iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 10.07.2013 13:15

Peterpechus rakstīja: Nu, domāju, ka tieši šo kantori gan varēji nepieminēt un neaptraipīt MTZ traktora vārdu, šamējie vispār savā sorimentā oriģinālas daļas netirgo - vieni vienīgi ķīnieši un citi pakaļdarinājumi. Lūk, tādi uzņēmēji arī iznīcina MTZ traktoru un rezerves daļu slavu, ja patiešām ir vēlme iegādāties oriģinālas un kvalitatīvas daļas dodieties te:

www.mtz-serviss.lv/...

vai arī

www.traktors24.lv/...

Gadu gaitā esmu pārliecinājies par servissu un kvalitāti, neparko un nepretko viņus nemainīšu!

Es ļoti atvainojos, sajaucu mājaslapas (jo iepēºekos tikai veikalā MTZ veikalā Ezermalas ielā). Tas mtz.lv tiešām izskatās pēc kautkāda kreisā kantora, kurš tikai izmanto burtu salikumu mtz savā lapelē.

Nortel 08.07.2013 17:51

TRAKTORS24 rakstīja: Kas, ko, kur, kā un pa cik?

mtz.lv/...

Nortel 02.07.2013 18:27

Piedziņai nav nozīmes. Ziemā ir vajadzīgas labas riepas, meistarība un klīrenss (vai lāpsta).

Nortel 02.07.2013 18:26

Par automātiem nezinu, bet daudzām mehāniskajām kārbām ražotājs ir paredzējis to darbību normālā režīmā bez eļļas maiņas.

Nortel 01.07.2013 20:53
Nortel 27.06.2013 13:44

Palaidniex rakstīja:

GB12 rakstīja:

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja:Mūsējie, diemžēl, ar līdzīgu mobilitāti pagaidām lepoties nevar. Ja maršrutā notiek teh.problēmas, tad ,atvainojiet - tieciet tālāk kā paši gribat.... Tā nu tas ir.

Iespēju robežās busus sūta gan. Gan, kad uz Brasas tilta bija sliežu defekts, gan citās reizēs.

Ir jāsaprot, ka rezerves autobuss no gaisa tramvaja vietā nokrist nevar un arī rezerves busu vadītāji nesēž čupām vien gaidot kādu Čēpē, tāpat arī noņemt autobusus no citiem maršrutiem tā vienkārši nevar. Tas viss prasa laiku. Tā nav armija, kur šoferus var mobilizēt jebkurā laikā un stundā

A kā tad citur var?

Nu nav RS spēkos sabūvēt satiksmi pilsētā.

Mums vēljoprojām pilsētas rajoni ir savienoti šauriem pudeļu kakliņiem, to ir par maz...

Vidējā amnurikas pilsētā, kur ielu plānojums ir kā reste, nokļūt no punkta A uz punktu B var pa neskaitāmām trajektorijām un nav obligāti jāizbrauc cauri dažiem punktiem nemainīgā secībā.

Toties Rīgā ir daži tilti/satiksmes pārvadi vai dažas ielas, caur kurām nevar neizbraukt mēģinot šķērsot pilsētu...

Un šo punktu priekš tik lielas pilsētas ir par daudz.

Būu 10 tilti pār daugavu un dzelzceļš pazemē vai uz estakādēm - visa satiksme būtu čum vienkāršāka...

Esošais pārvadu, tiltu un pārbrauktuvju (visai arhajisks risinājums) ir KRIETNI par maz!

Vidējā amnurikas pilsētā sastrēgumi ir daudz lielāki kā pie mums. Pietiek vienam "restes" krustpunktam nokorķēties, kā visa reste apstājas.

Nortel 27.06.2013 9:42

maugliz rakstīja:

Nortel rakstīja: Nomēri kompresiju cilindros.

Ja eļļa iet dzesēšanas sistēmā, tad nekas parasti nedūmo. Dūmo tad, ja dzesēšanas šķidrums nonāk cilindrā, ja eļļa nonāk cilindrā. Jeb kā tautā saka - ir nauda, ir varianti. Bet jebkurā gadījumā, dzinējs ir jāremontē. Ja viss pārējais auto ir labs, tad var izveikt kapitālo remontu. Ja nē, tad šrotā piemeklēt citu dzinēju (ja bēda mazāka, tad ar ķīmiju) un uz Rumbulu prom...

paldies. variants tiks izskatīts. Tikai par rumbulu šaubos.

Nevajag šaubīties, vajag to novērtēt kritiski, t.i., pēc maksimālajām izmaksām (lai atverot vaļā nebūtu brīnumu un neprognozētu izmaksu). Un piemest klāt vai ieguldītie resursi atnesīs vēlamo rezultātu.

Manā skatījumā auto nav tā lieta, kur ieguldīt naudu. Apkopes, sīkumi, jā. Bet ja sāk plīst pa nopietno, tad mainu nost.

Nortel 27.06.2013 8:28

Nomēri kompresiju cilindros.

Ja eļļa iet dzesēšanas sistēmā, tad nekas parasti nedūmo. Dūmo tad, ja dzesēšanas šķidrums nonāk cilindrā, ja eļļa nonāk cilindrā. Jeb kā tautā saka - ir nauda, ir varianti. Bet jebkurā gadījumā, dzinējs ir jāremontē. Ja viss pārējais auto ir labs, tad var izveikt kapitālo remontu. Ja nē, tad šrotā piemeklēt citu dzinēju (ja bēda mazāka, tad ar ķīmiju) un uz Rumbulu prom...

Nortel 21.06.2013 17:17

DekstersFF rakstīja:

Nortel rakstīja: Vai kāds var izskaidrot kāpēc braucot vasaras laikā ar ieslēgtu kondicionieri benzīna patēriņš ir par 0,2 litri mazāks kā ziemā ar ieslēgtu salona apsildi?

Braukts tiek pa tiem pašiem ceļiem, līdzīgā sēņošanas režīmā, ziemā nedaudz lēnāk.

Un kā tu tā precīzi noteici, ka tieši 0,2 litri ?

Psec šitie staigājošie kalkulatorizatori.

Vidējais patēriņš ziemas sezonā pēc kompja un izjūtas pēc nobrauktiem 10 000 km - 6,0 l/100.

Tas pats, tikai kopš ziemas beigām, arī 10 000 km - 5,8 l/100.

10 000 km tāpēc, ka pēc šīs robežas kompis vairs nerēķina patēriņu un ir jānoresetē.

Nortel 21.06.2013 12:26

Vai kāds var izskaidrot kāpēc braucot vasaras laikā ar ieslēgtu kondicionieri benzīna patēriņš ir par 0,2 litri mazāks kā ziemā ar ieslēgtu salona apsildi?

Braukts tiek pa tiem pašiem ceļiem, līdzīgā sēņošanas režīmā, ziemā nedaudz lēnāk.

Nortel 19.06.2013 9:37

Ja tā ir "tikko" no Amerikas un ne no plūdu skartajiem reģioniem, tad rūsas problēmas var vēl nebūt aktuālas. Reāli šie ķīmiski aizsargātie auto iztur 4-5 mūsu ziemas un tad sāk līst ārā rūsas punktiņi caur krāsu. Protams, tas ir atkarīgs no tā, kā to auto ekspluatē.

Nortel 14.06.2013 15:47

Problēmas ir ar virsbūves daļām. Tāpēc labāk nesist. Pārējais kā visām mazdām.

Nortel 14.06.2013 7:06

Ar vienu no selektora pogām var aktivizēt koda ievadi un pārslēgties starp koda cipariem.

Ar rullīti var mainīt koda ciparus.

Ar to pašu selektora pogu pēc tam apstiprina kodu.

Nortel 14.06.2013 6:56

Radio vadība pie stūres ir? Ja ir, tad "jāspēlējās" ar šīm pogām un rullīti, kā jau vairumam reno.

Nortel 14.06.2013 6:50

Liels, komfortabls, kluss auto. Ziemā silts, kā jau visi skandināvu auto. Vienīgais trūkums, ko es pamanīju - ziemā vajag labas radžu riepas, jo lielās masas dēļ līkumos slīd uz ārmalu. Nu bet tāda volvo īpašniekam riepām naudai ir jāsanāk...

Nortel 07.06.2013 10:56

Vai ir kāds "dabā" iemēģinājis šitādu devaisu:

www2.neoshop.lv/...

Kādas atsauksmes?

Nortel 07.06.2013 10:52
Nortel 07.06.2013 10:51

The flywheel is effectively a weight which is fastened to the end of the crankshaft of the engine. The power from the pistons tends to be created in ?pulses? and the weight of the flywheel smoothes out these pulses by providing inertia to the rotating engine. As well as providing a weight the flywheel has a gear around its circumference on which the starter motor operates and is a convenient means of attaching the clutch which provides a variable connection to the transmission.

Modern diesel engines generate high torque and as a result they need extra smoothing out or ?damping?. To help with this process a DMF (Dual Mass Flywheel) is fitted. This is effectively two flywheels that transmit the drive through a number of springs which cushion the drive to the transmission

Nortel 31.05.2013 14:39

GB12 rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Nav ko cept jaunu topiku - tātad - te...

Klau, GāBēDivpadsmit...

Te man stāstīji ka OCTA mīnusos, apdrošinātāji paši gudrākie, KAKO tiek slēgts tikai ja tas ir abpusēji (lasīt apbisēji - proti AAS neko nezaudē) izdevīgs līgums utt.

Ķipa specifiskākam auto KASKO AAS negrib piedāvāt, jo lūk bojāejas gadījumā kad jāizmaksā atlīdzība - līgtā summa mīnuss pašriska) - tā vairs nav tā summa atbilstoši kurai tiek/tika maksāta prēmija utt...

Karoč - KASKO dabūt nereāli, jo AAS jau ar OCTA "smagi cieš zaudējumus"...

Šodien atkal ar kreiso kāju no gultas izkāpi un vajadzēja kādam žulti izgāzt? Varēji mierīgi bez tā iztikt - mani neaizvainoji nekā, tikai pats savu līmeni parādīji, pie tam, sagrozīji manis rakstīto tā, kā pats gribi dzirdēt...

Tad beidzot jautājums - kas notiek, kad tās pašas AAS cits klients uzrīko atentātu tr. līdzeklim, kuram KASKO tika atteikts...

Kas notiek - viņam auto novērtē par šrota cenu? - lētākais auto piedāvājums no mobile.de?

Atkarīgs no apdrošinātāja. Tādi kā Balva, Baltikums, BAN visticamāk ies pēc tevis pieminētā scenārija par lētāko variantu mobile.de... tie apdrošinātāji, kuriem rūp sava reputācija un kuri cenšas uzturēt izmaksas kvalitātes latiņu pietiekami augstu (If, Seesam), centīsies rast risinājumu, kas būtu pieņemams abām pusēm. Tas, protams, nenozīmē, ka tu varēsi aiziet šiem un pateikt - maksā man tik, jo ES uzskatu, ka mans auto maksā tik... un viņi nolaidīs ausis un uzreiz arī maksās...

Piestāda regresu par atļaušanos piedalīties satiksmē ar auto, kura remonts dēļ specifikas ir apgrūtināts?

Kas ir jāizdzer, lai tādas muļķības uzrakstītu?

Baltikums točna neiet uz lētāko variantu. Izmaksā līdzīgi kā BTA vai Gej...e. Tā kā nepūt pīlītes. Vai arī faktus studijā...

Nortel 31.05.2013 10:34

DekstersFF rakstīja:

Nortel rakstīja: SAAB 9-5 ar benzīna dzinēju.

Principā jebkurš auto ar benzīna dzinēju būs klusāks par tādu pašu ar dīzeli. Protams, vēl jau paliek tehniskais stāvoklis, riepas, braukšanas ātrums.

Tu ar MB esi braucis? Vai BMW ? Vai Audi ? Un tad stāsti par to kartupeļu kasti, kuru visp';ar pat vairs neražo, jo bija reāls sūds.

Esmu braucis ar S klases mersi Long izildījumā, bet tas nav universālis!

Man personīgi universāļi nepatīk, kā jebkas cits, kas pēc definīcijas ir universāls. Jo kas der visam (ir universāls), tas neder nekam...

Bija man gods izbaudīt 9-5 universālu. Vienīgās skaņas bija turbīnas "svilpiens" + blow-off, svilpiens + blow-off. Un tā cauri visiem ātrumiem līdz pulksteņa galam. Un bija gods izbaudīt E-klases mersi ar 2.7 dīzeli. Protams, automāts, ekstras kā jau mersim, bet troksnis lielāks, komforts sliktāks.

Ja man vajadzētu UNIVERSĀLI, tad ņemtu SAAB vai Volvo. Audi ir zemniekiem, BMW pusagresīvajiem, MB taksistiem.

Protams, tas ir gadījumā, ja izvēle ir starp vācu un skandināvu auto.

Nortel 31.05.2013 8:39

Veids kā samazināt dzinēja troksni:

www.drive2.ru/...

Nortel 31.05.2013 8:17

SAAB 9-5 ar benzīna dzinēju.

Principā jebkurš auto ar benzīna dzinēju būs klusāks par tādu pašu ar dīzeli. Protams, vēl jau paliek tehniskais stāvoklis, riepas, braukšanas ātrums.

Nortel 31.05.2013 8:13

Chankaishi rakstīja: Lielaakaa probleema ir sasmalcinaat, droshi vien taas lielaas smalcinaat nav ar ko. Bet taa - uztaisi smalcinaataaju un soljarkaa ietaupiisi krietni, cik atminu, no gumijas riepaam apm. 20-30% vai pat vairaak peec svara naak aaraa diizeljdegviela! Pie tam process tik iesaakumaa pateeree degvielu, gaisu nepiesaarnjo. Taa arii straadaa tas fabrikjiitis Jelgavaa. Un dzelzi veel var luuzhnjos nodot - tiira tehnologjija.

Teorētiski tajā paºstrādes "katlā" var mest iekšā arī veselas riepas, kaut vai ar fleksi sagriezt uz pusēm. Vienīgi tad tas process būs šausmīgi lēns. Smalcināšana jā, tā ir liela problēma. Pats dārgākais tajos smalcinātājos ir naži. Dilst samērā ātri un maksā tādam vidējam smalcinātājam ap 4000 dolāru komplekts.

Un vēl kas, ja to pārstrādes rūpnīcu ir jābūvē no nulles (bez ES naudām vai muļķiem, kuri iepirks gala produktus par 2x, 3x cenu), tad tā var neatmaksāties vispār. Vēl tam visam procesam vēlams piesaistīt zinošu ķīmiķi uz 24 h diennaktī (kas atkal neizmaksās lēti) vai arī likt virsū dārgu, sarežģītu automātiku. Gāzanalizators vien maksā dažus tūkstošus latu +vēl zonde jāmaina ik pa laikam.

Ja var uzbūvēt tik lielu kā Jelgavā, tad ok. Bet tās mazās "pašmāju" rūpnīcas tādas nīkulīgas ir.

Nortel 29.05.2013 13:25

Palaidniex rakstīja: toč pie Radioielas, tikai tā arī nedzirdēju kā un kam traucē tramvajs uz radioielas un kā tieši šis nepārāk ikdienišķais, bet tomēr galīgi nesvarīģais arguments varētu "palīdzēt" cīņā pret tramvaju radioielā?

Bezmaz jāsludina konkurss uz neticamāko sazvērestības teoriju...

Tramvajs un cilvēku kustība ap radiomāju padara šo vietu nepievilcīgu potenciālajam investoram. Nu tā runā vienā kantorī... Jo objekts jau gandrīz ideāls - "cietokšņa" tipa ēka pašā centrā.

Nortel 29.05.2013 13:19

Rojas pusē ir uzņēmums, kas nodarbojās ar riepu pārstrādi:

arheogroup.lv/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti