iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
Chesterfiiilds 18.12.2006 16:27

Graberis rakstīja: Nu, ja jau panesās beztēma par blondīnēm, tad es ar pastāstīšu. Piebraucu Antenas ielā uz TA, izkāpju no autiņa, skatos, piebrauc kaut kāds Subārs - toļi Impreza, toļi balts vai sudrabots, kāda starpība - visi viņi vienādi. Skatos, kreisā pusē tuvie uguņi nedeg - viens pats gabarīts tik blāvi spīd. Izkāpj mākslīgā blondīne labākajos gados. Domāju, nu, lai panāk tuvāk, pateikšu, ka šitā labāk nemaz placī iekšā nebraukt, lai apiet tepat ap stūri, dabon lampiņu. Domāju, palīdzēšu arī iestellēt, ja pati nemācēs.

Bet nu tā tante man ar tādu paātrinājumu izņēma līkumu ap mani un iespraucās priekšā numuriņu paņemt (nu, tādā veidā, kā pēc labākās prakses penži spraucas sabtransportā), ka visa gribēšana pārgāja. Domāju - ja esi zoss, nu tad brauc arī.

Stulbums tas, ka tajā brīdī pie kasēm bija tikai 2 cilvēki.

Varu derēt, ka viņa izgāja to TA a tu nē, tā kā tajā anekdotē - h.uj sosjoš ti, a ja minjetčica!!

Chesterfiiilds 17.12.2006 4:22

nomiks rakstīja: Skaties, Chesterfiiild, ka pats nenoraujies!!!

Vispār par tādu postu pienāktos mūžīgais bans!!!

J.ebal es tevi, vwfanu, redaktoru un, protms, to mūžīgo banu mutē.

Kā teiktu viens mans labs paziņa - pasosite man!!

Chesterfiiilds 17.12.2006 4:19

Cartman_626 rakstīja:

nomiks rakstīja: Skaties, Chesterfiiild, ka pats nenoraujies!!!

Vispār par tādu postu pienāktos mūžīgais bans!!!

Tu te nemāci cilvēku dzīvot, bet paskaties pa logu uz savu brīnumparku un nokaunies. Kā viens cilvēks var nopirkt divus kroplīgākos franču ato vienlaikus?

franču auto??????????????? Man nav nekad tāds bijis un diezvai būs, ej izgulies, zirga galva!

Chesterfiiilds 16.12.2006 18:33

Palasot šo brīnumjauko topiku, rodas iespaids, ka visi opel h.ujiva lietotāji ir p.idari, it īpaši tie ar 1,3 litru neticami ņipro dīzelīti. Tas patīkami labi velk mazu apgriezienu diapazonā, jo maksimālais griezes moments ir diapazonā no 1750 līdz 2500 apgriezieniem -170 ņūtonmetri, kas ir vairāk nekā 1,6 litru un 1,8 litru benzīnniekiem. Ar to j.obanos kapeikpisējus var arī apsveikt. Normāli cilvēki brauc ar vismaz 1.3*2/3/4 reizes lielākiem dzinējiem un viņiem ir pilnīgi pokuj, cik apgriezienu viņiem ir pie ātruma 180km/h. Tas pats attiecināms arī uz patēriņu.

P.S.

Īpašs brīdinājums fanan ar to koncheno merivu:

Ja tu, suka, nebeigsi likt šeit postus ar sava musorņika slavinājumiem un kapeikpišanas aprēķiniem, es tevi atradīšu. Sākumā tavai merivai parādīsies smuki naglas skrāpējumi abu sānu garumā. Ja ar to nebūs līdzēts, tad lai allahs stāv tev klāt..

Es runāju nopietni, atrast tevi nebūs grūti, tici man.

Nu zaj.e.bal jau visus, nesaproti, vai?

Chesterfiiilds 08.11.2006 23:37

VWfans rakstīja:

Man neskauž, taču būšu gandarīts, ja visādus narkodīlerus un sutenerus drusku piežmiegtu vismaz šajā ziņā, prasot no viņiem bargāku naudu par vienkāršajam cilvēkam absolūti nevajadzīgu lietu - ekskluzīvajiem pasūtījuma numuriem. Un kā blakusefekts būtu iespēja kādai Gulbenes CSDD nodaļas darbiniecei, kārtīgai trīs bērnu mammai, palielināt algu par 15%.

Savukārt es būšu gandarīts, ja šajā portālā parādīsies topiks ar tekstu: manai merivai pi'zd'ec - sasista lupatās pēc 7 kūleņiem un 3 salto. Spidometra rādījums 23666km.

Chesterfiiilds 15.10.2006 21:54

raimondsm rakstīja: Lai kaut kā mazinātu elektronikas pulciņu deficītu, te varēs iemācīties salikt vienkāršas shēmiņas un saprast, kāpēc tās darbojas vai nē. Lodēšanas pamācības – šeit. www.iauto.lv/... ;forum=20

Drošības noteikumi – lodēt jāmācās pieauguša cilvja klātbūtnē. Vēlams 12voltu lodāmurs, kas darbojas no pieliekamajā nolikta akumulatora caur drošinātāju, tādejādi nekādas saiknes ar 220V nav. Par strāvas avotu var izmantot baterijas vai barošanas bloku, kas no 12 voltiem veido spriegumu no 0-12V. Tādu ar visu voltmetru var pasūtīt Latgalītē. Obligāta aizsardzība pret īsslēgumu – drošinātājs vai elektroniska aizsardzība.

Montāžas plate – var izmantot folgētu getinaksu – tas no vienas vai abām pusēm pārklāts ar plānu vara kārtiņu. Celiņus var izveidot izkasot ar nazi vai vīles galu vai arī uzkrāsojot ar nitrokrāsu un tad izkodinot dzelzs hlorīda šķīdumā. Caurumiņus detaļu kājiņām var izurbt ar 1-2mm urbīti vai arī montēt uz folgētās puses lodējot bez caurumiņiem.

Montāžas plati var izveidot no 2 apalvotiem 2mm vara vadiem, kas nostiprināti paralēli viens otram 5-10cm attālumā. Materiāls – tekstolīts, parastais getinakss bez folgas. Vienam pievienots sarkans vads un drošinātājs un tas būs pluss + , otram - zils, un tas būs mīnuss.

Darbarīki – nazis, asknaibles, mazas vīlītes, pincete, multimetrs( vēlams Ls5 jo pāris tiks nokurināti), labs lodāmura turētājs.

Detaļas – pāris vecu radio vai tv plates, gaismas diodes, vadiņi, austiņas, austiņu štekeris, maināmas pretestības- potenciometri..

1.Multimetrs. Pretestības mērīšana- iestatam dažādos diapazonos, mēram roku pirkstu pretestību, dažādu rezistoru pretestību, pieslēdzam potenciometram un iestatam , piemēram, 10kiloomus. Ja iestatīts - pretestība – nemēram nekādu spriegumu vai strāvu. Sprieguma mērīšana - U līdzstrāva– iestatam pareizo diapazonu un izmēram pirkstiņa baterijas spriegumu, akumulatora spriegumu, mobilā telefona akumulatora spriegumu. Diapazons- vispirms lielākais. Strāvas I mērīšana – pieslēdzam 3voltiem gaismas diodi un izmēram strāvu. Strāva plūst šoreiz caur multimetru – virknes slēgums. Dažiem multimetriem ir jāpārsprauž vadi multimetrā.

2.Saslēdzam virknē vairākas pretestības (rezistorus). Izmēram kopējo pretestību pieliekot multimetru abos galos, tad katru pretestību atsevišķi. Pieslēdzam plusu un mīnusu, izmēram sprieguma kritumu uz katru. Ieslēdzam virknē maināmu pretestību, ieregulējam kaut kādu strāvu – piem. 20mA. Ieslēdzam gaismas diodi, ieregulējam vidēju spilgtumu, izmēram sprieguma kritumu uz diodi.

3.Nopērkam kaut kādu grāmatu par to visu un sākam uzdot jautājumus.

4.1A – 1000mA, 1V – 1000mV, 1megaoms – 1000kiloomu – 1000000omu.

ej izgulies, mudzila.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti