Kaut ko esi sajaucis - kad parādās rūsa, laiks pārdot, nevis krāsot!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kaut ko esi sajaucis - kad parādās rūsa, laiks pārdot, nevis krāsot!
Par šo var ziņot policijai. Nesen pie savas mājas redzēju, ka piebrauc netrafarētais policijas auto, policists ieiet kāpņutelpā un pēc brīža nāk ārā kopā ar vienu sprukstiņu. Piegāja pie šā bembelāta un nomērija priekšējiem logiem tonējumu. Kā beidzās nezinu, notikumu redzēju garāmejot.
nomiks rakstīja: Manuprāt, pie šāda ģimenes modeļa Multivan būtu laba izvēle, bet skaties uz Long versiju. Jo parastajā versijā pie aizņemtām 7 sēdvietām bagažniekā ratiem vietas būs gaužām maz vai pat nebūs vispār.
Degvielas patēriņš atkarīgs no braukšanas paradumiem, maršruta un dzinēja versijas. Konkrēti manam ir jaudīgākais 204 ZS motors, kas nozīmē arī nedaudz lielāku degvielas patēriņu kā citiem mazāk jautīgiem, bet tāda paša tilpuma (2.0 TDI) motoriem. DSG kārba ir lieliska.
Manam patēriņš tikai pa šoseju ir vidēji 8l/100km, dalītā ciklā - ap 10 l/100km.
Apkopi pagaidām esmu veicis tikai vienu. Kopā tā izmaksāja 316,04 EUR, bet Moller nodrošināja tikai darbu (ar atlaidi 140,43 EUR). Visus materiālus (eļļa, filtri) pirku Ape Motors (ar atlaidi 175,61 EUR). Tā kā bija apkope pie 60 000 km, tika mainīta arī eļļa kārbā. Tāpēc izmaksas bija lielākas kā būtu pie parastās apkopes
Kāds rezons veikt apkopi pie Mollera un maksāt astranomisku darbstundas ciparu, ja nepieciešamos materiālus pats esi sagādājis? Var tak to pašu izdarīt citos saprātīgos servisos.
Tipa pārdodot varēsi rakstīt, ka apkopies pie dīlera?
Klau, kasiņ! Kad Tu šī vai cita topika sākumā (neatceros kurā) meklēji sev lietotu auto un skatījies uz mazdām, es ieliku linku ar audi. Tad teici, ka tādu pa velti neņemtu, beigās skatos, ka tomēr esi naudu par viņu samaksājis. Labi, tas bija B4, šis drusku lielāks, nezinu tos kodus, bet baigo atšķirību neredzu. Kā tad tā?! Ar ko šis ir tik mega labāks par to audi?
Tu divreiz esi bijis dzēst riepu spiediena kļūdu, par kuru vēl maksāji (šis vispār ir nonsenss)! Vairākas reizes ir čakarējusies kārba, par ko dīleris nebrīnās. Tas viss līdz 25kkm.
Un tad stāsti, ka gaidi defektus, kuru nav. Tad kas Tavuprāt ir defekts? Motoram jānokrīt zemē?
Es reiz ieklīdu vienā no Galvaspilsētas nabadzīgajiem rajoniem, jeb tā sauktajā perifērijā. Ttur es redzēju, ka rūsa tiek apkarota aizlīmējot caurumus ar Makgaivereni. Spaiņa krāsas mazdai kā reiz tāds variants derētu. Tikai braucot pirkt to rullīti jāpaņem līdz, lai redz vai toņi sapas. Melnu ar tā varētu labot, jo Makgaivereni var dabūt arī melnā krāsā un melna mašīna jau tomēr biš cienīgāk izskatītos.
Tad neko, ņem pindzeli un pindzelē rūsu, cerībā, ka infekcija nepārmetīsies uz blakus stāvošo pasātu.
Labāk tās mazdas vietā paņem vecu auģiku. Piemēram šito: www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/80/fbbeb.html Komforts plus/mīnus būs vienāds, tikai nerūsēs.
Nez'. Mēnesi atpakaļ pirku, bija par ~15% lētāk kā pagājušajā gadā. Ņemot OCTA+ vienalga sanāca par dažiem eiro lētāk nekā pagājušajā gadā.
lvrhs rakstīja: Tikko parunāju ar viena servisa īpašnieku.
Ja maina eļļu ik pa 60tkm DSG, tad tās kārbas ilgi strādās. Pirms pirkšanas, obligāti ir jāveic diagnostika un, vēlams, iegūt arī servisa vēsturi.
Kurā vietā kārbā tas servisa īpašnieks maina eļļu? Sausajā sajūgā un spararatā, kas parasti izjūk?
Vai arī, kā eļļas maiņa kārbā pasargā sausos sajūga diskus un spararatu no izjukšanas?
kasinsh79 rakstīja: Autoram
Ja Tevi interesē 1,8Tsi ar 180 zs un DSG 7 ātrumu kārbu, vari ņemt mani pieredzes uzskaitē, vienīgi precīza atbilde būs tikai pēc gadiem pieciem Pagaidām tikai 18500km pieredze (pozitīva).
Autoram.
Tieši šādai kombinācijai visiem uzņēmumā esošajiem pasātiem ir remontētas kārbas pie ~100kkm. Pēc 100kkm tas 1.8 motors eļļu arī sāk pastiprināti ēst.
Kā jau te augstāk kaut kur izskanēja, ja kontoris pērk un dod to mašīnu braukt, tad lai būtu, bet ja par savu naudu jāpērk, tad noteikti nē, jo tas "prēmiums" ir pilns ar visādiem "kasjakiem".
Bet tur stingri jārēķina, vai tie papildus trīs mēneši nav dārgāki, kā pēc tam atlaide par nākamo klasi.
Šogad tā eksotikas halle bija daudz maz saprātīga. Visi salikti rindiņā un tā arī stāvēja.
Pagajušajā gadā gan bij pisec, katrs eksotiķis uzskatīja, ka viņam jānoliek pie stenda deviņdesmitniece un jāiegriež kaut kāds muzons pilnā klapē plus vēl katrs otrais to drandali tur gāzēja. Piegājām pie halles, sīči teica, ka viņi tur iekšā neies.
Principā pie kājas, vai tas stāvošais mustangs bija v8 vai v2. Tā pat ne rūcēja ne brauca... Tā pat par to lambo džipu. Nu dzeltens, nu lentīte riņķī, ne rūc ne brauc.
Tāda mazuma piegarša palika gan par tukšajiem akumulatoriem, kā rezultātā lielai daļi vairs nav iepējams attaisīt bagāžniekus, gan par nepārstāvētajām markām un modeļiem.
Ar dēliem visu jau bijām izstaigājuši, speciāli gaidījam to transformeru. Vilšanās bija ne tikai man, bet arī sīči bija dusmīgi par tādu ķēmu.
Cipari iespaidīgi.
Švāģeris pagājušajā gadā pabeidz māju un arī ilgi domāja par apkures veidu . Tā kā mājā iekšā vietas granulu katlam nebija, tad bija doma likt katlu saimniecības ēkā un rakt siltumtrasi. Beigās sarēķināja, ka lētāk un arī ērtāk ir elektriskais apkures katls plus boileris siltajam ūdeni. Teicās, ka par siltumtrases cenu plus katla izmaksām ar uzstādīšanu un vietas izbūvi, ar elektrību varot gandrīz desmit gadus kurināt pie rēķina, ka katru gadu elektrība paliek par 10% dārgāka.
Kantorī VISIEM esošajiem Pasātiem ar dsg septiņu ātrumu sausā sajūga kārbām ir mainīti sajūgi pie apm. 100kkm.
Nortel rakstīja: Vai šie motori ir ar atslēdzamajiem cilindriem? Cik liels ir apkopju intervāls?
Nē, parastie ķēdes motori bez atslēdzamajiem cilindriem. Apkopju intervāli ražotāja noteiktie, kad iedegas paziņojums. Plus mīnus 30kkm, apkopes dīlercentros.
Par 1.2TSI jettu un caddy motoru labāk neizteikšoš, tiem ķēdes pārlec regulāri un turbīnas spēj tik remontēt.
Var būt, ka jaunie motori ar siksnas piedziņu ir kripatiņu labāki, bet es vw grupas auto par savu naudu nepirkšu nekad.
Man ir statistika, nevis mīti. Kantorim ir trīsdesmit tiguāni ar minēto motoru, astoņiem ir veikts kapitālais remonts vai manīts pilnībā. 2/3 nobraukums zem 100kkm, 1/3 drusku virs 100kkm.
Kaut kā tā.
Es dēļ šī forumu praktiski vairs neveru vaļā.
Es pāris brīvdienas pabraukāju ar jauno 5008, kam arī bija aktīvāk kruīzkontrole. Minimālais attālums noteikti nebija 60m, jo uzliekot minimālo attālumu man, pa šoseju aiz kāda braucot, bija raustīgi, kāja visu laiku raustījās uz bremžu pedāļa pusi. Reāli tuvu brauca, pats nekad tik tuvu klāt nelienu, bet uz vidējo, jeb datorā apzīmēto Normal, bija ļoti pat komfortabli. Ja vēl papildus tam ieslēdz līniju lasītāju, vispār var snaust pie stūres.
Es jau ar tikai apvaicājos. ;) Un konkrētais projekt galīgi nebija pa lēto. Bet ja saka, ka tādu vienstāveņu projektu nav, tad nav.
Ielika gāzes apkuri ar siltajām grīdām.
Ja galīgi vajag, draugs tikko uzcēla standarta projekta somu vienstāveni. Atveda gatavus sienu paneļus un saskrūvēja. Pirka gatavo projektu māju, ja vajag, varu noskaidrot ražotāju.
Neticu. Bija Impreza ar gāzi, nobraucu tuvu 100kkm ar gāzi, bez problēmām. Šobrīd ir Outbacks, ko nopirku jau aprīkotu ar gāzi. Pats esmu nobraucis jau tuvu 100kkm, cik iepriekšējais saimnieks, nezinu. Tikko mainīju galvas blīves, jo tecēja eļļa gar galvas blīvēm, bet vārstu atstarpēm nebija pilnīgi nekādas vainas.