Ceļu stāvoklis un bezautopilotu braukšanas stils to noraka.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ceļu stāvoklis un bezautopilotu braukšanas stils to noraka.
Mazie priekšnieki to dara mikriņos, lielie auto aizmugurējā sēdeklī.
Ja skaitās kā taisni, tad kāpēc jārāda kreisais pagrieziens, lai turpinātu kustību aplī?
Tagad LOK-am būs daudz liekas naudas olimpisko tūristu vadāšanai.
Par BMW:
No 9-tās minūtes.
DidzisKalnietis rakstīja: Un vēl tas, kas kaitina ne pa jokam. Tie ir „skumjie riņķotāji”. Laikam visskumjākie riņķo pa Deglava – Lubānas ielu apli. Izbrauc no Depo Lubančikā un tad visu apli pa pirmo joslu, lai tiktu atpakaļ uz Dienvidu tilta pusi. Tas pats Dārzciema ielas aplī, Mūkusalas ielas aplī, apvedceļā pie Ķekavas un, protams, visur citur! Pie kam redzams, ka paši dusmojas, ka netiek izbraukt uz apļa, bet pēc tam „pielīp" labajai bordai.
Nez kāpēc šitie paši, tikko izbrauc uz Krasta ielas, momentā ieņem kreiso rindu, lai tad tur normāli uztusētu.
Vēl skumjāk ir tas, ka šī "skumjo riņķotāju" josla parasti ir ātrākā. Un vēl skumjāk ir tas, ka aplī iebraucošajiem nav galvenais ceļš.
2 joslu aplī vienmēr braucu pa ārējo. 3 joslu aplī reizēm iebraucu otrajā. Jo mainot joslas, apli parasti ātrāk nevar izbraukt.
Tas pats VW, tik nedaudz lētākā kulītē. Škodām tagad dod standarta garantiju 4 gadi vai 120 000. Līdz 200 000 ar benzīnnieku var droši braukt praktiski tikai ar apkopēm (protams, braukšanas stils šo robežu var pamainīt). Pēc tam sāk parādīties braukšanas stila rezultāti, kautkas pagaudo (kāds no gultņiem, kautkur kāda eļļas noplūde parādās). Bet pa lielam sīkumi. Nepērc dīzeli un DSG automātu, tad problēmu nebūs.
Ja kas, salonā Octavia (ja Combi) ir lielāka par CRV un tamlīdzīgiem. Es arī gribēju kautkādu džipveidīgo, bet visi "budžeta" klases ir tādi paaugstināti, pārmocīti vieglie universāļi. Iekrita acīs tikai Forester, bet vēlamā komplektācija neiekļāvās budžetā.
Tomēr ir viena laba īpašība, nelec un nemēģina uzlekt augstāk par pakaļu. Ko var atļauties kešā, ar to arī brauc. Nebaro līzingu, apdrošinātājus un citus liekēžus.
Subāriem viss ir jēdzīgāk. Gan joprojām nopērkamie atmosfēriskie motori, gan nemainīgi labākā pilnpiedziņa, labs aprīkojums jau bāzē.
Kāda iekārta? Vai ir gāzes līmeņa/daudzuma indikators? Varbūt no sākuma beidzas gāze un pēc tam benzīns? Vai iekārta pati pārslēdzas no benzīna uz gāzi un pretēji? Benzīns nekad nestāvēs uz vietas, jo auto startējās uz benzīna un pēc uzsilšanas pats vai manuāli ir jāpārslēdz uz gāzi.
No visiem japāņiem ar kuriem esmu braucis, hondām (accord, FR-V) bija vissliktākā skaņas izolācija. Abām bija 1.8 benzīna dzinēji. Patēriņš arī bija paliels, jo dzinējiem grieze bija pie salīdzinoši augstākiem apgriezieniem.
Aizbrauc līdz tuvākajam avarējušo auto placim un apskaties savām acīm.
A kur tādi lielumi kā "metāla nogurums"; "rūsas un metināšanas negatīvā iedarbība uz drošības pasliktināšanos"; "iespēja ka nenostrādās airbagi vai jostu spriegotāji"; "iespēja palikt uz gultas vai zem 2m zemes slāņa sadursmē ar drošāku auto"; u.c. ar vecumu saistītās problēmas?
Vispār jau loģiski būtu aizliegt vienā piegājienā apdzīt vairāk par vienu auto. Tas tiešām apdraud satiksmi. Daudziem tas spogulītis ir par mazu, lai novērtētu kautkur tālu aizmugurē apdzīšanu uzsākušā ātrumu, kas reizēm ir 1,5 - 2 reizes lielāks kā nosacīti kolonnā braucošajiem. Teorētiski šāds apdzinējs ir tāds pat pārkāpējs kā tas, kurš uzsāks apdzīšanu viņam priekšā, nepārliecinoties par to vai netraucēs.
Vispār jau loģiski būtu aizliegt vienā piegājienā apdzīt vairāk par vienu auto. Tas tiešām apdraud satiksmi. Daudziem tas spogulītis ir par mazu, lai novērtētu kautkur tālu aizmugurē apdzīšanu uzsākušā ātrumu, kas reizēm ir 1,5 - 2 reizes lielāks kā nosacīti kolonnā braucošajiem. Teorētiski šāds apdzinējs ir tāds pat pārkāpējs kā tas, kurš uzsāks apdzīšanu viņam priekšā, nepārliecinoties par to vai netraucēs.
Tev kaimiņos tirgo šādu:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/aecgf.html
Ja meklē pilnpiedziņu, tad labāks nekas nav.
Tieši striķī velkot distanci nodrošina velkamais. Velkošais tikai koriģē paātrinājumu un ātrumu atkarībā no velkamā stāvokļa. Mani reiz striķī velkot ziemā sāka konkrēti mētāt pa risēm nu tad velkošais (taksists) izglāba mani no vairākkārtējas atsišanās pret stāvošiem auto tikai ar ātruma palielināšanu vajadzīgajā brīdī.
Vai pa KASKO hidrotrieciens dzinējam, izvairoties no avārijas trāpīju pa apmali, kā rezultātā trieciens caur pusasi pa kārbu. Zināmas shēmas.
Nu tad svītro ārā un brauc ar parastu/prastu fordu.
Stāvoklis, komplektācija, servisa vēsture, nobraukums?
Vispār pārāk atšķirīgi auto (klases, pielietojums), lai salīdzinātu. Es ņemtu audi, bet vismaz A6 un noteikti benzīna dzinēju, nevis to krupīti A4. Regulējamā pneimo piekare ir komforta iemiesojums, plus pilnpiedziņa drošākai dzīvei un iespējai baudīt dabu. Izmaksas, da pie kājas. Pilni šroti ar detaļām.
Ir vērts uzmest aci, tiesa dīzelis:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/allroad/bfffk.html
Es ņemtu kautko tādu, bet labi pārbaudītu un bez gāzes:
Kam ir vieglāk ieturēt distanci: priekšā braucošajam vai aizmugurē? Esi kādreiz braucis kolonnā? Kurš uztur distanci? Esi redzējis kā pārvietojās LB inkasatori, MP, Saeimas un prezidenta drošības dienests? Kurš veido distanci, kas brīžiem ir pāris metri?
Tu nemaz nedrīksti uzsākt kustību, kamēr pretīmbraucošais nav pabeidzis manevru.
Braukšanu aplī nosaka CSN, apļu uzbūvi attiecīgie normatīvi. Pareiza braukšana aplī ir atkarīga no katra braucēja spējām un, protams, auto. Nevar prasīt, lai iesācējs vai kravas auto šoferis "lektu" no pirmās uz trešo un no trešās uz pirmo joslām. Izbraukt pilnu apli pa ārējo joslu ir atļauts un neviens nevar piespiest to nedarīt. Pareizi uzbūvēti apļi ir Ventspilī un jaunais Ulbrokas aplis.