKAI par degvielu.

Vismaz Jelgavas vienā statoilā var norēķināties arī caur automātu .

rudens68 15.08.2013 11:11

Pirms 6 gadi pie sky blakus apstājās viens slk mersis . Vadītājs prasa cik tālu līdz Pēterburgai tad prasa kāda diez krievijas muita vai visu neatņemot . Sarunas sākumā vēl nenojautu . Bet pieleca tiklīdz šis izteica pieņēmumu ,ka tomēr muita visu atņemšot , tad labprāt man pa lēto pārdos zepter traukus . ...Tad viņš pēkši vienu mazu koferīti ielika mašīnā jo esot dāvana , koferi stiepu atpakaļ ši nē man jāņem ,..durak eto že deševo vēl tur vārdu apmaiņa un naizbraucu . Runāja krieviski bet ar itkā smagu akcentu ( iespējams tēloja )

Otreiz pērn pie prizmas ar range roveri divi dumsnēji jaunieši piebrauca un māja lai stājos , bet tur jau no pirmajām sekundēm bij skaidrs .

rudens68 14.08.2013 15:36

Es automatiski nospiedu , sākt jaunu tēmu .

Pirms gada kaimiņš apstājās pie tumsnējas vecmāmiņas kura stopēja ar kaniņu rokā , bet šis nebij vakarējais ātri saprata kas par lietu . Sāka piedāvāt " zeltlietas "" jo nauda nav visu atņēmuši policisti ...

rudens68 14.08.2013 9:49

Ilgi bij Neste tad Statoil . Tagad atkal uz nesti .

Statoil kartei bij atlaide tā kā cena tur pat kur nestes . Bet no sērijas viena tante teica ... atkal pāriešu uz Nesti .

rudens68 02.08.2013 19:16

Palaidniex

Vēl brauc ar alfu ?

rudens68 31.07.2013 21:16

GB12 rakstīja:

Shiirs rakstīja: Par vertibas kritumu to es pats neizdomaju, vari papist praatu klarksona kungam.

Nu, ne jau auto kvalitāte nosaka vērtības kritumu, bet vairāk pircēju aizspriedumi. Piemērs - vēl kādus 10-15 gadus atpakaļ 10 gadīgi autiņi ar automātiiem maksāja lētāk, kā tādi paši ar mehānikām. Bet jauni ta' dārgāki. Otrs piemērs - kaut vai tas pats Hyundai... Gandrīz visi plus mīnus autoritatīvie auto kvalitātes ziņojumi jau kuro gadu raksta, ka Hyundai kvalitātes ziņā ir uzticamāks par... nu, kaut vai to pašu VW vai Audi. Bet vērtība korejietim tomēr krītas ātrāk.

Tieši tā . Un savukārt treknajos gados autiņiem bez automāta , navi , ādas u t t nemaz virsu neskatījās .

Kad savulaik pie vw dīlera paintresējos cik viņi novērtē manu rav4 kā pirmo iemaksu ,kurai tobrīd bija ap 100 000 km un 3 gadi , tad vērtības kritums bij 70 % . Ar piebildi ,ka tas ir max. bez detalizētas auto apskates .

rudens68 24.07.2013 14:10

ss.lv nevienu nemanīju .

rudens68 24.07.2013 14:09

Pirms gadi 6-7 kappa bija +/- reāls pretendents uz nākamo autiņu . Patika kappas dizains , itkā vienkārš bet .... Nu jā gribējas kautko savādāku .

rudens68 20.06.2013 17:56

Piemērs kā Forums izbeidzās pilnībā , nu labi .vēl jau dūmo .....zz.diena.lv/...

Agrāk kā atvēri ZZ.lv tā uzreiz pa rokai foruma kolona ar secīgi jaunākiem komentiem .

rudens68 10.06.2013 20:50

Radam bij s 80 . Nākošo paļēma a6 ,tomēr tas s80 viņu nav uzrunājis , baisi jau negānijās .

rudens68 10.06.2013 20:48

IkdienasViesis rakstīja: savulaik (2006.g.) gribēju tādu pirkt, Musa motorā jau viens tāds 2,4 lietots bija priekš manis atvests - BET es tomēr nepaņēmu. Uzzzināju, ka tā volviķa nelaimīgais pircējs ar to auto bija riktigi mocījies. Teikšu godīgi, parlamenta šoferi mani atrunāja no tāda pasākuma. Viņi teica, ka s-80 ne pārāk veiksmīgs modelis esot izdevies, būšot bieži jāremontē. Auto ir pasmags, ne pārāk veiksmīga priekšējā piekare, arī dzinējiem virkne hroniskas vainas, dārgi remonti,utt. Ne velti parlaments pēc volviķiem 940 un s70 iepirka tikai dažus volviķus s-80 - un tie sevi neattaisnoja. Pašlaik jau teju lielākā daļa mūsu parlamenta dienesta auto ir nomainīti uz audi A6.

Jā bij laiki kad nekļūdīgi varēju nosaukt parlamenta TOP auto marku . Tagad tik no Tevis uzzinu par audi

rudens68 06.06.2013 12:16

Kanibaals rakstīja:

GB12 rakstīja:

Tev neliekas, ka tas bija speciāli sarunāts? Kaut kā neticas, ka V būtu tik stulbi...

Nē viņi ir tieši tik stulbi un atrauti no realitātes. Viens otru partijā slavējot, ir tik tālu saslavējušies, ka vairs neatšķir, kas ir realitāte un kas ir paškomplimenti.

Vistulbākais ir tas, ka V, lai gan iedeva papildus balsis NA, tomēr lielu daļu tas vispār atturēja no piedalīšanās vēlēšanās, jo redz NA esot radikāli un par SC protams arī balsot neies. Tā kā Ēlerte bija lāča pakalpojums pārējām latviešu partijām.

Tikai nevajag, ka par SC esot balsojuši latvieši, maksimums 10 000 balsu nāca klāt kopš 2009.gada. To cik "neetnisks" bija balsojums parāda šī karte - ritvars.wordpress.com/...

Tāda interesanta sagadīšanās, krievu procentuālais daudzums rajonā precīzi sakrīt ar procentuālo balsu skaitu SC tajā rajonā.

Arī pazīsti Ritvaru ?

rudens68 04.06.2013 7:52

bobcat rakstīja: ko tik neizdarīsi par naudu to var izdarīt par lielu naudu. Man domāt ka Ē par naudu tika iekš V. Principa pēc to lapiņu izmetu kā nederīgu.

Ēlerte manā anti TOP-ā kopš laikiem kad bezmaz vai katru dienu avīzē Diena pirmajās lapās bijā kāds pozitīvs rakstiņš par Šķēli . Tā nebija īslaicīga sadarbība , vismaz gadu , pusotru vai pat vairāk .

rudens68 26.05.2013 9:25

Radam pienāca laiks mainīt dienesta auto . Kā jau darba mašinai viņam bija cenu griesti , un ja ar dīleri vari vienoties tad par to cenu vari nopakot ko gribi ( kurš tad par svešu naudu to negrib ). Tad viņš aizgāja uz viena dīlera dažādiem saloniem un rezultāts arī stipri dažāds . Proti vienā salonā dabūja stipri labāku pakojumu pa to pašu cenu .

rudens68 26.05.2013 9:20

Cumins dzinējus liek Amoplant autobusiem ko saliek Jelgavā . Autobusi esot dārgā gala , vismaz priekšvēlēšanu diskusijā tika apšaubīts vai pilsētai jāpērk tik dārgi .

rudens68 23.05.2013 11:35

VWfans rakstīja: Mokkai tikpat kā nav trūkumu. Iepriekšējā video beigās par tādiem tika atzīti tikai divi sīkumiņi: neērtā vietā atrodas vadītāja sēdekļa augstuma regulēšanas svira, un 18 collu diski ir pārspīlēti lieli. Tomēr Mokka ir pieejama arī ar 16 collu diskiem.

Man jau 17 šķiet nesaldi it sevišķi ja vajag ātri ( par uzreiz var aizmirst )

rudens68 23.05.2013 11:33

Chankaishi

vai šajā video tas dzinejs uzņem tos apgriezienus tik salīdzinoši ātri , vai te samontēts ( saīsināts )

www.youtube.com/...

rudens68 21.05.2013 7:55

Chankaishi rakstīja: Protams, ka nee, lai gan degvielas augstspiediena suukni, principaa, var nomainiit, arii neapstaadinot dazhiem dzineejiem. Bet, kameer eksplotaacijaa, tikmeer visu laiku sildaas - vai nu no paliigdzineeja, vai katla, kameer ostaa apstaadinaats. Ne velti krix par taam plaisaam uzvaicaaja - nevienmeeriiga, paaraak aatra uzsilshana-atdzishana ljoti kaitiiga. Mehaanikjiem reizi 5 gados nedeelju maaca, kaa shitaadu monstru ievest rezhiimaa pie speciaalas datorprogrammas tagad! Tur gan viss kopaa, pashaas beigaas taads galaeksaamens - kugjis staav ostaa peec remonta - iedarbinaat un iziet juuraa.

Mja intresanti . Es pieļāvu varbūtību ,ka tas dzinējs jau konstruēts tā lai tehnisko veic darbojošam .

Cik litri eļas viņos ieiet .

Cik bieži jāmaina tā eļla ( cik noprotams toreiz bij īsi intervāli ,un dzinējs visu laiku darbojas . Bezmaz vai sanāk vienā eļlas maiņā dzīvo . Cik bieži eļla jāuzlei un kādos apjomos .

Atradu to sulceru ( sākumā kā vācu valodas nepratējs meklēju ar Zulcer )

www.youtube.com/...

rudens68 20.05.2013 21:18

Chankaishi rakstīja: Tajaa pashaa doosan.com var uzzinaat par apjomiem. Pats lielaakais redzeetais dzineejs - divtaktu leengaitas zulcers 32000kw, nedaudz padarbojos. Kartera luuka, pa kuru var apskatiit viena cilindra klani un klokjenes gultnjus, veraas uz abaam puseem, peec lieluma gandriiz kaa garaazhas vaarti. Visi tie lielie ir leengaitas, ar tiesho pievadu uz dzenskruuvi, reverseejami, t.i. - var griezties gan uz vienu pusi, gan otru. Vienmeer tiek tureeti silti, pirms palaishanas kaadu stundu veel uzsilda, peec izieshanas no ostas paaris stundas, kameer sasniedz darba apgriezienus. Un taa ar straadaa - tik ilgi, kameer kugji sagriezh naglaas. Peedeejaas desmitgadees daudz vairaak ir diizeljgjeneratori ar elektromotora pievadu uz dzenskruuvi. Iipashi visi lielie pasazhierkugji, krietna dalja konteinervedeeju, arii ledlauzhi. Dzineeju jaudas ar pamatiigas, bet to ir vairaaki uz viena kugja, apgriezieni a 600-1000rpm, 4-taktu lielaakoties. Gandriiz visi kugju dzineeji darbojaas ar mazutu, krietni uzsildiitu un sagatavotu speciaalaas iekaartaas. Par to stundu apreekjinaashanu, kaada probleema - ja apgriezieni pastaaviigi - kopeejo apgriezienu skaitu dali ar apgriezienu skaitu vienaa stundaa. Ja mainiigi - tad tikai kaut kaadi aptuveni apreekjini. Nevaru iedomaaties, kaada formula to var izteikt

Tāds vienkārš jautājums , vai Tevis teiktais par to vienmēr silto dzinēju jāsaprot burtiski , proti .....pat apkopes viņiem var veikt darbojošiem ?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti