Ar lietoto ir atkarīgs kādā stāvoklī nopirksi. Man vismazāk problēmu sagādāja 10-gadīgs sābs. Bija tikai viena problēma - sasitu.
Bet šarāns jā, vairākiem paziņām tā ir bēdu ieleja, sevišķi čipots dīzelis. Cīnās ar spararatiem, sajūgiem, sparuslām, pečkām un par tīri lieliem cipariem priekš tāda vecuma aparātiem.
Lietotas automašīnas labumu/sliktumu nosaka tās stāvoklis pirkšanas brīdī, nevis marka/modelis/gads/nobraukums. Var būt pirmās paaudzes allroad ideālā stāvoklī un 14 gada mondeo nobraukts līdz kliņķim (kruķīts vācu taksis, piemēram). Apkopju izmaksas vienas klases robežās ir +/- vienādas.
Tāpēc no sākuma izdomā kā tu pirksi to auto (ņemsi eksperu, mērīsi krāsu, lasīsi kļūdas, meklēsi vēsturi pēc VIN, pirksi no savējiem u.t.t.). Pēc tam izdomā ko pirksi. Un tad sāc meklēt.
Izmaksas (apkopju, remontu, apdrošināšanas) atkal ir atkarīgas no vietas kur tu to visu darīsi. Par to pašu Murano no sākuma uzzini vai to var servisot 200 km no Rīgas. Vai elementāras kļūdas noņemšanai vietējiem darboņiem ir nepieciešamās iemaņas un aprīkojums. Jo, ja jau grūti ir aizbraukt līdz Rumbulai tikai apskatīties auto, tad iedomājies cik grūti būs aizbraukt un noņemt check engine uz Rīgu pie dīlera, kad auto aizies avārijas režīmā.