Bet ja no Katlakalna jātiek Rīgā?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bet ja no Katlakalna jātiek Rīgā?
Links normāli nekopējās. Bet atradu citu variantu.
Pārkopē visu garo palagu, tad atvērsies. Problēmas vieta - izbraukšana no Valdlaučiem, Bauskas ielas tālajā galā pie Maximas bāzes.
Vai un kā forumā var ievietot attēlu no GoogleMaps?
Ja esi bagāts, tad maini uzreiz nost. Ja nē, tad spied tālu aiz 3000 apgr. un mēģini iztīrīt. Ja tas nelīdz, tad jauc arā un tīri ar tīrītāju, BET nemēģini tīrīt mehāniski beržot, kasot, skrāpējot.
Tātad vai nu jauns Kodak max komplektācijā vai šis:
vai šis:
Es par BMW.
Nevajag aizmirst, ka nodokļu slogs uzņēmējiem Latvijā ir daudz lielāks kā Lietuvā vai Polijā. Arī komunālie un NĪ nodoklis pie mums ir augstāks.
Uzskaitītie sīkumi jau vien ir kāds 1 kEUR. Tie nav daži simti. Daži simti ir reģistrācija un signalizācija, kas diemžēl nav iekļautas auto cenā.
Konkrēti kādus sīkumus?
Tu brokastīs ēd maizi ar margarīnu ar sviesta garšu un dzer tēju Možums? Teorētiski jau paēst var, bet baudas (garšas) nekādas.
Par kādu tūkstoti nevar dabūt pat iztikas minimumu Škodai. Man Octaviai "iztikas" jeb braukšanas minimums vien savācās uz 4 kEUR. Kodak klases auto labi aprīkots būs ap +10 kEUR virs bāzes cenas. Un tad vēl jāskatās kāda aprīkojuma līmeņa bāzes modelis tas ir. Octaviai starpība starp bāzes modeļiem Active un L&K vien ir ap 15 kEUR. Un pat L&K versijas bāzē nav viss nepieciešamais.
Kāpēc ne šito:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc90/bkedhi.html
cenā līdzvērtīgs
Un ko darīt ar kodaku bāzes komplektācijā??? Škodām bāzē nenāk pat signalizācija un drošības komplekts. Kur nu vēl tāda ekstra kā paklājiņi un lietie diski.
Iespēja piegriezt skābekli kādam jau sen ir zaudēta. Vienīgie, kam kautko piegriezīs vai atgriezīs ir pēdējie tradicionāli orientētie, kristīgie baltie.
Putins jūtās apdalīts. Līdz šim visi viņu uzskatīja par neprognozējamu, līdz ar to baidījās braukt augumā. Tagad parādījies vēl viens tāds pats.
Manā garažā pie tādiem resursiem ieslīdētu kautkas no G63, S63 vai cits "pieticīgs" MB. Tā ir autobūves virsotne.
Rekur kaudze ar X5 labi aprīkota kodaka cenā:
e-mobile.lv/cars?make_id=14&model_id=250&condition%5B%5D=1&condition%5B%5D=2&price_min=40000&price_max=45000&mileage_max=60000&fuel=jebkda&gearbox=jebkāda&climatisation=jebkura&emission_class=jebkura&usage=visi&seller=visi&latest=jebkāds&make_id=14&model_id=250&price_min=40000&price_max=45000&mileage_max=50000&fuel=jebkāda&gearbox=Any
Ja nobraukumi ir patiesi, tad tie ir tikai tādi labi piebraukti auto.
Pa lielam nekas nemainīsies. Tramps ir tāda pati marionete sponsoru rokās kā visi iepriekšējie prezidenti. Tādas valsts likteni nevar un nekad neizlems viens cilvēks vienpersonīgi. Ņemot vērā Trampa miljardos mērāmos parādus, viņam 100%-tīgi nāksies dejot ne pēc savas stabules. Pretējā gadījumā tiesas viņu izģērbs.
Piedod, bet lietots (mazlietots bmw x5) Kodiaq cenā būs daudz labāka/prestižāka izvēle.
Mans uzskats - Škoda varēja piemest esošajam Yetti kādu pusmetru garumā (bagāžas nodalījumā), pāris tūkstošus pie cenas un būtu pārdošanas līderis segmentā. Jo tieši mazā vieta salonā ir bremze Yetti pārdošanā. Kodiaq izskatās pēc mēģinājuma uzlekt augstāk par pakaļu.
Meklē trokšņu avotu. Atver releju bloku un klausies. Kaut pirkstu pieliec visiem pēc kārtas, lai atrastu vainīgo.
Ja kautko konfiscēt, tad skaļos čoperus un baikus klusajās vasaras naktīs centrā. Tie traucē daudz vairāk kā drifteri. Ja auto radīto troksni kautkā vēl kontrolē TA, tad moču radīto neviens nekontrolē.
Varbūt nepareizi sēžam pie stūres? Es sēžot maksimāli zemu un tālu no stūres katukā neesmu saskāries ar šādu problēmu. Protams, ir bijuši tādi gadījumi, bet ne masveidā. Uz vienas rokas pirkstiem...
Man nepatīk tā Valdlauču drūzmēšanās, tāpēc es izbraucu gar Ziedoni līdz Valdlaučiem, tad pa kreisi uz A7 un pa A7 iekšā līdz Dienvidniekam.