iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 26.09.2016 18:46

Šito tuvāk apskatīju, kad meklēju jaunu auto. Tāds paaugstināts, bet SAĪSINĀTS golfs. Dizians ne visai, vietas nav, dārgs. Pat neizbraucu, jo nebija jēgas.

Nortel 26.09.2016 18:33

Iesēdos, bet neizbraucu. Salonā nebaudāma, futūristiska govs. Dizains, arī ārējais sagrābstīts no n-tajiem konkurentiem. Ja nebūtu Volvo logo, tad nebūtu volvo... Nav auras.

Nortel 26.09.2016 18:28

Tātad attīstības un peļņas vārdā drīkst pārkāpt CSN apdzīvotās vietās??? Un kādu attieksmi tad jūs, profesionālie, cerat sagaidīt no pārējiem?

Nortel 26.09.2016 15:32

Cik % no taviem padotajiem izraisa negadījumus gadā? Nu tā godīgi, negribās tērēt laiku meklējot Nordekas statistiku.

Nortel 26.09.2016 15:29

Kamēr tos "profesionālo" braucēju tahogrāfus nepiesaistīs pie GPS, tikmēr viņi tā arī brauks, izmantojot apdzīvotās vietas kā veidu laika ekonomēšanai, jo klasiskais tahogrāfs jau nezin, ka tu esi iebraucis 70, 50 vai 30 zonā. Zinu vienu kantori, kura šefs jau tagad soda savējos (ar prēmiju nogriešanu) par ātru braukšanu. Brauci (pamatā ar kablukiem) ātrāk par 120, prēmija nost. Nav svarīgi, Latvijā vai ārzemēs.

Nortel 26.09.2016 11:52

Tu visas grāmatas lasi no beigām?

Nortel 26.09.2016 11:48

Pēc šādas loģikas tu tā vari arī palikt 90 zonā braucot uz 50. Jo kur viens, tur otrs apdzinējs, trešais un jau kolonna. Un es nedrīkstu paātrināties tikai tāpēc, ka kāds ir uzsācis apdzīšanu pārkāpjot CSN?

Kādreiz tipiskā vieta šādiem manevriem bija izbraukšana no Saulkrastiem, kad vēl nebija apvedceļa. Tu kā godīgs pilsonis nobrauc uz 50 līdz zīmei, tad sāc paātrināties, bet "skrējēji" uzsāk apdzīšanu 50 m pirms zīmes. Diezgan bieži kāds tā arī palika pretējā joslā. Vai otra galējība, pēc pārsimt metriem man viņu ir jāapdzen, jo tahogrāfists ātrāk par 89 nebrauc.

Nortel 26.09.2016 11:47

Pēc šādas loģikas tu tā vari arī palikt 90 zonā braucot uz 50. Jo kur viens, tur otrs apdzinējs, trešais un jau kolonna. Un es nedrīkstu paātrināties tikai tāpēc, ka kāds ir uzsācis apdzīšanu pārkāpjot CSN?

Nortel 26.09.2016 10:49

Kāds bija jautājums?

Nortel 26.09.2016 10:44

Tātad konkrēti neko nevari atbildēt un nezini. Tik mētāties ar skaļiem lozungiem kā PSRS laiku pēdējais mohikānis...

Nortel 26.09.2016 10:27

Šis jautājums mani arī nomoka. Vai beidzoties apdzīvotai vietai (50 km/h), drīkst uzsākt paātrināties līdz 90 km/h, ja tajā brīdī tevi kāds apdzen, pārkāpjot CSN (ir uzsācis paātrināties jau 50 km/h zonā)?

Nortel 26.09.2016 10:25

Ja jau tik svarīgi ir kontrolēt aizmugurē notiekošo, tad kāda velna pēc autoražotāji ražo auto ar tik lielu priekšējā vējstikla laukuma attiecību pret atpakaļskata spoguļu/monitoru laukumu??? Varbūt labāk ir braukt ar pakaļu pa priekšu. Tad būs labāk redzams aizmugurē notiekošais un nesvarīgajam priekšā notiekošajam būs veltīta Tevis piedāvātā uzmanība.

Nortel 24.09.2016 13:03

Ko nozīmē "iespraukties"?

CSN nosaka:

122. Apdzenamā transportlīdzekļa vadītājam aizliegts traucēt apdzīšanu (palielināt braukšanas ātrumu u.tml.).

Līdz ar to, nemaz nedrīkst būt situācija, kad ir kautkur jāiespraucas, jo zem u.taml. var palikt jebko, tai skaitā distanci.

Nortel 24.09.2016 12:58

Jā, jo diemžēl nenes nekādu atbildību par to kam, kur, kad un kādā stāvoklī dod braukt ar savu auto.

Nortel 24.09.2016 9:11

Parēķini pats. Lai aplī iebraucot tiktu no pirmās uz trešo joslu ir vajadzīgas 2 pārkārtošanās. Tas pats, lai izbrauktu ārā. Tātad viena krustojuma šķērošanai ir vajadzīgas 4 pārkārtošanās, citiem vārdiem, 4 reizes tiek čakarēta satiksme.

Nortel 24.09.2016 9:07

Tu varētu būt pēdējais šīs paaudzes pārstāvis...

Nortel 24.09.2016 9:06

Vajadzība strauji bremzēt iestājās jau ar īsām smadzenēm autobusa vadītājam izbraucot no pieturas ārpus apdzīvotām vietām. Un turpinās tā ar jebkādu citu, negaidītu šķēršļu parādīšanos uz brauktuves.

Nortel 24.09.2016 9:00

Kāds tam visam sakars ar distances ievērošanu starp mani un priekšā braucošo?

Pāris gadus atpakaļ viens līdzīgi domājošs satiksmes autobusa MAN (Rīga - Bauska) vadītājs man "izmaksāja" auto remontu. Cik painteresējos pie draugiem, viņš pēc avārijas izraisīšanas tika atlaists no darba. Ceru, ka tagad nestrādā Nordekā.

Nortel 23.09.2016 15:34

Beidzot pats arī iekriti. 105. punkts.

Tātad distance ir jāieviero aizmugurē braucošajam un tāda, lai spētu apstāties arī tad, ja priekšā braucošajam iestājās vajadzība garantēt satiksmes drošību (104.4).

Nortel 23.09.2016 15:18

104. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:

104.1. pārsniegt transportlīdzekļa izgatavotāja noteikto maksimālo braukšanas ātrumu;

104.2. pārsniegt braukšanas ātrumu, kāds saskaņā ar šo noteikumu 238. punktā minētajām prasībām norādīts pazīšanas zīmē uz transportlīdzekļa;

104.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;

104.4. strauji bremzēt, ja tas nav nepieciešams ceļu satiksmes drošībai.

Ja lasam 104.4 no otra gala, tad, ja gribam satiksmē drošību (tas taču ir nepieciešams, ne?), tad bremzējam strauji.

Nortel 23.09.2016 15:12

Izskatās ka Tu joprojām dzīvo PSRS.

Nortel 23.09.2016 14:29

Gribi teikt, ka priekšā, pēc CSN braucošais ir vainīgs pie tā, ka aizmugurē viņam brauc cits ar 3x lielāku ātrumu???

Nortel 23.09.2016 14:27

CSN varbūt neglābs viņu no cita, mākulīga, autovadītāja izraisīta negadījuma, bet CSN skurpuloza ievērošana viņam garantēs zaudējumu atlīdzināšanu.

p.s. jo vairāk autoparkā ir jaunu auto, jo raitāka satiksme.

Nortel 23.09.2016 13:56

Pa ceļu ir jābrauc, nevis jākomunicē ar citiem. Tur jau tās problēmas sākas.

Nortel 23.09.2016 13:55

Vainīgs ir auto īpašnieks.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti