Ar D5.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tad jau vēl ļoti ekonomisks. H1 poligona režīmā ir 100/100 jeb litrs uz km.
Tā "tīrā" elektroenerģija patiesībā ir vēl netīrākā kā no fosīlajiem kurināmajiem iegūtā.
Aizmirsi, ka auto degviela tiek dedzināta ne tikai braukšanai un siltumam, bet arī visas elektrosistēmas uzturēšanai. Tā kā korektam salīdzinājumam piemet klāt dzīvojamo platību rēķiniem arī elektrības un ūdens/kanalizācijas izmaksas. No otras puses, siltums automašīnas salonam pa lielam ir dzinēja darbošanās blakusprodukts, tātad - gandrīz par velti izmantojams.
Mana pieredze ar volvo (S80, S60 un XC90) par laimi bija pārāk īsa, lai uzrautos uz dārgiem remontiem. Bet čoms iekrita divreiz - pirmo reizi uz S80 motora maiņu (nolūza vārsts), otro reizi uz kārbas (automāta) maiņu XC90. Abas reizes volvo nonāca šrotā, jo remonts nebija izdevīgs. Otrā gadījumā pat kautko vēl izspieda no apdrošinātājiem. Tagad rūdītais volvo fans jau vairākus gadus brauc ar LC.
Štatos ir ļoti iecienītas Murano Platinum komplektācijas, kuras ražo tikai ASV tirgum. No štatiem tās pārsvarā pērk krievi. Mans auto nāca vienā konteinerā ar diviem tādiem. Sev tādu neņemtu. Labāk paņemtu Forestera ASV versiju.
Par tādu naudu nekas nikns nemaz nesanāk. Skaties kādu atmosfērisko benzīnu līdz 2.0. Varbūt trāpīsi uz nenočakarētu. Vismaz remonti un problēmas būs mazākas kā labi brauktam dīzelim.
Meklē orģinālo softu. Vislabāk pie dīlera, pēc VIN koda. Var jau meklēt netā vai no cita auto, bet tad var būt problēmas ar to, ka softs būs no tā paša modeļa, bet citas komplektācijas auto un kautkas nestrādās. Vispār jau normāli čipotāji no sākuma uztaisa bekapu vecajam softam un tikai pēc tam lādē jauno.
Rīdzenieka karte ir?
Pagaidām ir redzams tikai regress.
Es par premium (protams, lietoto un stirpri lietoto kategorijā) uzskatu 7-to sēriju, A8 vai S-klasi. A6, 5 sērija - tie ir parasti darba zirgi. Sev premium es ņemtu kā otro jeb hobija auto brīvdienām un izklaidei. Noteikti benzīnu, vismaz V8. Nu tā, lai var braukt ar baudu. Kautkādu e38 ar 4.4 un mehāniku. Vai A/S8 D2 ar 4.2 un mehāniku.
Tas nozīmē, ka lietuvieši Vācijā pērk auto akcijās. Vācu lietoto auto plači un dīleri dod labas atlaides. No kurienes secinājums - jābrauc uz Vāciju un jāmeklē akcijas auto.
Apskaties cik maksā mašīnas Vācijā, no kurienes tās ir pārvestas uz Lietuvu. Cik maksā konkrēts auto Vācijā un cik Lietuvā. Dīvaini ne, kā Lietuvā var būt lētāk kā Vācijā! Labāk aprīkotu un ar mazāku nobraukumu to pašu modeli Lietuvā var dabūt lētāk kā Vācijā, vot tas ir izdevīgums!
Vislielāko bardaku var atrast tikai latvieša galvā, ja kas.
Diemžēl šoreiz vairāk par olimpisko tūrismu nesanāca. Pat Baltijas reģionā esam pakaļā... Pirmā vieta mums ir tikai izmaksās uz vienu SPORTISTU!
Treniņi jau notiek.
Mans uzskats - auto mēnesī nedrīkst apēst vairāk par 20% no ienākumiem. Līdzīgi kā dzīvošana.
Auto pirkšana nekad nav bijusi izdevīga, ja skatās pēc izdevīguma definīcijas. Tie ir vienīgi zaudējumi un galvassāpes. Būs vienam patēriņš mazāks, bet jālej vairāk eļļas motorā un detaļas dārgākas, un otram otrādi. Sēdēsi un rēķinās? Ja gribi, atver intereses pēc rezerves daļu katalogu un apskaties cenas ejošākajām lietām - filtriem, klučiem, diskiem, eļļām, lukturiem, riepām. Un tad mēģini izpīpēt izdevīgumu.
Izdevīgums veidojās tad, ja var nopirkt to auto na "haļavu". Un ja beigās var pārdot par augstāku cenu nekā iegādes, tad tas ir pat superizdevīgums. Pateikt kas Tev būs izdevīgāks var tikai zīlniece un arī tad, kā maksāsi...
Kā jau minēju iepriekš - izmēģini visus variantus, atlasi īsto un sāc rakt... dienu, nedēļu, mēnesi, kamēr atradīsi "izdevīgo".
Manējam 1.4 TSI 150 zs turbīna sāk pūst (pēc ražotāja datiem) jau no 1500 apgr. Reāli jau nedaudz pirms 2000 ir max griezes moments. Uz apdzīšanu var iet bez pārslēgšanās uz leju, kā tas bija iepriekšējai paaudzei.
Palielini vēl nedaudz budžetu un sanāks šis:
Aptuveni četros gados, no nullītes.
A kas vainas turbo motoriem? Daudz efektīvāka degvielas izmantošana, labākas griezes un jaudas līknes. Pa lielam uz šādu motoru izmantošanu spiež ES izmešu normas.
Sestajam golfam nogāja gandrīz 250 000.
Kurš spēs uzturēt tik daudz kempinga vietas?