Cipars stipri paliels septiņus gadus vecai Śkodai.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Cipars stipri paliels septiņus gadus vecai Śkodai.
Slikto ceļu paka nozīmē par 15 mm augstāku klīrensu un papildus plastmasas apakšas aizsardzībai. Pēc pusgada lietošanas sapratu, ka nevajadzīga ekstra. Labāk atstāt orģinālo vai sporta (-15 mm). Auto būs stabilāks, spolējot nebūs triecienu pa riteņiem piekares garākā gājiena dēļ. Norakties slapjā zālē var arī ar visiem +15mm.
Uzpirkta tiesa! Un ja tas autobusa vadītājs apdzenot CP neatļautā vietā būtu saticies ar kādu pretīm braucošo! Tad arī tiesa attaisnotu, jo tā būtu bijusi nepieciešamība? Ja tādas ir nepieciešamības, tad tiesai vajadzēja norīkot autopbusu uz ārkārtas TA, lai pārbauda bremzes.
Šorīt Nordekas invantārs Nr. 191 izlaida pasažierus neiebraucot pieturā. Kas tā bija par nepieciešamību? Izvairījās no sadursmes ar autobusa pieturu?
Esot jāpaspēj pirms lielā reisa autobusa. Jānoceļ tam klienti.
Benzīna Scout ar labu čipu iet kā RS universālis.
Kamēr apkopās pie dīlera, bija 30 tkm. Patēriņš kā pēc dīlera normām - litrs uz 30 tkm. Kautkur pie 20 tkm kopš maiņas bija jāsāk pieliet. Pie 260 tkm nomainījām servisu, tagad intervāls ir 15 tkm. Longlife programmā eļļas patēriņš ir normāla parādība. Longlifiem liek citu, dārgāku filtru un lej to pašu eļļu, bet no dārgākas kanniņas.
kasinsh79 rakstīja: Filozofēju
Iedomājaties, ka ģimenes (brīvdienu) auto jau ir.
Bet darbam (ikdienai) varat izvēlēties da jebko cenā aptuveni līdz 32k EUR, uz 4-5 gadiem ilgtermiņa nomas termiņu (kā operatīvo līzingu). Maksātu par to darba devējs
Kāda būtu Jūsu izvēle?
Es ņemtu Octavia Scout, brīvdienu auto pārdotu un nopirktu piekabi. Jo priekš kam turēt vēl vienu auto sev, ja ir darba auto?
Brīvdienās vienā no LTV7 vai RETV (neatceros) raidījumiem vairāki šoferi stāstīja par drakoniskajiem apstākļiem Liepājas autobusu parkā. Nordekai mikriņu laikam nav, bet pieļauju ka situācija nav daudz labāka. Šoferi ir spiesti zagt, lai izdzīvotu. Lielākais prieks darbā esot tad, kad pasažieris atsakās no biļetes un 1.40 EUR var ielikt sev ķešā.
Es savu VW 1.4TSI nobraucu līdz 270 tkm. Nomainīju tikai ķēdi dēļ graboša spriegtāja un vienu kartera ventilācijas šļauku. Auto joprojām braucams, mierīgi tikpat vēl nobrauktu.
Ja pats saprati savu vervelējumu, tad labi.
Vēsture ir cieši saistīta ar reliģiju. Es pat teiktu, bez reliģijas nebūtu pilnīgi nekā. Uz reliģijas pamata veidojās nācijas un valstis.
Tā arī izskatās ka tev nav nekā svēta šajā pasaulē. Pat dzimteni esi gatavs pārdod!
Viens te ir aktīvs Korāna atbalstītājs. Tiem ir pamatīgs naids pret Svēto trīsvienību un Bībeli.
Vai iAuto redakcija varētu kautko darīt, lai ierobežotu bezjēdzīgos komentārus pie rakstiem. Varbūt atļaujiet komentēt tikai reģistrētiem lietotājiem, kautgan arī tie nav daudz gudrāki. Kautkā šis portāls iet uz leju, kopš nomainījās vadība.
Viens pats nobraukums nav nekāds rādītājs. Svarīgs ir kopējais tehniskais stāvoklis. Man bija Volvo no Vācijas ar 300 tkm, stāvoklis bija tāds pats kā Rumbulas 126 tkm variantiem, atšķīrās tikai cena. Par japāņiem nezinu, bet vāciešiem vai zviedriem orģinālie 200, 300, pat 400 tkm tādas pupu mizas vien ir.
Pārdod ES viņus var, bet no oficiālā dīlera nevar dabūt papīrus sertifikācijai. Un kur ražots var noskaidrot pēc VIN.
Iebildīšu. Variators ir labākais izgudrojums automātisko kārbu jomā. Viņam ir ne tikai laidena braukšana, bet mazākie zudumi transmisijā, mazi izmēri un "ātrdarbība". Kārba ir pietiekoši izturīga, jo Subaru liek variatoru pat Foresteram ar 2.0 benzīna dzinēju un pilnpiedziņu. Jā, variators ir praktiski neremontējams, bet ir jābūt galīgi stulbam lai to salauztu. Ja var salauzt variatoru, tad var salauzt jebkuru automātu.
Labs riepu tests:
Tas varbūt tāpēc, ka VAG grupas auto miglas ieslēdz izraujot kloķi uz sevi. Tam ir divas pozīcijas - priekšējie un aizmugurējie. Ja stingrāk pavelk, tad to pirmo klikšķi nejūt un ieslēdz visus.
Droši vien nemākulīgs pircēj trāpījās. Man bija C4 '07, nobraucu divus gadus. No elektronikas problēmām dažreiz pati no sevis atslēdzās kruīza kontrole. Pārdošanas brīdī pārstāja strādā lukturu apmazgātāji. Tā tehniski viss bija ok, pārsteidza tas, ka pie 150 tkm izbeidzās riteņu gultņi. Vietas maz, slikta skaņas izolācija un 1.4 benzīnnieks pāvājš. Kopumā ņemot, labs krīzes auto. Tikai jābrauc.
Pašu biezumu nav īsti svarīgi zināt, svarīgi ir atrast biezuma maiņas jeb nevienmērības vietas. Un šādam nolūkam pietiek arī ar ķīniešu mērītājiem. Pat šāds štrunts noder:
1.Iesākumā sagādā sev krāsas biezuma mērītāju. Var paņemt nomā vai nopirkt ebay kautko šādu:
www.ebay.com/itm/221713459053?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Tas palīdz atsijāt potenciālos klientus uz vietas, netērējot naudu. Kritērijs - ne vairāk kā 3 krāsoti elementi. Svarīgi ir atrast špahtelētās vietas, ja tādas ir.
2.Pēc tam izsit pa datu bāzēm VIN-u. Es parasti piezvanu arī "draugam" IeM.
3.Ja pirmie punkti izpildās sekmīgi, tad mēģini sarunāt ar pārdevēju pārbaudi, kas parasti aizņem 1,5h. Pēdējo mašīnu pārbaudīju Karlo Motors.
Turi acis vaļā, uzdod daudz muļķīgus jautājumus no sērijas kas tas par eļļas pleķi, kāpēc ūdens tek no motora un izpūtēja, izrādi neviltotu interesi par auto, "pavelc" pārdevēju.
Internetā ir kaudze ar video kā pārbaudīt auto pirms pirkšanas. Ir arī auto kriminālistu ielikti video kā viņi pārbauda "konstruktorus". Pārsvarā RUS saitos, jo tur tā problēma ir ļoti aktuāla.
No šī esmu pats daudz ko mācījies:
Manā uztverē vajadzību pēc riepām nosaka nobraukums. Tā kā es braucu apmēram 50 tkm gadā, tad gribas tomēr lai tā riepa ir klusa un tik ātri nedilst. Labāk piemaksāt un paņemt kautko labāku.
Uz viena auto man bija Uniroyal Rainexpert. Itkā neskanošs brends, bet pirmo reizi izbaudīju kas ir lietus riepa. Ūdeni vienkārši šķaidīja uz sāniem. Nekādas pazīmes par akvaplanēšanu. Tur kur ar citām riepām vilka stūri uz sāniem, ar šīm gāja cauri bez problēmām. Bet ātri nodila, tam palīdzēja arī nenoregulētā savirze.
Uz BMW driftēšanai pašā laikā.
Ja atbilstoši uzglabātas, tad var ņemt. Intereses pēc paspaidi gumiju, cik mīksta ir un skaities lai nav mikroplaisas kanālos.
Ar BMW vispār ir interesanti. Ar "mazajiem" BMW (līdz 5.sērijai) problēma ir tā, ka pirmajam īpašniekam vairumā gadījumu ir pilnīgi vienalga kāds būs auto stāvoklis to pārdodot. Jo viņš pērka BMW un ekspluatē viņu kā BMW, par visiem 100%-tiem. Savukārt lielo BMW problēma ir tā, ka pārsvarā viņu pirmais īpašnieks ir juridiska persona vai fiziska persona, kas sēž aizmugurējā sēdeklī. Līdz ar to auto tiek ekspluatēts gandrīz taksometra režīmā. Ilgi stāv uz vietas ar ieslēgtu dzinēju, brauc komforta režīmā, kas negatīvi ietekmē liela tilpuma dzinēju un citu sistēmu darbību.
Bet ar japāņiem viss ir vēl sliktāk. Tur pat cilvēkam normāli pārvietojoties "lido" sūkņi par 2 kEUR (Toyota), bremžu darbības nevienmērību var novērst tikai nomainot pilnībā visu bremžu sistēmu (Mazda 6), pusass, kas paredzēta mazākai slodzei maksā 3 reizes dārgāk (Mazda 6 pret Espace 3) u.t.t.
Bet vecā patiesība strādā uz visiem auto - kādu nopirksi, ar tādu arī brauksi. Svarīgi ir nopirkt auto atbilstoši ienākumiem un vajadzībām.
Bet, ja gribi labu price/performance, tad pērc Citroen.
Labāk ņemtu śo
m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/bddhgi.html