iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
rudens68 01.06.2012 9:40

VWfans rakstīja: Manas Merivas nobraukums shii gada piecos meeneshos ir cieniijami 11058 km, tai skaitaa janvaarii 1848 km, februaarii 1891 km, martaa 2332 km, apriilii 2871 km, maijaa 2116 km.

Pēdējos 3 mēnešoš 11840 km , statistiku uzlaboja Horvātijas apmēram 4000 km

rudens68 31.05.2012 9:47

Man pirmajam auto vajadzēja būt pašam lētākajam placī un ar automātu , tika apstaigāts tikai viens placis ( Vītola ) un tā nu kārts krita uz 1989 gada vektra A 2,0 benzīns AT .

rudens68 30.05.2012 20:38

Drusku netēmā ..............Iznākušas Amserv Ziņas Nr 1 Proti šis žurnāls ir pirmais kurā tiek slavēti visi Amserv paspārnē esošie zīmoli ...vispār jau intresanti ...Virsraksti skan šādi ....... Opel zafira touer "Izprieca , nevis pienākums " Eiroas gada auto opel Ampera un chevrolet volt . Peguet 208 "leģendas pirmizrāde " " Greznā lauva par greznu cenu " Franču automašīnas mīlestība teju 20 gadu garumā .......ir jau arī toyota slavināta un chevrolets .

Vispār jau intresanti kā noritēs konkurējošu zīmolu sadzīvošana zem viena jumta .

Vēl kapēc te ierunājos . Redz amservs paspārnē dabūja te tikko pieminēto opeli un slavas dziesmas . Tā arī ar daudziem cilvēkiem , ar ko brauc to slavē , ja pārdod un nopērk citu marku ,tad noliek iepriekšējo marku ....labi , tiku no tās miskastes vaļā

rudens68 24.05.2012 22:00

Shiirs rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Lielākie trūkumi turienes degvielām ir augsts sēra saturs, liels mehānisko piemaisījumu saturs un t.s. sveķu saturs.

Tieši to pašu es varu pateikt par DUSos iegādājamo degvielu LV!

Tieši tādēļ, ka noklājās augspiediena sūknis (tieši degvielas dēļ) un regulāri bija grūtības iziet TA dūmainības dēļ pārgāju uz Krievijas DD. Ne jau tādēl ka lētāk! Un tieši ar to momentu nezi kādēļ TA mierīgāk var iziet (ne jau bez ķīmijas, bet var), un ar sūkņa darbību nav tik milzīgu problēmu.

Pēc 3 gadu braukšanas uz LV dīzeli izjaucot sūkni tā detaļas bija pārklātas kā ar darvas kārtiņu!! Pie kam sūknis noģība manu acu priekšā. Šitādas šaizes ar RU dd es neredzu!

slima sunisa murgi. ciemata atkal preilju dzelteno pieveda?

mjā .... i-edgaram panesies uz fleitēšanu

rudens68 19.05.2012 20:47

VWfans rakstīja: Piekriitu Yeti. Jo jaunaaka paaudze, jo sarezhgjiitaaks. Nezinu, kaa ar 1,9, bet 1,7 CDTI vajadzeetu buut kveepu filtram, kursh nekalpojot visu auto muuzhu, bet gan tikai 150-200 tuukst.km, bet maksaa 700-1000 latu robezhaas. Shis ir viens buutisks iemesls, kaapeec varbuut diizeljauto nepirkt. Maneejai 2006.gada Merivai kveepu filtrs ir, un par to es neesmu prieciigs.

Klau ..nebiedē mani . Manam dīzelim tūlīt būs 150 tūkst . braucu "sēņodams" tas ir ar kruīzu uz 90

rudens68 17.05.2012 10:26

Vai videoreģistratoram ar GSM ir arī kāda mēneša maksa par datu pāraidi ,uzglabāšanu .

rudens68 20.04.2012 13:16

Jauns vai vecs...laikam jāskatās kāda marka .............www.tvnet.lv/...

šitos laikam tikkai jaunus ):

rudens68 18.04.2012 11:19

Vakar manīju FR uz salu tilta sākumu ( uzbraucot no Lāčplēša ielas ) tur vēl ir 50 km /h . Es braucu uz 50 , bet pa blakus joslām visi kārtīgi nesās , gan no muguras ar gaismām signalizēja . Tātad daudzi vēl šo vietu nav piefiksējuši . Esam modri .

rudens68 15.04.2012 8:15

i_edgars rakstīja: Da kāds no tādām spējām labums??? Stāvēt pie CD veikala durvīm un teikt visiem, ka šis konkrētais disks (iespējams, ka lielākā daļa) ir mēsls kvalitātes ziņā?? Un teikt to cilvēkiem, kam ir pilnīgs poh, jo tā pat neatšķir kur skan sūdains kasešnieks, kur tikko svaigi atpakots vinils?!!

Pauls un vēl daži mūziķi paši to spēj, bet pārējiem tā pat ir poh!

p.s. vinils vienalga skan dikti dzidrāk, sulīgāk un patīkamāk, ja vien ir cilvēcīgs atskaņotājs.

Draugs vinila fans, nepateikšu tā atskaņot'ja cenu , modeli . Bet ārēji ļooti vienkārš , laikam tikai divas pogas ( vai pat apvienots vienā ) ieslēgšana un skaļums . Atskaļot'ājam bij pamatīgas trijstūrveida , ar spico galu vērsts uz pamatu , gumijas ( gan jau cits materiāls )atbalsta kājas un par pamatu bij biezs stikla plaukts . Cik dzirdēts viens otrs par pamatni izmanto kādas 150 kg akmens plāksnes , lai novērstu jebkuru vibrāciju .

rudens68 08.04.2012 18:04

VWfans rakstīja: Man BMW autosalonaa Daarzciema ielaa jauno 1.seerijas bembi iedeva notesteet... Taapat kaa Hyundai salonaa lielisko dzhipu Hyundai-ix35.

Nešaubos ne mirkli pat nevaru iedomāties no Tevis dzirdēt vārdu salikumu........neiedeva testa auto .

rudens68 31.03.2012 16:10

kasinsh79 rakstīja:

rudens68 rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Kā reiz šodien aprunājos ar AUTONAMS par gāzes iekārtām (viņi uzstāda JAUNIEM autiņiem, sadarbojas ar dīleriem, nodrošinot to pašu garantiju utt. - tas zināmā mērā kalpo kā uzticamības garantija), secinājums tāds, ka FSI, TFSI, D4D benzīnniekiem u.c nemaz netiek piedāvātas gāzes iekārtas Esot liela specifika, kāda iemesla dēļ to nedara (bet augstāk minēts, ka kāds Rīgā tomēr uzstāda arī tiem), jo nevarot iedot garantiju.

AUTONAMS garantija gāzes iekārtām - 2 gadi jeb 100 tkm

Nu izklausās pieklājīgi.

Tāpēc neesmu vairs drošs, ka dīzelis rullē tik ļoti.

D4D jau TOYOTAS dizelis .

Cik noprotu pašlaik Tev padomā jauns auto kuram jau uzreiz gribi gāzi likt .

Bij dzirdēts par i40 un avensis . Kas pašlaik aktuāls ?

D4 ir Toyota benzīnnieks

Viens "D" tika pa daudz minēts, sorry.

Gāzes doma nav atmesta gan, bet laikam tomēr ne gluži jaunu auto, neatbalstu vairs garus līzingus utt.

Tagad aktīvi uzklausu viedokļus, iespējams, palikšu pie LV pirkta mazlietota japāņa, kam uzreiz likšu labu gāzes iekārtu.

airbaltic takšiem , uz verso uzliktajai gāzes iekārtai ik pa 5000 km jālej gāzes eļla . Viņiem diez ar tas D4 motors

rudens68 31.03.2012 10:53

vilko rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Nu ļoti negribas ieberzties atkal ar automātu (atceros Multitronic un savu bijušo A4), pagaidām tā DSG ir tumša bilde. Kaut arī DSG liek visiem jaunajiem VW, ŠKODA...

Tur gadījumā tie divmasas sajūgi nav divi gab?

Visticamāk tas tur arī ir tas dārgākais. Esmu dzirdējis, ka viens izmaksā ap 450ls.

Man pašam bija 2.0TDI oktāvija ar DSG. pirms tādu ņēmu kā darba auto, tepat kaut kur lasīju, ka baigi labs salikums. Es tā neteiktu. Man šķiet, ka šādā salikumā netiek pilnvērtīgi izmantota motora grieze un patēriņš ir vismaz par 1litru lielāks vasarā. Ziemā būs visi 2, ja pārvietojas nelielos attālumos. Ja iespiež grīdā, DSG mēdz nomesties par diviem ātrumiem zemāk un tahometra bulta ir tuvu sarkanajam apgabalam un tur griezes vairs nekādas. motros rēc, bet uz priekšu iet kūtri. Lielāks efekts ir, ja pedāli spiež līdz pusei. Tad gan spridzina ne pa jokam.

Tad vēl. Paātrinoties braukšana sanāk gana plūstoša, bet samazinot ātrumu gan pat ļoti jūt pārslēgšanās momentu. bija iespēja pamēģināt toyota Rav4 ar jaunāko 7 pakāpju automātu. DSG iesūkā. tas automāts slēdzas tā, ka grūti saprast, kurā momentā tas vispār pārslēdzās.

Benzīna raviem itkā variators , bet dizelim automāts . Pirms 4 gadi ar rav4 2,0 benzinu + automātu ( vai laikam robotu ) testā pabraucu kautkā nepatika .

rudens68 31.03.2012 10:50

kasinsh79 rakstīja: Kā reiz šodien aprunājos ar AUTONAMS par gāzes iekārtām (viņi uzstāda JAUNIEM autiņiem, sadarbojas ar dīleriem, nodrošinot to pašu garantiju utt. - tas zināmā mērā kalpo kā uzticamības garantija), secinājums tāds, ka FSI, TFSI, D4D benzīnniekiem u.c nemaz netiek piedāvātas gāzes iekārtas Esot liela specifika, kāda iemesla dēļ to nedara (bet augstāk minēts, ka kāds Rīgā tomēr uzstāda arī tiem), jo nevarot iedot garantiju.

AUTONAMS garantija gāzes iekārtām - 2 gadi jeb 100 tkm

Nu izklausās pieklājīgi.

Tāpēc neesmu vairs drošs, ka dīzelis rullē tik ļoti.

D4D jau TOYOTAS dizelis .

Cik noprotu pašlaik Tev padomā jauns auto kuram jau uzreiz gribi gāzi likt .

Bij dzirdēts par i40 un avensis . Kas pašlaik aktuāls ?

rudens68 31.03.2012 7:35

Palaidniex rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Es tādus zinu, ne vienu vien. Pie kam daži no viņiem arī bez konvert aattiecas pret pacientiem labāk, kā citi ar kotletei līzīgu konvertu.

Jā es arī zinu... Tos, kas māk lieliski izturēties pret pacientu, un ir ļoti pieredzējuši ilgstoši ārstēt... Nu tādi, kā tuvi draugi, pie kā var iet atkal un atkal. Nevis tā kā ļaunie privāties - izārstē un vairāk ciemos neaicina

Izrādās arī Tur tev slikta karma...

P.S.

jocīgi kaut kā - privātajam dakterim, kurš nelietīgi pelna uz savu slimību, esi gatavs maksāt, valsts dakterim konvertiņu - nē...

milicim uzpildītu apdrošināšanu gatavs uzrādīt, bet oficiāli pie privāta ātrumfotogrāfa negribi maksāt

Dubulta tava morālīte...

rudens68 27.03.2012 8:08

DekstersFF rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Slinkais rakstīja: un cimdiņi?

Kas šie par blondīņu tekstiņiem? Ostīsiet uzgali?

Cimdinji vispaar buutu tieshaam nepiecieshami, ir dzirdeets, ka viiri nosvilina(pareizak nosaldee) rokas liidz asinjainaam tulznaam, ja kaut kas miseejaas, to uzgali pievienojot. Vai te pat kaadaa topikaa nebija par to?

Man ar gāzētām mašīnām mazs sakars. Lai gan pašam ir okupācijas laika krievu izdota aplieciba par tiesībām ekspluatēt apgāzētus kraviniekus. Bija mums ZIL un GAZ ar gāzi, abi rūpnīcas izpildījumā ar pārslēgšanu no kabīnes. Uzpilde gan nepieļāva apsaldēt rokas. Nu, ja nenotizlojas. Bet tas jau 'profi' gadījums, nav kā mūsdienu meitenes, apsaldē rociņas pie uzpildes

Ar gāzētu auto beidzu braukt 2007 gadā . Toreiz pats nepildīju tikai darbinieks . Tagad cik nopratu ir savādāk , arī pats vari pildīt . Taxi airBaltic vadīājs paradio teica aptuveni tā .......pat sievietēm nav problēmas pašām uzpildīt taxi .

rudens68 26.03.2012 10:19

nomiks rakstīja:

TDIOTS rakstīja: nupat uzlikām 'vafeli' wessa 5gadu garantijai un uzkrāmējām 600latīgu gāzi 1,6verso ira zaibiss 7,5 litii un 10litri uz sotaku 'gonki mašini' režīmā pa Rīgu pirms tam parunājāmies wesā par garantijām- tās saglabājās ,izņemot ....blablabla ,īsāk vārsti utt ckuijņa .

es arī savam CR-V nolēmu uzstādīt gāzes iekārtu. Pēc nedēļas jau būs uzstellēta. Un arī par Ls 600.

Pēc mēneša tikšu pie sava kādreizējā FR-V, tam arī likšu uzriez gāzi virsū. Psiholoģiski sev biju uzlicis degvielas cenas robežu - Ls 1,00. Kolīdz robeža tika pārsniegta, tā izlēmu aktīvi rīkoties izdevumu optimizēšanai

Manām Hondām garantija gan jau beigusies, bet, aptaujājot pāris "gāzeveida" Hondas lietotājus, secināju, ka nekādas problēmas nepiemeklēs arī manējās. Kolēģe darbā ar iepriekšējās paaudzes CR-V ar gāzi jau vairāk kā 200 000 km nobraukusi - vispār bez nekādām problēmām. Parēķināju, ka vienas Hondas gāzes iekārta atmaksāsies pēc 4-5 mēnešiem, bet otras pēc kāda gada aptuveni. Normāla investīcija ar īstermiņa atmaksas termiņu.

Vai jau ir izbraukts kāds gāzes balons ?

rudens68 26.03.2012 10:09

Tagad pa Latvijas radio 1 par autogāzi www.latvijasradio.lv/...

rudens68 24.03.2012 11:56

msh rakstīja: Pie tā ka ir mērķis lai uz gāzes darbotos ne sliktāk kā uz benzīna, peļķē vārtīties un rukšķēt varēsi tu

rudens68 rakstīja:

?!

Liekas savādi ka nav neviena iemesla, kas būtu tik svarīgs lai izmestu 50 lašus par benzīnu braucienam uz visas latvijas urlu galvaspilsētu? Nekad neesmu bijis tajā bedrē ar mašīnu un kājinieka statusā tur ierodos reizi piecgadē

TA visdrīzāk tiks izieta pēc mēneša bet mašīna līdz gazifikācijai paliks garāžā, jo kamēr braukšanas izmaksas ir vismaz 2x lielākas nekā autobusa biļetes cena, katrs brauciens atrautu naudu par ko varētu kaut ko mašīnai nopirkt Tāpēc arī uzsvars uz gazifikāciju - ja pēc vasaras nāktos meklēt citu darbu, lai vajadzības gadījumā varētu uz to izbraukāt, jo autobuss vienkārši nav variants...

Tā jau laikam ir .

Par cik Ls liksi gāzi .

Man vektra A savulaik iekļāvās 260 Ls

rudens68 24.03.2012 6:45

TO>msh

Eu, CRDI - ne vēlāk par vasaras vidu manam audī būs TA un gāzes šprice ______lai varētu atļauties braukāt______ un tad kaut kad būs arī jāaizbrauc līdz dižajai pilsētai

'''''''''''''''''''''''''''

?!

rudens68 22.03.2012 19:30

seaman rakstīja: sapisies meistarībā ar savu linku! un tev nau pokuj , kur pasules apceļotājs publicējas. a par merivu - moš jau tolmetam atdevis, no stress

Man škiet Tu nesaprati , tas bij "uzbrauciens " ar smaidu . Tik gribu teikt malacis tas velomens , ar krampi .

rudens68 22.03.2012 19:26

138 000 km uz šiltes , nekad eļlu nepieleju .

rudens68 22.03.2012 19:25

Yetti rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Manam 2008 gada auto nav tie brīdinātāji

Labi, varētu palaist kādu dumību par miskasti un tml, bet tagad pat vasja, pie eļļas maiņas, jēdz ielīmēt uzlīmi motortelpā ar maiņas intervāliem....

Ko gribēji pateikt ? Vai to ,ka bez lampiņas nezinu kad eļla jāmaina un ka nezinu neko par meistaru uzlīmēm ?

rudens68 22.03.2012 10:27

Yetti rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Par nobraukumu ? ! Nu labi ,tik precīzi kā vwfans reti kurš atceras , bet Tevis norādītais diapazons ...pēc kā vadies kad apkopes veic ?

vispār gan III golfam, gan 3 bmw huļigankai, nerunājot nemaz par svaigākiem braucamajiem ir elektroniski brīdinātāji, kas stāsta kad eļļa jāmaina....

Manam 2008 gada auto nav tie brīdinātāji

rudens68 22.03.2012 8:54

TO >Pirmais nobraukumu neatceros, ir pāri par 100, bet nav vēl 200k

uz tāfeles rādās vidējais patēriņš 7.1 par pēdējiem ~4000 km

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Degvielas pateriņ vidēji lielāks kā manam rav4 , man tā tik ziemā pie lieliem saliem .

Par nobraukumu ? ! Nu labi ,tik precīzi kā vwfans reti kurš atceras , bet Tevis norādītais diapazons ...pēc kā vadies kad apkopes veic ?

Intreses pēc domās uzmetu cik manam uz odo , tā kā tiko biju veicis apkopi tad apskatot odo vismaz uz tūkstošiem nekļūdījos . Parasti domāju ar kādu 2-3 tūkst km kļudu vienmēr varu savu nobraukumu nosaukt .

rudens68 22.03.2012 8:52

nobraukumu neatceros, ir pāri par 100, bet nav vēl 200k

uz tāfeles rādās vidējais patēriņš 7.1 par pēdējiem ~4000 km

Degvielas pateriņ vidēji lielāks kā manam rav4 , man tā tik ziemā pie lieliem saliem .

Par nobraukumu ? ! Nu labi ,tik precīzi kā vwfans reti kurš atceras , bet Tevis norādītais diapazons ...pēc kā vadies kad apkopes veic ?

Intreses pēc domās uzmetu cik manam uz odo , tā kā tiko biju veicis apkopi tad apskatot odo vismaz uz tūkstošiem nekļūdījos . Parasti domāju ar kādu 2-3 tūkst km kļudu vienmēr varu savu nobraukumu nosaukt .

Lasītākie raksti

Jaunie raksti