iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
bobcat 09.12.2010 8:56

Sretsked rakstīja:

bobcat rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Lētāk pašam.Ātrāk pašam. Labāk pašam.

Iespējams, subjektīvs viedoklis, bet nu tāds izveidojies.

Taisni brīnums - kā tad tā?! Ja es saku ka pašam lētāk un ātrāk salabot kaiti automašīnai. Tad mani te visi aprej un vēl pamāca ka zobi ar jālabo pašam!

Sretsked ne tikai labo pats sev zobus, bet arī apavus, griež matus, motoreļļu filtrē un lieto atkal, prezervatīvus izmazgā un lieto atkal, un vēl un vēl. TĀ TAČU ir LĒTĀK!!!

Iedzr purgenu Eļļu filtrē kaksis un ziež uz mājām.

Bet par matiem gandrīz trāpīji,tas man tāds vienkāršs pasākums.

Aha, latvietis praktiskais, uzliek ierobežotāju No6 un aiziet.

bobcat 09.12.2010 8:55

Sretsked rakstīja: bobiit,kā atšķiras cilindra izņemšana maz pastrādājušam un stipri palietotam? Palietots kaut kā iegrimst tajā verķī?

Tu pamēģini izņemt tapas jaunai tehnikai un vismaz 10 gadus vecai, kurai sen nekas nav smērēts un pirksti ir izveidojuši kloķvārpstas formu.

bobcat 09.12.2010 0:09

i_edgars rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Lētāk pašam.Ātrāk pašam. Labāk pašam.

Iespējams, subjektīvs viedoklis, bet nu tāds izveidojies.

Taisni brīnums - kā tad tā?! Ja es saku ka pašam lētāk un ātrāk salabot kaiti automašīnai. Tad mani te visi aprej un vēl pamāca ka zobi ar jālabo pašam!

Sretsked ne tikai labo pats sev zobus, bet arī apavus, griež matus, motoreļļu filtrē un lieto atkal, prezervatīvus izmazgā un lieto atkal, un vēl un vēl. TĀ TAČU ir LĒTĀK!!!

bobcat 09.12.2010 0:05

Sretsked rakstīja: Nu,kaksīt, tur,kur es esmu redzējis tādas virpas, tur pie tām arī strādā atbilstošas kvalifikācijas cilvēki. Ja kāds nopērk virpu par pusļimonu,kā tu saki, un pieliek pie tās ampli ( nu,tādu kā tu) , tad pats vainīgs.

Un labs virpotājs mūsdienās var būt arī džeks 23 gados.

Vienā lielā Latvijā labi zināmā firmā pie tādas virpas stāv īpašnieka dēls.

Kaksi, tikai tev šķiet,ka labs virpotājs ir tāds,kā es tev aprakstīju.

Es ar to džeku kopā studēju RTU maģistratūrā. Tas mega ļimonu aparāts atrodas Mārupes katorīša garāža.

Vai tu domā ka viņam būs interesanti virpot to tavu sūda detaļiņu? Kāda ir pašizmaksa individuālajai tehnoloģijai?

bobcat 09.12.2010 0:00

Chankaishi rakstīja: Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu sulošanai nav, ja tik štoks nav sadauzīts vai sarūsējis. Visdrīzāk tiešām jātaisa tai hansaflexsā, jo to cilindru izmēru vesels lērums, pie tam parasti viņus netaisa tur pat, kur pārējo agregātu, dīleris tikai naudiņu iekāsīs.

Nu par diviem pirkstiem es pasmaidu.Pafilozofēsim: Pieņemot ka tas dakšinieks ir stipri palietots var arī ļoti ieberzties, lai to cilindru vispār izņemtu. Pieņemsim paveicās un to demontēji. Tad ar ko un kā atskrūvēt cilindra galu caur kuru iet štoks. Ir variants ka to tur notur stieplē, ir variants, kad ir vītne un vel daži varianti. Tad vēl piemeklē specatslēgu, ja tur tāda ir. Jo ja, piemēram , ja tas vāks būs no alumīnija, sasipīsies, ko nu? Labi, pieņemsim sanāca atskrūvēt. Tālāk, lai nomainītu blīves tajā štoka galā vajag atskrūvēt virzuli, parasti tas ir uz līmes sēdināts un ar noteiktu momentu pievilkts, gadās kreisā vītne. Tas tā aptuvens scenārijs.

Man škiet, ka divus pirkstus apčurāt ir ātrāk un lētāk.

bobcat 08.12.2010 15:01

Gauss rakstīja: Kono parasti servisojās kantori, kuri pilda valsts/pašvaldību pasūtījumus, projektus u.t.t., karoče tie, kam izmaksas nav būtiskas, bet svarīgs ir laiks un kvalitāte.

Ne tikai, lielākā puse ir mazie būvkantori un nomas firmas. Un kas ir servisa izmaksas? Vai kāds ir padomājis cik maksā izskolots mehāniķis?Vismaz reizi gadā atjaunot sertifikātus. Cik maksā servisa aprīkojums(parastās atslēgas neskaitās)? Cik maksā servisa telpas ar šādu tādu papildaprīkojumu? Cik maksā uzturēt noliktavu,lai tekošie apkopes materiāli un šādas tādas detaļas būtu? Valsts uzņēmumu konkursos cena ir tik zema, ka bezmaz jāpiemaksā beigās. Visādi individuālie komersanti nospiež tik zemu cenu ka paši nespēj veikt kvalitatīvi darbus. Nu kaut kā tā.

bobcat 08.12.2010 11:29

Sandis_UR rakstīja: Kādu servisu bez REPAS variet ietiekt?

Grūti ieteikt kādu servisu, jo arī KONO serviss bez tehniskās dokumentācijas neķersies klāt pie svešas tehnikas.

Ja tev ir lietotāja un apkopes grāmata, kā arī remontkatalogs, tad ir cita lieta.

Jautājums vai 25 Ls + PVN stundā ir tev pieņemama cena.

bobcat 08.12.2010 11:00

Sretsked rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Kādu servisu bez REPAS variet ietiekt?

Tas gan nenozīmē,ka visi servisi 100% ir tādi, bet nu jābūt uzmanīgam. It sevišķi,ja tur strādā tipiņš,kas Hansafleksu no*******. Acīm redzami viņam nav poņa,kas tas ir.

Ko tu tam H-fleksam piesipies. Vēl ir H-Mega, Hydroscand, Birs un vēl un vēl kantori ka ņemas ar hidro lietām. Nesaku ka viņi slikti strādā, paši esam izmantojuši mobilo darbnīcu sarežģitā situācijā. Tev ko H-fleksā mamma strādā, ka tu te putojies?

bobcat 08.12.2010 10:22

Uudensputns rakstīja: Deksteram taisnība-nav jāsūta lietas pie dīlera,ja TIEŠI TO PAŠU var iegūt uz pusi lētāk.

Grib dīleri vārīties mazliet par daudz,tas diemžēl ir fakts.Un tad,sastopoties ar klientu,kuram nevar krāsainos makaronus sakarināt uz ausīm,jams tiek nosaukts par dumu...

atslēgas vārds ir TIEŠI TO PAŠU, nevis līdzīgs. Jā, ir tāda lieta kā oriģinālās detaļas, alternatīvas detaļas un pašizgatavotas.

Ir varianti kad var lietot hanzafleks radītas, bet ir varianti kad var tikai un vienīgi oriģinālas. Esmu saskāries ar pietiekami daudz un dažādām situācijām. Es klientu nekad neuzskatu par dumju(nedari tā kā pašam nepatiktu saņemt pretī). Ja ir iespējams, praktiski vienmēr cenšos palīdzēt ar informāciju. Jo ja tu šamo piečakarēsi, viņš tak vairs nekad neprasīs tev padomu. Vai ne?

bobcat 07.12.2010 23:25

Sretsked rakstīja:

bobcat rakstīja:

2) Ja sulo štoks, pasūti pie dīlera oriģinālo remkomplektu. Nedomāju ka maksā milijonu. Hansaflex ir avārijas liegs iespēju tev nākotnē lietot oriģinālās daļas (Tas no pieredzes ar savu pārstāvēto tehniku).

Par Hansaflex jau varēji *******t. Viņiem ir arī oriģinālās komponentes, par to virpošanu es arī teicu,ka tas jo tas ir hidraulisko komponenšu ražotāja remkomplekts,tikai par dīlera cenu.

Hansafleksā daudz kas pirkts un remontēts, nez kāpēc ekskavatoram jau 3 gadus darbojas cilindrs ar Hansafleksā pirktām rez daļām ?

Eu davai nevajag ar demagoģiju nodarboties. Es saku kā ir no pieredzes. Gandrīz katru dienu klausos tādus umņikus kā tu. Man ir šitāds un tāds virpotājs metinātājs un kas tur vēl. Rezultātā pazaudēts laiks un nauda. Ja tas komplekts maksā piemēram 30 ls , neredzu jēgu saspringt, protams ja štoks nav bojāts . Mēs varētu ilgi un dikti diskutēt par šāda veida tēmām. Tas ir mans ikdienas darbs pārliecināt par pareiza lēmuma pieņemšanu.

bobcat 07.12.2010 23:12

Par lietotāja un apkopes instrukciju. Jā, dīlerim ir jābūt pārdošanā. Cena tās ir cits jautājums. Piemēram Bobcat ir instrukcijas arī latviešu valodā tehnikai pēc 2006 gada, līdz tam tikai praktiski tikai angļu valodā, cena ap 20 Ls +PVN. Cesab iekrāvējam arī ir visādās valodās, cenu nezinu, jo man ir elektroniskā versija latviešu valodā un drukāju kad vajag. Ja vajag tikai apkopes grafiku, to varu tāpat par paldies izdrukāt.

bobcat 07.12.2010 19:57

Nu pļa, sliņkis.

TCM ir atrodams šeit: www.tcmglobal.net/...

Sadaļā pie dīleru kontaktiem: www.tcmglobal.net/...

Atrodam Latviju un lasām ka oficiālais pārstāvis ir:www.repa.lv/... ,101

Es ieteiktu sākt ar dīleri un uzdot šos jautājumus.

Manas pārdomas par taviem jautājumiem:

1) Riepas - nevar, jo ir dažādi diski, to forma. Ja ziemā slīd, tad varu piedāvāt tev skrūvējamos šipus, vai ķēdi(ja atļauj vieta un disks). Varu arī ieteikt kur labāk iegādāties jaunus ripuļus.

2) Ja sulo štoks, pasūti pie dīlera oriģinālo remkomplektu. Nedomāju ka maksā milijonu. Hansaflex ir avārijas variants ja vispār nevar nekur dabūt vai neražo vairāk oficiāli .(Cik man ir teikuši klienti, netur ne velna, padirsts laiks un materiāls). Var jau Vagonu ielā vai Salaspili remontēt, bet iejaukšanās konstrukcijā liegs iespēju tev nākotnē lietot oriģinālās daļas (Tas no pieredzes ar savu pārstāvēto tehniku).

3) Garās ķepas 1.80m es varu piedāvāt, kā arī visādu fiģņu ko tik uz dakšām var uzlikt.

4) Eļļu motoram, kārbai, tiltam arī varu piedāvāt.

Parasti dakšiniekiem tiešām kārbai ir ščups, tik jāzin vai eļļas līmenis ir jāmēra pie ieslēgta vai izslēgta motora. Tiltā ar bija ščups vai ir ieliešanas korķis, kas arī var būt līmeņa noteicējs.

5) Izmaksas katrā servisā var atrunāt pirms darbu veikšanas.

Veiksmi!

bobcat 25.11.2010 20:22

Visnotaļ noderīga lieta tusiņos piaveleno.files.wordpress.com/... .

bobcat 24.11.2010 23:58

Varbūt kādam ir vajadzība www.ss.lv/... , un nav dārgi

bobcat 24.11.2010 14:25

Ar pilnu bāku degvielai nav kur īpaši atplūst. Kvēlsveces indikātors nostrādā zem + 5 un mazu brīdi. Kvēlsveces visas četras nomainīju pagājušo ziemu, ieliku Bosch (Divas bija beigtas un vispār kāds līkrocis pirms manis bija iemuģījis nepareizās. Opelim ir svarīgs vītnes solis un uz 2000 gadu tas mainās. Manā gadījumā bija nepareizs. Labi ka nebija īpaši sačakarējis vītni). Datčikam nav vainas , ka jau teicu kaut kas ar sūkņa blīvējumu, jo eļļa ir degvielas bākā. Vienīgais veids kā tur nokļūt ir caur sūkni. Strādājot servisā esmu iemācijies pēc skaņas saprasts, kad nav degvielas, kad vienkārši nelec motors. To be continued in next year.

bobcat 23.11.2010 22:31

Maija_Eskuella rakstīja:

bobcat rakstīja:

Principa man arī ir šī pati kaite tikai sūkni es neaiztieku. Iepriekšējos trīs ekspluatācijas gadus nebija nekādu sūdzību.

bobcat, kā beidzās epopeja ar opeli?

njā, uzkāpi uz varžacs. Mana epopeja atsākās ar vēsāka laika iestāšanos. Pagaidām mocos ar to pašu defektu. Kad āra t ir zem +10 un bākā ir mazāk par pusi un auto stāv vismaz 12 stundas spīdzinam aķi un starteri. Apmēram sekundes 20-30 un tā pāris reizes. Kad pielec, viss kārtībā.

Tikko biju mainīt aizmugurējos bremžu diskus, pieteicu meistaram par šo spīdzināšanas lietu. Šamais lika iegādāties bākas (tur kur ielpūdes/izplūdes trubas zem beņķa) vāka blīvi. (2.50 Ls by OPEL only). Manam bija saplīsusi un lēnām sūcās garām degviela kad pilna bāka. Atvēra bāku, tur kaut kāds sūdc(tjipa uztvēºejs) bija nokritis. Uzlika atpakaļ, piestartēšanas defekts nepazuda. Bet atverot bāku atklājās tās, ka ir problēma ar sūkņa blīvējumu. Spiežas iekšā eļļa un vēlāk pa atplūdi nonāk bākā. (Tadag es sapratu kapēc man degvielas filtrs pie apkopes bija tik melns kā velns, es pats veicu eļļas un filtru maiņu, tāka atceros kādi bija iepriekšējās reizes). Tātad, es domāju ka šis ir arī iemesls pie palielināta eļļas patēriņa. Verdikts-jāņem nost sūknis, jāmaina blīvējumi. Pie reizes ir jāiztīra ieplūdes kolektors(bišku piekvēpis)

Meistars smējās, ka sūkim ir jau labi, degvielā ir drusku klāt eļļa. Bet pārējam tas gan nav labi. Cena-par visu ceru iekļauties +-300 Ls. Tā kā tuvojās X-mas, pārcēlu šo darbu uz nākamo gadu. Kāds jau teiktu, pārdod, bet pārdomājot šo jautājumu ko vietā? Citu nobrauktu auto, laikam ka nē. Samainīsim blīves un būs līdzēts. Turpināsim lietot šo pašu mīļo Vētru.

bobcat 19.11.2010 0:30

Četras sezonas esmu lietojis K105 (205/55R16) uz Vectra B Caravan . Kad pirku šīs mizas, tas bija kompromiss starp cenu un vēlmēm. Laba nodilumiztrurība, troksnis nu tā tā, varētu būt klusākas.

Uz nākamo sezonu ir jāliek jaunas un jau esmu noskatījis Pirelli P7 Cinturato.

Principā riepām ir trīs veidi:

1) maksimālais budžeta gals, tjipa "depo" riepas vai mēs no draudzīgās ķīnas

2) pašas labākās kādas vien ir nopērkamas

3) pofig kādas riepas, ka tik ir riepa un der apskates uzlīmes saņemšanai

Ikdienā šad un tad palīdzu draugiem riepas sagādāt, parasti iesaku www.riepasundiski.lv, protams ir arī "īpašais" vārds labākiem cipariem.

bobcat 07.10.2010 13:04

un, piemēram, Ape Motors piedāvā tev jaunu gaisa masas mērītāju Pierburg 7.22184.29 par kādiem 57 Ls ar PVN. Un izskatās ka viens ir uz vietas. Paskaties vai tev tāds numurs ir uz detaļas.

bobcat 07.10.2010 12:55

Reku tak jau šī tēma tika aplūkota : www.iauto.lv/... , kad tauta iemācīsies lietot meklētāju pirms piekakāt forumu

bobcat 25.09.2010 23:20

bobcat rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Bobcats pats to mēslu tirgo, tāpēc arī uzmeta lūpu kā puišelis.

Šoreiz garām, es kā reizi to netirgoju. Radniecīga pakāpe gan ar pārdevēju ir, to nenoliegšu.

Sestdien būšu ciemā, palūkāšu klātienē kas tas par brūnumu tur lejā ir .

Par stūri ir šķiet kā ir, tā pelēki krāsotā āda ir palikusi raiba. Man opim arī stūres ādas apdare no gredzena ir palikusi tāda nesmukākā, tikai melnā krāsa to pietušē. 90% pilsētas režīma.

Tā, biju ciemā un paskatījos. Jā, stūres āda ir tāda apbružāta, laikam šoferim vajadzēja vai nu lietot roku krēmu vai braukt cimdos. Tas stūris dzīvē nav brūns (laikam fotogļuks), tas ir tāds apbružāts, bet kºāsa ir nedatīrīti pelēka. Tā kā ja kādam vajag viena saimnieka lietotu auto, welcome.

bobcat 23.09.2010 9:43

Reku pēc Texaco var palūkāt ko tie iesaka: www.olyslager-lubricants.nl/... , bet protams auto ražotāja rekomendācijas ir pirmajā vietā

bobcat 21.09.2010 22:01

did33 rakstīja: a kur var nopirkt putekļusūcēja trubu? metāla.

Bļin, slinkais tjubrik, kam meklētāji paredzēti :www.ilota.lv/...

bobcat 21.09.2010 21:55

Shiirs rakstīja: nekas labs tur no taa scenica vairs nav. 160tk pa latvijas celjiem taadai mashiinai ir diezgan skarbi. 1900 latus? tieshi par ko? ja tagad dacia logan 4-5gadiigu ar 40tk km uz spendeli var iegaadaat pa taadu naudu.

ps. salons arii aizdirsts, vismaz kjiimisko jau vareeja uztaisiit, ja tirgo pa taadu kosmosu.

Aplūkojot Latvijas \"pareizo\"cenu lapu :www.ss.lv/... , cena ņešķiet kosmoss.

Salons ir iztīrīts, tas \"brūnums\" esot labi ieēdies nodilums. Jaunībā esot bijis uz grīdas tāds paklājiņa aizsargstūrītis, pa gadiem nodilis. Man gan šķiet ka šamie ir nožmiegušies uz labu ķīmisko tīrītavu vai nu Jelgavā tādas nav. Uz Rīgu braukt negribot.

bobcat 21.09.2010 21:13

jugasvilli rakstīja: Bobcats pats to mēslu tirgo, tāpēc arī uzmeta lūpu kā puišelis.

Šoreiz garām, es kā reizi to netirgoju. Radniecīga pakāpe gan ar pārdevēju ir, to nenoliegšu.

Sestdien būšu ciemā, palūkāšu klātienē kas tas par brūnumu tur lejā ir .

Par stūri ir šķiet kā ir, tā pelēki krāsotā āda ir palikusi raiba. Man opim arī stūres ādas apdare no gredzena ir palikusi tāda nesmukākā, tikai melnā krāsa to pietušē. 90% pilsētas režīma.

bobcat 19.09.2010 19:54

jugasvilli rakstīja:

bobcat rakstīja:

Shiirs rakstīja: nekas labs tur no taa scenica vairs nav. 160tk pa latvijas celjiem taadai mashiinai ir diezgan skarbi. 1900 latus? tieshi par ko? ja tagad dacia logan 4-5gadiigu ar 40tk km uz spendeli var iegaadaat pa taadu naudu.

ps. salons arii aizdirsts, vismaz kjiimisko jau vareeja uztaisiit, ja tirgo pa taadu kosmosu.

Ieteiktu tev apmeklēt redzes ārstu. Tas renis ir izpucēts no visām pusēm, arī ķīmiski no iekšpuses. Nekas negrab un nečīkst, jo tam auto ir tikai viens lietotājs, tas pats 1947 gadā dzimis. Tu jau vari pirkt savu Daci.

Baigais jau rādītājs - 1947. gadā dzimis večuks. Tādi sāk remontēt auto tikai tad, kad kaut kas sāk krist nost.

Nu patīk man latvietis, tu viņam saki balts, viņš tev pretī melns. Attiecībā uz šo konkrēto auto, tas ir lôti labā tehniskā kārtībā. Lietotājam ar muzikālo dzirdi viss kārtībā. 63 gadus jauns vēl nav večuks, puņkutapa tu!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti