iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
bobcat 18.02.2013 13:10

M77 rakstīja:

bobcat rakstīja: vēl var un visdrīzāk čīgā motoram kloķvārpstas demferskriemelis. Vismaz mana opja 2.0dti tā bija. Tas bija sācis bija sadalīties. Maksā gan bargu naudu.

To var pārbaudīt no apakšas.

Es minēju, ka piedarbinot ar noņemtu siksnu čīgāšana nebija - vai tad tas demferskriemelis kaut kā ietekmējas no siksnas?

Tas skriemelis ir ar metāla vidu, tad gumija (amortizējošā dala) un siksnas daļā ir tāds plastmasas skriemelis-apvalks. Tas manam bija sācis sadalīties un radīja tādu čivināšanu. To pārbauda ar roku, manam varēja pagriezt, jo bija atdalījies.

bobcat 18.02.2013 11:18

toreiz es arī nomainīju šīs pašas čivināšanas dēļ: siksnu, spriegotāja mehānismu ar amīti un skriemeli. Kad aizbraucu uz servi, pacēla auto un noņēma pannu, tad tik ieraudzīja kas par sienāzi.

bobcat 18.02.2013 11:12

bobcat rakstīja: vēl var un visdrīzāk čīgā motoram kloķvārpstas demferskriemelis. Vismaz mana opja 2.0dti tā bija. Tas bija sācis bija sadalīties. Maksā gan bargu naudu.

To var pārbaudīt no apakšas.

Ape piedāvā pret 93 lašiem Corteco 80000085 izstºadājumu.

Opel numuri 0614411; 55351711; 5614437 ...

Es toreiz nopirku iekš autofavorīta par ~ 80 latiem šķiet.

bobcat 18.02.2013 11:09

Ape piedāvā tikai GRAFT sūkni VKPC-85623G pret 21.02 lašiem

bobcat 18.02.2013 11:08

vēl var un visdrīzāk čīgā motoram kloķvārpstas demferskriemelis. Vismaz mana opja 2.0dti tā bija. Tas bija sācis bija sadalīties. Maksā gan bargu naudu.

To var pārbaudīt no apakšas.

bobcat 30.01.2013 21:34

VWfans rakstīja: Cik bieži degvielas filtru jāmaina?

Man domāt pēdējās desmitgades dīzeļiem tas pēc grāmatas jāmaina ik pēc 30 tkm.

Es savam privātajam auto Opel Vectra 2.0Dti to daru ik pēc 10 tkm, tas man sanāk divreiz gadā. Man tie 14 Ls gadā šķiet niecīgi.

Pie vien mainot elementu varu novērtēt kas notiek bākā.

Kā tas būs Škoda Yeti 2.0TDI vēl nezinu, neesmu saņēmis apkopju izmaksu piedāvājumu. Patreiz pirmā plānotā apkope ir paredzēta uz 15tkm, bet tā kā auto ir jauns es pirmo apkopi veikšu uz 5 tkm.

bobcat 30.01.2013 21:25

atkal līki, nu iemet tam eparts vai kādā citā meklētājā detaļas kodu un tad parādīs kur tie vēži ziemo

bobcat 30.01.2013 20:53

kaut kā līki ielikās links: www.eparts.lv/... :3/part_number:KX220D

bobcat 30.01.2013 20:50

Principā neko daudz jau nav pārmaksājis.

Palūkojos iekš Ape motors un šamie piedāvā pagaidām tikai vienu un tiešām kvalitatīvu degvielas filtra elementu

KX220D - Mahle ražojums.

Cena cilvēkiem no ielas 22.25 Ls gabalā.

Ar klienta atlaidi man sanāktu par trešdaļu lētāk.

Var paskatīties te www.eparts.lv/... :KX220D/type:10/tab:3 ir šis un tas lētāks ar

bobcat 25.01.2013 0:12

DekstersFF rakstīja:

VWfans rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

servisa intervāls kvēpu filtra pārbaudei ir 150000, ja pareizi atceros. Ko tad darīs, to nezinu. Paneļa apgaismojums neregulējas, a varbūt regulējas automātiski, nezinu. Apgriezienu tādu problēmu neesmu novērojis.

Manai Merivai arī pie 170 tūkst.km nobraukuma kvēpu filtrs funkcionē un pats attīrās. Laikam viņam patīk, ka regulāri atvelku uz Ziemeļvidzemi vai Viļņu.

