iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
rudens68 16.05.2013 8:39

bobcat

Skatos stipri vairāk zini par dzinējiem .

Kad redzu pa TV ( dicaveri u t t ) raidijumu par milzu dzinējiem ..eskavatoriem u t t . Vienmēr domāju cik tam unikālajam dzinējam un citai tehnikai pašismaksa , jo saražotās vienības mazas . Cik noprotu visai mega tehnikai dzinējs darbojas kā dīzeļ ģenerators un pašus riteņus darbina elektrība .Un dažādās tehnikas vienības var likt vienu un to pašu dzinēju ( vai vairākus ) ( gan kuģī , gan eskavatorā , lokomatīvē ....) jo visi tāpat ražo elektrību .

Kuri ir lielākie dzinēji un aptuveni cik vienības ( protams ja tāda info ir ) gadā saražo ?

rudens68 16.05.2013 8:22

msh

Saki Iemesls ?

============================

Man tādai lietai žēl izmest vairāk par tūkstoti .

Bet bagāts dara kā grib , nabags kā var . Tā kā droši pērc auto ar navi video , kamerām .

rudens68 16.05.2013 8:15

VWfans rakstīja: Parēķināsim, vai Mokku ir vēlams izvēlēties ar 1,7 litru 130 zirgspēku dīzeļmotoru. Salīdzināsim vienādas Enjoy komplektācijas. Mokkai ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru cena 12234 lati, bet ar 1,7 CDTI dzinēju 14431 lats. Starpība 2197 lati.

Degvielas patēriņš benzīna auto 6,5 litri uz 100 km, bet dīzeļauto - 4,7 litri uz 100 km. Tā kā šajos rādītājos grūti iekļauties, piemetam 10% klāt. Sanāk patēriņi attiecīgi 7,15 un 5,17 litri uz 100 km.

Degvielas izmaksas uz 1000 km.

Benzīna auto 0,927 x 71,5 = 66,28 lati

Dīzeļauto 0,877 x 51,7 = 45,34 lati

Starpība 20,94 lati uz 1000 km. Dīzeļauto iegāde atmaksāsies pēc 104,9 tūkst.km (2197 / 20,94 = 104,9).

Bija laiks kad dīzelis bija pa kādi 10 santīmi dārgāks . Pēc statistikas strauji pieaug dīzeļ auto skaits ( te gan zinātāji bilst ,ka daļēji šī straujā statistikas maiņa saistīta ar veco žiguļu norakstīšanu akciju laikā .) ja uz balsošanu tad es domāju dīzeļ degviela caurmērā tomēr būs dārgāka .

rudens68 15.05.2013 18:40

IkdienasViesis rakstīja: Jebkurā gadījumā, mana meita ar jauno JUKE ir apmierināta. Auto ir ļoti ekonomisks, ērts un moderns. Pietiekošs sport packet aprīkojums (tonētie logi, 17-izm.riteņi, labāki krēsli, vēl dažādi nieki.) Melnā krāsā tas auto izskatās lielāks, nekā ir īstenībā. Kā trūkumus viņa vērtē navigacijas un video neesamību, arī būtisko niansi par "kosmetikas" spoguļiem bez apgaismojuma. Kopumā,uzskatu, JUKE stiliņš pilnībā atbilst šodienas progresīvo jauniešu prasībām. Arī pašam tas auto patīk . Autovadītāja vieta ērta pat manam 191 cm augumam - elkoņiem pat vairāk vietas nekā jaunajā 500-tajā bembī... Auto gaita pietiekoši klusa, stūre ļoti precīza, bremzes izcilas, amortizacija gan varēja būt mīkstāka. Aizmugurē iekāpt pat neriskēju - baidījos, ka netikšu laukā. Tur varbūt nākotnē varēs iestellēt bērna sēdeklīti ar visu bebi. Tādam mērķim vietas tur pietiks. BET, kopumā- ikdienas braukšanai vietējos pilsētas un starppilssētu braucienos : ideals auto. Kā būs ar tehnisko izturību un kvalitāti- to rādīs laiks. Garantija 3 gadi. šaubos, vai 100 000km arī nobrauks par šiem gadiem. Lai nu tas auto ripo laimīgi. Man ar jauno Sonatu pa 7 gadiem knapi 65 000km ir izdevies nobraukt,bet ar veco Sonatu pa trim gadiem - tikai 18 000km.

Man jau šķiet pareizi darīji , ka neņēmi navigāciju un video . Manam tagad tas vis ir , nākošajam , nebūs ( ja ņemšu jaunu )

rudens68 06.05.2013 13:31

Pirmais rakstīja: latvijā visi diemžēl tikai sola.... lai tikai dabūtu pasūtīujumu pie sevis....

man tas pats bija ar turbīnas remontu pirms jaungada... piekritu samaksāt vairāk lai dabūtu mašīnu līdz jangadam.... huju - tāpat bija jāgaida līdz 4 janvārim.... pie tam cenas tika mistiski mainītas....

viena no pēdējām lietām....

lielākajā daļā internetvaikalu htc one m7 telefons būs pieejams pēc 7-15.05.2013.

protams ir bodītes, kur uzrakstīts, ka apErāC ir pieejams...

pieteicos apmēram 25.04.2013...

pēc minūtēm 10 zvana gumijdžerīc (internetveikala operātors, kas lepni sevi dēvē par menedžeri) un saka, ka aperāta diemžēl uz sejas nav, bet būs pēc kādas nedēļas, lai tik es skaitot piķi ....

es uzprasīju vai saņemšu pēc nedēļas kāpostu dubultā apjomā atpakaļ, ja verķa nebūs... uzreiz sākās atmazkas, ka varbūt būs pat 3 nedēļas jāgaida

Dzirdēts stāsts , Paziņa gribēja lētā gala mobilo no internet veikala . Skatījās kur lētāk . Un tālākais līdzīgi kā Tev . Prece vēl nav , tūlīt būs . tad vēl tūlīt..... , tad tik tiko cena mainījusies ......

rudens68 05.05.2013 14:14

Ja vēl par darbinieku degvielas noliešanu . Viena paziņas saimnieks tā ar teica ,..... vai nolejat nekontrolēšu . bet ja pieķeršu ,ka tirgojat tad atlaidīšu . Kā teikt pateica , ja paši sev liesiet tad neredzēšu .

rudens68 05.05.2013 14:10

bobcat rakstīja:

krix rakstīja: Ja atgriežamies pie pamattēmas, tad kā un kur ir jābrauc vai kādas tonnas jāvadā, lai dabūtu gatavu šo?

Pie tam man pirms Yeti bija 2006 gada VW Jetta ar absolūti nebaudāmo rīmu 1.6 benzīnu ar kuru 8.5L jau skaitījās baigi taupīgi braukts

gan man, gan bračkam normāls vidējais patēriņš 7.9L/100km bija arī VW Bora V6 2.8L, bet santīmmīlēšanas rekords bija 7.2L/100km ārpilsētā ar to pašu auto.

bet ar 1.6L Renault Megane II vasaras mēnešos vidējais patēriņš nepārsniedza 6.2L/100km

Ļoti vienkārši, sekretāre uztaisīja ekseļa tabulu ar visiem autiņiem kas iesniedz ceļazīmes un tur ievada katra mēneša degvielas patēriņu un nobraukumu. Matemātiku neapmānīsi. Tur tas degvielas patēriņš arī parādās. Tas bija izrēķināts uz tiem 160tkm 6 gadu laikā. Vēl jautājumi?

Ja tas ir darba auto un degvielas vidējo ar neapmānamo matematiku noteica sekretāre ..........

Svaigs pastāsts . Vienā firmā x paņem vienu svaigi pensionētu vadītāju ,kuram gan tiesības sen bet uz fūrēm arī pasen braucis . Tad šis no reisa atgriezās ar vidējo patēriņu 28 litri , protams pierdzējušie laicīgi situāciju paņēma zem kontroles , protams grāmatvede ( sekretāre ) tos 28 neredzēja .

rudens68 05.05.2013 14:09

bobcat rakstīja:

krix rakstīja: Ja atgriežamies pie pamattēmas, tad kā un kur ir jābrauc vai kādas tonnas jāvadā, lai dabūtu gatavu šo?

Pie tam man pirms Yeti bija 2006 gada VW Jetta ar absolūti nebaudāmo rīmu 1.6 benzīnu ar kuru 8.5L jau skaitījās baigi taupīgi braukts

gan man, gan bračkam normāls vidējais patēriņš 7.9L/100km bija arī VW Bora V6 2.8L, bet santīmmīlēšanas rekords bija 7.2L/100km ārpilsētā ar to pašu auto.

bet ar 1.6L Renault Megane II vasaras mēnešos vidējais patēriņš nepārsniedza 6.2L/100km

Ļoti vienkārši, sekretāre uztaisīja ekseļa tabulu ar visiem autiņiem kas iesniedz ceļazīmes un tur ievada katra mēneša degvielas patēriņu un nobraukumu. Matemātiku neapmānīsi. Tur tas degvielas patēriņš arī parādās. Tas bija izrēķināts uz tiem 160tkm 6 gadu laikā. Vēl jautājumi?

Ja tas ir darba auto un degvielas vidējo ar neapmānamo matematiku noteica sekretāre ..........

Svaigs pastāsts . Vienā firmā x paņem vienu svaigi pensionētu vadītāju ,kuram gan tiesības sen bet uz fūrēm arī pasen braucis . Tad šis no reisa atgriezās ar vidējo patēriņu 28 litri , protams pierdzējušie laicīgi situāciju paņēma zem kontroles , protams grāmatvede ( sekretāre ) tos 28 neredzēja .

rudens68 01.05.2013 13:42

Rads , šogad būs 80 gadi . Ar yaris verso 1,3 automāts Jelgavā dabon 11 litrus .

rudens68 01.05.2013 8:32

VWfans rakstīja: Izbraucu pa pilsētu ar jauko Mitsubishi-ASX ar 1,6 litru benzīna motoru. Auto bija pilnīgi jauns ar nobraukumu 32 km. Sanāca benzīna patēriņš ļoti reālā pilsētas režīmā ar visādām apstāšanām pie luksoforiem, taču bez sastrēgumiem 9,5 litri uz 100 km. Tomēr auto vēl neiebraukts bija, tādējādi jādomā, ka pēc iebraukšanas (3-5 tūkst.km) benzīna patēriņš pilsētā varētu būt 8 - 8,5 litri uz 100 km. Cienījami maz!

Darba kolēģim kaislīgam makšķerniekam ir ASX 1,6 benzīns . Pēc viņa vārdiem šis ir ekonomiskāks par 1,6 golf variant . Plus viņam kā makšķerniekam , šat tad gribas iebraukt drusku dziļāk neceļos .

rudens68 01.05.2013 8:27

bobcat rakstīja: papildinājums VW Jetta ar absolūti nebaudāmo rīmu 1.6 benzīnu /75 kW

Dīvaini man līdz šim šķita jeta 1,6 benzīns ir tas sabalansētākis ...ekonomija/komforts

rudens68 25.04.2013 13:53

sarashkins rakstīja: Golfus ražo jau vairāk kā 30 gadus, derētu tomēr precizēt.

Braucu 2011 gada februārī , golfam uz tāfeles bija 17 000 km . Tātad 6-ais , ražots gan jau 2010 Tas bija no nomas ko piešķira apdrošinātājs kamēr manu ravu remontēja .

rudens68 25.04.2013 12:03

Pamatīga sala laikā kādu mēnesi bija vw 1,4 benzīns golfs . Manā tradicionālā maršutā 6,3

rudens68 25.04.2013 12:01

Tavā dotajā saitītē īsais suzuks , nu tas jau šosejai tāds ...lēkājoš sienāzis .

rudens68 25.04.2013 11:59

iAutolv rakstīja: Šodien zvanīja interesants potenciālais klients, interesēja mazais apvidus auto. Domā starp Suzuki Grand Vitara jauniauto.iauto.lv/... vai Toyota Rav4 jauniauto.iauto.lv/... . Uz izvēlēto komplektāciju sanāca tikai 2000 EUR starpība.

Nevarēju izdomāt nevienu argumentu par labu Suzuki piedāvājumam!

. Tautas acīs vismaz viens arguments ir vērtības krišanās ravam un suzukam . Lai gan ja punktuāli parēķinātu visus izdevumus arī iespējams šis punkts atkristu .

Suzukam kādreiz bij stipri labākas bezceļu īpašības .

rudens68 25.04.2013 11:53

VWfans rakstīja: Rudens68, jauno Hyundai-i30 tur saliek.

Ja zini lūdzu precīzāk . i-30 slovākijā , yetiju čehijā , tuaregu ..... Nu kaut kā tā .

Manis nosauktie piemēri tā no zila gaisa paķerti , tiem var nepiesieties .

rudens68 24.04.2013 21:26

bobcat rakstīja: Principā ja tā padomā ka auto pārdošanas cena ir 10 tk latu bez pvn. PVN vēl 3 tk latu.

Tam auto ir taupīts uz katru sīkumu un vēl vainu vajag novelt uz čehiem, nu nav viņi labi un čakli strādnieki.

Par ko jau esmu pārliecinājies vairkārtīgi saskarsmē ar citiem viņu ražojumiem.

Nu labi, alus un kristālā izstºadājumi neskaitās

Nebūšu tas kas visu zin pareizi .

Vai kāds zin ko saliek čehijā , ko slovākijā . Bez škodām cik zinu kia ceed , tuareg .....vēl ko ...?

rudens68 23.04.2013 18:42

Madonā tādā mazgā paziņa . Saka ar 50 sant paspēj uzklāt putas un noskalot vēl pēc tam papildus ar 20 sant ievasko

rudens68 22.04.2013 8:45

Chankaishi rakstīja: Jau kādi 80000 km nobraukti ar BMW320 dīzeli, E90 modelis, pirkts lietots ar reālo nobraukumu apm. 140000 toreiz, 5 gadi vecs. Patēriņš tiešām neliels, pie tam pats izdevīgākais ātrums - nepilni 120km/st pa šoseju ar kruīzkontroli. Zem 6l uz simta var palīst! Tikai jau divreiz noķerts uz ātrumu pie 116.5km/st(abas reizes), par ko tiku cauri ar brīdinājumiem

Paziņa sakās dabon 7 ar 320 benzīns manuālā kārba , . Te jāpiebilst ,ka pa Rīgas centru maz mīcās .

rudens68 19.04.2013 8:42

iAutolv rakstīja: Ik pa divām nedēļām tosola vairs nav. Nekur neredz, ka būtu tecējis. Kādi minējumi?

Ja dīzelis un ir kāds Webasto vai Eberšpārsers , tad iespējams caur viņiem .

rudens68 11.04.2013 15:20

Guevva rakstīja: Svieciens visiem lietotājiem!

Pavisam drīz es taisos braukt uz Briseli. Ceļš ir diezgan garš ~2000 km. Iepriekšējā pieredze tālos pārbraucienos ir, bet ne reizi neesmu braucis tādu maršrutu, kurā ir arī maksas ceļi (Bānis).

Kādas cenas šobrīd ir šiem maksas ceļiem polijā, vācijā un vai var iegādāties caurlaides iepriekš par visu gabalu, vai jāpērk katrā posmā tas talons? Cik zinu polijā ir bānis pa kuru ir iespējams aizbraukt no Varšavas līdz Berlīnei. Tālāk par vāciju īpaši nezinu neko, bet nu cauri vācijai ir divi ceļi pa kuriem var tālāk tikt līdz Briselei atšķirība ir ~100km. Īsāks ceļš sanāk ja brauc pa augšējo daļu, bet pa kuru ātrāk un izdevigāk? (Pievienoju bildi ar karti www.bildites.lv/...

Tad man vēl ir jautājums par degvielu, bāka man nav liela sanāks uzpildīties pāris reizes. Cik maksā šobrīd diegviela polijā, vācijā?

Paldies par katru informāciju, padomu.

Draugs rudenī brauca , kā Varšavā uz bāņa tā līdz Briselei . bez nekādiem pārrāvumiem , agrāk esot bijuši . Ar 840 BMW 18 stundās . Tik kaitinājiuši Polijas bāņa biežie maksas punkti .

rudens68 04.04.2013 18:29

nomiks rakstīja:

rudens68 rakstīja: Cik Tavs crv tērēja benzīnu vidēji . Cik gāze . Ar kādu ātrumu vidēji pārvietojies , es caurmērā ap 52-53 km/h ( uz odometra man ir tāda funkcija ) un patērīņš manam 2,2 dīzelim vasarā 6 .

Benzīnu tērēja vidēji 9,5-10 l/100 km. Gāze sanāk vidēji 12,5 l/100 km.

Darba dienu maršruts ir Olaine (vidēji 110-120 km/h) - Rīgas centrs - Olaine (vidēji 110-120 km/h).

Brīvdienās mēdzam braukt arī tālākus gabalus (vidēji 110-120 km/h). Esmu braucis ar šo auto uz Slovākiju, Vāciju (2 reizes), Poliju (vairākas reizes), tad vēl tepat blakus uz Zviedriju. Tur ceļi labāki, ātrumi vidēji lielāki, bet patēriņš vienmēr sanāca krietni zemāks.

Tas manis rakstītais vidējais nav tas ātrums ar kādu pa šoseju . Es 90-100 pa šoseju . Tas vidējasi ir viss kopā ,gan stāvēšana ar ieslēgtu motoru ,pagalms , pilsēta , šoseja .

rudens68 03.04.2013 22:46

nomiks rakstīja:

zhuks rakstīja:

Kāda starpība starp 4.paaudzi un cik liela starpība ekonomijā?

Nezinu. Teica, ka vislabāk likt šo iekārtu un tādu arī izvēlējos. Bez nekāda salīdzinoša aprēķina apakšā

Sveiks

Esi jau rakstījis , tik es jau piemirsis . Cik Tavs crv tērēja benzīnu vidēji . Cik gāze . Ar kādu ātrumu vidēji pārvietojies , es caurmērā ap 52-53 km/h ( uz odometra man ir tāda funkcija ) un patērīņš manam 2,2 dīzelim vasarā 6 .

PS Tik izskatās ,ka mana ekonomija aizies skurstenī , jo kaut kas nav ar sparauslām un nobraukts tik 175 000

rudens68 26.03.2013 23:27

Kļudiņa

Vajag .....Lai gan ne vienmēr . Reizēm ideāli lec gan pie o gan pie -10 . Pielec jau vienmēr , tomēr kaut kas jau nav . Sveces akulumators pārbaudīts .

rudens68 26.03.2013 22:49

VWfans rakstīja: Rudens68, vai Tava RAV4 diizeljmotoram bus jamaina sprauslas? Un cik sprauslas buus jaamaina?

Vēl nezinu kas jāmaina , pagaidām tik runāšanas līmenī .

Īsumā ..jau novembrī pamanīju , ka drusku slinkāk lec , sākumā domāju ,ka pie āra temperatūras ap 0 , janvāra salos nekāda problēma . amservs ieteica klīneri . Marta salos sāka arī pie lieliem mīnusiem . Lai gan ne vienmēr . Reizēm . Pielec jau vienmēr , tomēr kaut kas jau nav . Sveces akulumators pārbaudīts .

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti