iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 01.04.2016 11:32

April, april!

Ja nopietni, tad ārpus apdzīvotām vietām un galvenajām šosejām (arī ne visām) radzes strādā ļoti labi. It sevišķi sporta radzes (5 mm). Uz zemes ceļa notur daudz labāk kā vasarā.

Nortel 01.04.2016 7:48

Laba lieta. Var braukt lietus, sniega laikā ar pavērtu logu un neslēgt kondišku (taupam degvielu). Nav arī caurvējš salonā.

Nortel 27.03.2016 20:39

Darbības princips praktiski vienāds, kāpēc lai nesalīdzinātu. Protams, katra projektēta savai slodzei. BET, izmantojot po naznačeņije, M5 robots salūzīs daudz ātrāk.

Nortel 27.03.2016 19:11

NV200 Evalia neesi skatījies?

Nortel 27.03.2016 17:24

M5 sporta režīmā robots ar sitieniem pārslēdz robus. Neteiktu ka baigi nepatīkami, bet tam tā ir jābūt, ja gribi būt pirmais.

Nortel 27.03.2016 12:03

Es ar visām par pneimo piekari. Ja strādā, tad labākā piekare kas vispār var būt vieglajam auto. Ja nestrādā, tad remonti, protams, tik reižu dārgāki cik reizes komfortablāka ir šī piekare. Par kārbu tas pats - robots un variators manā skatījumā labas kārbas, ja strādā. Variators pat labāks (tikai to liek salīdzinošie maza tilpuma dzinējiem), jo ir ļoti kompakts, viegls un mazākiem zudumiem pārvados. Praktiski neremontējams, maināms sborā.

Nortel 26.03.2016 15:23

Pēc 5 gadiem un 260 000 pa mūsu ceļiem baidzot golfam sāka kautkas grabēt. Pēc diagnostikas ar kāju - izpūtējs pret kautko sitās.

Nortel 26.03.2016 9:12

Viena tante teica...

Vācijā uz m2 ceļa izkaisa vairāk sāls nekā pie mums. Tā kā nevajag te baumot.

Vācijā pērk auto dēļ tā, ka tiem parasti ir patiess nobraukums, pārbaudāma vēsture (kopts pie dīlera arī pēc garantijas) un adekvāta cena. Vēl tur var nopirkt viegli uzsistu auto un taisīt pie mums. Vai arī nopirkt stiprāk sistu ar atzīmi fur export, taisīt pie mums un pārdot tepat kā mazlietotu mācītāja auto.

Nortel 21.03.2016 16:01

Izskatās ka es esmu viens no tiem retajiem autovadītājiem, kurš vēl nav pazaudējis tādu ekstru kā spēju braukt atpakaļgaitā tikai pēc sānu spoguļiem un "jūtot" auto gabarītus.

Nakts redzamības kamera tā gan ir ļoti laba lieta. Nesen uz viena bmw izmēģināju. Principā var braukt ar ar neieslēgtām gaismām. Tāda ekstra labi noderētu bandītiem.

Nortel 20.03.2016 16:27

Mana ekstru paka varētu būt:

- pilnpiedziņa vai vismaz slikto ceļu paka;

- klimats (jo vienkāršāks, jo labāk, kaut vai tikai kondicionoeris);

- autonomā apsilde+vējstikla apsilde+sēdekļu apsilde (ziemas paka);

- gumijas paklājiņi + paklājs bagažnieka grīdai;

- tonēti stikli;

- āķis;

- nolokāms priekšējais pasažiera sēdeklis.

- pārējais pēc vajadzības un resursu dadzuma.

Tas ikdienas zirgam. Brīvdienu izklaides auto, protams, HEMI V8, klasiskā piedziņa, 2 vietas, cietais noņemamais jumts, kā jau kobrai pienākas...

Nortel 20.03.2016 13:29

A tu esi parēķinājis, cik izmaksās uzturēt (mazgāt, vaskot, pulēt) to tumša toņa metālisko krāsu salīdzinot ar bezmaksas balto krāsu? Baltais ir daudz "pateicīgāks" tonis pret netīrumiem un kaļķa nogulsnēm. Un tie paši miglas lukturi - tā ir nevajadzīga greznība, kas ietekmē degvielas patēriņu, izmaksas lampiņu nomaiņai. Un ko, ja akmens trāpa? Reāla labuma no tiem nekāda, tik daži izgaismoti metri auto priekšā.

Nortel 20.03.2016 7:11

AutoĪle, Autofavorīts. Principā jebkurš serviss, nav tas VW nekas īpašs.

Nortel 19.03.2016 16:20

Vai opcija "rezerves ritenis" gadījumā nenāk kopā ar to ieliktni bagažniekā, kur tas ritenis glabājās? Jo ir redzēti, tiesa citas markas, auto, kuriem pat fiziski nav vietas rezerves ritenim vai arī tā vietā ir kaste mantām zem paceļamās grīdas.

Nortel 19.03.2016 10:02

Labāk būtu ņēmis autonomo apsildi, apsildāmu vējstiklu un orģinālo balto krāsu.

Nortel 19.03.2016 9:50

Par riepām ir tieši pretēji - pilnpiedziņai tās dilst mazāk. Pilnpiedziņas esamība atļauj braukt pat ar sliktākām (lētākām) riepām. Pilnpiedziņa ziemā un sliktos ceļos patērē MAZĀK degvielas. Tehnoloģiski sarežģītāka tur nekā nav, toties ir lielāka stabilitāte uz ceļa dēļ neatkarīgās piekares (izņemot džipveidīgos).

Nortel 18.03.2016 14:17

Laba pilnpiedziņa (patstāvīgā) palīdz jebkuros laikapstākļos, arī uz sausa seguma, ja pārāk ātri esi iegājis līkumā. Nemaz nerunājot par uzsākšanu slapjā laikā.

Nortel 18.03.2016 13:37

TSI, TFSI eļļa zūd jauniem pat vēl vairāk kā veciem. Tam pašam tiguan ir pat speciāli paredzēta vieta un somiņa eļļas kanniņai bagažniekā. 1.8 TSI apēd pat 1 litru uz 3000 km jau garantijas laikā!!! Dīleris saka - tas ir normāli, daudz ir tad, ja ēd 0,5 litrus uz 1000 km. Mans 1.4 TSI patērē litru uz 30 000 km. Bet ir vēl cita mazo motoru problēma - aukstā laikā ļoti slikti silst. Pie -15 jau nācās likt kartonu priekšā radiatoram. Tad vēl tās stulbās kārbas. DSG resurss nav pat 100 000. Manuālā nepārtraukti jāslēgā. Normāli apdzīt (pie 90 km/h) var pārslēdzoties uz 4-to, reizēm 3-šo ātrumu. Un tad vēl skaties, lai tas nabaga motors neuziet gaisā.

Nortel 18.03.2016 10:02

Mani kā benzīna fanu besī tas, ka VW grupas auto liek tos samocītos mazos dzinējus ar turbīnām un kompresoriem. Tāpēc arī patīk foresters, ka tam ir joprojām ir pieejams normāls 2.0 atmosfēriskais benzīnnieks. Lai arī nav raķete, toties var braukt ar komfortu, ziemā silti un nav jāvadā līdzi eļļas kanna.

Nortel 18.03.2016 8:51

Forester neesi skatījies? Tam pat bāzes komplektācija ir tīri sakarīga.

Nortel 18.03.2016 8:49

Latvijā kruīzkontroli lietoju tikai tajā nepilnus 30 km garajā posmā pirms Daugavpils. Uzliekot 120-130 var bez stresa braukt. Citur neredzu jēgu.

Nortel 14.03.2016 9:43

Vai pie mums uzstādītie fotoradari un kameras policijas auto ir reģistrētas VDI?

Nortel 07.03.2016 8:56

Klasiskas, pārbaudītas vērtības nemainās. Tas ir tāpat kā ar māju - uzcel vienreiz, bet kārtīgi un dzīvo visu mūžu.

Nortel 05.03.2016 11:57

Jūsu pusē salonam un virsbūvei apkopes neveic?

Nortel 05.03.2016 9:18

Jātaisa pārbūves projekts, ar visiem rasējumiem, aprēķiniem u.t.t. Ielas auto tas sliktākajā gadījumā var beigties ar reģistrācijas anulēšanu.

p.s. var jau mēģināt apčakarēt TA inspektorus, piemeklējot pēc skata aptuveni līdzīgu dzinēju. Nezinu kā citiem amerikāņu dzinējiem, bet V8 Hemi vizuāli ir gandrīz vienāds gan 80, gan 2000 gada, pat 2010 gada auto.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti