iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 24.08.2016 10:32

Kurš spēs uzturēt tik daudz kempinga vietas?

Nortel 24.08.2016 8:46

Ar D5.

Nortel 23.08.2016 15:16

Tad jau vēl ļoti ekonomisks. H1 poligona režīmā ir 100/100 jeb litrs uz km.

Nortel 23.08.2016 12:09

Tā "tīrā" elektroenerģija patiesībā ir vēl netīrākā kā no fosīlajiem kurināmajiem iegūtā.

Nortel 23.08.2016 12:06

Aizmirsi, ka auto degviela tiek dedzināta ne tikai braukšanai un siltumam, bet arī visas elektrosistēmas uzturēšanai. Tā kā korektam salīdzinājumam piemet klāt dzīvojamo platību rēķiniem arī elektrības un ūdens/kanalizācijas izmaksas. No otras puses, siltums automašīnas salonam pa lielam ir dzinēja darbošanās blakusprodukts, tātad - gandrīz par velti izmantojams.

Nortel 23.08.2016 10:53

Mana pieredze ar volvo (S80, S60 un XC90) par laimi bija pārāk īsa, lai uzrautos uz dārgiem remontiem. Bet čoms iekrita divreiz - pirmo reizi uz S80 motora maiņu (nolūza vārsts), otro reizi uz kārbas (automāta) maiņu XC90. Abas reizes volvo nonāca šrotā, jo remonts nebija izdevīgs. Otrā gadījumā pat kautko vēl izspieda no apdrošinātājiem. Tagad rūdītais volvo fans jau vairākus gadus brauc ar LC.

Nortel 22.08.2016 9:06

Štatos ir ļoti iecienītas Murano Platinum komplektācijas, kuras ražo tikai ASV tirgum. No štatiem tās pārsvarā pērk krievi. Mans auto nāca vienā konteinerā ar diviem tādiem. Sev tādu neņemtu. Labāk paņemtu Forestera ASV versiju.

Nortel 22.08.2016 8:20

Par tādu naudu nekas nikns nemaz nesanāk. Skaties kādu atmosfērisko benzīnu līdz 2.0. Varbūt trāpīsi uz nenočakarētu. Vismaz remonti un problēmas būs mazākas kā labi brauktam dīzelim.

Nortel 22.08.2016 8:17

Meklē orģinālo softu. Vislabāk pie dīlera, pēc VIN koda. Var jau meklēt netā vai no cita auto, bet tad var būt problēmas ar to, ka softs būs no tā paša modeļa, bet citas komplektācijas auto un kautkas nestrādās. Vispār jau normāli čipotāji no sākuma uztaisa bekapu vecajam softam un tikai pēc tam lādē jauno.

Nortel 20.08.2016 16:09

Rīdzenieka karte ir?

Nortel 20.08.2016 9:04

Pagaidām ir redzams tikai regress.

Nortel 20.08.2016 9:01
Nortel 19.08.2016 18:42

Es par premium (protams, lietoto un stirpri lietoto kategorijā) uzskatu 7-to sēriju, A8 vai S-klasi. A6, 5 sērija - tie ir parasti darba zirgi. Sev premium es ņemtu kā otro jeb hobija auto brīvdienām un izklaidei. Noteikti benzīnu, vismaz V8. Nu tā, lai var braukt ar baudu. Kautkādu e38 ar 4.4 un mehāniku. Vai A/S8 D2 ar 4.2 un mehāniku.

Nortel 19.08.2016 16:23

Tas nozīmē, ka lietuvieši Vācijā pērk auto akcijās. Vācu lietoto auto plači un dīleri dod labas atlaides. No kurienes secinājums - jābrauc uz Vāciju un jāmeklē akcijas auto.

Nortel 19.08.2016 16:12

Apskaties cik maksā mašīnas Vācijā, no kurienes tās ir pārvestas uz Lietuvu. Cik maksā konkrēts auto Vācijā un cik Lietuvā. Dīvaini ne, kā Lietuvā var būt lētāk kā Vācijā! Labāk aprīkotu un ar mazāku nobraukumu to pašu modeli Lietuvā var dabūt lētāk kā Vācijā, vot tas ir izdevīgums!

Nortel 19.08.2016 16:02

Vislielāko bardaku var atrast tikai latvieša galvā, ja kas.

Nortel 19.08.2016 15:46

Diemžēl šoreiz vairāk par olimpisko tūrismu nesanāca. Pat Baltijas reģionā esam pakaļā... Pirmā vieta mums ir tikai izmaksās uz vienu SPORTISTU!

Nortel 19.08.2016 13:29

Treniņi jau notiek.

Nortel 19.08.2016 13:27

Mans uzskats - auto mēnesī nedrīkst apēst vairāk par 20% no ienākumiem. Līdzīgi kā dzīvošana.

Nortel 19.08.2016 13:24

Auto pirkšana nekad nav bijusi izdevīga, ja skatās pēc izdevīguma definīcijas. Tie ir vienīgi zaudējumi un galvassāpes. Būs vienam patēriņš mazāks, bet jālej vairāk eļļas motorā un detaļas dārgākas, un otram otrādi. Sēdēsi un rēķinās? Ja gribi, atver intereses pēc rezerves daļu katalogu un apskaties cenas ejošākajām lietām - filtriem, klučiem, diskiem, eļļām, lukturiem, riepām. Un tad mēģini izpīpēt izdevīgumu.

Izdevīgums veidojās tad, ja var nopirkt to auto na "haļavu". Un ja beigās var pārdot par augstāku cenu nekā iegādes, tad tas ir pat superizdevīgums. Pateikt kas Tev būs izdevīgāks var tikai zīlniece un arī tad, kā maksāsi...

Kā jau minēju iepriekš - izmēģini visus variantus, atlasi īsto un sāc rakt... dienu, nedēļu, mēnesi, kamēr atradīsi "izdevīgo".

Nortel 19.08.2016 12:03

Manējam 1.4 TSI 150 zs turbīna sāk pūst (pēc ražotāja datiem) jau no 1500 apgr. Reāli jau nedaudz pirms 2000 ir max griezes moments. Uz apdzīšanu var iet bez pārslēgšanās uz leju, kā tas bija iepriekšējai paaudzei.

Nortel 19.08.2016 12:00

Palielini vēl nedaudz budžetu un sanāks šis:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc90/anikb.html

Nortel 17.08.2016 19:45

Aptuveni četros gados, no nullītes.

Nortel 17.08.2016 15:39

A kas vainas turbo motoriem? Daudz efektīvāka degvielas izmantošana, labākas griezes un jaudas līknes. Pa lielam uz šādu motoru izmantošanu spiež ES izmešu normas.

Nortel 17.08.2016 13:22

Sestajam golfam nogāja gandrīz 250 000.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti