iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 26.08.2016 14:00

Lietotas automašīnas labumu/sliktumu nosaka tās stāvoklis pirkšanas brīdī, nevis marka/modelis/gads/nobraukums. Var būt pirmās paaudzes allroad ideālā stāvoklī un 14 gada mondeo nobraukts līdz kliņķim (kruķīts vācu taksis, piemēram). Apkopju izmaksas vienas klases robežās ir +/- vienādas.

Tāpēc no sākuma izdomā kā tu pirksi to auto (ņemsi eksperu, mērīsi krāsu, lasīsi kļūdas, meklēsi vēsturi pēc VIN, pirksi no savējiem u.t.t.). Pēc tam izdomā ko pirksi. Un tad sāc meklēt.

Izmaksas (apkopju, remontu, apdrošināšanas) atkal ir atkarīgas no vietas kur tu to visu darīsi. Par to pašu Murano no sākuma uzzini vai to var servisot 200 km no Rīgas. Vai elementāras kļūdas noņemšanai vietējiem darboņiem ir nepieciešamās iemaņas un aprīkojums. Jo, ja jau grūti ir aizbraukt līdz Rumbulai tikai apskatīties auto, tad iedomājies cik grūti būs aizbraukt un noņemt check engine uz Rīgu pie dīlera, kad auto aizies avārijas režīmā.

Nortel 26.08.2016 10:39

Ar lietoto ir atkarīgs kādā stāvoklī nopirksi. Man vismazāk problēmu sagādāja 10-gadīgs sābs. Bija tikai viena problēma - sasitu.

Bet šarāns jā, vairākiem paziņām tā ir bēdu ieleja, sevišķi čipots dīzelis. Cīnās ar spararatiem, sajūgiem, sparuslām, pečkām un par tīri lieliem cipariem priekš tāda vecuma aparātiem.

Nortel 26.08.2016 7:59

Kas ir droša satiksme? Vai kas ir drošs sekss?

Nortel 26.08.2016 7:12

Notiek tas kam jānotiek. Ir profesionālie braucēji, kam auto ir darbam un ir svētdienas braucēji (sēņotāji), kuri var atļauties stāvēt visur. Vajadzēja redzēt kas notika uz Jēkabpils - Rēzekne ceļa, kad 20 km posmā bija 10 luksofori. Ja godīgi, es vairāk kā pie 1 vai 2-viem nestāvēju. Iekļāvos plūsmā.

Nortel 26.08.2016 7:07

Es tādu atradu dažās dienās, nekā unikāla. Pārdevu vēl ātrāk.

Nortel 25.08.2016 20:56

Šitas varētu būt kruts:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/335/bbbjcg.html

Kautgan bija vēl krutāka versija ar twin turbo.

200 km no Maskavas kruts skaitās šis auto:

www.lada.ru/cars/granta/sport/prices.html

Kāpēc lai tas nebūtu kruts arī 200 km no Rīgas. Ekskluzīvs būs noteikti,

Nortel 25.08.2016 19:25

Uz dažiem mūsu ceļiem (Rīga - Pleskava) es arī piederu spītīgajiem kreisās joslas braucējiem, jo vietām pirmā josla ir tā nočakarēta, ka labāk braucu kruīzā kreisajā ar ierastajiem 120.

Nortel 25.08.2016 19:22

"Budžeta" raķete:

skoda.lv/octaviars

Nortel 25.08.2016 17:09

Liela govs ir Chevrolet Suburban. Tāpēc arī noliec dzīvē blakus XC 60/90 un salīdzini. Man kādreiz volvo S60 ārēji likās tik pat liels kā S80, bet iekšā viņā vietas bija mazāk kā sestajā golfā. Tāpēc ātri šķīros no viņa un paņēmu S80, kurš arī nebija no lielajiem un nekādu prieku nesagādāja. Jau kādu laiku viens no kritērijiem ikdienas auto izvēlē man ir iespēja auto bagažniekā ielikt četras ziemas riepas. Ja to var izdarīt, tad auto ir "liels".

p.s. ja auto ārēji ir mazs, tad iekšā viņš ir vēl mazāks. Tam XC60 vai X3 salonā vietas ir mazāk kā sestajam golfam, par bagažnieku nemaz nerunājot, mazajiem "apvidniekiem" tā praktiski nav.

p.p.s. auto nepērk visai dzīvei - pabrauci, nepatika, sāka lūzt - pārdod un ņem nākamo. Bez tam ar tavu budžetu sanāk tīri pieklājīga pirmā iemaksa pilnīgi jaunam vai mzlietotam auto.

Nortel 25.08.2016 14:23

A kur problēma aizbraukt uz Rīgu brīvdienā, kaut vai ar autobusu, pastaigāt pa Rumbulas plačiem novērtēt vizuāli kas ir kas, izbraukt ar to, kas patīk un tad domāt tālāk. Es nevienu auto neesmu pircis pēc atsauksmēm vai forumiem internetā. Apskatīju, izbraucu, novērtēju un nopirku vai nenopirku. Ja galīgi neko nesaproti, ir cilvēki, kuri var palīdzēt, piemēram:

destacar.de/

Nortel 25.08.2016 13:15

Bet cilvēks jau nesaprot ko pats grib. Nevienā auto nav iesēdies, bet prasa kuru pirkt. SS-ā ir tikai 3 Murano atbilstoši budžetam, tos var apskatīt dienas laikā un izdarīt secinājumus. Nē, cilvēks grib uzlekt uz grābekļa...

Man čoms pāris mēnešus meklēja konkrētu auto modeli Latvijā, izbraukāja visus ss-ā pieejamos ap 50 gab. Nevienu nenopirka. Paņēma OBD lasītāju un krāsas biezuma mērītāju, aizlidoja uz Vāciju un otrajā dienā atrada vēlamo.

Nortel 25.08.2016 13:11

Varbūt ir vērts aizšaut līdz Krievijai auto meklējumos:

www.youtube.com/watch?v=YICytoj8VSU

Izskatās ka bizness ne pa jokam. Auto 2x lētāki. Jāsāk uzmanīties, lai Vācijā nenopirktu no Krievijas ievestu auto.

Nortel 25.08.2016 12:39

Sadales tīkls nefinansē, finansē nodokļu maksātāji.

Nortel 25.08.2016 12:34

Nu bet uzlādes stacijas ik pēc 50 km jau ir priekš ākstiem, kuri domā ka brauc zaļi...

Nortel 25.08.2016 12:32

Pa pusstundu auto var uzlādēt priekš 50 km un tad vēl varbūt. Un cik uzlādes punktu (pistoļu) būs tankā? Tātad vēl jāgaida rindā? Ja tā būs ātrā lādēšana no augstsprieguma tīkla, tad cik lielu slodzi vajadzēs, varbūt vietējo AES būs jāceļ? Tad jau ar zirga pajūgu būs krietni ātrāk...

Elektroauto nākotne ir ātri nomaināmos AKB blokos. Kautko tādu funktierēja arī AMOPLANT rūpnīcā pirms slēgšanas. Autobuss galapunktā vienkārši nomaina AKB moduli un brauc tālāk, nevis stundām dīkstāvē lādējās. Līdzīga doma ir arī dažiem vieglo elektroauto ražotājiem.

Nortel 25.08.2016 9:07

Kad vēl nebija izbūvēts Saulkrastu apvedceļš, gadījās izbraukt cauri Saulkrastiem aiz EE benzīnvedēja uz 70-80 km/h. Regulāri tajā pusē igauņi izcēlās. Un smieklīgākais bija tas, ka līz Ainažiem vieglie skrēja uz 120-130 un ātrāk, bet aiz robežas nometa uz 105 un man, ar LV numuriem, nācās viņus sponsorēt.

Nortel 25.08.2016 9:02

Ja nu budžets izaug vēl:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/g400/djcpc.html

Par nobraukumu vari neuztraukties, nobrauks vēl tikpat.

Nortel 25.08.2016 8:57

Man kautkad bija '98 gada 9-5 2.0T. Braukšana ar viņu bija "baudāmāka" kā ar volvo S60 '01 D5. Sābs bija vadāmāks, ergonomiskāks un arī ekpluatācijā lētāks, neskatoties uz lielāko degvielas patēriņu. Jā, volvo bija dinamiskāks, bet tā mīkstā piekare un nejūtīgā stūre šo dinamiku padarīja bīstamu. Ar pedāli grīdā pirmajos robos priekša "cēlās gaisā" un reizēm uz sliktāka ceļa meta ārā no risēm. Ar vēlāko S80 bija nedaudz labāk, bet tikai uz garākās bāzes un masas rēķina. Bet ar S80 bija citas bēdas.

Nortel 25.08.2016 8:47
Nortel 25.08.2016 8:13

Volvo vispār ir paredzēti maigai pēcpuses pārvietošanai no punkta A līdz punktam B. Aktīvākai (agresīvākai) braukšanai viņi neder, jo piekare (orģinālā) ir pārāk mīksta un stūre neatsaucīga. Volvo kautkur atgādina amerikāņu auto, kuros jūties kā laivā, šūpojoties mūsu ceļos. Ja no zviedriem, tad labāk SAAB, bet ar tiem tagad ir kā ir.

Nortel 25.08.2016 7:49

Ja paskatās kā pie mums brauc ar EE un LT numuriem, tad viss ir loģiski. Nav pamata satraukumam. Starp citu, tos fotoradaru rekordus arī uzstādīja ar ārzemju numuriem.

Nortel 25.08.2016 7:47

Ja vajag auto ar stabilām zem 8 sek līdz 100 km/h un augstu sēdēšanu, tad jau tikai BMW X5 ar 4.4. Ja naudas vairāk, tad kautko no G-klases. Par japāņiem aizmirsti, tur pat neviens jauns sedans zem 8-ņām nepalīdīs, kur nu vēl lietots.

Nortel 24.08.2016 20:50
Nortel 24.08.2016 18:44

Ik pa 50 km apstāties uz pusstundu un stumt māgā kafiju un hotdogus??? Tas jau atgādina vecos laikus, kad brauca ar zirgu pajūgiem un katrā krogā apstājās, bet ne jau lai dzertu kafiju... Varētu būt normāls pasākums, piemēram, Rīga - Daugavpils ziemā, pie -20 ar elektroauto... Pusstundu sildies ar kafiju, pēc tam pusstundu bez apsildes brauc cerot, ka pietiks līdz nākamajai uzlādes stacijai.

Nortel 24.08.2016 10:33

Turi kontā 2 kEUR jaunam sūknim un brauc bēdu nezinot.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti