Es ar esmu kreisējis uz ~80 kad iedegās "check engine" ar 2000 gada Opel dīzeli, bija mirkoplaisa vienā no vaakuma cauruļvadiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es ar esmu kreisējis uz ~80 kad iedegās "check engine" ar 2000 gada Opel dīzeli, bija mirkoplaisa vienā no vaakuma cauruļvadiem.
vēl var būt dzeses šķidruma līmenis par zemu.
varbūt prātu čakarē klimas kāds no sensoriem
autors varētu pastāstīt kā temperatūra uzvedas uz ceļa braucot.
Pēc būtības izskatās ka termostats ir ieprūdis uz lielo loku, pie zemiem apgiezieniem nav siltuma, motors patur sev visu.
Skaties tur
aizbrauc ka cienītais uz kādu volvo specializētu servisu, lai pieslēdz dīvaino volvo servisa programmu, piemēram :
1) protams ka oficiālais Mūsa Motors
2) alternatīvs serviss Bravo auto (mehs ilgus gadus strādājis Volvo centrā) www.bravoauto.lv/...
3) VRV motors. www.vrvmotors.lv/...
4) Autostils www.autostils.lv/...
šie visi protams ka atrodas Rīgā.
Tad vēl var piereģistrēties www.volvoklubs.lv/... , varbūt tur kāds var no tavas skopās informācijas izzīlēt kafijas biezumos kas tad noticies tavas volvo nezvēram
baigā lirika tekstā, bet varbūt uz kādu nostrādās. derētu vēl kāda svešvalodā.
un jā, kāpēc nav uz lietajiem diskiem, tak par ietaupīto naudu varēji nopirkt.
spoguļi tam auto ko ar roku no ārpuses regulējās un neapsildās?
VWfans rakstīja: Vai šis ir izcila sludinājuma paraugs?
www.ss.lv/...
Izcils nav, bildes kā priekš žurnāla, pilnīgi lieki rakursi. Teksts ar neko daudz nevēsta.
škiet ka ir bijis kaut kāds dēmo auto, pēc dīvainā aprīkojuma apjoma
secinājums, nav labs apraksts, cena kosmoss par 2006 gada auto.
varbūt atbilde ir šeit: www.obd-codes.com/...
Piedāvā SIA Komunāltehnika, tā kas uz Artilērijas ielas Rīgā, tie šķiet ka dīleri skaitījas, varbūt šamiem kādam kundem būs interese
šeit vajadzētu drusku apdomāt ko aicināt un ko rādīt, kaut gan pie mūsu mazā cilvēku skaita ir kā ir
VWfans rakstīja: Kad ir kalni, tad tiešām jāslēdzas zemākos robos. Bet Latvijā jau to kalnu nav...
ir viena ieleja Siguldā uz Turaidas pakalniņu. tur var patestēt
Njā, škodas ir patreiz kā tautas mašīnas. Mums ar darbā jau ceturtā škoda pagājušo piektdien piepulcējās.
Tagadiņ ir Octavia, Octavia O2, Yeti un pati jaunāka ir Octavia ar feisliftu.
Karlo motoram laiku pa laikam rūpnīca izmet kādu akciju.
Kad pirkām yetiju, tad bija teju par diviem tūkstošiem eiras bonus. Ar pēdējo octavia ar paveicās, par 100 eirām varēja paņemt papildaprīkojumu laikam par 1000 eriām ar astīti. Vismaz draiverim nav galīgā bāzīte.
msh tu nedaudz kļūdies. Šādu auto lietotāji Latvijā nav flegmas, jo lai brauku ir nepieciešama ļoti laba nervu sistēma un matemātiskās analīzes spējas jo īpaši pie apdzīšanas.
uij nepamanīju, piedod.
Tomēr cik nu tie auto ir bijuši ar mazmotoriem lietošanā Opel Kadett ar 1.3 karburatorinieku, Chevroletu Aveo 1.2 benzīns un vēl viens Aveo ar 1.4 laikam motoru, tad vēl bija VW Polo ar 1.4 tdi trīscilindrinieku. Kaut kas tur tomēr pietrūkst. Tomēr šāda auto lietošana iemāca tevi braukt kulturāli un bez stresa, jo ar tādiem motora raksturlielumiem savādāk vienkārši nevar būt.
VWfans rakstīja: Vakar pa šoseju uzliku uz nullēm borta kompīti, un pie 80-85 km/h tas uzrāda patēriņu 5,1 litrs uz 100 km, bet pie 90-95 km/h - 5,4 litri uz 100 km.
Mans 2000 gada ķīseļvētras 2.0 motorīts ar strādājošu klimatu kruīzā tērē pat mazāk degvielas pie šādiem ātrumiem ~90 km stundā. Pārbaudīts Rīga-Inčukalns ceļā vairkārtīgi.
uij, lai nu tā būtu. Ar to biezumu kaut ko jau inženieris ir rēķinājis. Agrāk kamēr nebija visādu tur ESP ABS utt, bija aptuveni šāda matemātika, ja auto braukā pa līdzenumu bremžu kluči kalpo ~60 tkm, diski jāmaina pēc katrām divām kluču maiņām. Tagad gan šitais vairs neiet krastā, vismaz skatoties kā manam jaunajam Yeti jau uz 15 tkm ir kāds milimetrs pazudis, simtpunkti to veicina visādi pretbuksēšanas elementi
palielam jā, visiem ir tik mazs darba mūžs.
Nē nevar diskus plānākus , jo kaut kur jau tam karstumam ir jāpaliek un tās pāris tonnas ir jāaptur.
un ar to tu zāģē koka zaru uz kura mēs visi (kuri godīgi maksā nodokļus) sēžam un pukojies ka ir tik sūdīgi.
Kāpēc tad nepārcelies dzīvot un strādāt pie ikauņa.
A tu padomā par bremžu virzuļa gājiena garumu.
arko2 rakstīja:
sarashkins rakstīja: Ievērtē cenas - www.autospares.lv/...
Man patika Brembo cena. domājams tās ir par pāri.
Un dažiem tur pieminēts biezums 25mm, minimālais 23mm. tas nozīmē ka var atšķirties jaunu disku izmērs atkarībā no partijas, vai ka pie 2mm nodiluma tie būtu jāmaina?
Pie 23 mm biezuma tie ir jāmaina. Tas nozīme ka darba mūžs ir tikai 1.5 mm no katras puses
Vislabākais ir e-pasts.
mkersna@.... kas ir saīsinājums no muļku ķeršana
Maksās no 150 Ls uz augšu. Meklē dīzeļu servisu vai nu SNE vai Volks.
Pie šitiem www.autojok.lv/...
Nortel rakstīja:
msh rakstīja: A kam vispār jānotiek lai vajadzētu mainīt atsperes?
Jāved daudz kartupeļu.
Pietiek tikai braukt pa Latvijas ceļiem bez kartupeļiem
a galvenais, vai eļļu ielēji pēc visām šīm darbībām?
mincis rakstīja: Turpinot par tērauda un čuguna katlu siltummaiņiem. Katlam ar čuguna sekcijām zema atpakaļgaitas t (zem +55*C) nav nekas nā.................et gan pareizi izvēlēts katla tips atbilstošajai situācijai.
sapratām jau sapratām. un kā to izdarīt?