Nu nav jau tie RS vadītāji ar nekādi zelta gabaliņi.
twitter.com/mrserge/status/530043214326407169
Lai pirmais akmeni met tas, kurš bez grēka.
Nu nav jau tie RS vadītāji ar nekādi zelta gabaliņi.
twitter.com/mrserge/status/530043214326407169
Lai pirmais akmeni met tas, kurš bez grēka.
Man iepriekšējam dampim līdzīgi simptomi bija kad reduktors bija nosprādzis. Nomainīja reduktoru un viss kārtībā. Kolēgam ar līdzīgi, bet šim pietika ar reduktora tīrīšanu.
Klau, msh, man ir paredzēts brauciens uz Ingolštati. Kurā no šīm ekām tu strādā? www.audi.lv/lv/brand/lv/experience/locations/ingolstadt.html
Aiziešu ciemos.
Pēc postiem spriežot vajadzētu te:
Līdz cik līmeņiem iet tā atbildēšana? Dažos topikos izskatās, ka tūlīt būs pa vienam burtam uz leju! Manuprāt pilnīgi nevajadzīga fīča.
Noteikti! Kā tad! Vācu ir tas labākais! Smiekli pašam nenāk? Ar ko tieši tie vācu drandaļi ir labāki par japāņiem? Ar to, ka tos var dabūt ar airu logiem, sarūsējušiem bagažnieku vākiem, beigtiem durvju galaslēdžiem, izjukušiem divmasu spararatiem utt? Tie ir tie labumi?
Reku gliemežpārvadi.
www.kakao.lv/index.php?zoomzina=4329
Ieteiktu pastīties vel no tā vīra veikumiem, interesanti.
Tur ir gliemežpārvads, tāpēc arī pašu vellu var pakustināt. Man Outbackam aizmugurējo slotu izdevās ar wd40 atdzīvināt, protams, izjaukšu un sasmērēšu, jo tas draņķis tur visu smēri būs izšķīdinājis.
Subaru Outback ar LPG, būs gan parketnieks, gan universāls.
Atēnās arī ir peroni abās pusēs. Informators piesakot pieturas nosaukumu piezīmē arī kurā pusē būs perons.
nomiks rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Statoilā joprojām man krīt uz nerviem tā garā ņemšanās ar bulkām un hotdogiem. Vajadzētu iekārtot specialu kasi, kur var norēķināties TIKAI par degvielu.
Ja ir Statoil kredītkarte, tad var norēķināties uzreiz uz vietas pie DUS aparāta un pretī balagānam nav jātiecas
Nevajag nekādu speciālo Statoila kredītkarti, pietiek ar parasto, jebkuras bankas izsniegto, kredīta vai debeta karti. Jelgavas Statoilā noteikti. Vienīgi čakarīgi pie tā automāta, ka vispirms jāiestum atlaižu karte un pēc tam bankas karte.
tadsjautues rakstīja: es zinu kur mētājas panna ar visu blaķeni
Kur? Gribu blaķeni.
No Kuldīgas dzelzceļa līnijas ir viens tilts, kas nekam nav pielāgots. Tilts nekurienē uz nekurieni.
Palaidniex rakstīja:
anonimikis rakstīja: kas tur neskaidrs ar priekšrocībām? pie regulējamas gājēju pārejas tak otrā virzienā deg sarkanā gaisma.
Jautājums - vai man ir jālaiž no trotuāra nobraukušais un "gājēja ātrumā" braucošais velopisēdists. Vai viņam ir priekšroka?
Pa manam - ja tur ir luksofors, kurā gājējam deg zaļš, tad jālaiž. Ja luksofora nav, tad nav jālaiž.
Kur ir karjers, to zinu, bet iekšā nemīšos. Ja uz šosejas ieraudzīšu, pacelšu.
Šosejas labajā pusē uz Jelgavu braucot, vai no Jelgavas braucot?
P.S. Pēc stundiņas mīšu ar ričuku uz Jelgavu, ja tas ir barucot uz Jelgavu, tad pačolēšu, moš ieraugu....
WALA rakstīja:
Ko tu neteiksi:
Izvilkums no CSN - Braukšana krustojumos
138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
Ja velosipēdists brauc pa ietvi, tad šķērsojot krustojumu, viņam nav priekšroka attiecībā pret automobili, kas krustojumā nogriežas un viņu trajektorijas krustojas. Punktā ir minēts gājējs, kas ŠĶĒRSO brauktuvi, bet par velosipēdistu tas nav rakstīs.
Attiecīgi velosipēdista priekšroka krustojumā ir TIKAI gadījumā, ja viņš brauc pa brauktuvi blakus automašīnai un krustojumā automašīna sadomā griest pa labi. Tikai šajā gadījumā velosipēdistam ir priekšroka krustojumā. Pārējos gadījumos velo palaiž auto. Ja velo brauc pa ietvi, tad viņam mašīna krustā ir jāpalaiž.
>>WALA
Nogriežoties ceļš jādod gājējam, kas šķērso brauktuvi, vai velosipēdistam, kura ceļu tu šķērso, nevis velosipēdistam, kas šķērso brauktuvi. Ja Velosipēdists brauc pa tavu joslu tajā pašā virzienā un tu griezies pa labi, tad tev viņš ir jāpalaiž, ja viņš šķērso brauktuvi uz kuras tu griezies virsū, tad velosipēdistam ir jāpalaiž tevi. Velosipēdistam ir jāpalaiž tevi arī situācijā, kad tu nogriežioties šķērso veloceliņu.
Situācija absurda, bet tā ir. Piemēram, nogrižoties uz Ķīpsalu, ir gājēju pāreja un blakus veloceliņš. Gājējs var slāt pāri ceļam ar paceltu galvu, bet velosoipēdistam tevi ir jāpalaiž.
nazurbajev rakstīja: Tu maz zini, kas ir Egmonts?
Zvaigzne drukā pati (Biķernieku ielā), bet Egmonta produkcija top iespiestuvē "Livonija".
Man uz galda ir sīča grāmatiņa , kurai aizmugurē lieliem burtiem rakstīts "ZVAIGZNE ABC" un tad zemāk maziem burtiņiem "Manufactured in China".
Centis_Nuudele rakstīja:
Nortel rakstīja: [c Un nopirku nekvalitatīvu, bez čeka.
Atzīšos - tāpat kā daudzi šejienieši esmu grēkojis pret valsti...arī esmu pircis detaļas SPS bez čeka.
Bija viens gadījums, kad trāpījās defektīvs bremžu cilindrs. Bez ierunām apmaiņā pret defektīvo detaļu dabūju atpakaļ savu naudu. Nassing spešel.
Ar ir bijis gadījums, tikai nevis brāķis, bet gaisa filtrs no citas modifikācijas. Sadabūju vajadzīgo filtru un ieliku, bet to kas nederēja, man laipnais SPS kantoris samainīja pret agrgātu siksnu, kuras beigu sākumu pamanīju tikai ķeroties pie autosa remonta un iesākumā nebju uzsūtījis.
Un tas viss bez čeka... Nebija nekādu problēmu.
Svistc!
Tas subāra filtrs man jau nedēļu stāv uz galda un gaida, kad jamo varēs saminīt pret siksnu.
VWfans rakstīja: Tas bija turp un atpakaļ no Dundagas uz Rīgu.
Bet no Dundagas uz Talsiem un atpakaļ autobusa biļetes trim cilvēkiem maksās Ls 7,50, bet četriem cilvēkiem - vismaz 10 latus...
Kā redzams, trim un vairāk cilvēkiem, braukt baudīt svētku salūtu ekonomiski izdevīgāk ir ar privāto transporta līdzekli, nevis sabiedrisko transportu. Un, nenoliedzami, arī ērtāk.
VWfans rakstīja:
rt rakstīja:
Sretsked rakstīja: Bijāt gūt kādas nebūt pozitīvas emocijas Staro Rīga aplūkošanā, parādē, salūtā ? Bija jauks laiks un satikti pozitīvi lādēti cilvēki.
Par to prieks.
staro tālāk jefiņ
tev saka, aizbrauc padzīvo uz laukiem.
pa kādu naudu tas opis aizbrauks uz Rīgu un pozitīvi uzlādēsies?
Jā, dažiem aizbraukt uz Rīgu var būt dārgi, ņemot vērā viņu materiālo stāvokli. Piemēram, dundadzniekam līdz Rīgai jābrauc 149 km, turp un atpakaļ tātad 298 km. Ja viņam ir tipisks laucinieka auto - 1992.gada Volkswagen-Passat ar 1,8 litru benzīna motoru, tad degvielas patēriņš šādā braucienā būs 6,7 litri uz 100 km. Braucienam uz Rīgu un atpakaļ vajag 19,97 litrus benzīna, kas maksā Ls 14,32. Ne katrs to var atļauties...
Dundadznieks var netriekties uz Rīgu, bet baudīt Svētku uguņošanu Talsos. Katru gadu ir bijis gana krāšņs pasākums. Un no Dundagas līdz Talsiem ir nieka 33.5 km. Turp atpakaļ kopā 67 km. Pēc Tava aprēķina, braucot ar augstākminēto Passatu, dundadznieks degvielai iztērēs 3.23 latus, ja degvielas cena ir 0.72 Ls/l.
Tehniskās uzticamības ziņā B7 ir tieši tāds pats mēsls, kā B6. Kamēr garantija, tikmēr braukā ar servisa maiņas auto, kad garantija beidzas, tad ar sievas Hondu.