msh rakstīja: jurkins laikam būs tas kreisais kantoris
Ņifiga, Šīreris!
msh rakstīja: jurkins laikam būs tas kreisais kantoris
Ņifiga, Šīreris!
Transmiteru galvenā problēma, ka viņi spēj pārraidīt tikai 50-15000hz.
Visi bļaurējas bļaurējas - šis nepatīk, tas korumpēts, tam par daudz maksā, viņi sazvērējušies. Patiesībā visus nospiež augstās cenas. Ja būtu pietiekami daudz naudas lielākajai tautas daļai, tad arī mūsu valdība būtu OK u.c. lietas sakārtotos palēnām.
Atcerieties, bērni, viss kas notiek (nobalsošanas, neapmierinātības u.t.t.) ir dēļ nepareizās ieņēmumu attiecības pret izdevumiem.
Jautājums, kas pie tā vainīgs!?! Nuka paši vainīgi, sagrābušies kredītus (lasīt: pašam naudas uzreiz mazāk, bet pārdevējam dafiga brīvo līdzekļu); ja kādam ir ko tērēt, tad kādēļ lai pārdevējs nepaceltu cenu?
Cita runa par admin. regulējamām cenām. Ceļās. Piekrītu. Bet ne jau mūsējie uzkruķī to cenu, krievi pielīdzina mūs vecajai Eiropai. Kurā, starp citu, tagad arī ceļas cenas enerģētiskajiem produktiem
Bija viens incanc čalīc, kuram bija teorija par medībām, ķipa "es ar mežakuili viens pret viens, aci pret aci u.t.t.; baigais kaifs, es varonis...". A kuļi viņš varonis, kā Centis teica - nožmiedz ar plikām rokām tad būsi varonis, bet savādāk tas aci pret aci tāds švaks sanāk. Kuilim ta ir aci pret aci, a tu sēdi drošībā ar vinteni un ahūno optiku un jūties "aci pret aci"
Esmu ar 910-to izbraukājis maršrutu Rīga-Ženēva un vēl pamatīgi pa Francijas dienvidiem maisījies. LV kartes neesmu baigi čekojis, bet pa Rīgu atpazina visas vienvirzienas ielas. Polijā strādāja super, neatpazina dažus svaigi pārbūvētus (par apļiem) krustojumus. Polijā kartes info izskatās aptuveni 6 mēn. veca.
Vācijā tikai bāņi, tie, protams, ideāli. Šveicē arī bāņi+ mazie celiņi, pārklājums man bija 100%. Francijā tas pats. Vispār vecajā Eiropā Tomtoms spēja izvest pat no raštatēm ārā ar 100% precizitāti.
910 komplekts ir riktīgi labs: Tomtoms, mājas doks un lādētājs, auto stikla doks un lādētājs, bluetooth pults, maciņš, ārējais mic hansfree funkcijai, audio vads uz radio, visas kartes softiski. Nebija vienīgi ārējā antena, ko no ebay.de neoriģinālo par 7eur paņēmu. Komplekts ir "ready to go", nekas nav jāpērk klāt. Tikai pieliec pie PC un apdeito visu.
No funkcijām laba ir bluetooth handsfree funkcija.
Nepatika 910tajam svars (baigi kratās pie stikla un tāds paresns, bet toties 20gb atmiņa, pēc apdeitiem ap 9gb brīvi), drusku par īsu auto lādētāja vads un stikla doks (pie slīpāka stikla Sharan grūti noāķēt Totomu nost, jātaisa stiprinājums vaļā). Gribējās lai spilgtā saulē LCD būtu košāks vai kaut kādu hudiņu kā dārgajiem monitoriem.
Aha. Tikai es runāju par tā dziedzera uzlējumu. Un vispār - ko gribu to badīgi riju no miskastes.
Tie nav bebra p.auti, bet gan kaut kāds dziedzeris, kas TĀDU smaku dod. Mēģināts ir, pēc tam vēmu vēl 24h. Vairāk par bebru delikatesēm info nav.
P.S. ir atslēgu piekariņš no maza aligatora ķepņas
Jēziņ, kam tev 4x4?
Baltajam TA arī ir vai CSDD darboņi par saurbto kapotu iedod banu uzreiz?
Pašam ģimenē ir Patrolis 2001. gada ar 3.0D un manuālo kārbu. Pa šoseju un pilsētu braukt ir godīgi sakot pretīgi. Gaita tāda gaļīgi šļuraina un nekāds cēliens zem 2700rpm nesanāk. Toties sniegoti un smilšaini lauku ceļi ir šim kā radīti. Diemžēl neesmu ielīdis nekādos īpašos mēslos lai nobaudītu caurgājamību jo nav attiecīgas riepas virsū (ir M+S). Dīzeli rij šitais aparāts ap 10l ārpus pilsētas (pēc maniem aprēķiniem) braucot līdz 110km/h. Pilsētā - nezinu. Domāju ka visi 14l sanāks.
Mani secinājumi pēc lielās govs lietošanas jau kādu laiku:
* tādam aparātam automāts ir must have
* pilsētas satiksmei nederīgs dēļ izmēriem, cēliena, vadāmības un patēriņa
* ārpus pilsētas jāņem vērā, ka Patrolim max ātrums ir 130km/h, bet jau ap 120 dzinējs rīs kā traks
* reāls respekts no apkārtējiem un pat bumerists palaidīs sev priekšā
Tavā vietā es neņemtu tik lielu autiņu. Pačolē labāk uz x-trailu vai kaut ko līdzīgu. Laikam gan x-traili ir padārgi maitas un blakus Patrolim vai LC izskatās tādi ... sīciņi.
Par pelēm ibio bija labs! Šeit nāk prātā joks par kaķīti, MB, VW, M412 un salona blīvējumu.
Par reāliem ieteikumiem - nomaini visus šķidrumus, filtrus, siksnas. Salādē aķi. Sapūt riepas ar silikonu. Nomazgā un savasko virsbūvi. Izšrubē salonu smaržīgu jo smaržīgu un ieliec wunderbaumu. Pret kaiju kakām vislabāk palīdz auduma pārsegs. Bet tas nepalīdz pret vaņkām.
Pirmkārt jau dīzelim tās sveces ir jāpasilda pirms lecina auto. Pagriez atslēgu līdz iedegas panelī gaismiņas, meklē dzeltenu spirāli. Kad tā nodziest atkal izslēdz aizdedzi un pagriez vēlreiz līdz lampiņām, lai uzsilda vēlreiz. Tad mēģini griezt atslēgu līdz galam un startēt.
P.S. Nisana Patrolim patīk, ja sveces silda pat 3x pie zemākas gaisa temperatūras.
krastins rakstīja: Atri,kvalitatiivi,par sapratigu cenu nokrasosu Tavu auto 28263995
Pa cik pārkrāsosi zaļā krāsā, ja nopirkšu no tevis šo drapaku?
Saskatu veselu čupu ar trūkumiem šai darbībai:
* plēve sen uzlīmēta un pārējais auto ir stipri pabalējis, bet zem plēves krāsa būs tumšāka
* plēšot nost var noraut krāsu, ja tai ir kāds kaitējums iepriekš nodarīts (rūsa, atlekusi krāsa u.t.t.)
* plēšot nost var nenonākt līme, cik šitādu mašīnu nav redzēts...
msh rakstīja:
cap rakstīja: H1 vispār ir tapis kā ieroču platforma miltaristu vajadzībām. Vēlāk GM izdomāja, ka civilo versiju priekš reperiem var arī uzveidot.
.
Priekš reperiem uztaisīja H2 un H3, H1 uztaisīja priekš Ārnija, kurš nav reperis
Ārnijs jau arī ir [b]Švarcņigers[/b]
Yetti rakstīja: ir dzirdēt, ka īsās versijas uz slidena grūtāk vācams... dubļu braukšanai noteikti, ka būs labāks....
Protams, jo īsāka riteņbāze jo grūtāk vācams. Tas gan - lielo Patroli var smuki likt plakaniski pa gruntinieku un taisnojas ideāli.
Nez kā ir ar tiem 3-durvju Patroliem... drusku jau ķēmīgi izskatīsies blakus 5-durvju brālim, bet būs vieglāks. Pēc 2000.gada laikam visi dīzeļPatroli ir ar 3.0.
Ja Patrolim ar 2.8 nāk tikai 130zs, tad to es točna neņemtu. Jau ar 158zs 3.0 ir švaks uzrāviens.
Par ieguldījumiem pērkot konkrēto galerijā apskatāmo izstrādājumu:
* pirkuma summa ~12k eur par 2002. gada auto
* par iepriekšējā īpašnieka kasko nomainīts priekšējais stikls (bija sadauzīts ar akmentiņu) un logu slauķi
* pārkrāsots kapots (bija nodauzīta krāsa), laikam ap 150Ls
* nomainītas riepas (ap 50Ls/gab no reifendirekta)
* jauns aķis (80Ls), bet vieta ir diviem aķiem
* ielikti nopietnāki grīdas tepiķīši (40Ls)
* signalizācija
Vēl vajadzētu uzlikt apakšā "pannu" un gribētos migliniekus.
Gan jāpiebilst, ka auto ir pats pats prastākais modelis, no ekstrām ir tikai A/C. Stūre, pārslēgs no plastmasa, nav miglinieku. Modelis ar kožu, automātu, citiem elektrolabumiem, plastamsas detaļām virsbūves krāsās, ķengursitamo u.c. vidēji ir 4-6 tūkst. euro dārgāks.
Varu kaut ko par Patrol pastāstīt. Atšķirība starp 2.8 un 3.0 ir diezgan liela - 2.8 ir vecāks dzinējs ar 6 cilindriem, 3.0 ir ar 4 cilindriem, bet 3.0 ir drusku jaudīgāks. Patrol būs riktīgs purva bridējs, bet pa asfaltu maksimālais ātrums ir 130km/h. Tā kā Patrol ir samērā smags [pašmasa bija aptuveni 2.3t, bet pilna masa jau drusku virs 3t], tad 158zs 3.0 dīzelis nav neko brašs skrējējs, turbīna ieslēdzas pie 2700rpm. Tad arī autiņš beidzot aizbrauc.
No apkārtējiem vadītājiem ir respekts. Auto ir pamatīgi plats, augsts un garš [5.1m]. Dažreiz tas ir baigi liels mīnuss. Vēl viens mīnuss ir samērā šļurīga vadāmība. Vēl mīnuss varētu būt nenormāli liela atšķirība starp pašu prastāko versiju un pilnībā nopakoto, tas ļoti ietekmē pat šāda cienījama vecuma auto cenu.
Par caurgājamību neko nepateikšu, jo neesmu nekur mēģinājis iebraukt. Diemžēl. Pagaidām.
Pērkot jāpievērš uzmanība bagāžnieka durvīm, vai tās nav nosēdušās tajā pusē kur ritenis uzskrūvēts. Nezin kāpēc parasti drusku ar akmentiņiem nodauzīts kapots un līdz ar to jāpečeko uz rūsu.
Par IV Golfu mazajiem benzīndzinējiem kaut kad sen atpakaļ viens putniņš dziedāja, ka aukstās ziemās kaut kas mēdz sasalt, sasprāgt un tad ir liela zapte. Gan jau kāds tehniskāks zinātājs parādīsies un apstāstīs.
Palaidniex rakstīja:
Master_D rakstīja:
Man drauga sievai ir. Ļoti labs aparāts, mehāniskais zūms un tā. Bet nu perverss tas aparāts ir pēc skata
Palaidniek - tas nav MAZS ZIEPIS. tas pat nav līdzīgs ziepim
Es nerunāju par šo, gandrīz dSLR-Like.
Ir vairāk par 5 mazajām kamerām, kas ir spējīgas radīt visai ciešamu attēlu, piemēram šis -> www.dpreview.com/...
Lēti gan nebūs, toties mazs un ērti.
Leica ar D-Lux 3 ir biku nohaltūrējuši. USB ir tikai 1.1, manuālās f-cijas ir lietojamas tikai daļa, priekšējais vāciņš ir jānoņem pirms kameras ieslēgšanas (ja ieslēdz kameru ar vāciņu virsū, tad dabon erroru un jāslēdz ārā un iekšā vēlreiz). Drusku kaitina no korpusa izvirzītais LCD. Bilžu kvalitāte dažreiz ir super, dažreiz vienkārši laba. Patīkami, ka D-Lux 3 netaisa mežonīgi piesātinātus toņus, bildes sanāk reālistiskas, varbūt dažreiz gribētos ne tik pelēkas, kad ārā apmācies. Vēl nemaz nepatīk 16:9 formāts. 4:3 var iegūt, bet tad zaudā pikseļus, par kuriem taču ir samaksāts. Patīkami ir tad, kad jāpērk papildu baterija - Leica oriģinālā maksā 2.5x dārgāk kā Panasonic alternatīva. Diemžēl to nevar teikt par feino bifeļādas somiņu, kas speciāli D-Lux 3 uztaisīta. To e-bay pat ar uguni nesameklēsi, bet tiklīdz kas parādās, tā cena ir kosmoss. No Leica tur ir tikai smaka un lētā gala Leica optika un laikam arī matrica. No Panasonic tur ir viss pārējais (sākot no menu un beidzot ar izskatu), kas manās acīs aparāta cenu neceļ.
Jēziņ! Tu taču esi to nabaga dīzeli pavisam aizsēņojis ciet, ja nezini šādu elementāru lietu. Vismaz pāris reizes mēnesī vajag pulksteni līdz sarkanajam aizgriest, lai visi sodrēji izbirtu ārā. Pamoci to motoru un jau pēc 10 min nebūs to sodrēju tik daudz un motorītis arī labāk pukšķēs!
no džeka ar rozā kreklu foto.inbox.lv/... es oranžu busu nepirktu...
F323F rakstīja:
Cena 9800EUR (cena norādīta ar PVN)
Pričom te PVN???