iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 15.03.2017 12:57

Ja ir, bet neieslēdzas, tad dabūsi "2". Ja ir izņemti, tad TA iziesi. Smukuma pēc var pēc izņemšanas tās ligzdas aiztaisīt ciet kaut ar nokrāsotu kartona gabalu. Ja prasa kāpēc nav, nozaga. Sen atpakaļ ar vienu auto šitā izdarīju. Viena migla nebija, bet otra bija izsista ar akmeni. Izņēmu to ārā, izgāju TA bez problēmām. Inspektors tikai pajautāja, kur palikuši. Pēc tam ligzdas aiztaisīju ar krāsotiem plastmasas gabaliem un nevienu citu gadu TA neko nejautāja.

Nortel 15.03.2017 11:51

Man miglas lukturi netraucē, pats tos gandrīz neizmantoju. Kam vajag, lai brauc. Satiksmes drošības paaugstināšanai tie noteikti noder vairāk kā dienasgaitas "jāņtārpiņi" daudziem jaunajiem auto un tie pašrocīgi liktie LED "pusjāņtārpi" vecākiem auto, ko var redzēt tikai no metriem 20. Aklo braucēju mums ir pietiekoši daudz. Pats esmu saskāries ar situācijām, kad man pie ielēgtām tuvajām un miglām vēl ir jāmet ar tālajiem, lai aklais pamostos.

Ja sodīt, tad tikai par kautkādiem pašrocīgi veiktiem, nesertificētiem uzlabojumiem auto apgaismojumā, bet ne par miglas lukturiem.

Nortel 15.03.2017 11:26

No savas Reno pieredzes varu teikt, ka plīst bieži, bet visu var sataisīt par mazām naudām. Motori un kārbas izturīgi. Piekare kā brauksi, ja jāvadā smagas lietas, tad taisi vaļā maku. Salona apdare ar lētiem materiāliem. Bet ja pavēro francūžu attieksmi pret auto, tad neko labāku dibena pārvietošanai nevajag (ja grib šikot, tad jāņem Citroen). Virsbūves pārsvarā no stiklašķiedras/plastmasa. Rūsa nav aktuāla, bet jāuzmanās ziemās, aukstumā paliek cieta un viegli plaisā, deformējās.

Vērojot jauno Reno ekspluatāciju var teikt, ka kvalitāte ir tāda pati kā vecajiem, deviņdesmito gadu.

Nortel 14.03.2017 15:56

Piebildīšu, ka vairums no špikotajiem joprojām ir darba kārtībā un uzticami kalpo, atšķirībā no orģināliem.

Nortel 14.03.2017 14:09

Kādā veidā bērni pēkšņi kļuva par neredzīgiem gājējiem? Vai gājēji ir jālaiž garām vai tomēr jāļauj tiem šķērsot brauktuvi? Vai gājēju ar baltu spieķi ir jālaiž šķērsot brauktuvi arī uz Vanšu tilta?

Nortel 14.03.2017 14:06

1. Vai bija redzams iekāpšanas vai izkāpšanas fakts?

2. Kurās vietās drīkst šķērsot brauktuvi pilsētā?

3. Vai drīkst maldināt citus autovadītājus, lietojot avārijas gaismas signalizāciju, ja nav notikusi avārija? Un vai šādos gadījumos nav jālieto trijstūris?

Nortel 14.03.2017 13:48

Klasika:

Nortel 14.03.2017 12:51

Domā šo punktu:

123. Piespiedu apstāšanās gadījumā vietās, kur apstāšanās vai stāvēšana aizliegta, transportlīdzekļa vadītājam jādara viss iespējamais, lai atbrīvotu brauk­tuvi un nogādātu transportlīdzekli vietā, kur apstāšanās un stāvēšana nav aizliegta.

Tātad busam nebija IeM ministirjas izdota atļauja pārkāpt apstāšanās un stāvēšanas noteikumus?

Nortel 14.03.2017 12:41

Vai autobuss bija reģistrēts kā specializētais invalīdu transports? Vai autobusam bija izņemta atļauja pārkāpt apstāšanās un stāvēšanas noteikumus?

Nortel 14.03.2017 11:38

Nu tad:

1.JĀ

2.NĒ

p.s. kautgan otrais jautājums pēc būtības ir lieks.

Nortel 14.03.2017 11:28

To jau Nordekas runasvīrs visu laiku propogandē, ka attīstības un peļņas vārdā drīkst pārkāpt jebkurus, ne tikai CSN, un likt virsū citiem.

Nortel 14.03.2017 11:16

Tagad vēlreiz izlasam topika virsrakstu!

Komentārā ir jāraksta tikai JĀ vai NĒ.

Es rakstu: JĀ.

p.s. eh, letiņi, kā mums patīk visu pārvērst par bezjēdzīgu tirgu.

Nortel 14.03.2017 11:12

Gabals nolūztu Nordekas budžetam, jā nāktos meklēt un apmaksāt stāvvietu.

Nortel 14.03.2017 10:19

Šis maršruts ir viens no "atsaldētākajiem" pasažieru pārvadājumos.

Nortel 14.03.2017 10:19

Tur gadījumā nav kāds tūrisma kantoris? Nordekas šoferi regulāri haltūrē pie tūroperatoriem.

Nortel 14.03.2017 10:16

Nav āķa piekabei.

Nortel 14.03.2017 8:09

Anglis Latvijā?

Nortel 13.03.2017 11:23

Cilvēkam, kurš gadā atdod 15 kEUR par stāvvietu Vecrīgā elektroauto nav vajadzīgs. Ja nu vienīgi e-S-klase vai e-Maybach. Šādiem cilvēkiem jau sen ir noformēta mūža Vecrīgas stāvvietu atļaujas ar garantētu bezmaksas vietu stāvvietā.

Nortel 13.03.2017 10:07

Kāds tur npoietns arguments! Tā iegādes cenas starpība un uzlādes izmaksas ir tik lielas, ka kalpošanas laikā neatmaksāsies.

Nortel 13.03.2017 10:05

Fanot par elektroauto varētu tad, kad ar vienu uzlādi varēs nobraukt tik, cik ar vienu bāku benzīna (ap 800 km) un uzlādēt to štruntu no 220V tīkla vienas Jāņu nakts laikā. Tas būtu reāls sasniegums.

Nortel 12.03.2017 17:17

Man pazīstams cilvēks no jauna XJ pārsēdās uz šo, ko tagad tirgo:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/s500/ffipe.html

Nortel 12.03.2017 16:06
Nortel 11.03.2017 8:56

Cik ir gadījies tikties ar ķīniešiem dažādos kursos, tad visu viņu sapnis ir eiropas auto. Kaut vai 10-gadīgs mersis, be ne pašmāju auto.

Nortel 09.03.2017 13:32

Man viens čoms Liepājā strādāja kokapstrādes nozarē pie dāņu uzņēmēja. Viss bija labi, bet gribēja būt pats sev saimnieks. Pēc viņa vārdiem, lielākā kļūda viņa dzīvē bija mēģinājums izveidot davu uzņēmumu. Visas cerības aizgāja pa pieskari, nācās pat pamest Liepāju. Tagad atkal strādā algotu darbu.

Nortel 06.03.2017 10:31

Jau nomainīju abām mašīnām. Neredzu jēgu plēst dārgās ziemenes.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti