iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
spainis 17.08.2018 14:45

Neticu. Bija Impreza ar gāzi, nobraucu tuvu 100kkm ar gāzi, bez problēmām. Šobrīd ir Outbacks, ko nopirku jau aprīkotu ar gāzi. Pats esmu nobraucis jau tuvu 100kkm, cik iepriekšējais saimnieks, nezinu. Tikko mainīju galvas blīves, jo tecēja eļļa gar galvas blīvēm, bet vārstu atstarpēm nebija pilnīgi nekādas vainas.

spainis 16.08.2018 14:48

Kaut ko esi sajaucis - kad parādās rūsa, laiks pārdot, nevis krāsot!

spainis 08.08.2018 18:28

Par šo var ziņot policijai. Nesen pie savas mājas redzēju, ka piebrauc netrafarētais policijas auto, policists ieiet kāpņutelpā un pēc brīža nāk ārā kopā ar vienu sprukstiņu. Piegāja pie šā bembelāta un nomērija priekšējiem logiem tonējumu. Kā beidzās nezinu, notikumu redzēju garāmejot.

spainis 01.08.2018 12:03

nomiks rakstīja: Manuprāt, pie šāda ģimenes modeļa Multivan būtu laba izvēle, bet skaties uz Long versiju. Jo parastajā versijā pie aizņemtām 7 sēdvietām bagažniekā ratiem vietas būs gaužām maz vai pat nebūs vispār.

Degvielas patēriņš atkarīgs no braukšanas paradumiem, maršruta un dzinēja versijas. Konkrēti manam ir jaudīgākais 204 ZS motors, kas nozīmē arī nedaudz lielāku degvielas patēriņu kā citiem mazāk jautīgiem, bet tāda paša tilpuma (2.0 TDI) motoriem. DSG kārba ir lieliska.

Manam patēriņš tikai pa šoseju ir vidēji 8l/100km, dalītā ciklā - ap 10 l/100km.

Apkopi pagaidām esmu veicis tikai vienu. Kopā tā izmaksāja 316,04 EUR, bet Moller nodrošināja tikai darbu (ar atlaidi 140,43 EUR). Visus materiālus (eļļa, filtri) pirku Ape Motors (ar atlaidi 175,61 EUR). Tā kā bija apkope pie 60 000 km, tika mainīta arī eļļa kārbā. Tāpēc izmaksas bija lielākas kā būtu pie parastās apkopes

Kāds rezons veikt apkopi pie Mollera un maksāt astranomisku darbstundas ciparu, ja nepieciešamos materiālus pats esi sagādājis? Var tak to pašu izdarīt citos saprātīgos servisos.

Tipa pārdodot varēsi rakstīt, ka apkopies pie dīlera?

spainis 05.07.2018 9:14

Klau, kasiņ! Kad Tu šī vai cita topika sākumā (neatceros kurā) meklēji sev lietotu auto un skatījies uz mazdām, es ieliku linku ar audi. Tad teici, ka tādu pa velti neņemtu, beigās skatos, ka tomēr esi naudu par viņu samaksājis. Labi, tas bija B4, šis drusku lielāks, nezinu tos kodus, bet baigo atšķirību neredzu. Kā tad tā?! Ar ko šis ir tik mega labāks par to audi?

spainis 29.06.2018 18:00

Tu divreiz esi bijis dzēst riepu spiediena kļūdu, par kuru vēl maksāji (šis vispār ir nonsenss)! Vairākas reizes ir čakarējusies kārba, par ko dīleris nebrīnās. Tas viss līdz 25kkm.

Un tad stāsti, ka gaidi defektus, kuru nav. Tad kas Tavuprāt ir defekts? Motoram jānokrīt zemē?

spainis 15.06.2018 20:41

Es reiz ieklīdu vienā no Galvaspilsētas nabadzīgajiem rajoniem, jeb tā sauktajā perifērijā. Ttur es redzēju, ka rūsa tiek apkarota aizlīmējot caurumus ar Makgaivereni. Spaiņa krāsas mazdai kā reiz tāds variants derētu. Tikai braucot pirkt to rullīti jāpaņem līdz, lai redz vai toņi sapas. Melnu ar tā varētu labot, jo Makgaivereni var dabūt arī melnā krāsā un melna mašīna jau tomēr biš cienīgāk izskatītos.

spainis 14.06.2018 20:00

Tad neko, ņem pindzeli un pindzelē rūsu, cerībā, ka infekcija nepārmetīsies uz blakus stāvošo pasātu.

spainis 14.06.2018 14:07

Labāk tās mazdas vietā paņem vecu auģiku. Piemēram šito: www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/80/fbbeb.html Komforts plus/mīnus būs vienāds, tikai nerūsēs.

spainis 24.05.2018 14:39

Nez'. Mēnesi atpakaļ pirku, bija par ~15% lētāk kā pagājušajā gadā. Ņemot OCTA+ vienalga sanāca par dažiem eiro lētāk nekā pagājušajā gadā.

spainis 17.04.2018 19:58

lvrhs rakstīja: Tikko parunāju ar viena servisa īpašnieku.

Ja maina eļļu ik pa 60tkm DSG, tad tās kārbas ilgi strādās. Pirms pirkšanas, obligāti ir jāveic diagnostika un, vēlams, iegūt arī servisa vēsturi.

Kurā vietā kārbā tas servisa īpašnieks maina eļļu? Sausajā sajūgā un spararatā, kas parasti izjūk?

Vai arī, kā eļļas maiņa kārbā pasargā sausos sajūga diskus un spararatu no izjukšanas?

spainis 17.04.2018 8:43

kasinsh79 rakstīja: Autoram

Ja Tevi interesē 1,8Tsi ar 180 zs un DSG 7 ātrumu kārbu, vari ņemt mani pieredzes uzskaitē, vienīgi precīza atbilde būs tikai pēc gadiem pieciem Pagaidām tikai 18500km pieredze (pozitīva).

Autoram.

Tieši šādai kombinācijai visiem uzņēmumā esošajiem pasātiem ir remontētas kārbas pie ~100kkm. Pēc 100kkm tas 1.8 motors eļļu arī sāk pastiprināti ēst.

Kā jau te augstāk kaut kur izskanēja, ja kontoris pērk un dod to mašīnu braukt, tad lai būtu, bet ja par savu naudu jāpērk, tad noteikti nē, jo tas "prēmiums" ir pilns ar visādiem "kasjakiem".

spainis 11.04.2018 13:27

Bet tur stingri jārēķina, vai tie papildus trīs mēneši nav dārgāki, kā pēc tam atlaide par nākamo klasi.

spainis 11.04.2018 7:54

Šogad tā eksotikas halle bija daudz maz saprātīga. Visi salikti rindiņā un tā arī stāvēja.

Pagajušajā gadā gan bij pisec, katrs eksotiķis uzskatīja, ka viņam jānoliek pie stenda deviņdesmitniece un jāiegriež kaut kāds muzons pilnā klapē plus vēl katrs otrais to drandali tur gāzēja. Piegājām pie halles, sīči teica, ka viņi tur iekšā neies.

spainis 10.04.2018 15:46

Principā pie kājas, vai tas stāvošais mustangs bija v8 vai v2. Tā pat ne rūcēja ne brauca... Tā pat par to lambo džipu. Nu dzeltens, nu lentīte riņķī, ne rūc ne brauc.

Tāda mazuma piegarša palika gan par tukšajiem akumulatoriem, kā rezultātā lielai daļi vairs nav iepējams attaisīt bagāžniekus, gan par nepārstāvētajām markām un modeļiem.

Ar dēliem visu jau bijām izstaigājuši, speciāli gaidījam to transformeru. Vilšanās bija ne tikai man, bet arī sīči bija dusmīgi par tādu ķēmu.

spainis 31.03.2018 13:29

Cipari iespaidīgi.

Švāģeris pagājušajā gadā pabeidz māju un arī ilgi domāja par apkures veidu . Tā kā mājā iekšā vietas granulu katlam nebija, tad bija doma likt katlu saimniecības ēkā un rakt siltumtrasi. Beigās sarēķināja, ka lētāk un arī ērtāk ir elektriskais apkures katls plus boileris siltajam ūdeni. Teicās, ka par siltumtrases cenu plus katla izmaksām ar uzstādīšanu un vietas izbūvi, ar elektrību varot gandrīz desmit gadus kurināt pie rēķina, ka katru gadu elektrība paliek par 10% dārgāka.

spainis 29.03.2018 13:31

Kantorī VISIEM esošajiem Pasātiem ar dsg septiņu ātrumu sausā sajūga kārbām ir mainīti sajūgi pie apm. 100kkm.

spainis 15.02.2018 9:54

Nortel rakstīja: Vai šie motori ir ar atslēdzamajiem cilindriem? Cik liels ir apkopju intervāls?

Nē, parastie ķēdes motori bez atslēdzamajiem cilindriem. Apkopju intervāli ražotāja noteiktie, kad iedegas paziņojums. Plus mīnus 30kkm, apkopes dīlercentros.

Par 1.2TSI jettu un caddy motoru labāk neizteikšoš, tiem ķēdes pārlec regulāri un turbīnas spēj tik remontēt.

Var būt, ka jaunie motori ar siksnas piedziņu ir kripatiņu labāki, bet es vw grupas auto par savu naudu nepirkšu nekad.

spainis 14.02.2018 13:20

Man ir statistika, nevis mīti. Kantorim ir trīsdesmit tiguāni ar minēto motoru, astoņiem ir veikts kapitālais remonts vai manīts pilnībā. 2/3 nobraukums zem 100kkm, 1/3 drusku virs 100kkm.

spainis 13.02.2018 15:07
spainis 18.01.2018 11:22

Es dēļ šī forumu praktiski vairs neveru vaļā.

spainis 03.11.2017 8:35

Es pāris brīvdienas pabraukāju ar jauno 5008, kam arī bija aktīvāk kruīzkontrole. Minimālais attālums noteikti nebija 60m, jo uzliekot minimālo attālumu man, pa šoseju aiz kāda braucot, bija raustīgi, kāja visu laiku raustījās uz bremžu pedāļa pusi. Reāli tuvu brauca, pats nekad tik tuvu klāt nelienu, bet uz vidējo, jeb datorā apzīmēto Normal, bija ļoti pat komfortabli. Ja vēl papildus tam ieslēdz līniju lasītāju, vispār var snaust pie stūres.

spainis 27.10.2017 14:40

Es jau ar tikai apvaicājos. ;) Un konkrētais projekt galīgi nebija pa lēto. Bet ja saka, ka tādu vienstāveņu projektu nav, tad nav.

spainis 27.10.2017 14:22

Ielika gāzes apkuri ar siltajām grīdām.

spainis 27.10.2017 14:21

Ja galīgi vajag, draugs tikko uzcēla standarta projekta somu vienstāveni. Atveda gatavus sienu paneļus un saskrūvēja. Pirka gatavo projektu māju, ja vajag, varu noskaidrot ražotāju.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti