Ļoti dārgo kvēpu filtru var par salīdzinoši mazām naudām iznīdēt, atvieglojot sev un motoram dzīvi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ļoti dārgo kvēpu filtru var par salīdzinoši mazām naudām iznīdēt, atvieglojot sev un motoram dzīvi.
Nobraukts ar šādu auto gandrīz 300 tkm piecos gados. 1.4 TSI ar 90 kw motoru. Motoram nesen nācās nomainīt ķēdi, bet tikai dēļ "longlife" programmas. Ja mainītu eļļu pa 15 tkm spriegotājs izdzīvotu. Vairāk nekas dzinējam nav darīts. Pilsētā dinamika ok. Trasē vienam braucot arī ok, tik bieži jāpārslēdzās uz 4-to, reizēm pat 3-šo. Ja ir pasažieri un krava, par apdzīšanām vari aizmirst. Pēdējā ziemā sāka slikti sildīt salonu.
1.6 dīzelis ir galīgs nīkulis. Ir dzirdēts, ka šos TSI ir problēmas "gāzēt". Nākošais auto būs tāds pats, tik ar 110 kw 1.4 TSI.
p.s. ir runāts ar čipotājiem, šādam dzinējam pēc pārprogrammēšanas, katalizatora likvidācijas un pārvērtībām ieplūdē var dabūt klāt no +30 līdz +50 un pat vairāk zs.
ZAZ neorģinālais panelis atbalsta visas 4 kameras.
No priekšas volga ar žiguļa lampām.
Uz skatīšanos īpaši neiespringstu, ja sanāk skatos. Mans novēlējums - izkrist no A grupas! Jo varbūt tad (neticu) kautkas tiks radikāli mainīts hokeja virtuvē izlases mērogā. Varbūt beidzot pie spēlēšanas izlasē tiks arī tie, kam nav "leģendārie" uzvārdi un LHF vadības pudeles brāļi aiz muguras.
Ja nesanāk labam auto, tad to var kompensēt ar skaļu troksni... Tā nu tas ir.
Santīmnieki vadā rezerves ratu uz jumta.
Pieejot jautājumam pēc būtības no latvieša - praktiskā un centu mīlošā ideāls auto kā ir dajebkāds, jauns un pie tam darba auto.
Tam seko dajebkāds savs, bet ar vecu VAG 2,5 TDI dzinēju un trešajā vietā dajebkāds savs, bet ar nobrauktu bmw 3.0 TDI dzinēju. Latvietim patīk lēta degviela un liela piša... ar auto.
Vai tad nedrīkst?
Šādi lietotāji ir servisu medusmaize...
Ideāls kam??? Braucējam, pasažierim, sportam, ģimenei, kravai.
Ja par amerikāņiem, tad, manuprāt, ideālie ir shelby cobra brīvdienām (man tāds ir ) un Raptor ikdienai (vēl nav
).
Vai tad 3.3 nenāca ar ķēdi? Varbūt tas bija 3.8. Neatceros. Bet tam ar ķēdi resurss bija pusmiljoms km. Pazvani uz kādu amerikāņu servisu vai šrotu un paprasi.
Nu jā, kopš Kogans aizgāja, Lukoilam tik viegla tā dzīve vairs nav. Jāsāk ķengāt konkurentus un slēpti reklamēties.
Varbūt tāpēc, ka ar mazākiem diskiem auto ir nestabilāks uz ceļa un virsbūve ir pakļauta lielākam vērpes momentam, kas var novest pie stikla jumta plaisāšanas. Stikla jumts jau pats par sevi samazina virsbūve stingrību.
Ir tādi potenciālie klienti, kurus labāk redzēt aizejot... ar tukšām rokām. Ja viņam kautko arī pārdosi pat par saldāko cenu, problēmas un reputācijas zaudējums būs lielāks par peļņu.
Vēl var pamēģināt Nissan NV200 Evalia. Dizains nu tāds, bet krievi raksta ka izturīgs esot.
Jebkurš bizness ir orientēts tikai uz vienu - klienta apčakarēšanu. Un ja to to vari izdarīt klientam nejūtami un ar par maz iespējamo summu, tad tu esi uzvarētājs.
p.s. Intereses pēc apskaties cik maksā tavs izvēlētais auto, bet mazlietots ar garantiju iekš mobile.de. Jutīsies vēl vairāk apčakarēts. Starp citu, DE garantijas nosacījumi ir daudz "baudāmāki" kā LV.
Starp citu, auto tu vari apkopt un remontēt kur vien gribi, lai tik kantoris ir spējīgs iedot pavadzīmi un ierakstu servisa grāmatiņā.
Tev acīmredzot nav 3 bērnu un tālāk par Rīgas rajonu nebrauc. Jā šādos auto, kā pats raksti, VAR braukt... iespiesti savā starpā! Baudas no brauciena nav nevienam.
2/3 no uzskaitītajiem, es pat teiktu, 3/4 no viņiem otrajā rindā nevar ielikt 3 bērnu sēdeklīšus/paliktņus. Un ja ieliek tikai 2, tad vietas paliek tikai kādam vidēja izmēra sunim.
Kaut vai tas pats Touran, kas ir būvēts uz Golf bāzes. Vietas viņam platumā ir tikpat cik golfā. Pie tam, bagažnieks ir mazāks kā golfam.
Renault Traffic īsā versija ar divām sēdekļu rindām un iespaidīgu kravas nodalījumu. Aptuveni šāds (kā piemērs):
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/renault/trafic/bjijol.html
Ideāls variants ģimenei. Nobraucu pāris nedēļas kamēr Espace bija remontā. Ja tagad vajadzētu, tad ņemtu daudz nedomājot.
Ir skatīts HRV un CRV uz pacēlāja. Nu neiedveš uzticību tās smalkās piekares - plānie skārda plaukti, īkšķa resnuma pusasis un pārējās detaļas (var jau būt, ka tur ir kautkāds NASA materiāls...). Mežā aiz pirmā celma aizķeroties piekare tur arī paliks. Čoma FRV pēc salīdzinoši ne pārāk stipra trieciena pa pakaļu izrāva ārā riteni ar visām kiškām.
Captivai varētu būt drošības problēmas. Var pameklēt netā video par avarējušu auto remontu un paklausīties viedokļus par šīs markas auto Eiropas versijām. Outlanders kā jau visi japāņi - ja labā stāvoklī, tad tikai braukšanas vaina. Ja sliktā stāvoklī, tad sliktāk par sliktu pasātu. Man no šīs klases auto vislabāk patīk Forester. Jā, dārgs, neekonomisks, bet patīk.
"Vietējā" alternatīva - Yeti.
Man kondiška mašīnā vispār nepatīk, nekādā veidā. Varbūt tikai virs +30 Rīgas centra korķos ieslēdzu.
Tikai benzīns, pat gāzi nav jēgas likt. Dīzelis atmaksājās sākot ar 50 tkm gadā un arī varbūt...