Ļoti grūti:
www.iauto.lv/forums/topic/25800-dizelis-gaze-atsauksmes-ludzu?pnr=2
Jo mazāka caurplūde, jo lielāka iespēja "atliet" vairāk. Rīgā tantiņas atver aukstā vai karstā ūdens krānu uz minimālu "tecēšanu" un skaitītājs negriežas vispār. Esmu pats pārbaudījis. Var tecināt kaut visu dienu un nemaksāt neko. Līdzīgi varētu būt benzīntankos. Būs kādreiz Nestē japamēģina.
Es domāju reāli zaudējumu būs daudz vairāk - palielinās auto svars (lielāks patēriņš), papildus izdevumi iekārtas apkopei un uzpildes staciju meklēšanai, samazinās vieta bagāžas nodalījumā (nāksies braukt divreiz). Plus vēl pašas iekārtas uzstādīšanas izmaksas. Efektīga šī sistēma varētu būt autobusiem, smagajam transportam. Ja nemaldos, tar RS kādreiz bija autobusi ar gāzes iekārtām (baloni uz jumta).
p.s. vispār jau pirms jaunu topiku taisīšanas varētu pamēģināt search funkciju.
Nu nezinu gan. Izmēģināju maršrutā Daugavpils - Vecumnieki savu 1.4 TSI. Pie 150 km/h patēriņš 7,2 litri. Stipri šaubos vai pēc parametriem līdzīgais 2.0TDI spētu būt ekonomiskāks.
Pēc neoficiālās informācijas, iepriekšējā vakarā autobusa vadītājam bija haltūra, pēc kuras uzņēma uz krūts. Sekojoši no rīta ieradās reisā ar kavēšanos. Nu tad centās atgūt zaudēto.
Vēl jau ir tāds faktors kā cik laicīgi rezervē to viesnīcu un vai tajā galā ir/nav tūrisma sezona. Pēdējo reizi Berlīnē rezervēju 2 mēn. iepriekš un samaksāju tikai 60% no pilnās cenas.
Iesākumā vajadzētu noskaidrot kuru no stikliem autors vēlas apsildīt - priekšējo vai pakaļējo. Ja pakaļējo, tad eksistē (neesmu gan mēģinājis) uzlīmējami kiti stikla apsildei. Ja priekšējo, tad varētu būt problēmas, ja šim modelim tāds nav bijis kā opcija. Vai nu nebūs vai specpasūtījums.
Ar cenas samazinājumu viņi īpaši neaizraujās. Vieglāk no viņiem ir izkaulēt bezmaksas apkopi, salona tīrīšanu, riepas vai nelielu nepieciešamo remontu. Cik ir bijusi darīšana, tad max 200 - 300 eiro nomet, pat uz pārdesmit kEUR vērtiem auto.
Tad nauda vējā. Protams, ja tuvumā ir kāds līdzīgs eksemplārs, tad var pie reizes to apskatīt. Pastāv arī iespēja tev pašam auto noskatīt un pieaicināt ekspertu pie pārbaudes. Tā kā man vācu valoda nav saprotama un iedzimtie vācieši negrib svešvalodā runāt, tad tāds cilvēks ir labs palīgs, lai veiktu pārrunas un noformētu visus papīrus.
Vairāki cilvēki Latvijā ir pasūtījuši auto šeit:
Pats esmu pircis no šejienes, kad nav laika meklēt:
Samaksā vidēji ap 500 EUR un cilvēks tev atrod vēlamo.
Es ieteiktu šo:
Kautko sadarīt var ar stiklšķiedras audumu un epoksīda sveķiem, pēc tam no apakšas ar gravitex un no augšas uzlīmē skaņas izolāciju. Pieklājības pēc to visu vēl var pārpūst ar krāsu no baloniņa.
Pārbaudiet vadus, vai kautkas nav izkusis pēc pārkaršanas.
Ja dzīve sastāv no sastrēgumiem, tad ir jātaisa klizmas...
ReinisPaberzis rakstīja: Zviedrija ir pamazām uzsākusi bezskaidras naudas norēķinu sistēmu. Viņiem ir plāns līdz 2020.gadam pilnībā pāriet uz bezskaidras naudas norēķinu. Gan mūsējie arī vēlēsies pārņemt šo kontroles sistēmu.
Stipri šaubos. Mums nav ne tāda dzīves līmeņa, ne attieksmes pret sevi un valsti kā Zviedrijā. Vispār pārāk riskanta doma mūsdienu kibernoziedzīgajā pasaulē.
Diezgan ilgi to sūkni mainīja.
Automāts ir vajadzīgs profesionālajai tehnikai (smagajiem, autobusiem u.c.) un pārvietošanās līdzekļiem (klasisks piemērs - amerikāņu mājsaimnieces). Braukšanai ar baudu der tikai mehānika. Es izvēlos pats pieņemt lēmumu kā braukt, nevis uzticēties mehānismam bez smadzenēm.
Būšot arī Touareg un X5.
Es leju bākā, kannā (metāla, plastmasas) vai kolas pudelē. Pēc vajadzības.
Cik maki drīkstēs būt vienam CP?
p.s. kādreiz bankas darbiniekiem bija ieteikums no vadības savu maku glabāt garderobē, nevis pie sevis darba pienākumus pildot.
Labāk ielikt orģinālo no šrota, nekā ķīnieti. Eiropas auto ar to nav problēmu, štatniekiem gan tikai ebaymotors un āzijas izcelsmes pārdevējs.
Un ko no tā varam secināt?
Eiropietim auto nav dzīvesvieta un eiropietim nav raksturīgas amerikāņu veselības problēmas - liekais svars, hemoroīdi un līkas rokas.
Veiga 14.10.2013
Kad pēdējoreiz apmeklēju "Autogāzi", tur bija demo auto dīzelis+gāze. Man paskaidroja, ka principā ražotāja solītais 30% ietaupījums ir pilnīga tufta, bet jā - neliels ietaupījums esot + jauda tiešām palielinās. Vieglajam droši vien nav jēgas, bet smagajam gada laikā arī 5% ir manāms ietaupījums...