iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
bobcat 26.05.2013 22:41

Ar Cummins man pagaidām nav bijuši sarežģījumi, jo varu dabūt detaļas arī citur. Labi, dārgāk, bet galvenais lai jautājums ir atrisināts.

Par Terex, kā lai tev paskaidro tā lai tu saproti? Vai tiešām tu esi tāds neaptēsts urbis kas spītīgi turas pie sava kaut kādas iedomas? Man šķita ka esi sakarīgs diskusiju draugs.

Jā, 95% gadījumos klienta tehnikas operators ir vainīgs. Un nemaz nemēģini apstrīdēt. Jo patiesība parasti atklājas tikai pēc laika kāda neformāla sarunā. Operators nekad nepateiks kā tas defekts ir radies, tīri cilvēcīgu apstākļu dēļ. Baidās zaudēt darbu.

Par Stoller, nekomentēšu bet varu izstāstīt stāstu ar "ļoti jaunu" Fermec 965 (tagad Terex) traktoru. Tas bija ražots pavisam nesen 1997 gadā, noklājās riteņu vadības kompis, atbilde no rūpnīcas bija ka šādu detaļu vairs neviens neražo un nekur tādas vairs nav. A ko man tagad darīt, es tak dīlerītis? Pašam dzemdēt to plati? Laikam ka nē. Tā viš braukā bez tās funkcijas.

bobcat 26.05.2013 13:55

DekstersFF rakstīja: Par to Terex. Runa ir par šo šarnīrveida pašizgāzēju ( site dumper) Droši vien tā arī ir un man kaut kā parasti notiek tas, kas citiem liekas neiespējami. Bet notiek......

Par to Terex, lai arī lapā varbūt norādīts, bet Kurtam nav nekādas info. Visdrīzāk, tas nemaz man Terex produkts, bet tikai izmantots tā nosaukums. Man ir bieži tā bijis, ka kādam pavecākam traktoram kaut ko vajag, bet tava kontaktpersona rūpnīcā neatbild, vai pēc kāda laika atsūta info ka nevar palīdzēt.

Par Cummins, tu biji trāpijies laikā kad šamiem bija šādi tādi sarežģījumi, bet Vilnis ir gana atsaucīgs.

bobcat 26.05.2013 1:15

Cummins motoriem ir lielisks pārstāvis Latvijā. Lai arī zem igauņiem, ka daudzi uzņēmumi, bet spēj palīdzēt gana operatīvi. Galvenais ofiss par Baltijas valstīm atbildīgais gan ir Polijā.

Par Neringu, pēc tā kā šamie sasipa sūkni kolēģa fordam, šķiet ka kaut kas tur labi nav tajā kantorī. Toreiz situāciju izglāba Volks speciālisti.

bobcat 26.05.2013 1:07

DekstersFF rakstīja: Dzīve spiež darīt. Nu nav Latvijā dīlera Benfordam un Barfordam. Benfords kaut kā saistīts ar Terex, bet Terex ir tas manis minētais dīlerīc, kuram nekā vispār nav.

Tāpēc arī daram gandrīz visu paši.

Pozitīva pieredze ir ar Deere dīleri (pārstāvi) Latraps. Nav raspaļcovka un vispārējā attieksme pozitīva. Vai pēc Dojus Latvija ierašanās šie vēl ir, nezinu.

Manā tehnikas parkā ir samērā plašs brendu saraksts-

John Deere, JCB, Lamborghini, Same ( tas pats Lamborghini un abi kopā tagad Deutz Fahr) , Sumitomo, Yanmar, Polaris, Takeuchi, Barford, Benford, Thwaites, Ausa, Volvo, CAT, kanādiešu kūdras tehnika un vecā padomijas arī vēl šis tas.

Tāpēc jau daudz kas pašiem jāsaprot un jāspēj.

Neredzu iepriekš minēto Daewoo tagad Doosan ekskavatoru. Vai ta esi pārdevis?

Par Terex dīleri, gribu dzirdēt, kurš ta dīleris tev nav palīdzējis?

Terex tā pat kā Doosan ir akciju sabiedrība, kuri ir sapirkušies tik daudz uzņēmumu ka neviens tā īsti vairs nezin kas ir patiesībā.

Piemēram KONO pārstāv Terex tikai vienu nodaļu, tā ir Backhoe Loaders. Kurt Koenig pārtāv šo un vēl dažas citas nodaļas. Te ir visas kopā www.terex.com/... .

Bija laiks kad Terex bija nopircis gandrīz visu Atlas tehniku, tad pēc kāda laika Atlas atdzima ar dažām nodaļām. Tad vēl ir zviedru Atlas Copco uzņēmums, kuram nav nekāda sakara ar vācu Atlas, bet tas jau nevienu neinteresē. Tā kā KONO pārstāv Atlas Copco mobilās tehnikas (ģeneratori un kompresori) un kompresoru instrumentu nodaļu, laiku pa laikam kāds pačakarē prātu. Pie viena vēlās lai saremontē viņa Daewoo putekļu sūcēju, videokameru un auto. Un vēl un vēl, daudz tādu piemēru. Šodien nekas vairs nav pastāvīgs.

bobcat 15.05.2013 9:48

DekstersFF rakstīja: Maxi Cosi ir lētie materiāli un pēc neliela laika izskatās noplucis kā tāds vecs moskvičs.

Viss jau ir atkarīgs no attieksmes, kā tu to labi zini. Manā lietošanā ir bijuši divi Moskvich 412, nekāda vaina. Sevišķi pirmais, kurš bija exporta versija.

Tā pat ir ar krēsliem, nekāda vaina par to cenu. Pirmo krēslu pārdevu ar gana mazu cenas kritumu, otro vēl lietojam nu jau gadus divus.

bobcat 15.05.2013 1:20

DekstersFF rakstīja: Vienu dienu uz treilera redzēju tādu zemo pašizgāzēju, kāds braukā pa ieguves šahtām zem zemes, zems ļoti. Vai nu no ostas veda uz Donbasu vai kur citus, iekš LV taču šahtas nav.

Interesents aparāts izskatījās.

iekš Baumas izstādes tādu apskatīju tuvumā un patusēju kabīnē (braukt būtu sarežģīti, jo sēdi sānos). Iespējams ka tādu veda uz Poliju, tur gana populāri ir tādi agregāti. Vismaz viens poļu detaļu dīleris man to teica.

bobcat 15.05.2013 1:14

nu par BeSafe man šķiet ka drusku pārmaksāji. Šo zīmolu apskatīju kad jautājums par beņķa iegādi aktuālizējās. Nopirku Maxi Cosi Cabrifix mazo, tagad mans "otprisks" vēl tusē iekš Maxi Cosi Priori XP. Patikās dažas lietas, tas ir fiksācija drošības siksnām un protams ka krāsa kādā ir krēsls, pieskaņots auto salonam.

Patreiz domāju ka vajadzētu pāriet lēnām uz padirseni, bet sīkajam patīk pasnaust pie dīzeļa murāšanas un parastā drošības siksna netur rumpi.

vispār šite ir gana daudz variantu autokreslini.lv/... vai man vēl patikās iekš elkora bºivības, tur daudzi bija uz vietas apskatāmi.

bobcat 14.05.2013 0:22

eddyyss rakstīja: tehniskajāpasē rastīts, ka tas ir 1.8, bet turbīna viņam ir, kuru vispār nejūt. par to izcenojumu runājot, iespējams tas ir normāli.

Iespējams ka izmaksas tādas ir, tik neaizmirsti pie ūdenssūkņa maiņas arī dzesēšanas šķidrumu nomainīt nevis ieliet atpakaļ veco. Tas arī maksā naudu.

Cooling system capacity 9,3 liter

Intervals : Change 72 months

bobcat 13.05.2013 23:47

Doosan gan ir lieli motori www.doosan.com/... bet līdz mums tādi nav vēl tikuši

bobcat 13.05.2013 23:42

krix rakstīja:

bobcat rakstīja: Saspringta darba diena, tā kā nesanāca laika.

Vai mums vēl ir ko apspriest?

jap, vai LV var notestēt cilindru čaulas? tipa ir plaisas vai nav.

tas nav traktoram, nedaudz lielākam dzinējam.

Paši ar to neņemamies, izmantojam ārpakalpojumus.

Par motoru galvām ar Quali motors

Par kloķvārpstu remontu Volks, tajā pašā adresē kantoris blakus durvīs. Prasi viņiem.

Kas ir nedaudz lielāks motors? Kuģa vai ?

bobcat 13.05.2013 23:27

Vispār man šķiet ka Fordam tas ir 1.8 Turbo Dīzels motors, jo piemēram Ape parasto versiju nepiedāvā

FORD MONDEO II Universālis (BNP) 1.8 TD

09/1996-11/2000 66 kW (RFN)

Un tam ir divas zobsiksnas, viena uz sadali otra uz sūkni.

1) Zobsiksnas k-ts (ruļļi abas siksnas) SKF VKMA-04107 - 56 Ls. Lai nomainītu vajag dažus specrīkus.

2) ūdens sūknis 30 skf vai 44 graft ls. Nezinu ar ko atšķiras

3) pārējie sīkumi, filtri

Skaiti kopā pats.

Man vienam meham bija tāds zvērs.

bobcat 13.05.2013 22:17

Saspringta darba diena, tā kā nesanāca laika.

Vai mums vēl ir ko apspriest?

bobcat 10.05.2013 16:28

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja:

Uij cik es varētu sapostēt reālus stāstus par šitiem baložu tipa cilvēkiem (es protu es protu).

Cik daudz laika pēc tam meham ir jāpavada lai saprastu ko "lohs" nav pareizi salicis vai savienojis. Finālā klients ir padirsis laiku un naudu.

Protams ka ir arī tev līdzīgi veiksmes stāsti, bet kā jau esmu minējis iepriekš, tehnika ir tehnika un 100% garantēt kaut ko nekad nevar.

tad kā rue palika? tu proti nomainīt drošinātājus mājā?

p.n.

te (šajā topikā) pilnīgi visi (izņemot tevi) raksta stāstus no personīgās pieredzes kā tad nu kuram ir sanācis ar vairāk vai mazāk "sertificētiem" meistariem - tas tev kautkā neliek nojaust, ka *******s ir ar tiem līkročiem....

labi, es saprotu, ka normālos meistarus te neviens nepiemin - tas liekas pašsaprotami, ja ja jau jams ir dīlera meistars, tad prot lampiņu nomainīt

un vai šeit ir kāds, kuram dīleris ir kompensējis līkroča meistara sačakarēto?

Protu gan nomainīt, tagad gan ir nomainīta līnija, pacelta jauda un salikti automāti.

Jā, esam palīdzējuši cilvēkiem bez maksas novērst kāda cita nedarbus. Jautājums ir tikai attieksmē.

bobcat 10.05.2013 16:21

msh rakstīja: Pats taču saproti ka lai tikai traucētu citiem braukt, motors nav vajadzīgs - priekš kam pirkt X5, kam zem haubes tomēr ir seši vai astoņi katli, ja urbināt degunu vai mālēties var tikpat labi jokā, nerunājot jau par to ka X5 kā jau kaste, kurā ir kaut kāds saturs, nemaksā tikai 17k...

GB12 rakstīja:

Speciālists...

Drīzāk tavs Megaaudī būtu jāpielīdzina kombo...

Davai, pastāsti kāpēc ne viena vien firma ir iepirkusi tos jetijus priekš bik augstākiem fruktiem kā parasts sagādnieks. Pēc tavas teorijas sanāk ka bobkats varētu braukt remontēt ekskavatorus arī ar joku...

Bobcat nav sagādnieks, bet regulē satiksmi servisā un uzņem uz ugunslīnijas tādus fruktus kā Deksters, kas nākuši meklēt patiesību. KONO pārdod, remontē un izīrē ne tikai Doosan (Daewoo), Bobcat, Atlas Copco, Wacker Neuson, Bagela, Zeck, Astec (TORO) tehniku, bet arī HATZ dīzeļmotorus, utt., vairāk šiet: www.kono.lv/... kreisajā malā. 18 gadu laikā ir gana daudz sadarbības partneru.

bobcat 10.05.2013 16:06

GB12 rakstīja:

msh rakstīja:

Davai, pastāsti kāpēc ne viena vien firma ir iepirkusi tos jetijus priekš bik augstākiem fruktiem kā parasts sagādnieks. Pēc tavas teorijas sanāk ka bobkats varētu braukt remontēt ekskavatorus arī ar joku...

Kuras firmas konkrēti?

SIA Villa ir nopirkusi savai priekšniecei šādu Yeti ar stikla jumtu.

ļoti daudz Yeti ir ieprikti gan Vidzemes energoceltnieks , gan vēl un vēl.

Tikai pagājušā gada esot pārdoti ~312 Yeti Latvijā. Tas ir sasknaņā ar CSDD datu bāzi. Pieņemot ka auto ražo no 2009 gada varētu būt kāda čupiņa kopā ņemot.

bobcat 10.05.2013 12:53

DekstersFF rakstīja: Par tiem papīriem.

Man bija reiz viens ekskavators, protams, ka ļoti vecs, 9 gadīgs. Es toreiz neko no tā nerubīju, bet kaut kas nebija labi ar hidrauliku, bija ļoti lēns darbībā. Izsaucu dīlera pNopietni, dīlera meistars matom deva vaļā ne pa jokam.

Tā arī notinās neko nesataisījis. Bet rēķinu atsūtīja gana smuku. Par tokašķējos, beigās nometa cenu un vienojāmies draudzīgi.

Tāds lūk māsķers ar sertifikātu.

Uij cik es varētu sapostēt reālus stāstus par šitiem baložu tipa cilvēkiem (es protu es protu).

Cik daudz laika pēc tam meham ir jāpavada lai saprastu ko "lohs" nav pareizi salicis vai savienojis. Finālā klients ir padirsis laiku un naudu.

Protams ka ir arī tev līdzīgi veiksmes stāsti, bet kā jau esmu minējis iepriekš, tehnika ir tehnika un 100% garantēt kaut ko nekad nevar.

bobcat 10.05.2013 12:07

msh rakstīja:

GB12 rakstīja: Man arī kaut kā liekas, ka cenas u.c. parametru ziņā Juke tāds nopietnākais konkurents kāreiz varētu būt Yeti, kas gan ir lielāks auto. Bet, nu, Yeti ir lielāks, prakstiskāks, labāk nostrādāts, bet, ja Juke vēl ir kaut kāda, kā saka, odziņa, tb., mašīna stilam, tad Yeti, manuprāt un subjektīvi, ir izteikti nesmuks. Līdz ar to, ja klients meklē sakarīgi aprīkotu parketnieku par 11-13 tūkst. latiem, viņam jāizvēlas - mazāks, stilīgāks (Juke) vai lielāks, praktiskāks, ar labāku apdari, bet neglītāks (Yeti). Ko izvēlētos es? Šajā plus mīnus cenu kategorijā, visticamāk, ko lielāku un mazlietotu, Insignia, piemēram...

Atkal salīdznām pirkstu ar krānu? Jetiju jāsalīdzina ar kadiju, kombo, ķenguru un tamlīdzīgiem aparātiem, protams, jetijs ir smukāk nostrādāts, kvalitatīvāk nokrāsots, ar normālāku salonu un uzliktiem ļitakiem, bet kabluks vien ir. Kamēr joks ir jāsalīdzina ar citiem cacmobīļiem.

Yeti ar Caddy un citiem bulkvāģiem salīdzināt nevar. Yeti nav tik praktisks, ja skatās ko kravas kastes izmēriem un iekraušanas/izkraušanas iespējām. Drīzāk var salīdzināt ar Dusteru, Kaškaju. Nu palielam ar visiem kam ir 4.2m garums.

Cacmobīlis ir Joks, Opel Mokka, Mazda CX-5;

bobcat 09.05.2013 16:59

Dotajā gadījumā ražotājs diktē noteikumus, vai tu to pieņem vai izstājies no spēles.

Zinot patreizējo tehnikas attīstību, zini, vajag gan katrus divus gadus braukt paskatīties kas jauns.

Tā darba drošības apliecība arī ir uz laiku. Laiku pa laikam, jābrauc pagarināt termiņu. Ja gribi vēl kādu burtu klāt tad jāiet 160 stundu kursos.

Par pn, īsti nezinu.

Konkurence LV tirgu ir gana spiedīga šajos tehnikas segmentos. Katrs peras kā māk un kā sanāk.

bobcat 09.05.2013 11:54

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: Nav jau neviens aizliedzis kaut ko darīt pašam. Es pats daru ļoti daudzu darbus, gan ar māju lietām , gan ar auto. Lodāmurs un citas lietas nav svešās.

KĀĀĀĀĀĀĀĀ tu tā drīksti????

un par kādu naudu lai sūta visādi dīleri savus mehāniķus uz kursiem, ja jau tu uzdrošinies pats paņemt rokā lodāmuru????

man no malas izskatās, ka tu esi parasts divkosis..... brauc virsū visiem, kas uzdrošinās nevest tehniku pie tevis uz servisi, bet tajā pašā laikā pats remontē savus lūžņus

Ha ha , kā jau visi latvieši, esmu latvietis praktiskais. A ko padarīt, darot algotu darbu vienmēr ir par maz kāposta. Dzīve piespieda apgūt dažādas darba iemaņas. Pie tam man patīk padarboties un baudīt paša darba rezultātus.

ā un es pats varu mainīt drošinātājus mājās. Ir attiecīga apliecība iegūta studiju gados RTU.

bobcat 09.05.2013 10:28

Nav jau neviens aizliedzis kaut ko darīt pašam. Es pats daru ļoti daudzu darbus, gan ar māju lietām , gan ar auto. Lodāmurs un citas lietas nav svešās.

bobcat 09.05.2013 10:25

anonimikis rakstīja:

bobcat rakstīja: [Atšķiras ar to ka tas sertifikāts ir apliecinājums ka cilvēks ir apmācīts un apzinās riskus. Neviens jau nav aizliedzis to darīt, bet gadījumā ja kas notiks, pats vien būsi vainīgs.

Vai neesi skatījies iekš discovery, kas notiek ja katlam kaut kas aiziet ciet un tas neatslēdzas un uzvāra sistēmu. No mājas palika pāri skaidu čupa izmētāta palielā rādiusā.

tas bija tikai piemērs. Lai ilustrētu domu.

discovery gadījumā tika spridzināts boileris, kuram bija brutāli amputēts pārspiediena drošības vārsts (mehāniska, nevis elektroniska detaļa) un izrauts temperatūras devējs.

un to kartona šķūnīti, kas izjuka, par māju es sauktu ļoti nosacīti.

bobcat 09.05.2013 9:50

vo smuks video ieskatam www.youtube.com/...

bobcat 09.05.2013 9:49

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja:

Pirmais rakstīja: piemērs - junkers gāzes apkures katls - elektronika ir visa uz vienas plates - jamā maksā ~150lati... parasti nosprāgst lieta, ko normāls pasažieris aprīkots ar testeri un lodāmuru var salabot dažu minūšu laikā.... bet ķipa nedrīkst jāmaina visa plate

to apgalvo "sertificēts" meistars....

kur tādi rodas?

tas ir tādēļ, ka piemēram, ja tev tas katls uzsprāgs un tu gribēsi lai tev apdirsinātājs to kompensē, pēc ekspertīzes tev neko nemaksās vēl pieprasīs tev kompensēt radušos zaudējumus saistībā ar ekspertīzes veikšanu. Cik zinu civilā pasaulē tu pat nevari drošinātājus savā mājā mainīt . Tikai sertificēts elektriķis, citādi, ja kas neko tu nedabūsi no apdrošinātājiem.

interesanti - kā "sertificēta" elektriķa nomainīts drošinātājs atšķiras no manis paša mainītā?

p.n.

a kāpēc lai tas katls uzsprāgtu????

Nu tu jau sāc kā runāt kā .... , nevaru atrast piemērotu vārdu.

Atšķiras ar to ka tas sertifikāts ir apliecinājums ka cilvēks ir apmācīts un apzinās riskus. Neviens jau nav aizliedzis to darīt, bet gadījumā ja kas notiks, pats vien būsi vainīgs.

Vai neesi skatījies iekš discovery, kas notiek ja katlam kaut kas aiziet ciet un tas neatslēdzas un uzvāra sistēmu. No mājas palika pāri skaidu čupa izmētāta palielā rādiusā.

bobcat 09.05.2013 9:37

tā bultiņa tika pieminēta jokā pēc. Es parasti braucu pēc sajūtām, bet kā jau teici joka pēc paspēlējos ar to sekošanu bultiņai.

Degvielas patēriņš rodas jo pa lielam ir pilsētas režīms start-stop un nesēņojot.

Ārpus pilsētas palielam lietoju kruīzkontroli.

bobcat 08.05.2013 23:56

vienīgi par to Dekstera negadījumu ar cenām. Vajadzētu nošķirt oficiālo dīleri no vienkārša pārstāvja. Ir drusku starpība cenu politikā uz dīleri un subdīleri.

To zinu no pieredzes, jo KONO ir ne tikai oficiālais dīleris daudziem ražotājiem, bet ir arī vienkārši pārstāvis vai agrāk ir bijis oficiāls, bet tagad piemēram pārdod tikai rezerves daļas (jaunu tehniku nepārdod). Jo ja tu ar ražotāju neauklējies, tas var pacelt cepuri un viss, bizness ir cauri.

Šajā ziņā igauņu bāleliņi ir baigi sparīgi darboņi, visu grib dabūt zem sevis. Auto tirgus jau ir pa lielam zem somu-igauņiem.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti