Pēdējā "baudāmā" 7. sērija bija e38 ar 4.4 un mehānisko kārbu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēdējā "baudāmā" 7. sērija bija e38 ar 4.4 un mehānisko kārbu.
Es teiktu tā, ka visās Krievijā ražotajās INOMARKĀS ir vērojamas Krievijā ražoto TĒVIJAS auto dizaina un kvalitātes iezīmes. Starpība ir tajā, ka Krievijā ražoto Tēvijas auto price/performance joprojām ir lābāka par Krievijā ražoto INOMARKU price/performance.
Tipiska Krievijā ražota INOMARKA:
www.youtube.com/watch?v=PYzkvQLqb_0
p.s. dizaina iezīmes tagad visā pasaulē ir galīgā putrā
Manā īpašumā ir bijuši tikai divi dīzeļi (par laimi tikai divi) - D5 un VW 2.0 TDI. Tehniski nebija ne vainas, BET. Jau pirmā satuvināšanās ar dīzeli (DUS) beidzas ar smirdošu labo roku (aizmirstās to cimdu uzvilkt) un reizēm ar iekāpšanu dīzeļa peļķē, ko atstājuši iepriekšējie pildītāji. Reizēm sanāk ieliet kannā - smird viss salons. Pielaižot auto un braucot tu visu laiku gan ar ķermeni, gan ausīm sajūti to, ka brauc ar traktoru. Vibrē stūre, ātrumkloķis. Braucot augstākajā pārnesumā, skaņa no dzinēja un izplūdes ir tik nomācoša, ka to spēj noslāpēt tikai skaļa mūzika. Un tad vēl čakars ziemā ar sveču sildīšanu, siltuma trūkumu salonā vai autonomkas smirdoņu, AKB problēmas. U.t.t. Secinājums - sev dīzeli nekad (patēriņš nekompensē komforta zudumus), darbam dīzeli arī nē (ja ir izvēle).
Gaidu, kad pie mums ieviesīs Kalifornijas standartu...
Tu ziemā brauc ar kabrioletu bez jumta?
Ja ņem apsildāmo stūri, tad komplektā jāņem arī apsildāmie durvju rokturi, ātrumkloķis un rocenes rokturis.
Mans uzskats - mūsu klimatā nevajadzīga ekstra. Labāk apsildāmo vējstiklu.
Ir bijis lietošanā motorzāģis ar apsildāmiem rokturiem. Tāda ekstra gan rullē.
Noskaties šo. Neiekļaujās gan budžetā, bet var iespringt:
www.youtube.com/watch?v=s2IdV5xUY1o
p.s. es darītu tā - sarakstītu visus potenciālos kandidātus uz labas, pabraukātu pa plačiem, izmēģinātu. Pēc tam atlasītu "baudāmāko" un sāktu meklēt... Un šeit jau vajag galvu uz pleciem, ar forumu vien nepietiks.
Kādu laiku lietoju šādu:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/patrol/dxfbd.html
Reāls tanks, neko nepaspēju salauzt. Nobraucu kādus 50 tkm tikai lejot un braucot. Ja modelis nebūtu noņemts no ražošanas, brauktu iespējams joprojām. Nākošie modeļi diemžēl vairs nav darba zirgi.
Nav tik traki. Regulāri vilku piekabes pa lauku ceļiem un laivu reizēm pat līdz pusmetram slīcinot aizmuguri.
Iebrauc jebkurā sakarīgā autoservisā, lai nomēra ar slodzes dakšu. Man pat naudu par to neprasīja, iedevu 2EUR meistaram.
X3 ar elkoni varēsi blakussēdošajam(-jai) krūti paspaidīt. Salons viņam tikpat mazs kā trešās sērijas sedanam/touringam, vien jumts augstāks. Ņem SantaFe un varēsi braukt, vismaz remonti būs nesāpīgi. Vēl var pameklēt kālu labi saglabātu XC90.
Es ņemtu Infiniti, jo par to neko nezinu . Par pārējiem trim - ja max budžets ir 10k, tad auto var pirkt par pusi no budžeta un pārējo BŪS ar garantiju jāieliek remontos šādu gadu un klases auto. Kad pāris reizes atstāsi par apkopēm un sīkumiem ap 1 k EUR, tad pats sapratīsi. Tad jau labāk ņemt kautko šādu:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/hyundai/santa-fe/bkgogk.html
Un kā tad Tu pabrauci uz 110 ar Sprinteri, pie tam vēl piekrautu???
Labāk pirkt par to pašu naudu Octavia universālu vidējā komplektācijā ar 1.4 litru 150 zs benzīna motoru.
Gruzijā, kur autoparka vidējais vecums ir 20-30 gadi, valsts ekonomikas "sildīšanas" nolūkā ir vispār atcēlusi TA.
Zini no kurienes radies teiciens "BMW gavno"? No mazlietotajiem Vācijas auto. Pirmais īpašnieks to auto ir nopircis, izpiedis visu ko gribējis un notirgojis letiņam. Un letiņš brīnās, kā tāds tik jauns auto var plīst. Protams, tas nav 100% gadījumu, bet lielajā vairumā tā arī ir. Taupīgais vācietis atšķirībā no letiņa pēr auto atbilstošu savām vajadzībā un tad arī par 100%-tiem to vajadzību apmierina. Jā pērk 3.0 dīzeli, tad arī brauc ar to kā jābrauc, nevis nopērk 4.0 dīzlei un "spiež" pedāli par 75%-tiem.
Vēl ir tāda lieta kā komplektācija, it sevišķi VAG grupai. Tu vienkārši nevari dabūt vēlamās ekstras un mazo motoru. Līdz ar to nākas braukt vai nu ar "nebaudāmu" mazmotoru vai braukt kā kungs ar lielu motoru.
Man domāt, ka problēmas ar lādēšanu varētu būt, ja izmanto "ātro" lādēšanu no 380V tīkla. Un vēl, protams, rajonos, kur ir tendence tīklam atslēgties pie pirmā vēja pūtiena.
Redz kur kārtējais apstiprinājums zemās cenas/ zemās kvalitātes attiecībai:
No pieredzes - IKEA mēbeles ir otrās sliktākās aiz JYSK.
Laikam nekad neesi vilcis piekabi, treileri. Velkot ar virvi rāvieni pat tiek slāpēti, nekā tas ir cietajā sakabē.
Labāks 2.5 TDI ir tad, ja tam vismaz divas reizes jau ir mainītas sadales vārpstas, rokeri, sūkņi u.t.t. Bet saskaitot kopā izmaksas - vai šāds tjūnings ir to vērts???
p.s. Starp citu, VW ASV modeļos aizvieto 2.5 atmosfērisko benzīnu ar 1.4 TSI EA211 150 zs. Dinamika tāda pati, bet patēriņs daudz draudzīgāks.
Es savu privāto auto "paciešu" kādus 2-3 gadus. Apnīk tas auto, gribas kaut ko citu/jaunu. Auto nav māja vai dzīvoklis ko pērk mūžam...
p.s. tagad dod garantiju arī uz 120 000, var piepirkt klāt arī pagarināto.
Meklē caurumu/plaisu gaisa caurulēs vai iztīri EGR vārstu.