iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
rudens68 20.03.2012 7:35

Jautājums i-auto viedajiem , cik tur gadā Dombrovskis plānoja ieskaitīt budžetā no FR ...vai nebij pie 4 milj ? Bet pusgadā tik pie pusmiljona . Un cilvēki ir kļuvuši krietni uzmanīgāki . Man kautkā šķiet ar visiem 160 , vai cik tur pārvietojamiem FR pānoto nedabūs .

Intresanti būtu redzēt FR iekasētā dinamiku . Piemēram parādījās Jelgavā uz dobeles šosejas tieši mazā posmā kur 50 km/h , cik ieņēmumi pirmajā dienā u t t . Piemēram es tieši tur nevienu skrējēju nēesmu redzējis . Cerība tik uz viesiem kuri nepamana ,ka vienubrīd 70 mainās ( drusku līdzīgi kā Ogrē zāģē 50; 70; 50; 70 u t t )

rudens68 20.03.2012 7:28

kasinsh79 rakstīja: Es uzcēlu savu māju, ņemot dalību visā procesā Man panelene neko nenozīmē, tā starp citu.

Pa tām ielām braucu katru dienu. Ievēroju ātrumu, jo nosolījos fotoradaru dīdītājus nesponsorēt. Tā ka man principā ******* Tas gan nenozīmē, ka tur ir tāda pat dzīvojamā zona kā daudzstāvu nama pagalmā.

Es tādā pat veidā mēģinu izgāzt viņu biznesu .

rudens68 18.03.2012 19:55

kasinsh79 rakstīja:

rudens68 rakstīja: Domāju arī otreizējā tirgū hyndajam nevajadzētu būt lielām problēmām .

Skatos gribi auto ar ekstrām . Es tālajā 2008 arī paņēmu auto pilnu paku , ar tagadējo sapratni to vairs nedarītu .

Tīri ziņkāre, kāpēc?

Man atkal uztvere tāda, ja reiz ņem mašīnu līzingā, tad tikai tādu, kas pašam patīk. Kā Deksters nesen ieminējās, ja visu laiku tikai domāt un sapņot, kad tad pirkt (kad DZĪVOT)?

Diemžēl nevienam no mums nav garantēta ne veselība, ne laime, ne arī veiksme. Var izdoties, var arī neizdoties.

Nu tad es vienkārši gribu dzīvot jau TAGAD, nevis pēc 5 gadiem.

Vismaz navigāciju ar atpakaļskata kameru nevajadzēja ņemt . Itkā vēl papukstu par ādas salonu .

Toreiz auto izvēlējos sasteigti un visnotaļ haotiski . Biju palicis neplānoti bez auto , bet auto man reāli vajag , toreiz vismaz uz divām darbavietām bez auto nekādi netikt , pareizāk sakot apvienot abas nevarētu .

Viens no argumentiem nopakotam ravam bija doma par labu atlikušo vēr'tību , tajos laikos jau bez ādas , navi nemaz nemeģini ko pārdot . Vismaz teorētiski šajā jomā tā ir .Kad Amserva placī painteresējos cik varu dabūt , cena bij salda . Un tajā placī neviens ravs nebija , kā parādoties tā izķerot . Savukārt vienā citā kantori to cenu nosauca galīgi nesaldu

rudens68 18.03.2012 19:42

nomiks rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

un kāds saturs būs tai iekārtai ? kas instalēs ?

Itāļu iekārta BRC laikam. Par saturu sīkāk nemaz neprasi - neesmu tāds speciālists šajās lietās. Zinu, to, ka ne tik gudra iekārta, kuru uzstāda, piemēram, uz Voyager, maksā 550 Ls (bez atlaides), bet uz Hondas jāuzstāda t.s. gudrā iekārta par 600 Ls (ar atlaidi). Problēma ir vienīgi mazais balona izmērs, ko var uzstādīt rezerves riteņa vietā. Kolēģa Civic tikai 32 l balons iegāja, i-netā lasīju, ka CR-V var 43 l iestūķēt.

Uzstādīšu www.autogaze.lv (A.Deglava un Nīcgales ielas stūrī pretī NESTE)

Tālajā 2002 gadā tur liku vektrai A . 260 Ls bija negudra iekārta ,pašam vajadzēja pārslēgt .Man bij 60 litri balons un ja es viņu pildīju no "sausa" stāvokļa tad drošibas vārsts ( vai kā viņu sauc ) bieži nenostrādāja un iepildījās visi 60 litri . Ja vārsts nostrādāja tad 43 litri , jo jābūt kādiem 20% gaisa spilvenam . Esmu dzirdējis ,ka jau sākumā meistaram paprasa lai to "vārstu" izņem .

rudens68 17.03.2012 18:03

Tuvākajās dienās man būs skaidrība vai es vēl braukšu uz vienu (tālāko ) darbavietu . Un tad ekonomiskais , bet dārgais dīzeļauto varbūt vairs nebūs tik aktuāls . Un sāk uzplaiksnīt doma kautko pamainīt ...

rudens68 17.03.2012 17:59

Domāju arī otreizējā tirgū hyndajam nevajadzētu būt lielām problēmām .

Skatos gribi auto ar ekstrām . Es tālajā 2008 arī paņēmu auto pilnu paku , ar tagadējo sapratni to vairs nedarītu .

rudens68 17.03.2012 17:46

Šodien braucu garām Zemgales olimpiskajam centram ( Jelgavā) , skatos autoplacī izteikti daudz auto un tieši visādi džīpveidīgie .........tur notika sporta deju sacensības .

rudens68 17.03.2012 11:08

DekstersFF rakstīja: msh, kas vainas sēdpozīcijai? foto2.inbox.lv/... Un izbraukt var pa taisno

Cik noprotu Tev videoreģistrators , kāds modelis ? Vai nācies to kā pierādījumu izmantot ,vai tikai tā ...intrese

rudens68 17.03.2012 10:09

kasinsh79 rakstīja: Biju vakar Amserv. Izskatu variantu jaunu Avensis + gāze.

Gribat ticiet, gribat nē, bet dīleris uzstāda (ar Autonamu sadarbībā) gāzes iešprici un garantija max ir 5 gadi Teica, ka tagad pārsvarā visi tā pērk.

50l balons zapaskas vietā un ~500km par ~ 22,50ls un nekādas smakas ne iekšā, ne ārā.

Cik Ls tā gāzes uzlikšana ?

rudens68 16.03.2012 7:45

www.db.lv/...

Nez vai privātais arī var likt jaunai toyotai gāzi ?

rudens68 15.03.2012 17:12

auto-tehnika.delfi.lv/...

Outlanders sāk izvirzīties ...

rudens68 15.03.2012 8:12

msh rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Par tēmu kā tādu, ja vien drošs esi par darbu un ienākumu stabilitāti, iesaku JAUNU auto, ko aprīkot ar modernu gāzes iešprici. Cik pētīju, pat daži dīleri tādu variantu jau piedāvā, vismaz Ford, kaut kur lasīju, ka arī Toyota dīleri mēdz aprīkot, saglabājot garantiju.

Tās benzīna un DD cenas

Gāze tomēr ir spēcīgs arguments, pie tam ja vēl garantija saglabājas.

Cenas? Drīzāk jau apstāklis ka gāzi noliet izdosies tikai tehniskākam cilvēkam ar zināmu čakaru, kamēr soļķi noliet nekādu problēmu...

To dīzeli var noliet ja ir apstākļi kur to darīt ( privātmāja , viensēta )

Es dzīvojot dzīvoklī un daudz braucot un degvielu rakstu uz sia , kautkā neredzu jēgu ar kanām laistīties .

Cik zinu tos kas laistās ar kanām tad tie ir stipri maz braucoši un tie daži ietaupītie lati viņiem būtiski .

Un cik dzirdēts vairs nemaz nevar tā brīvi to kreiso dabūt .

rudens68 14.03.2012 8:08

Bracus rakstīja: Skatos šeit panesusies diskusija par BMW.

Man ir vairāki pazīstami un zināmi cilvēki kas strādā dažādos servisos kā arī dažādās pilsētās. Un lai cik stulbi tas nebūtu daļa no viņiem paši brauc ar šo marku. Bet tam ir savi apsvērumi. Kas padomās loģiski tie sapratīs kādi. Bet stāsts ne par to.

Stāsta sāls tāda ka viņi praktiski visi saka ka autoservisi dzīvo un izdzīvo galvenokārt pateicoties šai auto markai. Jo procentuāli šīs markas auto servisos viesojas vis biežāk. Jo arī vadītājiem iespējams ir augstākas prasības pret auto stāvokli. Jo ir daļa vadītāju kas izvēlējušies auto dēļ tā izslavētās kvalitātes.

Pasen , pirms kādi gadi 5-8 kaktu servisa paziņa kā reizi teica , ka bmw tiek vissliktāk uzturēti , tieši to dārgo remontu dēļ ( dārgi vismaz salīdzinot ar to īpašnieku "zīmuļu" ienākumiem ) Toreiz viņa servisā elektriķi dzīvoja pateicoties audi cigāru iešpricei .

rudens68 08.03.2012 13:15

Skatos arī micukam izmaiņas ...........auto-tehnika.delfi.lv/...

šogad vēl jaunais CR-V , diez kad RAV4 mainīs modeli ..itkā uz 2014 gadu . Pašlaik ravs ir līderos

rudens68 08.03.2012 10:16

vilko rakstīja: Pašam gan nav Touran un visticamāk arī nekad nebūs, jo tam autiņam aizmugurē sēdekļi neērti. Galu galā ģimenes auto arī aizmugurē vajadzētu būt ērti. Studiju biedrs iepirka ar 2.0 TDI un ieberzās galvas remontā. Izmeta biku vairāk par 450 ls. Citādi jau apmierināts.

Man pašam darba auto bija Skoda Octavia 2.0 TDI ar DSG. Patika, bet šķiet, ka tomēr dīzelis ar to DSG nav labs salikums, jo ieminot grīdā tas nometās par diviem pārnesumiem zemāk un tad apgriezieni bija tuvu sarkanajam un tur vairs griezes nekādas. Ja gribas strauji iemīt, tad pedālis jāspiež līdz pusei, lai tikai pa vienu ātrumu nometas. tad gan cēliens ļoti labs. DSG viennozīmīgi palielina degvielas patēriņu par 1litru vasarā, un par kādiem 2 litriem ziemā. Pat pa šoseju nekādi nevarēju ierakstīties zem 5.5 litri/100km.

Par 1.9TDI motoru līdz šim biju sajūsmā, dēļ ekonomijas un jaudas attiecības, bet manai oktāvijai pēc 58k km noplīsa turbīna. Īsi pirms tam sāka eļļu hamīt un arī pēc turbīnas maiņas joprojām ēd 1litru uz 3500km. Tā kā arī ar šiem motoriem ir laimes spēle.

Iepirku 2.0 FSI un ar 1.9 TDI vairs negribu braukt. Nesalīdzināmi motori. vienīgais mīnus 2.0 FSI ir degvielas patēriņš. Vidēji atšķiras par 2 litriem uz 100km. Bet citādi braukšanas komforts nesalīdzināms.

Nevaru neko ieteikt, jo vienam patīk māte, vienam meita, trešam kleita. Katrā gadījumā paņemot touran, izmaksas ir diezgan paredzamas un nav astronomiskas. nekādi citi īpaši riski, kā turbīna, kārba un sprauslas diezin vai būs. Viss pārējais ir par lētām naudām remontējams. DSG diezin vai vajag ņemt. Paskaties uz lielo kvantumu lētu b6 passātu tieši ar DSG kārbām ss.lv. Diezin vai tāpat vien friči tos tirgot nost.

Biku netēmā , radam yaris verso 1,3 motors ar A/T kārbu pa trasi 9,5 litri benzīns . Pārbaudīts tika pēc bākas metodi ārpus pilsētas , braukts pēc noteikumiem . Vai motors pa mazu , airodinamika . Rads maz brauc , nemaz negrib vest uz diagnostiku .

rudens68 07.03.2012 10:09

GB12 rakstīja: Šīrim... man viens labs paziņa jau kādus gadus trīs - četrus, kopš es viņu pazīstu un vēl pirms tam, brauc ar 156. alfu un ir ļoti apmierināts.

Un, kā jau iepriekš rakstīju, pazīstu cilvēku, kurš krīzes spiests no RX300 lexusa pirms pāris gadiem pārsēdās uz 156. alfu un arī nemaz nesūdzas.

Tā ka, nav tik traki... bet, nu, nojāti ekspemplāri gadās jebkurai auto markai. Piemēru daudz nav jāmeklē. Tie paši renaulti - pirmais te slavē no panckām ārā, man ar šiem ir visai bēdīga pieredze, neesmu braucis ne ar vienu labā stāvoklī esošu renault, bet ir nācies lietot ikdienā vairākus. Lielākā daļa jūzeru slavē mazdas kā izturīgas mašīnas (pašam arī bija 626. GD modelis un kopumā bija izturīgs auto), tai pašā laikā mātes GE pie viņas mazajiem nobraukumiem (ap 6-8 tūkst. gadā) plīst nepiedodami bieži, kaut arī pirka ar visa mazu (oriģinālo) nobraukumu, viens draugs paņēma GF un arī baigais mēsls izrādījās... Tā ka, sūdi trāpās jebkurai markai.

Draugam bij darba reno ,pirkts jauns salonā .Tikai salvē . Tagad jauns darba verso tikai gāna ( klīrens ,arī degvielas patēriņš liels kautvai pats nepērk )

rudens68 06.03.2012 9:33

VWfans rakstīja: Smaidiigais, KIA-Rio 1,1 CRDi diizeljdegvielas pateerinsh ir 3,5 litri uz 100 km pa shoseju un 4,5 litri uz 100 km pilseetaa. Bet tikai pa pilseetu gan braukt nevajadzeetu, jo tad aizaugs superdaargais kveepu filtrs...

Tev taču motors nobruka(kas tieši ) , ne kvēpu filtrs ..Jā .atceros sarunas pr to filtru , bet cik nopratu toreiz tur vis ok ??? Vai tomēr arī to filtru dabūji nomainīt ?

rudens68 01.03.2012 15:17

Kut kur savulaik saklausīju aptuveni tādu vārdu virknējumu par jauno autiņu dizainu tendenci ( vācu valodu neprotu )....kubish ...kasten ... vēl tur bij ........Īsāk sakot praktiska , ietilpīga kaste .

rudens68 01.03.2012 15:13

kasinsh79 rakstīja: Nu manā uztverē nav labāka dīzeļa par VW/AUDI 1,9TDi.

Nav starpības, ar cik zs Vienkārī uzticams un pavisam nenokaujams.

Taisnība, pēc ilgāka laika vajag SAVU auto. Un tāpēc doma ar vienu šāvienu nobliezt vairākus zaķus (ekonomisks, dinamisks, ietilpīgs, moderns, aprīkots u.tml.)

Kāpēc te uzdodu jautājumu? Bija cerība, ka atsauksies kāds Touran lietotājs šobrīd. Vai vismaz kāds, kurš ar tādu saskāries iepriekš.

Taisnība, viss ir taisāms, ja nu kāda šaize gadās, nu tas nav vakars uz ezera, tas taču tikai uto

Protams tā tikai mana problēma ,bet man 1,9 tdi iekš VW sagādāja pamatīgas finansiālas problēmas . Punktu pielika plīsis virzulis , un kā viens otrs viedais i auto forumietis toreiz minēja , tad tā samērā izplatīta kaite . Toreiz pirku 10 gadīgu . Protams man nav statistikas , iespējams ,ka procentuāli šāda motora ķibele VW dzinējiem ir daudz mazāka kā citu marku auto , tikai es uzrāvos .

rudens68 26.02.2012 13:07

To nomiks

Tad jau SAN bij tavi dati ja tā sekoja tām garantijas beigām . Vai pats devi vai viņi izčekoja ?

Mans amservs arī neveica lielo pārbaudi (vismaz man to tā nepasniedza ) pirms garantijas beigām . Bet nu jau tikko kā izieta 135 000 km apkope tā arī nekas nav nobrucis . Pa šo laiku ..divas tuvo gaismu lampas viena gabarītu , priekšā disks un kluči aizmugurē tikai kluči , vēl pa garantiju kautko ritošajā . Remontu zagšanas mēģinājuma dēļ neskaitu . Neko sliktu par amservu nevaru teikt , bet man ar'ī nav ar ko salīdzināt ( es domāju dīlerservisus ) .

rudens68 26.02.2012 9:21

VWfans rakstīja: Nafig vajag dīzeli + automātu? Tā taču visdārgākā kombinācija. Turklāt no degvielas ekonomijas arī nekas vairs nepaliek. Jaunajai Merivai dīzelis + automāts vidēji uz 100 km tērē 6,4 litrus dīzeļdegvielas uz 100 km, bet 1,4 litru turbo benzīnnieks ar manuālo kārbu - tikai 6,1 litru benzīna:

www.youtube.com/...

Tālajos 2007 -2008 gados tas automāta dārgums un neekonomiskums nevienu neuztrauca . Toreiz uz manu jautājumu Bensona pārdevējam kapēpēc pamatā benzīn crv pērk , protams bij nojaušama atbilde ....dīzelim nav automāts .

Diez kā tagad ..?

rudens68 25.02.2012 20:22

nomiks rakstīja:

rudens68 rakstīja: Kā ies šim www.tvnet.lv/...

kautkā bijušais TOP parketnieks tagad vairs nav līderos

Ja Nippon Auto nemainīs savu attieksmi pret klientiem, tad nekas arī nemainīsies pārdošanas rādītājos.

LV patērētājam ir svarīga kombinācija dīzelis + automāts, ko visu laiku Honda tirgū nevarēja piedāvāt. Ja jaunajam CR-V tas tiks ņemts vērā, tad domāju, ka rādītāji ies uz augšu.

Cik noproteu esi bijis klients pie Bensona gan tagad Nipon . Ko tad tas nipons tik sliktu dara atšķirībā no Bensona ?

rudens68 24.02.2012 13:55

Kā ies šim www.tvnet.lv/...

kautkā bijušais TOP parketnieks tagad vairs nav līderos

rudens68 23.02.2012 20:56

Vēl tik piebildīšu ..... domāju par alfu un amerikāni , bet pēķšni paņēmu sharan . kad tas nobeidzās tad paņēmu rav

rudens68 23.02.2012 20:53

Tālajā 2007 gadā ļoti maz trūka lai būtu alfas īpašnieks .Pat vairs nepateikšu kapēc TOREIZ tas nenotika .

Lasītākie raksti

Jaunie raksti