Un kāds sakars tavam sūda kvēpu filtram ar pirmo mašīnu ?? Vai tiešām nevar pacensties un visu nepiedirst, tas attiecas arī uz Pirmo.

nu man, piemēram, šis ir pirmais auto ar slaveno DPF vai kvēpu filtru.l

bobcat 24.01.2013 17:00

VWfans rakstīja: Bobcat, vai Tavam darba Skoda-Yeti kvēpu filtrs tīrās?

Grūti atbildēt uz šo jautājumu, jo pārāk mazs nobraukums patreiz ir. Ir viena dīvainība, ka ar aukstu motoru vai par jau siltu. Motors cenšās uzturēt ap 1100 apgriezienu. Tikai kad ir 90 grādu atzīme sasniegta, tad nolaižas zemāk ~850 rpm. Es šo jautājumu uzdevu Škodai, bet atbildi tā arī neesmu saņēmis.

Ir vēl viena lieta, bāzes versijai ir tikai automātiski regulējams paneļa apgaismojums. To nevar darīt manuāli. Nākamajam aprīkojuma līmenim, gan ir gan gan variants

Riepas es ziemai uzliku 215/60R16 Bridgestone WS70 un ir ok. Vasarai stāv dzimtās 225/50R17.

Par citām dīvainībām vai neparedzētām lietām, gan jau ka te ierakstīšu

bobcat 23.01.2013 21:39

un par tēmu.

Ja skaita paša pirktos auto, tad nekas daudz nav. Esmu gana konservatīvs. Mans pirmais paša pirktais bija hečbeks 1986 gada Opel Kadett ar baudāmo 1.3 karburatormotoru baltā krāsā. Ja ne korozija, droši vēl ka brauktu arī tagad.

Tas tika nomainīts reizē ar mana paša statusa maiņu uz ģimenes universāli Opel Vectra B Caravan ar 2.0 DTI 2000 gada. Par to jau šeit (iekš iAuto) var palasīties.

Ja skatās vispār lietošanā bijušu auto, tad:

tēva autoparks: Moskvičs 412, šķiet ka 1974 gada (kas tik netika ar to darīts, pat 16 cilvēki braucām uz kaimiņu pagastu meitās).Peugeot 405 2.0, Ford Scorpio 2.8V6, Ford Scorpio 2.0.

darba nezvēri: Peugeot Partner, VW Polo Classic(1999), Daewoo Kalos (?), Volvo S60(2000), VW Polo(2010), VW Jetta(2006) un pēdējais Škoda Yeti(2012 gada)

bobcat 23.01.2013 21:20

ak rakstīja: Smaidīgais, par Yeti paris vārdus

Kas tieši tevi interesē?

Esmu tāda zvēra jūzeris jau pāris mēnešus. Mana versija 2.0CDTI/110Zs priekšpiedziņa onlī. Norullēti no salona 2500 km, tā kā viedoklis principā vēl veidojās. Bet ir šādas tādas domās par to čehu inžeņieru lolojumu.

bobcat 21.01.2013 19:55

njā, kaut kāds klubiņš sanāca. Daži tiešām pietrūkst.

Varētu uzzināt portāla apmeklētību pa dienām pa mēnesi.

bobcat 21.01.2013 15:54

anonimikis rakstīja:

Username: anonimikis

Brīdinājums: visi komentāri, kas saturēs rupjības, būs kādu aizskaroši, vai offtopic, var tikt izdzēsti bez brīdinājuma. Ja lietotājs būs iesūtījis rupja, aizskaroša rakstura komentārus, viņa IP adresei un username var tikt liegta iespēja apmeklēt iAuto.

Vienu šāvienu kājā , tas ir brīdinājumu gan vajadzēja atstāt

bobcat 05.01.2013 14:50

VWfans rakstīja: Viena lieta, kas man 2006.gada Pasātā nepatīk - zilās mērinstrumentu ciparnīcas...

tas vairs sen nav problēma. nomaini apgaismojumu

bobcat 05.01.2013 14:41

aansis rakstīja:

Pirmais rakstīja: banka neko nepērk... Jamā tikai aizdod piķi....

Tiešām?! Paņem jebkura līzingauto reģistrācijas apliecību un paskaties, kas ir tā īpašnieks

parasti kaut kāds SIA ir. Un tam SIA ir pilnīgi po ko tu pērc. Tam ir svarīgi vai tev ir piķis kontā un tu spēsi apmaksāt savu iegribu. Viss.

Un ja tu ņem operatīvājā līzē, tad tam SIA ir īpaša vienošanās ar auto pārdevēju par atpakaļpirkumu.

bobcat 04.01.2013 14:24

GB12 rakstīja:

bobcat rakstīja: principā mans stāsts par auto opciju sarakstu bija domāts tā. Man arī šķita ka 2012 gada jaunam auto kondiša, elektro pakete (logi, spoguļi) un vēl visādi patīkami sīkumi(elkoņbalsts, sīklietu kastītes, USB ligzda, zilaiszobs) būtu tā kā jābūt jau iekšā, BET (c Godmanis) nav. Tas viss maksā naudu un lielu.

Mēs esam izlutināti un domājam ka tā ir jābūt. Bet patiesībā tā nav.

Nissan Qashqai, piemēram, šis viss ir plikākajā komplektācijā...

diezin vai, pasties pats www.nissan.lv/... , es neatradu tādu

bobcat 04.01.2013 14:19

sarashkins rakstīja:

bobcat rakstīja: kolēģim ir 2005 gada zefirs, pirmspārejas modelis ar 2.2 DTH.

Tiešām ir tāds modelis? Man zināmi tikai Y22DTR matori.

jap, dtr. Man ir ar 2.0 DTH, tapē neiedziļinājos motora kodos

bobcat 04.01.2013 13:39

principā mans stāsts par auto opciju sarakstu bija domāts tā. Man arī šķita ka 2012 gada jaunam auto kondiša, elektro pakete (logi, spoguļi) un vēl visādi patīkami sīkumi(elkoņbalsts, sīklietu kastītes, USB ligzda, zilaiszobs) būtu tā kā jābūt jau iekšā, BET (c Godmanis) nav. Tas viss maksā naudu un lielu.

Mēs esam izlutināti un domājam ka tā ir jābūt. Bet patiesībā tā nav.

bobcat 03.01.2013 23:46

es izvēlējos labāk migliniekus priekša par to naudu.

Auduma beņķim apsilde nav vajadzīga.

bobcat 03.01.2013 23:41

Fartuks rakstīja: Vot es atkal nesaprotu vienu citu lietu: Nakujam auto sludinājumos (piem.ss.lv) , pārdevēji raksta lieliem burtiem VISAS EXTRAS... bet tur pat sūda apsildāmie beņķi nav... bļe, tā ir viena no pirmajām extrām...

Lai nav otofiks... man pokui uz reitungu.

Es tev ieteiktu ieiet parastā autosalonā un palūgt lai tev iedod piedāvājumu uz bāzes modeli. Tad kad tu ieraudzīsi cik tev ir jāpiemaksā par tām tavām "pašsaprotamā" lietām, tad tu sapratīsi, ka necxuij domāt ka no Vācijas dienvidiem atdzītam lietotam auto ir aktuāli olu vārāmie beņķi.

Man tikko darbs iegādājās Škodu Yeti. Papildaprīkojumu cenas šite:www.skoda.lv/...

*apsildāmi beņķi priekša 170 EUR

par katru sīkumu ir jāmaksā, bet dažus tu pat par naudu nevari dabūt, jo tas ir jau nākamajam līmenim

bobcat 03.01.2013 23:30

Fartuks rakstīja: Ā, vot... par konīšiem gribēju izteikt savus secinājumus... no šiem trijiem: 1.Courvoisier, 2.Martell, 3. Otard...

Curvīts jau nu dikti smeķīgs bija...

Ko vēl varat ieteikt nogaršot?

Renault konjaku esi mēģinājis www.cognacrenault.com/... , cik zinu, šur tur Rīga var dabūt.

bobcat 03.01.2013 23:27

un vēl, nevajag salīdzināt vieglos sedanus ar to ģimenes minivenu uz astras bāzes.

bobcat 03.01.2013 23:25

Pirmais rakstīja: vispār padoms ir pa pusei labs

egr ir vienkārši "jāņem nost"

precīzāk jānaxrenizē....

no sērijas - sniegs ir tīrs, tad tas nav jātīra

vienkāršākais veids kā to izdarīt lai elektroniskā daļa negļučītu ir aizsvarkot to vārstu ciet un no vadības štoka izzāģēt kumosiņu.... lai tā elektronika virina to mētelīti.... bet apakšā būs uzsvarkotas apenītes

kolēģim ir 2005 gada zefirs, pirmspārejas modelis ar 2.2 DTH. Kāreiz šim motoram to egr nevar nahrenizēt. Ir variants, ja tu esi jaunais elektroniķis un spēj apčakarēt ecu. Tepat pie Rīgas teh. koledžas ir labs opeļu šrots un serviss. Tur par sakarīgām naudā to detālu var dabūt.

Tikai viens mazs sīkums, vai tu veco dabūsi ārā... . Kā tas džeks gānīja opeļa indženieri.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti