iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
bobcat 20.04.2010 14:04

jugasvilli rakstīja:

bobcat rakstīja: Njā ar ti... Es te tā pārlasīju jūsu komentārus un domāju vai ir jēga tērēt savu laiku un vērst pretenzijas pret paveikto pirms diviem gadiem?

tāds pats lohs kā pirmais un ūpis. vēlreiz jautāju, pajoliņ, kāds tam sakars ar apdrošinātāju, t.i. ar baltu???

Pie mums par šādiem vārdiem dod pa seju bez minstināšanās.

Tu "labais" cilvēk pārlasi manu jautājumu un dod atbildi ja jau esi tik kompetents. Par apdrošinātāju nesaku nevienu sliktu vārdu, jautājums ir par paveiktā darba garantiju.

bobcat 20.04.2010 13:56

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: Njā ar tiem drošinātājiem(Balta) un servisiem(Topers, Bukultu ielā) bija sakars pēc buciņa notriekšanas Berģos. Pa kasko tjpa visu izdarīja, pat četras reizes pārkrāsoja haubi(bija lakas ........... rūsu, vietās kas bija"krāsotas". Es te tā pārlasīju jūsu komentārus un domāju vai ir jēga tērēt savu laiku un vērst pretenzijas pret paveikto pirms diviem gadiem?

a pēc otrās kapota pārkrāsošanas dēļ "paķokiem" neradās jau aizdomas, ka tur tajā servīzē nav īsti savākti paši labākie krāsošanas speci?

varbūt džugiņš (vai kāds cits, kurš tuvāk tai virtuvēi sēž) varētu pakomentēt - vai cietušais drīkst pieprasīt servisa maiņu, ja kautkad remonta vidū viņš pamana, ka tur strādā galīgie lohi, kas uz viņa haubes trennējas krāsošanā.

vispār jau lai trennējas, BET ((c) godmanis) tas trenniņš maksā naudu un rezultātā iespējams kautkas no tāmes netiks izdarīts jo visa nauda aizies krāsas iegādei

To kantori toreiz ieteica kā labu un sakarīgu vietu. Pie manas patreizējās pieredzes es domāju ka tagad jebkuru kantori uzvilktu uz mieta un remonts būtu godam veikts.

bobcat 20.04.2010 0:29

Njā ar tiem drošinātājiem(Balta) un servisiem(Topers, Bukultu ielā) bija sakars pēc buciņa notriekšanas Berģos. Pa kasko tjpa visu izdarīja, pat četras reizes pārkrāsoja haubi(bija lakas patjoki). Bet prieki sākās pēc kāda laika, piemēram sāka aizsvīst lukturis(braucu daudz reizes uz Toperu lamāties, šamiem tik kaut ko taisīja un taisīja un tā arī nesatasisīja), piegriezās braukāšana un atmetu ar roku. Pārējie prieki atklājās pēc pāris gadiem, laka no haubes sāk aplupt un pat sūdīgākais ka sāk šis tas pārklāties ar rūsu, vietās kas bija"krāsotas". Es te tā pārlasīju jūsu komentārus un domāju vai ir jēga tērēt savu laiku un vērst pretenzijas pret paveikto pirms diviem gadiem?

bobcat 21.03.2010 22:36

Aha, a to es domāju, "what da fuck" te notiek! Lidoju zemu no Jelgavas uz Rīgu un diezgan daudzi velkās pa kreiso pusi. Uz midžināšanu nereaģē, redz kāds bija patiesais iemesls. Prieks par veiksmīgu lidojumu no Jelgvas.

Tiem, kas diendienā brauc, manas līdzjūtības.

bobcat 11.03.2010 13:43

smaidiigais rakstīja: kautkādiem paveciem japānīzeriem bij neta poga ko piespiest, neta aclēga kaut kā jāpiespiež vai jāpagriež lai ārā izvilktu, vopšem man krita uz nerviem kad ar to braucu

Šitais joks ir uz Mitsubishi Galant, 1986 gada. Čomam tāds ir, reāli tracinoša lieta, vismaz man.

bobcat 18.02.2010 11:38

cap rakstīja: Vai topika subj. (Feņa FX) arī var aprīkot ar tādu kausu?

Domājams, ka mūsu faķīri var visu

bobcat 18.02.2010 0:03

Izrādas kaut kādas akcijas uz rezerves daļām un apkopes materiāliem arī ir: www.kono.lv/...

bobcat 17.02.2010 23:51

ValdisM rakstīja: vispār ja vajag bobkatam kausu un gribas lēti, ir vērts parakties pa co.uk lapām.

Vismaz tās detaļas, ko mēs pirkām savai traktortehnikai, tur sanāca reizes 2 lētāk nekā ar visām atlaidēm pie tehnikas tirgotājiem rīgā.

protams, neviens nav aizliedzis meklēt un atrast detaļas citur. Bet kā jau teicu cenas diktē ražotājs. Tā kā esam oficiālie dīleri, nevaram īpaši dempingot. Jo pēc tam, piemēram ValdisM kaut kur publicēs info ka Latvijā viss ir par limonādi un ja tas nāks ausīs DIE, varam iedzīvoties nevajadzīgās problēmās.

Katru dienu dzirdu, da mēs izvirpojām, da mēs atlējām, da mēs šito un to. Viens faķīrs vairāk kā gadu taisīja kapitālo remontu motoram. Varat minēt, kurš pabeidza remontu.

bobcat 17.02.2010 23:40

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: blablabla

cik maksā īrēts bobis ar frontālo?

ķipa stundā

šis nav manas kompetences jautājums, tev vajag palūkāties šeit : www.kono.lv/... , tad sadaļā noma ir tev nepieciešamā informācija. Tik šķiet, ka patreiz praktiski visi frontālie rukā un diezin vai kāds ir pieejams. Tu labāk piezvani nomas džekiem un noskaidro pats. Pie vienas reklāmas, nomai patreiz ir sniega pūtējs, šite ir video www.youtube.com/...

bobcat 17.02.2010 23:31

Kaksis rakstīja: ņi******* sebe navars uz 50 Ls vērtu kausu

Tad jau labāk atdot metinātājam esošu, lai pārmetina uz šaurāku.

p.s. jāsaka būs laikam Laurim, lai ievieš beidzot kārtību tajā bodē...

Cenas diktē "Bobcat" zīmola īpašnieks Doosan IE. Tā kā ja tev nepatīk cena, vari droši sākt vīlēt savu kausu. Tikai maza piebilde, kāda jēga taisīt šaurāku kausu, ja strēles gals ir aptuveni 20 cm plats.

p.s. Lauris nav KONO īpašnieks un nevar īpaši ietekmēt cenu politiku

p.p.s. ja atradīsi vietu kur ražo labus un tikpat izturīgus kausus kā ir Bobcat padod ziņu, bīdīsm alternatīvu biznesu )).

Latvijā kausus ražo Rubate uz vēl daži, Igaunijā ir Pomemet, Somijā ir Pome un vēl un vēl........

bobcat 16.02.2010 15:59

Kaksis rakstīja:

bobcat rakstīja:

Kaksis rakstīja: Ja pareizi nolasīju, tad 325 modelis. Vajag apmēram 20 ... 25 cm platu kausu.

Aha, skaidrs. Tā arī saki, ka uz ekskavātoru, nevis frontālo iekrāvēju. Tev pirkt, vai izīrēt? Ja pirkt, tas tev ir parastais savienojums ar divām tapām vai ātrais ar vienu fiksācijas tapu?

Ar divām. Pirkt, ideāli būtu uz 20 cm (šaurāku laikam nevar uzlikt). Cik maksā jauns, lietots (ja ir)?

Tavam 325 var uzlikt tikai 23 cm platu kausu(šaurāks nav paredzēts). Maksā ap 300 EUR plus PVN un uz vietas nav, jāsūta.

Lietoti pārdošanā nav, bet droši vien var izīrēt, mums nomas parkam ir.

bobcat 16.02.2010 15:02

Kaksis rakstīja: Ja pareizi nolasīju, tad 325 modelis. Vajag apmēram 20 ... 25 cm platu kausu.

Aha, skaidrs. Tā arī saki, ka uz ekskavātoru, nevis frontālo iekrāvēju. Tev pirkt, vai izīrēt? Ja pirkt, tas tev ir parastais savienojums ar divām tapām vai ātrais ar vienu fiksācijas tapu?

bobcat 16.02.2010 14:51

Kaksis rakstīja:

bobcat rakstīja:

infiniti rakstīja:

Pašam patikās, nu vismaz no ārpuses, sākumā. Sev tagad diezin vai gribētu.

kāpēc negribētu?

Man tā īsti nepatikās amerikas tirgum paredzēto autiņa salona kvalitāte. Pats auto patikās dēļ neierastās formas(kad parādījās bildes žurnālos un netā, tad nedaudz vēlāk arī kā ierasts Rīgas ielās). Citreiz ir jauki pasapņot, bet sapņus necensties nepiepildīt.

Kāds ir šaurākais kauss bobcatam? Vajag pēc iespējas šaurāku, bet dziļu. Kādi izmēri un cik maksā jauns?

Kādam bobim tu gribi , vajag modeli, jo mazie kausi ir uz 463 vai S70, S100. Pārējiem modeļeim ir 68" plati kausi. Dajošs smalkāku info uz meilu vai zvani ., skaties PM

bobcat 16.02.2010 9:13

infiniti rakstīja:

Pašam patikās, nu vismaz no ārpuses, sākumā. Sev tagad diezin vai gribētu.

kāpēc negribētu?

Man tā īsti nepatikās amerikas tirgum paredzēto autiņa salona kvalitāte. Pats auto patikās dēļ neierastās formas(kad parādījās bildes žurnālos un netā, tad nedaudz vēlāk arī kā ierasts Rīgas ielās). Citreiz ir jauki pasapņot, bet sapņus necensties nepiepildīt.

bobcat 15.02.2010 22:35

Par sūkņa cenu turpinot, domājams, ka paraudot uz pleca kādam Boša dīlerim varētu vēl lētāk iepirkt.

bobcat 15.02.2010 22:33

staar rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

staar rakstīja: Drīzāk ir vērts skatīities un raksturīgākajām auto kaitēm, kā piemēram opel 2,0 dti motorelis vai kaut kādi muļķitroņiki utt.

Kas tad vainas opel 2.0 dīzelim?

Un kuru tieši biji domājis, cik zinu, tie bija vismaz 3: X20DTL, X20DTH, Y20DTH? DTL no DTH mazliet atšķiras, bet Y ir jaunāka versija par X.

Tas 2,0 kuram sūknim elektronika mirst. Es točna nezinu kas par kodiem utt, bet 2000.gada ja nemaldos DTI. Ja nemirtu sūknis būtu feins motors, gana ekonomisks un dinamisks, bet tā nu sanācis ka vairākus gadus esmu sekojis līdzi lietotu auto tirgum beļģijā, tad ļoti bieži tiek tirgotas, pamatā vectras, kur sludinājumā raksta ka beigts sūknis. Pieļauju, vectras tāpēc, ka astras taupīgie beļģi pērk ar 1,7 dīzeļiem. Tie divlitrīgie opeļi ar beigtiem sūkņiem tiek tirgoti par sviestmaizi, jo beļģijā neviens tos sūkņus nelabo un vienīgā alternatīva ir jauns sūknis par kosmisku summu. Neviens cits dīzelmotors tik bieži nav redzēts ar beigtu sūkni. Man arī pedāvāja vienu super nopakotu vektru ar beigtu sūkni par sviesmaizi. Nopirku, cilvēks kam bija uzdots savest to vectru kārtībā nosipāss tā, ka maz nelikās. Mēģināja remontēt LV, itkā sataisīja, bet pēc dienas apstājās, tad beigās, ja nemaldos nopirka lietuvā sūkni par pieklājīgi augstu cenu. Pats stulbākais tai sūkņa vainai ir tāda, ka tas auto vienkārši apstājas un viss, un līdzēt var tikai evakuātors vai striķis.

Nu nav jau tik traki, kā te stāsti. Sūkis sastāv no divām daļām, mehāniskās un elektroniskās. Elektronika maksāja ap 500 Ls (Lietuvā esot par sakarīgākām naudām). Kopā domājams pie patreizējās situācijas par kādiem 1200 Ls var dabūt oficiālā Opeļa dīlera(ar garantiju). Ja tu auto vari ar motor šādenu par 1000 EUR iepirkt, tad pieliec tos 1700 EUR un iegūsti labi nopakotu auto par smieklīgu naudu un brauc laimīgs. Nav gadījies dzirdēt ka viens īpašnieks mainītu divus sūkņus.

bobcat 15.02.2010 22:22

nu nebūs gan tik viegli, jo:

1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.

2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.

Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.

Vai tā rumba ārā nejaucas? T.i. - vai nav iespējams to gultni izpresēt un nomainīt?

Izdarīt droši vien to var, jebko var atjaunot. Bet tur vajag LABU meistaru, tāpat jāpērk gultnis pa latiem 20 un jāmaksā virpotājam kādi lati 40-50 par darbu. Jēga ?

Manuprāt, tāda veida auto mezglu uzbūve (kuri turklāt ir pakļauti nolietojumam un ir iepriekš zināms, ka ik pa laikam būs jāmaina) ir tīrākā ļaunprātība no ražotāja puses, kā arī labs iemesls citreiz, izvēloties auto, skatīties uz citu marku/koncernu. Nerunājot par to, ka tā ir resursu izšķērdēšana. Vienīgi baidos, ka mūsdienās reti kuram auto nav šādi uzbūves elementi.

Opelim stupica, gultnis un ABS sensors ir viens vesels elements. Šī iemesla un relatīvās cenas dēļ arī nemēģināju veikt tikai gultņa nomaiņu(katalogi gan paredzēja gultņa maiņas iespēju). Protams arī servisā pavadītā laika dēļ. Gultnis bija noripojis tuč pāri 200 tūkstošiem km. Nedomāju, ka tas ir slikts rezultāts. Pat Opelim

bobcat 15.02.2010 21:55

Mums firmā ir viens tāds FX35, tik 2006 gada. Lietotājs ir pats firmas owneris. Nu neko sliktu vai labu no viņa nav nācies dzirdēt. Apkopes un remonti tiek veikti Nordē. Pats esmu tik vizināts darba jautājumos. Uz asfalta kad iemin pedāli ir patīkams cēliens (par patēriņu klusēsim, to rādatāds palies dispejs). Braucot pa grunti ar trepi nepatikās, tāds tūļīgs un grabošs . Aizmugurē maz vietas, neērta izkāpšana. Principā ērtākā ir vadītāja vieta. Riepas R18 ziemais bija pa 600 Ls komplekts. Pašam patikās, nu vismaz no ārpuses, sākumā. Sev tagad diezin vai gribētu.

bobcat 15.02.2010 13:40

staar rakstīja:

ValdisM rakstīja:

staar rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!

nu nebūs gan tik viegli, jo:

1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.

2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.

Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.

cik maksā ja nav noslēpums?

LV cik skatījos no 65-90 ls (nedīlera). Beļģijā SKF no 195 eiro līdz 300 eiro

Manam Opel Vectra B pakaļējais gultnis ar stupicu uz 5 skrūvēm maksāja Sensonauto 65 Ls plus daži lati par darbu pie čoma(pašam bija lēnis skrūvēt). Uz kasītes bija FAG bet iekšā SKF raksīts.

bobcat 26.01.2010 13:06

Slinkais rakstīja:

anonimikis rakstīja: vajag izgudrot pašattīrošo izpūtēju.

vajag apshaut tos inzhenierus kas izgurdo visadus kramus, ar mazu resursu un skarbaam izmaksaam. un piekaut tos zaljos, kas liek inzhenieriem ko tadu izgudrot

+1

Brīžiem es nesaprotu uz kurieni tie "zaļie" iet. Nerunājot par kvēpu un citiem filtriem. Ir virkne visādu bezjēdzīgu prasību no kurām efekts ir tikai tam kas tās ir izdomājis, pats ražo un piespiež citus lietot

bobcat 20.01.2010 23:38

Fridrihs rakstīja: Es varu pateikt savu pieredzi ar auksto rītu dīzeļu piedarbināšanu. Daudz kas atkarīgs no dīzeļa kvalitātes. Vismaz šajā ziemā sanāca tā, ka pildos viena un tajā pašā tankā. Visu laiku ar lekšanu nebija nekādas problēmas. Pielec sekundes laikā. Pirmdien atkal iepildījos tajā pašā tankā un jau nākamajā rītā (un arī aiznākamajā) auto lec sliktāk. Tagad starteri griežu vismaz 2 sekundes.

Skatīšos, kā būs turpmāk, un kā būs pēc nākamās uzpildes.

interesanta doma, es jau labu laiku, tas ir daudzus gadus pildos Kurbada ielas Statoilā un ar pēdējās nedēļās esmu novērojis šādu motora rīcību. Būs jāpamēģina Neste kamēr pieturās aukstums.

bobcat 20.01.2010 23:05

brmbrmm rakstīja:

bobcat rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Tas, ka pielecot darbojas ne visi cilindri, noteikti nozīmē, ka kāda (viena vai vairākas) kvēlsveces ir pagalam.

Savukārt, ja ar kaut vai vienu darbojošu kvēlsveci pie pirmā starta mēģinājuma nav vispār nekādu dzīvības pazīmju, varētu nozīmēt, ka degvielas iesmidzināšanas moments ir nobīdījies, līdz ar ko dīzelim lai pielektu vajag papildus uzsilt (jo iesmidzināšanas momentā spiediens cilindrā vairs nav pietiekoši liels), uzsilšana tiek panākta griežot motoru ar starteri (gaiss saspiežoties sasilst un pamazām silda virzuļus/cilindrus).

Nezinu, kā Tavam auto, bet cik te pa forumiem citu auto problēmas ir cilātas, tad, ja sadalene ir pieslēgta ar ķēdi, tad tā ar laiku izstaipās un moments nav vairs īstā vietā. Ja zobsiksna- varbūt pārlekusi par kādu zobu?

Vai tad mūsdienu auto motora ECU neatbild par aizdedzes momentu pieregulēšanu?

Neesmu eksperts, bet manuprāt, tas ir atkarīgs attiecībā pret ko ECU regulē to momentu - ja attiecībā pret kloķvārpstas pozīciju, tad izstieptas ķēdes rezultātā imho sanāk, ka ieplūdes vārsts atveras vēlāk un cilindrā ieplūst mazāk gaisa, līdz ar ko tur ir mazāk vielas, ko saspiest, rezultātā ir mazāka kompresija (spiediens) un dīzelis vairs neaizdegas tik viegli. Līdz ar to visu samazinās jauda un palielinās degvielas patēriņš. Kāds znatoks varētu šo pakomentēt!

šodien parunāju ar motoru meistaru, šamais teicās, ja sūknim ir savs kompis, tad pie vienas vietas ķēdes nostiepums, šamais mēra vairtākus sensorus un vēl aukstam motoram, tur esot speciāli veidota aizdedze nobīde par cik tur tiem grādiem. Nu kaut kā tā.

bobcat 19.01.2010 22:51

brmbrmm rakstīja:

bobcat rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Tas, ka pielecot darbojas ne visi cilindri, noteikti nozīmē, ka kāda (viena vai vairākas) kvēlsveces ir pagalam.

Savukārt, ja ar kaut vai vienu darbojošu kvēlsveci pie pirmā starta mēģinājuma nav vispār nekādu dzīvības pazīmju, varētu nozīmēt, ka degvielas iesmidzināšanas moments ir nobīdījies, līdz ar ko dīzelim lai pielektu vajag papildus uzsilt (jo iesmidzināšanas momentā spiediens cilindrā vairs nav pietiekoši liels), uzsilšana tiek panākta griežot motoru ar starteri (gaiss saspiežoties sasilst un pamazām silda virzuļus/cilindrus).

Nezinu, kā Tavam auto, bet cik te pa forumiem citu auto problēmas ir cilātas, tad, ja sadalene ir pieslēgta ar ķēdi, tad tā ar laiku izstaipās un moments nav vairs īstā vietā. Ja zobsiksna- varbūt pārlekusi par kādu zobu?

Vai tad mūsdienu auto motora ECU neatbild par aizdedzes momentu pieregulēšanu?

Neesmu eksperts, bet manuprāt, tas ir atkarīgs attiecībā pret ko ECU regulē to momentu - ja attiecībā pret kloķvārpstas pozīciju, tad izstieptas ķēdes rezultātā imho sanāk, ka ieplūdes vārsts atveras vēlāk un cilindrā ieplūst mazāk gaisa, līdz ar ko tur ir mazāk vielas, ko saspiest, rezultātā ir mazāka kompresija (spiediens) un dīzelis vairs neaizdegas tik viegli. Līdz ar to visu samazinās jauda un palielinās degvielas patēriņš. Kāds znatoks varētu šo pakomentēt!

Man škiet ka ECU sāk regulēt tikko dzinējs sāk griezties, nevis pieslēdzās pēc tam. (citādi iedegtos ček endžine lampiņa, bet tā nenotiek konkrētājā defektā).Rīt piezvanīšu savam opeļu speciālistam un pajautāšu kas tur ar to ķēdi ir.

bobcat 19.01.2010 21:14

brmbrmm rakstīja: Tas, ka pielecot darbojas ne visi cilindri, noteikti nozīmē, ka kāda (viena vai vairākas) kvēlsveces ir pagalam.

Savukārt, ja ar kaut vai vienu darbojošu kvēlsveci pie pirmā starta mēģinājuma nav vispār nekādu dzīvības pazīmju, varētu nozīmēt, ka degvielas iesmidzināšanas moments ir nobīdījies, līdz ar ko dīzelim lai pielektu vajag papildus uzsilt (jo iesmidzināšanas momentā spiediens cilindrā vairs nav pietiekoši liels), uzsilšana tiek panākta griežot motoru ar starteri (gaiss saspiežoties sasilst un pamazām silda virzuļus/cilindrus).

Nezinu, kā Tavam auto, bet cik te pa forumiem citu auto problēmas ir cilātas, tad, ja sadalene ir pieslēgta ar ķēdi, tad tā ar laiku izstaipās un moments nav vairs īstā vietā. Ja zobsiksna- varbūt pārlekusi par kādu zobu?

Vai tad mūsdienu auto motora ECU neatbild par aizdedzes momentu pieregulēšanu?

bobcat 27.12.2009 22:00

VWfans rakstīja:

Ozz rakstīja: Vajadzēja visas 3 nomainīt.

Bet manai Merivai ir četri cilindri.

Manam darba pepelosam Polo ir veseli trīs cilindri un turbīna, Zver ne mashina. Pie dīvainās skaņas jau esmu paspējis pierast.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti