iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
bobcat 18.10.2011 19:05

normālas mizas. esmu pircis darba autiņiem. Patreiz vēl vienam ir virsū kā vissezonas.

Pats diezinvai sev tādas pirktu, bet ja budžets spiež, būs labi.

Galvenais lai svaigas.

bobcat 05.10.2011 20:34

hmm, reku www.dts.lv/... ir opeļa par 295 Ls, 4 dienas

Kas tieši ir nobiris, jo tajā mezglā ir pāris lietas.

Bosch sensors 0281002845 maksā 62 Ls, mož kaut kur no tiešā boša var dabūt lētāk.

Man domāt, ka labāk, jaunu un aizmirst par šo lietu nekā čakarēties laiku pa laikam ar jūzotu.

Šāds pats \"gemorojs\" ir arī volvo s60, V70 2.4 benzīmotoriem. Laika posmā no 2002-2006 itāļu magneti maraneli ražotais brīnums mēdza atdot galus. Meistariiesaka izmantot tikai jaunu par ~500 ls un tāpat jābūt tieši ar tādu pašu numuru kāds jau ir. Tam motoram ir 5 varianti. Par lietotu prasa no 140-250 ls + \"speciālā\" pieprogramēšana pie Volvo dīlera par ~30 Ls.

bobcat 22.08.2011 11:04

Lietoju jau gana sen. Laba lieta, sevišķi par policiju un sastrēgumiem.

to dara tā, kad tev izmet to paziņojumu tad spied ka notikums vairs nav un sistēma izdzēš.

No ziņošanas viedokļa to ērtāk ir darīt blakussēdētājam.

bobcat 07.08.2011 22:53

un tā sprauslas kā reizi tika mērcētas 647 acetonā trīs diennaktis. Saka ka palīdzēja

bobcat 07.08.2011 22:51

vakar nebija ko darīt un sērfojot uzdūros šādam rakstam par tjipa fuelmax tēmu: www.autonews.lv/...

Pie komentāriem bija šitais links

www.bmwpower.lv/... kā cilvēks cīnijās ar BMW dīzeļa sprauslu izravēšanu. Iesaku pastīties joutubes rulli ))

bobcat 31.07.2011 21:56

taaneko rakstīja:

anonimikis rakstīja: ja par atslēgām.

man nepieciešamas maziņās - 4,5; 5; 5,5; 6; atslēdziņas. Normālas. krautā un depo ir mazo instrumentu komplekti, kuros iekšā pilnīga kuiņa. netur tas metāls.

Meklē te- Bahco veikals- miera un senču stūris, profesionālo štrumu bode Birznieka upīša un dzirnavu stūris, štrumu veikali pie \"latgalītes\" uz lāčplēša ielas pusi, kā arī viena bode kas pretī krievu baznīcai pie centrālās stacijas

Es šajā sarakstā atļautos pieminēt Leinod Technic ar Facom www.facom.com/... mūžgarantijas instrumentiem (Mežotnes ielā, netālu no Spices) gan Sparks A (Krustpils un Katlakalna stūris Sidrabes ēkā) šmiem ir gan Stahwill www.stahlwille.com/... gan Proxxon kuiņa visiem dzīves gadījumiem. Un protams BB Tools www.bbtools.lv/... Katlakalna ielā.

Servisā lietojam daudz atslēgas, specatslēgas un citus instrumentus traktortehnikas, auto un citiem mērķiem no šiem tirgoņiem.

bobcat 12.07.2011 23:13

anonimikis rakstīja: vai ta uz bākas grūti uzheračīt to marķējumu? kā kitajozas dara ar CE

par numuru un citu datu viltošanu vēl gadus var dabūt: www.delfi.lv/...

bobcat 11.07.2011 19:58

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: Pie tam man šķiet ka bākām vajag sertifikātu.

cik jau reizes šogad tevi ir apstādinājuši menti lai paprasītu bākas sertifikātu?

Pričom te pūkainie? Ja kaut kas notiks ar auto(piemēram kāds csng), tad pie ekspertīzes atklājoties šādai lietai, dabūsi samaksāt vairāk nekā tos 250 lašus.

Jebkura lieta automašīnai ir ar kauc kādu sertifikātu un atbilstības sertifikātu.

Pat ja bāku taisa čubriks garāžā, tam ir jābūt ar sertifikātu.

bobcat 11.07.2011 9:06

Pie tam man šķiet ka bākām vajag sertifikātu.

bobcat 04.07.2011 23:02

Iemetu aci iekš ape motors iveikala. šamo katalogs neparedz gofru tiaki bunduļus trīs gab. Man domāt ka gofra tavam auto ir kopā ar biskēm un iespējams ar izplūdes kolektoru. Jauns tāds mezgls maksās baigo piķi, meklē lietotu vai kādu līkroci kas iepreperēs jaunu gofras gabalu.

bobcat 04.07.2011 22:57

hmm..., ja esi Rīgā, tad meklē leinod tehnic, vai faktorijā (pie bauskas ielas), Vagonu ielā arī izpūtēju lietas ir. Vēl var Auto kadā dabūt gofrētu trubu. Galvenais lai tu zinu garumu un diametru

bobcat 22.06.2011 0:26

hmm, kuram vieglajam auto tiek kārbā lieta motoreļļa? Parasti tur ir 75W80 vai kaut kas tāds. Mēs pat Bobcat ķēžu kārbā lejam hidraulikas eļļu ISO46.

Dažiem traktoriem pirms 2004. gada kārbā lēja Super tractor oils (STOU) klases 10W30 eļļu. Bet tā ir universālā eļļa.

Mēs vienreiz izmēģinājām ieliet traktoram paredzēto 75W80 Opel Combo kārbā. Protams ka nokāvās pēc pārdesmit kilometriem. Izrādās, ka papildspecifikācijai nebijām pievērsuši uzmanību, tā eļļa ir divu veidu, ātrgaitas un lēnapgriezienu kārbai.Bijā izvēlējušies nepareizo. Nopirka šrotā citu kārbu par 50 Ls, pie opeļa dīlera iepirka divus litrus kārbai paredzēto eļļu un tas autiņs vēl šobaltudienu ripo pa Latvijas ārēm.

bobcat 20.06.2011 23:50

tikai nevajag pārcensties. Citādi var izslīpēt vārstus ieplūdes.

Man viens kustomers, tikko izbaudīja motora galvas remontu. Meistars no sākuma nesaprata kas ir noticis ar vārstiem.

bobcat 20.06.2011 23:46

Pirmais rakstīja: pareizi, padevi nevajag aiztikt....

jātīra cukas- to dara tā:

1) aizbrauc uz būvmateriālu veikalu un nopērc maišeli smilšu- labāk tās, ko lieto smilšu strūklas pūtējiem...

, ieber tajā turzā smiltiņas un plānā strūkliņā birdini tajā vietākur bija gaisa filtrs....

cukas spīdēs un laistīsies....

Nevajag bērt neko, pietiks ka izņems gaisa filtru un kādu mēnesi pabraukās. Vēlams, lai ir sauss laukā.

bobcat 11.06.2011 0:58

Foley rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Regulāra (apmēram reizi 2 gados) bremžu šķidruma maiņa - un nekas tur iekšā nerūsēs.

kaut kas nedzirdēts! Kāds tam iemesls lai mainītu bremžu eļļu? Varbūt tev tik ļoti tek ārā ka 2 gadu laikā visa nomainās!

Nu šeit Crankšafts varētu izvērsties pēc pilnas programmas. Sāksim ar to ka praktiski jebkura eļļa ir oksidējās un absorbē sevī mitrumu un citus sistēmas atkritumus. Bremžu eļļai tas ir izteikti.

Bremzējot tā sakarst un atdziestot savāc sevi kondesātu. Tādēļ praktiski visi auto ražotāji un eļļu maisītāji rekomendē mainīt bremžu eļļu katrus 60000 km vai divus gadus, kas iestājās pirmais. Lai bremžu sistēma nerūsētu no iekšpuses un termoslodzes gadījumā pēkšņi neatteiktu bremžu sistēma.

bobcat 11.06.2011 0:37

M77 rakstīja:

Foley rakstīja: Zobsiksnu gan es pats nemainu!

Man agrāk bija auto, kam zobenei neprognozējami mēdza apraut zobus, tad biju iemanījies to nomainīt ielas malā īsā laikā, protams, tas motors bija maksimāli vienkāršs, ka to varēja tik viegli izpildīt.

Man arī bija Opel Kadett ar 1.3 karbuļa motoru. Siksna elementāri, ielas malā 1 un 2 gatavs. Pāris reizes gadījās pārraut.

bobcat 07.06.2011 15:09

Par suportiem.

Kad mainījām Terrano I packaļas bremžu lietas arī šķita, ka nav ko līs iekšā. Bet tas virzulis bija ļoti ilgi strādājis max ārējā stāvokli un izņemot ārā atklājās sūdīks skats. Virzulis zem gumijas bija kārtīgi nooksidējies.

Tā kā ja ir brīvs lats un ir laiks, ieteiktu to suportu izjaukt, iztīrīt, izpucēt vadīklās un nomainīt gumijas virzuļiem. Tad tu toč zinās kas un kādā kondīcijā tur ir.

bobcat 07.06.2011 15:03

Es nomainīju packaļai diskus, klučus, atsperes, lokus un arī remkomplektu virzuļiem. Pasūtīju no Bosch, izņemot diskus, tos no Apes.

Tā kā pats nemainīju, meistars teicās ,ka esot noderējis. Pie viena šamais piebilda, ka citreiz vajadzēs mainīt arī virzuli, jo uz tā esot šādi tādi rūsas iegrauzumi.

Meistars, uzticamais Strēļa kungs no Melnsila ielas.

bobcat 06.06.2011 22:06

kas tev par auto, motors, gads? Palūkāsim visi te kopistiski kā tev bremzes nomainīt.

bobcat 06.06.2011 22:05

jap palasīt manuāli varētu, jo mans draugs ilgi čakarējās ar ford focus aizmugures bremzēm. Kamēr es apemotors.lv katalogā atradu manuāli kā tās bremzes ir pareizi jāiestāda. Fordam darba un stāvbremze ir viens suports.

bobcat 01.06.2011 22:24

pazvani uz jok.lv(www.jok.lv/... , šamiem parasti ir trīs varianti:

mēs no draudzīgās ķīnas

korejas

the best varinats.

Pats izvēlējos no korejas savas opeļzvēram. Ja atmiņa neviļ, tad uz 75 ls šķirāmies.

Tad vēl paliek apemotors.lv, oppozit.lv, autofavorīts un vēl kāds. Bet pamatā šos es zinu kā tos, kas paši ieved.

bobcat 21.05.2011 20:28

Mans padoms, neņem šo motoru kastrātu.

Man trīs gadus bija darba auto 2007 gadā iegādāts jauns no Auto īles VW Polo ar 1.4 TDI ar kondicionieri. Kopumā nobraucu ~60tkm. Ekonomijas degvielas ziņā nekāda(ražotāja solīto ~5 litru vietā knapi spēji iekļauties grāmatvedības noteikots 7.5 litros. Vidēji sanāca ~8 litri. Maršruts 80% Rīga), jaudas uz trases ar diviem cilvēkiem nekāda. Kad izdomā apdzīt fūri, tas izraisa palielu nervu stresu.

Kad beidzās līzīngs, abus Polo iemainījām pret vienu jaunu Škoda O2 ar normālu 1.9 dīzeli pie Karlo motora.

Labāk ņem benzīnu.

bobcat 21.05.2011 0:02

vēl var pajautāt iekš autokadas apakšfirmas autokardāna, tas kurš aizkrauklē. Kardānu nodod jebkurā autokadā un turpat arī saņem.

bobcat 19.05.2011 23:54

Man pie vainas bija turbīnas spiediena vadības vārsts. Vectra B 2.0DTI tādi ir divi, viens ir pie turbīnas otrs ir pie egr vārsta vadības. Vienam no vārstiem bija bojāta membrāna, šad un tad tā nostrādāja, šad un tad nenostrādāja. Laika gaitā biju pieradis pie motora sākotnējās lēnības. Opel centrā laipni pārdeva alternatīvo variantu par ~80Ls. Ar zīmīti GM ~160.

Opel diagnostikas dators neko tādu neuzrādīja, testējot mašīnu gaitā kompis šad un tad norādīja uz zemu turbīnas spiedienu, bet pārbaudot ar manometru arī viss bija korekti.

Bet tā jau ir vēsture. Patreiz izbaudu normālu cēlienu.

P.s. tas ir motoriem ar vakuuma vadību.

bobcat 16.05.2011 23:16

un pielietojot opciju zvans draugam, mierīgi var reducēt šīs cenas par vienu trešdaļu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti